Ja niet zodat je je armen niet meer recht langs je lijf kan houdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
Define 'beetje'.
Genoeg om je armen enzo te bewegen?
komt er dan geen einde aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef Ang3l het volgende:
En de volgende dode in de familie......
Dank je. De vriend van mijn tante is overleden. Mijn tante is verstandelijk gehandicapt en die heeft sinds een jaar of 2 (3?) een vriend (ook verstandelijk gehandicapt). Stond op de wachtlijst voor een nieuwe hartklep... helaas. Te laat. Ik had er zelf niet zo heel erg veel mee. Kende hem natuurlijk wel. Maar vind het vooral erg voor m'n tante.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt er dan geen einde aan
hebben jullie dit jaar dan niet al meer dan genoeg voor de kiezen gekregen?
sterkte
Blijkbaar reageert ze er heel ... ja... kinderlijk op?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind altijd het leed van anderen waar je om geeft zo vreselijk om aan te moeten zien..
Zo'n reactie past ook wel bij zo iemand?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar reageert ze er heel ... ja... kinderlijk op?
Eerst huilen natuurlijk, en daarna "O dan moet ik dus alleen met tante riki op vakantie want Jan kan niet mee".
Ja nou ja, ze had ook heel hysterisch kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo'n reactie past ook wel bij zo iemand?
Uhuh.. mja, wie weet komt dat nog welquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze had ook heel hysterisch kunnen worden.
Had ik eerder verwacht.
ben vandaag niet in de stemming voor aandacht, heb me lekker eenzaam opgesloten op mn kamertje, de wereld is plat en kut.. enzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, wil er niemand van de jongens aandacht aan je schenken?
arme Liyon![]()
nieuwe tissues nodig ?
Quatsch.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Internet is niets meer of minder dan een makkelijk telefoonboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |