was wat minder niks lekkers vandaag .... ach ja morgen weer een dag, helaas geen wilde sex vandaagquote:Op zondag 12 november 2006 04:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekker gestapt?
Nee die houdt niet van uitgaan.quote:Op zondag 12 november 2006 05:01 schreef Nuno_G het volgende:
was de portugees er ook ?
keurig - ok kerk - kan me niet schelen zolang ik maar kan uitslapen geheelonthouder - dat zou de eerste portugees zijn die ik ken en geen glas wijn drinkt en geloof me ik ken er veelquote:Op zondag 12 november 2006 05:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die houdt niet van uitgaan.
Het is echt een hele keurige geheelonthoudende rustige kerkganger
Heel af en toe een borreltje. Tenminste, toen ie hier was 1x, was een fles die hij me kado had gedaan. maar normaal drinkt ie niet nee.quote:Op zondag 12 november 2006 05:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
keurig - ok kerk - kan me niet schelen zolang ik maar kan uitslapen geheelonthouder - dat zou de eerste portugees zijn die ik ken en geen glas wijn drinkt en geloof me ik ken er veel![]()
Ik zoen überhaubt niet zo vaak op stap.quote:Op zondag 12 november 2006 05:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
je zoent nooit als ik er bij ben
ok dan kan ik hem toch een beetje omturnen in een "wild thing" mag dat ? stuur hem maar naar Utrechtquote:Op zondag 12 november 2006 05:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel af en toe een borreltje. Tenminste, toen ie hier was 1x, was een fles die hij me kado had gedaan. maar normaal drinkt ie niet nee.
Ik denk niet dat je dat gaat lukkenquote:Op zondag 12 november 2006 05:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok dan kan ik hem toch een beetje omturnen in een "wild thing" mag dat ? stuur hem maar naar Utrecht![]()
Leuk lekker flirten in het portugees is veel leuker dan in het nederlandsquote:Op zondag 12 november 2006 05:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat gaat lukken
Hij is wel eenenorme flirt met woorden. heerlijk. Hou ik wel van
Ik spreek geen Portugees, dus tussen ons gaat dta in het half engels, half spaans en half nederlands *LOL*quote:Op zondag 12 november 2006 05:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leuk lekker flirten in het portugees is veel leuker dan in het nederlands![]()
Horror?quote:Op zondag 12 november 2006 05:29 schreef wonderer het volgende:
Feast was.... ranzing.
Slaap lekker, Vlindertjequote:
ja ik ook morgen weer vroeg opquote:
Yeah, project Greenlight. Geproduceerd door Matt Damon, Ben Affleck en Wes Craven (oa). Geen spatje humor, de meest gruwelijke beelden, geen verhaal whatsoever en slecht geacteerd.quote:
gaapquote:Op zondag 12 november 2006 05:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die houdt niet van uitgaan.
Het is echt een hele keurige geheelonthoudende rustige kerkganger
Miguell.quote:Op zondag 12 november 2006 05:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik ook morgen weer vroeg open de groeten aan Nuno, Paulo, Ricardo of Joao
Ja hallo, ben net wakker. Ging pas rond half 6 slapen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Dooie boel is nog zacht uitgedrukt denk ik heh?
Lach me niet uit!quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef Vlarp het volgende:
Het was weer gezelligjes vannacht zag ik?![]()
Oh, de Vlaamse meneer was er ook?quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lach me niet uit!
En ja het was gezellig met Dave & Davey en meneer Rikkemans en Kris
Ja d'n dieje was d'r ook ja. Maar die was nie meegegaan op stap, zunne. Die was alleen bij d'n Rik voorda we ginge stappen. En die'n zot had d'n Rik een kadootje gedaan..... een reis naar Japan!!quote:
Ja, wanneer?quote:Wanneer ga ik weer 's mee?
ah ja die was ik nog vergetenquote:
Kadootje?quote:Op zondag 12 november 2006 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja d'n dieje was d'r ook ja. Maar die was nie meegegaan op stap, zunne. Die was alleen bij d'n Rik voorda we ginge stappen. En die'n zot had d'n Rik een kadootje gedaan..... een reis naar Japan!!
Komend weekend moet ik Sinterklaas helpen, dus dan niet.quote:Ja, wanneer?
Ja schandalig he! Lifestyles of the rich and famous!quote:
Wasda? Is dat leuk?quote:[..]
Weekend erna ga ik naar Maastricht, iets met Winterdinges ofzo? Ga je mee?
Weet ik 't, XMN8R zegt van wel. En we hebben nog een NS Herfsttour die we moeten gebruiken. Schijnt iets met kermis te zijn en gezelligheid..quote:Op zondag 12 november 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja schandalig he! Lifestyles of the rich and famous!
[..]
Wasda? Is dat leuk?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet ik 't, XMN8R zegt van wel. En we hebben nog een NS Herfsttour die we moeten gebruiken. Schijnt iets met kermis te zijn en gezelligheid..![]()
Nah ja, het klinkt suf, maar we gaan voor de gezelligheid, de vlaai en de jongensquote:Vanaf 25 Kerstmarkt
Rondom het Vrijthof (25.11 t/m 23.12.2005)
Vanaf 25 Winterland
Thema evenement met oa. ijsbaan, spiegelpaleis, reuzenrad,
Venetiaanse carrousel
Vanaf 25 Floating X-Mas Market
drijvende kerstmarkt op passagiersschip "Geulvallei"
Klinkt vrij burgerlijkquote:Op zondag 12 november 2006 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Nah ja, het klinkt suf, maar we gaan voor de gezelligheid, de vlaai en de jongens
Je wil niet mee dus?quote:Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt vrij burgerlijk
Ik kan je de 2 Limburgse jongens uitlenen als chaperonne?
Kun je dan niet beter gelijk doorrijden naar Praag?quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
De reis is geboekt.
7:00 vertrek vanaf Düsseldorf.... kuuuut dat is vroeg opstaan
Maar wel al om 8:15 in Praag
En dan 4 dagen later om 19:45 pas weer terug.
Alleen als het heeeeeel leuk wordtquote:
Ik moet toevallig as vrijdag in Maastricht zijn. Congresje. Is daar verder nog wat leuks te beleven, eigenlijk?quote:Op zondag 12 november 2006 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Weekend erna ga ik naar Maastricht, iets met Winterdinges ofzo? Ga je mee?
Maastricht is sowieso een lief stadje. Vooral leuk als het zonnig weer is. Knus en oud centrum. En vlaai!quote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik moet toevallig as vrijdag in Maastricht zijn. Congresje. Is daar verder nog wat leuks te beleven, eigenlijk?
Ik heb pas 's avonds tijd voor mezelf daar, dus dan zal het niet heel zonnig zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef Vlarp het volgende:
Maastricht is sowieso een lief stadje. Vooral leuk als het zonnig weer is. Knus en oud centrum. En vlaai!
Mja, want pony-loving is zo'n frisse, Bijbelsche bezigheid.quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Pony-Lover het volgende:
Zijn jullie allemaal heaumofielen?![]()
Wat erg dat jullie allemaal zullen branden in de hel door die keuze.![]()
![]()
![]()
Waar maken jullie uit op dat ik met dieren neuk?quote:Op zondag 12 november 2006 20:57 schreef Liyon het volgende:
animal-sex is nog eens wettelijk verboden ook!!
achja.. laten we bidden
Nee, dat zou ook gewoon ontzettend naïef van je zijn. Maar ja, als iemand zich Pony-lover noemt - waarbij Pony een dier is en lover een sekspartner - dan is het een vrij voordehandliggende conclusie.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Waar maken jullie uit op dat ik met dieren neuk?![]()
![]()
Ik ga er toch ook niet meteen vanuit dat jullie aids-verspreidende kinderverkrachters zijn omdat jullie homo zijn.![]()
![]()
Een homofiel zou niet zo makkelijk en kortzichtig conclusies moeten trekken, dat past helemaal niet bij je ziektebeeld.quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook gewoon ontzettend naïef van je zijn. Maar ja, als iemand zich Pony-lover noemt - waarbij Pony een dier is en lover een sekspartner - dan is het een vrij voordehandliggende conclusie.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zit hier uit wetenschappelijke interesse.
Neequote:
Let je wel opquote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeik denk dat ik nu pas langzaam begin te kwijlen.... maar dat zal wel ophouden als ik mijn SMS-rekening zie
Dat tunneltje onder het station zal inmiddels wel onderwater staanquote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let je wel op
de waterhuishouding in Eindhoven centrum is niet om over naar huis te schrijven![]()
Zou ik dan morgen met een boot in plaats van met de bus naar kantoor moeten ?quote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat tunneltje onder het station zal inmiddels wel onderwater staan
Gewoon zwemspullen meenemen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef Stroekie het volgende:
Zou ik dan morgen met een boot in plaats van met de bus naar kantoor moeten ?
Da's toch meestal als het regent, dat het daar blank staat? Heb je niet standaard flippers bij je?quote:Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou ik dan morgen met een boot in plaats van met de bus naar kantoor moeten ?
Mijn handen en voeten lijken niet op Patrick Duffy ten tijde van de man van Atlantisquote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch meestal als het regent, dat het daar blank staat? Heb je niet standaard flippers bij je?
Welke leuke? Ik ken daar ook een leuke barjongen vanquote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef Liyon het volgende:
wheeeeeeeeee ik wil die leuke barjongen uit de April
hoe oud schatte je hem in?quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef Liyon het volgende:
eentje met donker stekelig haar, tis een heel leuk jochie
Hmz, dan zou het heel goed de jongen kunnen zijn die ik in mijn MSN hebquote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Liyon het volgende:
mijn leeftijd, hij's volgens mij ook nog de enige nederlandse jongen die er rond loopt
Hij heeft geen profielquote:Op zondag 12 november 2006 23:09 schreef Liyon het volgende:
weet je zn profiel of wat ook?
je hebt mijn msn nog wel heh
Ik heb hem nu ook, ging als een tiet. Is ie de moeite waard of kan ik hem meteen deleten?quote:Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijke dag in de sauna gehad en net another Gay movie gekeken en voor een film in het genre Americain Pie was hij toch wel erg aardig
Hey, ik ben nog niet gruwelijk bezet of zo!quote:
Daar ben ik eens aan begonnen, maar halverwege opgehoudenquote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, heb je DVD profiler?
Ahhhhh ":)quote:Op zondag 12 november 2006 23:24 schreef Liyon het volgende:
*sugt*
alle leuke jongens zijn bezet, behalve andy.. maar het lot houd ons bescheiden..
*drama*
Ja moet er echt eens een dag voor gaan zitten of zoquote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga namelijk ook beginnen aan Profilerwel tof
Lyon, misschien moet je eens kennis maken met tehrockstar, dat is ook al zo'n Andyfanquote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef Liyon het volgende:
yap.. tis moeilijk, maar mik zal het onvermijdelijke accepteren..
andy, ik laat je vrij.. dan kun je iemand vinden die net zoveel van je houd als ik *snif*
GA! GA DOOR MET JE LEVEN.. EN LAAT MIJ HIER IN EENZAAMHEID!
kan ik al in een dramafilm jongens?
By your command.quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nathan, klik ff op de Fanboys link
"Neemt Liyon op sleeptouw"quote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef Liyon het volgende:
yap.. tis moeilijk, maar mik zal het onvermijdelijke accepteren..
andy, ik laat je vrij.. dan kun je iemand vinden die net zoveel van je houd als ik *snif*
GA! GA DOOR MET JE LEVEN.. EN LAAT MIJ HIER IN EENZAAMHEID!
kan ik al in een dramafilm jongens?
DVD-profiler is handy.quote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga namelijk ook beginnen aan Profilerwel tof
Cylons zijn zo veel beter dan mensen!quote:
Sweet Dreams Ang3lquote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Film-gek, leest veel, danst veel, donkere haren, kleed zich leuk, komt uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten, is ook enigst kind .... ik mis alleen dat Spaanse en die goede opleidingDAMN!
Stuur hem op een cursus Spaans?quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Film-gek, leest veel, danst veel, donkere haren, kleed zich leuk, komt uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten, is ook enigst kind .... ik mis alleen dat Spaanse en die goede opleidingDAMN!
* Liyon kruipt tegen stroekie aanquote:Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Neemt Liyon op sleeptouw"
niet hier eenzaam en alleen blijven treuren hoor![]()
Apollo is cute!quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef PhalanX het volgende:
Cylons zijn zo veel beter dan mensen!
Humor, ja. Maar wel enorm voer voor de dumpbakken bij FRS. Of downloaden.quote:
Geeft Liyon een nieuw pak tissues zodat hij nog even verder kan snotteren op m'n uithuilschouderquote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef Liyon het volgende:
[..]
* Liyon kruipt tegen stroekie aan
mijn hunky![]()
Getverdemmequote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Liyon het volgende:
ow.. stroek.. k heb ze al ergens anders voor gebruikt
apollo IS cute idd naatje.,..
Mja, ik had geloof ik Apollo niet moeten posten.quote:Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
Getverdemme
Je moet je nog wel eerst leren beheersen hoor, en niet direct aan elke drift of drang toegeven hoor![]()
Euhm, jaquote:Op maandag 13 november 2006 00:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, ik had geloof ik Apollo niet moeten posten.
Zonder dekbed geeft minder vlekken.quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
Euhm, ja
want als ik nu zeg dat ik ga slapen denkt iedereen daar natuurlijk ook direct bij dat dat met de handjes onder in plaats van boven het dekbed gaat gebeuren![]()
![]()
Nou dan ga ik me maar even douchen en dan door naar bedquote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef Liyon het volgende:
hey.. ik kan er ook niks dan doen dat ik ineens heel hard moest spugen hoor :$ ben misselijk!!
Haaai Erik,quote:
Kom je ook eens mee naar mijn bedje,quote:
Je bent wel rijkelijk vroeg met die vraagquote:Op maandag 13 november 2006 09:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kom je ook eens mee naar mijn bedje,.
Dus vanaf heden een extra lang weekend, of de werkweek in stukken gehakt ?quote:Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef NathaN het volgende:
Zo, de rest van het jaar 1 dag in de week vrij.
Scherp,quote:Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Dinsdag vindt het geen probleem dat hij door jouw gepakt wordt ?![]()
Dinsdag boft maar dat ik hem wil pakken.quote:Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
En Dinsdag vindt het geen probleem dat hij door jouw gepakt wordt ?![]()
Heb jij een hele reeks van die Apollo's ?quote:Op maandag 13 november 2006 12:51 schreef NathaN het volgende:
Wat een rust weer, hier...
Nog maar wat Apollo, dan.
[afbeelding]
Lucky Dinsdagquote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dinsdag boft maar dat ik hem wil pakken.
Google helpt.quote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
Heb jij een hele reeks van die Apollo's ?
Net zoals in de jaren 60 en 70 in USA![]()
Vrijdag was al bezet met ene Robinson. Bovendien val ik niet zo op inheems...quote:Op maandag 13 november 2006 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Dat je Vrijdag nou pakt, okay...
"Vrijdag, hoe kom je aan die deurkruk?!"
Maar jij was Dinsdag dan ook in die Bar le Duc tegen gekomen waar dus ook Vrijdag rondhing ?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vrijdag was al bezet met ene Robinson. Bovendien val ik niet zo op inheems...
Nee, ik ken hem nog van toen hij zich Tuesday liet noemen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
Maar jij was Dinsdag dan ook in die Bar le Duc tegen gekomen waar dus ook Vrijdag rondhing ?
Hij dacht toen nog dat hij een internationale carrière kon maken ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem nog van toen hij zich Tuesday liet noemen.
Maar daarom noemen wij jou ook Nathan en niet nataniëlquote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef NathaN het volgende:
Ach, dat denk ik zelf ook nog...
Ik dacht dat dat was omdat dat gewoon m'n nick is...quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Stroekie het volgende:
Maar daarom noemen wij jou ook Nathan en niet nataniël![]()
Oh, maar als ik je er een plezier meer kan dan wil ik je best vanaf heden Nick in plaats van Nathan noemen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat dat gewoon m'n nick is...
en het spreekwoord is nog wel dat haastige spoed zelden goed isquote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag. Heerlijk, als je ouders je beloven wakker temaken, maar zelf de wekker vergeten aan te zetten en ik dus heel hard moest haasten om nog op tijd te komen.
Jij hebt vreemde kronkels in je hoofd, merk ik alweerquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
Oh, maar als ik je er een plezier meer kan dan wil ik je best vanaf heden Nick in plaats van Nathan noemen hoor
Spookt de term Stuart Allen Jones ook niet zo door mijn hoofd![]()
![]()
Beter dan dat je zegt dat ik een vreemd hoofd hebquote:Op maandag 13 november 2006 13:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij hebt vreemde kronkels in je hoofd, merk ik alweer
Morgenochtend gewoon hun wekker saboterenquote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als mijn ouders nou gewoon mij wakker hadden gemaakt, dan had ik ook niet hoeven haasten.
Zo tactisch ben ik dan wel weer...quote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
Beter dan dat je zegt dat ik een vreemd hoofd heb![]()
Ik ken het, en ze geven mij dan altijd de schuld. Ja kom op zeg,quote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag. Heerlijk, als je ouders je beloven wakker temaken, maar zelf de wekker vergeten aan te zetten en ik dus heel hard moest haasten om nog op tijd te komen.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo tactisch ben ik dan wel weer...
Is het erg dat ik je vreemde kronkels nu totaaaaal niet meer volg?quote:
nee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 14:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is het erg dat ik je vreemde kronkels nu totaaaaal niet meer volg?
Inheems is hier toch gewoon blank?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef NathaN het volgende:
Bovendien val ik niet zo op inheems...
Samen sexy?quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
Tussen twee snoozes door lekker over House en Wilson gedroomd
* Sitethief slaat deken om Tha_Erik heen en schenkt warme chocomel in.quote:
Alec Baldwin is wel humor, maar wat ik van hem gezien heb (niet veel, geef ik toe), speelt hij wel al zijn rollen op dezelfde manier...quote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alec Baldwin als Tony Bennett en Tony Bennett als Fony Benett
In de deken? Is een mok niet praktischer?quote:Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief slaat deken om Tha_Erik heen en schenkt warme chocomel in.
Hangt er vanaf in welke wijk je zit.quote:Op maandag 13 november 2006 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
Inheems is hier toch gewoon blank?.
Cuddy kwam binnen, anders hadden ze vast wel meer dan speeksel uitgewisseldquote:
Nou volgens Andyvie en Liyam moet je dus bij die ene jongen van de April zijn met z'n korte stekelsquote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef NathaN het volgende:
Is Amsterdam nog leuk tegenwoordig, eigenlijk? Zit er vanavond voor het eerst in tijden weer eens...
Hoe erg leek Cuddy op jou?quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
Cuddy kwam binnen, anders hadden ze vast wel meer dan speeksel uitgewisseld
het vlekt in elk geval een stuk minderquote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
In de deken? Is een mok niet praktischer?
Niet, want ik was op dat moment Housequote:
*stoppelbaard bij wonderer voorstel*quote:Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
Niet, want ik was op dat moment House
Wheheh. Daar had ik geen last van tijdens het zoenen in ieder gevalquote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
*stoppelbaard bij wonderer voorstel*
Wilson, daarentegen...quote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Daar had ik geen last van tijdens het zoenen in ieder geval
Mja, maar om voor 1 jongen die zij leuk vinden en die dan ook nog toevallig juist vanavond moet werken te gaan...quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens Andyvie en Liyam moet je dus bij die ene jongen van de April zijn met z'n korte stekels
althans dat is wat er nog van gisteravond bij mij is blijven hangen voor wat betreft dit topic
Nou, hij klaagde anders nietquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat droom jij interessant.
Neu, maar hij laat sowieso door House over zich heenlopen...quote:
Yeah, zat me net nog af te vragen waarom hij in vredesnaam bevriend met hem blijft. Wat krijgt hij ervoor terug?quote:Op maandag 13 november 2006 17:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Neu, maar hij laat sowieso door House over zich heenlopen...
House houdt hem eerlijk. Aan de ene kant is hij manipulatief, an de andere kant vertelt hij eerlijk en bot waar het op staat.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef wonderer het volgende:
Yeah, zat me net nog af te vragen waarom hij in vredesnaam bevriend met hem blijft. Wat krijgt hij ervoor terug?Enige dat ik kan bedenken is dat ie meer voor hem voelt (en daarom werken zijn relaties niet... ). Maar dat zal mijn wishful thinking wel zijn
Dan moet Wilson wel een heel sterke persoonlijkheid hebben. Zoiets ondergaan voor je eigen bestwil?quote:Op maandag 13 november 2006 17:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
House houdt hem eerlijk. Aan de ene kant is hij manipulatief, an de andere kant vertelt hij eerlijk en bot waar het op staat.
Just a thought...
da's toch nergens voor nodigquote:
Maar straks staat Dave aan de deur te rammelen ......quote:Op maandag 13 november 2006 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch nergens voor nodig
het duurt nog tot 5 december 2006 voordat de Goed heiligman gaat toeslaan en onaangekondigd aan je deur staat te rammelen![]()
Ja maar met zulk weer kan je die niet te lang buiten laten wachten hoorquote:Op maandag 13 november 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar straks staat Dave aan de deur te rammelen ......
je moet die jagermeister ook vervangen door water hoorquote:Op maandag 13 november 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Godver, denk je met je jagermeisterhouding van je ex af te zijn, BLIJFT ie je aanspreken!!!!
Alleen als ie ijs en ijs koud is!!!quote:Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet die jagermeister ook vervangen door water hoor![]()
door die alcohol werkt dat juist al een soort van antivries![]()
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als ie ijs en ijs koud is!!!
En knetter duur waarschijnlijkquote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Handig. Ontdekte net een nightshop 2 straten verderop.
Geopend tot 24:00 iedere dag (ook zondag).
4,- en een beetje voor 2 zakken chips en een fles spa blauw.quote:
De homostraat?quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
"Ken je het wilhelmineplein?" nee
"Ken je de moskee?" nee
"Ken je het PSV stadion?" uuuuh, ongeveer
Ok ik loop wel naar de homo-straat en dan rijden we vanuit daar wel. "Beter"
Homo's
Doe je voorzichtig? Vlinders gaan snel stuk hoor.quote:
Je bedoelt oversllaan met het verslag uitbrengen ?quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
SMS van collega:
En al naar de wc geweest?
Alles gewassen?
Lekker fris?
Have fun en spreek je morgen!
Ik ga hem morgen slaan
Ik zit nog steeds in s4 heurquote:Op maandag 13 november 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan de first lady ?
Oh, dan krijg je nog een mega gave actie van Cloequote:Op maandag 13 november 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in s4 heur
Chloe is idd nergens te vindenquote:Op maandag 13 november 2006 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, dan krijg je nog een mega gave actie van Cloe![]()
Stratumse Dijk jaquote:Op maandag 13 november 2006 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De homostraat?Die snelweg met de Pallaz en Pecheur ?
heb jij iets tegen Homoboeren dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie het al voor me. Een hele straat vol met homoboeren. Of moet ik het anders zien?
waarom dan welquote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja
Wat een mooi excuus om schaamteloos te cruisen. Daar heeft oom agent vast niet van terug.quote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom dan wel
er is helemaal niets mis met homo boeren
wij staan dichter bij de natuur
Je spreekt iig met 2 woorden.quote:Op maandag 13 november 2006 22:50 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja...
Ik spreek met twee woorden ja. Jij spreekt met meerdere?quote:Op maandag 13 november 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je spreek iig met 2 woorden.
Ik heb idd een bredere vocabulaire.quote:Op maandag 13 november 2006 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik spreek met twee woorden ja. Jij spreekt met meerdere?
quote:
Poging tot lichaamsbeweging jammerlijk gefaald (we zijn niet eens bij de sportschool naar binnen geweest) en waterafstotende matrashoes gekochtquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:25 schreef NathaN het volgende:
Moe, maar ja, da's nogal duh als je op de klok kijkt
Verder wel goed. Zowaar wat inspiratie (voor nog weer een nieuw project)
Hoe'st in wondererland?
Zou dat die Pony-lover geweest zijn?quote:Een man uit Amsterdam zit vast wegens
poging tot doodslag en bestialiteit.Hij
werd betrapt in Doorwerth terwijl hij
een paard misbruikte.Daarna probeerde
hij de man die hem betrapte te wurgen.
Wat een domme manquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou dat die Pony-lover geweest zijn?
Hugh Laurie redt Borat.quote:Borat krijgt klappen in New York
TV-ster Sacha Baron Cohen, beter bekend als zijn alter ego Borat, heeft zaterdagavond in New York klappen gekregen van een Amerikaan die zijn grappen duidelijk niet leuk vond. De 'Kazachstaanze journalist' zei tegen de man: "I like your clothings. Are nice! Please may I buying? I want have sex with it."
De Yank zag er de humor niet van in en besloot de komiek aan te vallen. Gelukkig kon de acteur Hugh Laurie, die met Borat wat ging drinken, ingrijpen en duwde de man van Sacha af.
Sacha heeft er niets aan over gehouden. De filmstudio heeft Borat aangeraden om zich op straat, niet meer als de Kazachstaanse TV-reporter voor te doen.
Je vergeet nog de klangende telefoontjes lege tonercardridges en losse utp kabelsquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Sitethief het volgende:
Het leven van een stagaire gaat niet over rozen.
Het gaat over miljoenen kopietjes, bakken vol papierafval en dienbladen vol koffie,.
Moet ik je nu Flappie, of Bassie gaan noemen als Kloontje, of gewoon Kloontje uit het Land van Ooitquote:
Hmm, kan er mee door,quote:
dat valt in kaapstad en Sidney best wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef NathaN het volgende:
Lijkt me koud in december...
Ik geloof er niks van, dat ie zijn hand zo open moet houden om zijn leuter te verbergenquote:
Mjah, de lengte van een lul in niet stijve toestand zegt weinig over de lengte in stijve toestand,quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, dat ie zijn hand zo open moet houden om zijn leuter te verbergen
Weet ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, de lengte van een lul in niet stijve toestand zegt weinig over de lengte in stijve toestand,.
Het gaat weer over piem0ls in het topic en Erik komt ook gelijk weer kijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag.
ik kom tegenover je school stage lopen 3 maandenquote:
Op Eckartdal? (Of meare, of hoe het dan ook heet)?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kom tegenover je school stage lopen 3 maanden
ja als activiteitenbegeleiderquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Eckartdal? (Of meare, of hoe het dan ook heet)?
Maar zoen je net zo lekker?quote:
NEEEEEXT!quote:
Ja niet zodat je je armen niet meer recht langs je lijf kan houdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
Define 'beetje'.
Genoeg om je armen enzo te bewegen?
komt er dan geen einde aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef Ang3l het volgende:
En de volgende dode in de familie......
Dank je. De vriend van mijn tante is overleden. Mijn tante is verstandelijk gehandicapt en die heeft sinds een jaar of 2 (3?) een vriend (ook verstandelijk gehandicapt). Stond op de wachtlijst voor een nieuwe hartklep... helaas. Te laat. Ik had er zelf niet zo heel erg veel mee. Kende hem natuurlijk wel. Maar vind het vooral erg voor m'n tante.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt er dan geen einde aan
hebben jullie dit jaar dan niet al meer dan genoeg voor de kiezen gekregen?
sterkte
Blijkbaar reageert ze er heel ... ja... kinderlijk op?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind altijd het leed van anderen waar je om geeft zo vreselijk om aan te moeten zien..
Zo'n reactie past ook wel bij zo iemand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar reageert ze er heel ... ja... kinderlijk op?
Eerst huilen natuurlijk, en daarna "O dan moet ik dus alleen met tante riki op vakantie want Jan kan niet mee".
Ja nou ja, ze had ook heel hysterisch kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo'n reactie past ook wel bij zo iemand?
Uhuh.. mja, wie weet komt dat nog welquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze had ook heel hysterisch kunnen worden.
Had ik eerder verwacht.
ben vandaag niet in de stemming voor aandacht, heb me lekker eenzaam opgesloten op mn kamertje, de wereld is plat en kut.. enzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, wil er niemand van de jongens aandacht aan je schenken?
arme Liyon![]()
nieuwe tissues nodig ?
Quatsch.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Internet is niets meer of minder dan een makkelijk telefoonboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |