Hey, ik ben nog niet gruwelijk bezet of zo!quote:
Daar ben ik eens aan begonnen, maar halverwege opgehoudenquote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, heb je DVD profiler?
Ahhhhh ":)quote:Op zondag 12 november 2006 23:24 schreef Liyon het volgende:
*sugt*
alle leuke jongens zijn bezet, behalve andy.. maar het lot houd ons bescheiden..
*drama*
Ja moet er echt eens een dag voor gaan zitten of zoquote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga namelijk ook beginnen aan Profilerwel tof
Lyon, misschien moet je eens kennis maken met tehrockstar, dat is ook al zo'n Andyfanquote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef Liyon het volgende:
yap.. tis moeilijk, maar mik zal het onvermijdelijke accepteren..
andy, ik laat je vrij.. dan kun je iemand vinden die net zoveel van je houd als ik *snif*
GA! GA DOOR MET JE LEVEN.. EN LAAT MIJ HIER IN EENZAAMHEID!
kan ik al in een dramafilm jongens?
By your command.quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nathan, klik ff op de Fanboys link
"Neemt Liyon op sleeptouw"quote:Op zondag 12 november 2006 23:53 schreef Liyon het volgende:
yap.. tis moeilijk, maar mik zal het onvermijdelijke accepteren..
andy, ik laat je vrij.. dan kun je iemand vinden die net zoveel van je houd als ik *snif*
GA! GA DOOR MET JE LEVEN.. EN LAAT MIJ HIER IN EENZAAMHEID!
kan ik al in een dramafilm jongens?
DVD-profiler is handy.quote:Op zondag 12 november 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga namelijk ook beginnen aan Profilerwel tof
Cylons zijn zo veel beter dan mensen!quote:
Sweet Dreams Ang3lquote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Film-gek, leest veel, danst veel, donkere haren, kleed zich leuk, komt uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten, is ook enigst kind .... ik mis alleen dat Spaanse en die goede opleidingDAMN!
Stuur hem op een cursus Spaans?quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Film-gek, leest veel, danst veel, donkere haren, kleed zich leuk, komt uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten, is ook enigst kind .... ik mis alleen dat Spaanse en die goede opleidingDAMN!
* Liyon kruipt tegen stroekie aanquote:Op maandag 13 november 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Neemt Liyon op sleeptouw"
niet hier eenzaam en alleen blijven treuren hoor![]()
Apollo is cute!quote:Op maandag 13 november 2006 00:08 schreef PhalanX het volgende:
Cylons zijn zo veel beter dan mensen!
Humor, ja. Maar wel enorm voer voor de dumpbakken bij FRS. Of downloaden.quote:
Geeft Liyon een nieuw pak tissues zodat hij nog even verder kan snotteren op m'n uithuilschouderquote:Op maandag 13 november 2006 00:09 schreef Liyon het volgende:
[..]
* Liyon kruipt tegen stroekie aan
mijn hunky![]()
Getverdemmequote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Liyon het volgende:
ow.. stroek.. k heb ze al ergens anders voor gebruikt
apollo IS cute idd naatje.,..
Mja, ik had geloof ik Apollo niet moeten posten.quote:Op maandag 13 november 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
Getverdemme
Je moet je nog wel eerst leren beheersen hoor, en niet direct aan elke drift of drang toegeven hoor![]()
Euhm, jaquote:Op maandag 13 november 2006 00:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, ik had geloof ik Apollo niet moeten posten.
Zonder dekbed geeft minder vlekken.quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
Euhm, ja
want als ik nu zeg dat ik ga slapen denkt iedereen daar natuurlijk ook direct bij dat dat met de handjes onder in plaats van boven het dekbed gaat gebeuren![]()
![]()
Nou dan ga ik me maar even douchen en dan door naar bedquote:Op maandag 13 november 2006 00:26 schreef Liyon het volgende:
hey.. ik kan er ook niks dan doen dat ik ineens heel hard moest spugen hoor :$ ben misselijk!!
Haaai Erik,quote:
Kom je ook eens mee naar mijn bedje,quote:
Je bent wel rijkelijk vroeg met die vraagquote:Op maandag 13 november 2006 09:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kom je ook eens mee naar mijn bedje,.
Dus vanaf heden een extra lang weekend, of de werkweek in stukken gehakt ?quote:Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef NathaN het volgende:
Zo, de rest van het jaar 1 dag in de week vrij.
Scherp,quote:Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Dinsdag vindt het geen probleem dat hij door jouw gepakt wordt ?![]()
Dinsdag boft maar dat ik hem wil pakken.quote:Op maandag 13 november 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
En Dinsdag vindt het geen probleem dat hij door jouw gepakt wordt ?![]()
Heb jij een hele reeks van die Apollo's ?quote:Op maandag 13 november 2006 12:51 schreef NathaN het volgende:
Wat een rust weer, hier...
Nog maar wat Apollo, dan.
[afbeelding]
Lucky Dinsdagquote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dinsdag boft maar dat ik hem wil pakken.
Google helpt.quote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
Heb jij een hele reeks van die Apollo's ?
Net zoals in de jaren 60 en 70 in USA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |