Kun je dan niet beter gelijk doorrijden naar Praag?quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef Ang3l het volgende:
De reis is geboekt.
7:00 vertrek vanaf Düsseldorf.... kuuuut dat is vroeg opstaan
Maar wel al om 8:15 in Praag
En dan 4 dagen later om 19:45 pas weer terug.
Alleen als het heeeeeel leuk wordtquote:
Ik moet toevallig as vrijdag in Maastricht zijn. Congresje. Is daar verder nog wat leuks te beleven, eigenlijk?quote:Op zondag 12 november 2006 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Weekend erna ga ik naar Maastricht, iets met Winterdinges ofzo? Ga je mee?
Maastricht is sowieso een lief stadje. Vooral leuk als het zonnig weer is. Knus en oud centrum. En vlaai!quote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik moet toevallig as vrijdag in Maastricht zijn. Congresje. Is daar verder nog wat leuks te beleven, eigenlijk?
Ik heb pas 's avonds tijd voor mezelf daar, dus dan zal het niet heel zonnig zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef Vlarp het volgende:
Maastricht is sowieso een lief stadje. Vooral leuk als het zonnig weer is. Knus en oud centrum. En vlaai!
Mja, want pony-loving is zo'n frisse, Bijbelsche bezigheid.quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Pony-Lover het volgende:
Zijn jullie allemaal heaumofielen?![]()
Wat erg dat jullie allemaal zullen branden in de hel door die keuze.![]()
![]()
![]()
Waar maken jullie uit op dat ik met dieren neuk?quote:Op zondag 12 november 2006 20:57 schreef Liyon het volgende:
animal-sex is nog eens wettelijk verboden ook!!
achja.. laten we bidden
Nee, dat zou ook gewoon ontzettend naïef van je zijn. Maar ja, als iemand zich Pony-lover noemt - waarbij Pony een dier is en lover een sekspartner - dan is het een vrij voordehandliggende conclusie.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Waar maken jullie uit op dat ik met dieren neuk?![]()
![]()
Ik ga er toch ook niet meteen vanuit dat jullie aids-verspreidende kinderverkrachters zijn omdat jullie homo zijn.![]()
![]()
Een homofiel zou niet zo makkelijk en kortzichtig conclusies moeten trekken, dat past helemaal niet bij je ziektebeeld.quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook gewoon ontzettend naïef van je zijn. Maar ja, als iemand zich Pony-lover noemt - waarbij Pony een dier is en lover een sekspartner - dan is het een vrij voordehandliggende conclusie.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zit hier uit wetenschappelijke interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |