Vrijdag was al bezet met ene Robinson. Bovendien val ik niet zo op inheems...quote:Op maandag 13 november 2006 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Dat je Vrijdag nou pakt, okay...
"Vrijdag, hoe kom je aan die deurkruk?!"
Maar jij was Dinsdag dan ook in die Bar le Duc tegen gekomen waar dus ook Vrijdag rondhing ?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vrijdag was al bezet met ene Robinson. Bovendien val ik niet zo op inheems...
Nee, ik ken hem nog van toen hij zich Tuesday liet noemen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
Maar jij was Dinsdag dan ook in die Bar le Duc tegen gekomen waar dus ook Vrijdag rondhing ?
Hij dacht toen nog dat hij een internationale carričre kon maken ?quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem nog van toen hij zich Tuesday liet noemen.
Maar daarom noemen wij jou ook Nathan en niet nataniėlquote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef NathaN het volgende:
Ach, dat denk ik zelf ook nog...
Ik dacht dat dat was omdat dat gewoon m'n nick is...quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Stroekie het volgende:
Maar daarom noemen wij jou ook Nathan en niet nataniėl![]()
Oh, maar als ik je er een plezier meer kan dan wil ik je best vanaf heden Nick in plaats van Nathan noemen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat dat gewoon m'n nick is...
en het spreekwoord is nog wel dat haastige spoed zelden goed isquote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag. Heerlijk, als je ouders je beloven wakker temaken, maar zelf de wekker vergeten aan te zetten en ik dus heel hard moest haasten om nog op tijd te komen.
Jij hebt vreemde kronkels in je hoofd, merk ik alweerquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
Oh, maar als ik je er een plezier meer kan dan wil ik je best vanaf heden Nick in plaats van Nathan noemen hoor
Spookt de term Stuart Allen Jones ook niet zo door mijn hoofd![]()
![]()
Beter dan dat je zegt dat ik een vreemd hoofd hebquote:Op maandag 13 november 2006 13:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij hebt vreemde kronkels in je hoofd, merk ik alweer
Morgenochtend gewoon hun wekker saboterenquote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als mijn ouders nou gewoon mij wakker hadden gemaakt, dan had ik ook niet hoeven haasten.
Zo tactisch ben ik dan wel weer...quote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
Beter dan dat je zegt dat ik een vreemd hoofd heb![]()
Ik ken het, en ze geven mij dan altijd de schuld. Ja kom op zeg,quote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag. Heerlijk, als je ouders je beloven wakker temaken, maar zelf de wekker vergeten aan te zetten en ik dus heel hard moest haasten om nog op tijd te komen.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zo tactisch ben ik dan wel weer...
Is het erg dat ik je vreemde kronkels nu totaaaaal niet meer volg?quote:
nee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 14:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is het erg dat ik je vreemde kronkels nu totaaaaal niet meer volg?
Inheems is hier toch gewoon blank?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef NathaN het volgende:
Bovendien val ik niet zo op inheems...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |