Nee hoor ik weet dat het niet zo is. En het is niet zo dat ik er de hele dag naar kijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:01 schreef lachejonge het volgende:
Nee daar is maar één zo'n zielige stumpert van.
Ik vrees dat we die nooit te zien krijgen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef TLC het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat ik Marleneke eens zie![]()
En oke, ik overdreef wel met dat 'alle afleveringen'.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet dat het niet zo is. En het is niet zo dat ik er de hele dag naar kijk.
Waarom niet?? Ze zetten GW hier gewoon voor lul en dat doen ze lollig. En ze steken ook meteen ff de draak met Samson en Gert lekker belangrijk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik kan er niet om lachen.![]()
en Bobientje!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef TLC het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat ik Marleneke eens zie![]()
Ja ik kan me dat ook herinneren uit een clip.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Bobientje is toch gewoon een samson met een rode strik erop? meen me te herinneren die wel een keer gezien te hebben. Kan ook dat dat in de clip van een liedje was ofzo.
Ach het is net als met computerspelletjes: "Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met spelen"quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
vond het vroegah leuk maar ben nu volwassen![]()
Dat had ik net ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Amai, ze hebben het gewoon verplaatst he. Dacht net, ik kijk het nog ff maar het is gewoon om 16 uur al geweest
Nou gelukkig niet zeg. Ik ben hun grootste en langste fan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef TJDoornbos het volgende:
helaas is het niet helemaal van tv
Hopelijk voor Gertje duikt Marleneke niet het bedje in met Jean Louis Michelquote:Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vrees dat we die nooit te zien krijgen.![]()
Ik zou eens opzoek gaan naar een FOK! Psychiaterquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet zeg. Ik ben hun grootste en langste fan.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoek gaan naar een FOK! Psychiater
Ik twijfel daaraan (of er nog nieuwe worden gemaakt). Danny Verbiest (Samson) en Alberto zijn er iig mee opgehouden en Mevrouw Janine rust al weer een aantal jaren in vredequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Samson & Gert![]()
Ik moet het maar weer eens gaan kijken. Worden er trouwens nog wel nieuwe afleveringen gemaakt? Als ik eens kijk, dan zie ik altijd dezelfde aflevering![]()
Ik ga niet stoppen met kijken en dan doodongelukkig worden. Als ik daar nou blij van word. Iedereen wordt blij van andere dingen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoek gaan naar een FOK! Psychiater
Dan zie ik het betreft de afleveringen somber in. Van die film had ik nog nooit gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Octaaf is er ook al mee opgehouden en Samson is vervangen door Peter Thijssen.
Haha.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Hopelijk voor Gertje duikt Marleneke niet het bedje in met Jean Louis Michel![]()
![]()
Jup ken ze allemaal, ben ook trots bezoeker van 3 kerstshows.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn er ook trouwe kijkers die net als ik alle afleveringen letterlijk uit het hoofd kennen?![]()
Sorry maar ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Jup ken ze allemaal, ben ook trots bezoeker van 3 kerstshows.
Samson en Gert die hard fans verzamelt u!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Burgemeester: "Er komt een Samson-film"
wo 13/12/06 - Studio 100 werkt aan een film over Samson. Dat heeft Walter De Donder gezegd op Studio Brussel. De Donder speelt meneer de burgemeester in de tv-serie "Samson en Gert" en hij is ook bekend als Kabouter Plop.
Studio 100 bevestigt dat er plannen zijn voor een film rond Samson, maar die zitten pas in een beginfase. "Het verhaal is er nog niet en de periode van de opnames ligt nog niet vast", luidt het. Wanneer de film in de zalen komt, is ook nog niet bekend.
Over de tv-figuren Kabouter Plop, Piet Piraat en K3 maakte Studio 100 al verschillende films, maar Samson, die aan de basis ligt van het succes van het productiehuis, viel die eer nog niet te beurt.
De tv-serie "Samson en Gert" loopt al sinds eind de jaren 80 op de VRT. De pratende hond werd tot 2005 vertolkt door Danny Verbiest. Nu geeft Peter Thyssen zijn stem aan Samson.
Walter De Donder promoot momenteel de nieuwe Plop-film, "Plop in de stad".
Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Maare heeft Walter daar nog wel tijd voor? Ik had ooit gelezen dat hij echt burgemeester gaat worden. Hij zit al in de gemeenteraad van een of ander belgisch gehucht, maar daar gaat hij dus ook echt burgemeesteren.
Thnx, mooi forumquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.Oja kijk, hier is het Samson & Gert subforum, daar kan je meer over S&G lezen.
![]()
Danny Verbiest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:38 schreef Piovan het volgende:
http://youtube.com/watch?v=UHF0fFsdobU
Wie speelt trouwens hier de Samson?
Ja als je zijn stem met later vergelijkt is het inderdaad een heel verschil.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hmm uit 1990 zie ik. Die stem is wel veranderd zeg.
http://youtube.com/watch?v=lrdusUQhTq4quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef Piovan het volgende:
S+G+K: er zit een aap in ons huis
er zit een aap in ons huis
S+K: hij hangt in de gordijnen
en eet hier alles op
G+K: hij doet alles verdwijnen
en zet alles op zijn kop
S+G+K: er zit een aap in ons huis
er zit een aap in ons huis
wtf, die is afgevallen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef Piovan het volgende:
Koen Crucke oftewel Meneer Spaghetti woont zo'n 30 km van me af
[afbeelding]
Dit krijg je nu te zien als je kijkt bij Samson en Gert ontvangen Bassie en Adriaan "This video has been removed at the request of copyright owner Bassie produkties B.V., Adrina Produkties B.V. and Magicland B.V. because its content was used without permission "quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Samson & Gert, elke dag op Ketnet.![]()
Samson en Gert ontvangen Bassie en Adriaan: http://www.youtube.com/watch?v=rAfFC-1s_DQ
Samsonlied: http://www.youtube.com/watch?v=UHF0fFsdobU
Degene die het filmpje op zijn / haar pc heeft moet het uploaden met een compleet andere naam en dan weer hier linken. Trieste actie hoor van "alles is voor Bassie", temeer omdat dit fimpjes volgens mij ook nergens meer te koop is.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Dit krijg je nu te zien als je kijkt bij Samson en Gert ontvangen Bassie en Adriaan "This video has been removed at the request of copyright owner Bassie produkties B.V., Adrina Produkties B.V. and Magicland B.V. because its content was used without permission "![]()
Eerst mastermovies en nu ook al dit![]()
Oftopic
K heb nog een mooi filmpje van bassie gevonden http://www.youtube.com/watch?v=bTDQL0DKz2Q ff om bassie te pesten.![]()
Die site werd op het Studio100 forum ook al gepost.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Defected het volgende:
Wat zou gert nu ook al weer doen met 10 miljoen ???
http://video.google.nl/videoplay?docid=-395207341324952158&q=samson+en+gertquote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Degene die het filmpje op zijn / haar pc heeft moet het uploaden met een compleet andere naam en dan weer hier linken. Trieste actie hoor van "alles is voor Bassie", temeer omdat dit fimpjes volgens mij ook nergens meer te koop is.
heldquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:36 schreef Mender het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-395207341324952158&q=samson+en+gert![]()
Jammer dat ze het iemand zo laten verdelen. Hadden ze beter zelf kunnen doen. Nu is het meer van ons kent ons bij het uitdelen. Niet dat ik voor zo'n ticket was gegeaan overigens. Ik vind Samson en Gert erg plezant om naar te kijken, maar om nou naar een speeltuin in Hasselt af te reizen voor wat gratis limonade en wat chocola gaat me te ver, da's wel erg hollandsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn.![]()
echt dik kun je ze niet maken, oja, en het haar van eugene is niet goed, ik was even vergeten dat die man een bloempotkapsel hadquote:
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoe weet je hoe Marlèneke eruit ziet?
Is die soms afgevallen ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef Piovan het volgende:
Koen Crucke oftewel Meneer Spaghetti woont zo'n 30 km van me af
[afbeelding]
Lekker appeltaartquote:
Ja afvallen he, das toevallig een van mijn specialiteiten, mijn Miranda zegt ook weleens, ze zegt "pa hoe jij afvalt zo.... ja zo euhm ja zo val jij af he"quote:
Octaafquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat is octaaf he die dat zegt. wel een briljante zin![]()
Hij heeft geen (vaste) baan maar hij valt wel eens in enzo als iemand hem nodig heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef Honky het volgende:
Wat voor een baan heeft Gertje eigenlijk?
In het echt wel ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef Piovan het volgende:
Die gast heeft toch geld zat.
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:46 schreef Honky het volgende:
Ik kan nu ook wel opmerken dat Octaaf nog bij zijn moeke woont, maarja het is beter dan wonen in de lift van het gemeentehuis
Prullevent, prachtig woordquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jean louis michel! prullevent
De burgemeester: 'Ik ben nogal onhándig met de vaat.'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:00 schreef J_TM het volgende:
Zit wel wat in, dat laatste.
Gisteren lieten ze die aflevering zien waarin Octaaf en Albert zich als elkaars grootouders verkleedden omwille van het pannenkoekenfeest dat alleen maar toegankelijk is voor opa's, oma's en kleinkinderen. Gert prikte daar dwars doorheen en hoefde alleen maar "Albert" te roepen om de bedriegers te ontmaskeren.
Beste roosje,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De burgemeester: 'Ik ben nogal onhándig met de vaat.'![]()
Nee waarom zou dat raar zijn? Als ik er nou blij van word? Het zou pas saai zijn als iedereen hetzelfde zou zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:06 schreef Piovan het volgende:
[..]
Beste roosje,
Vind je het zelf niet raar dat je zo'n freak bent?
Groetjes,
Mij
Omdat ze daar allemaal nat worden bij de stem van Gertje denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee waarom zou dat raar zijn? Als ik er nou blij van word? Het zou pas saai zijn als iedereen hetzelfde zou zijn.Gelukkig reageren ze daar op het forum niet zo.
![]()
En daar kwam Miss Belgie ook achter toen de burgemeester haar in die aflevering over kaalheid naar het kapsalon van Albert bracht. Ze wou een ECHTE man ontmoeten, een van het kaliber Sean Connery.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:12 schreef J_TM het volgende:
het dorp waar Gert en Samson wonen wordt bevolkt door onvolwassen mannen
Burgemeester: Mannen zoals ik?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef J_TM het volgende:
[..]
En daar kwam Miss Belgie ook achter toen de burgemeester haar in die aflevering over kaalheid naar het kapsalon van Albert bracht. Ze wou een ECHTE man ontmoeten, een van het kaliber Sean Connery.
Ik heb ook hun eerste CD.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste cd van ze gekocht op marktplaats
Die vrouw zag er best lekker uitquote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef J_TM het volgende:
[..]
En daar kwam Miss Belgie ook achter toen de burgemeester haar in die aflevering over kaalheid naar het kapsalon van Albert bracht. Ze wou een ECHTE man ontmoeten, een van het kaliber Sean Connery.
Oeps die smiley hoorde er niet bij.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Burgemeester: Mannen zoals ik?
Zij: Ja... mannen zoals jij... maar dan wel knápper.
Burgemeester: Eh ik weet niet of die er wel zijn.raait zich om met een bepaalde houding*
Die man is geniaal, en die verspreking van Samson ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik ben zelf ook een groot fan van de gevaarlijke van de verkwister![]()
"nietwaarrrrrrrrrrrrr ?"
Die aflevering zal vast nog wel eens komen want ik heb die echt al duizenden keren gezien.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die man is geniaal, en die verspreking van Samson ook.
Die aflevering van Miss Belgie wil ik ook wel een keertje zien
Ja ik hou het ook niet bij hoor. Op ten duur valt het niet eens meer op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dat hij bijhoudt hoeveel keer Alberto dat heeft gezegd.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar wil turven hoe vaak Prof Piet in beeld is............
Lap zeg! was jij niet te oud voor Samson en Gert?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat bedoel ik, dit leek me ook echt iets voor jouw!!!
Of hoevaak zegt Gertje Lap zeg in 1 uitzending
Ik denk zo stil in mijn hoofd he, dat je dit programma wel zo'n beetje heel heeeel erg leuk vindtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja dat zou ik wel bij kunnen houden ja.![]()
In een oudere aflevering verkleedde de Burgemeester, Alberto en Octaaf zich als K3. Ik heb die op video, echt een leuke aflevering.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:12 schreef J_TM het volgende:
Gert: "Ik moest kloppen want de bel doet het niet, dag iedereeeen. Dag Albert. Ten eerste is het Albertooo, en ten tweede; verrassing".
Ik dacht dat Gert, de Burgemeester en Van Leemhuizen zich als K3 gingen verkleden.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:54 schreef Piovan het volgende:
Elke keer als ik dit topic betreed, dan waan ik me weer in de wereld van voor de tv zitten, met allemaal eten op je hoofd, omdat je geen tanden hebt.
Amai! dan zorgt ge dat ge in het vervolgt niet meer in dit topic geraakt hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:54 schreef Piovan het volgende:
Elke keer als ik dit topic betreed, dan waan ik me weer in de wereld van voor de tv zitten, met allemaal eten op je hoofd, omdat je geen tanden hebt.
Ik dacht ook dat die het was. In die aflevering kreeg K3 soep van Octaaf die al lang over de datum was. voglens mij waren de meisjes van K3 toen ook nog een stuk jongerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
In een oudere aflevering verkleedde de Burgemeester, Alberto en Octaaf zich als K3. Ik heb die op video, echt een leuke aflevering.De Burgemeester valt dan flauw als hij bij Samson & Gert binnenkomt en K3 ziet.
![]()
Een plaatjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op http://www.studio100.be/ staat een geweldig filmpje! Klik links op 'Nieuws', daar kan je het filmpje bekijken!
grappige animated maar waarom moet je daarvoor jezelf quotenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Een plaatje:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BL8RQvHHexE
Leuk als Gert Samson immiteert.![]()
Ik postte hetzelfde bericht ook in Gert deelt limonade en chocolade uit en ik vond het handig om het zo even te kopieren.quote:
Ik helaas niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef roburt het volgende:
wie was er naar het feest van Gertje vorige week?
Ik zou me daar juist minder voor schamen dan kijken naar Samson en Gert.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Net een stukje bij RTL Boulevard over de actie.Niet dat ik naar dat programma kijk maar de zender stond aan op de achtergrond.
Waarom zou ik me schamen voor het kijken naar Samson & Gert? Ik schaam me voor jou. Ga eens iets doen zonder anderen te kwetsen, of kun je dat niet? Ga dan maar eerst eens wat sociale vaardigheden bijleren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ik zou me daar juist minder voor schamen dan kijken naar Samson en Gert.
Liever een paar jaar met weinig posts dan een half jaar met 4000 onzinnige posts.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Whaha en je zit al een paar jaar op dit forum, hebt 141 berichten en je komt precies naar topics die je niet leuk vindt?
Mischienquote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn er ook trouwe kijkers die net als ik alle afleveringen letterlijk uit het hoofd kennen?![]()
Ga dan naar topics die je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Liever een paar jaar met weinig posts dan een half jaar met 4000 onzinnige posts.
Maar jij wou zeggen dat jouw posts zinnig zijn?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Liever een paar jaar met weinig posts dan een half jaar met 4000 onzinnige posts.
Nee helaas niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef skippy22 het volgende:
Heb je alle samson&gert dvd,s ts
Omdat ik zit te wachten tot je uit je kleutertijd groeit en een beetje als een vrouw van je leeftijd gaat denken. En ik zit tenminste niet in je postgeschiedenis te kijken maar kom overal toevallig je topics tegen en erger me gewoon aan je houding. Dat is toch niet verboden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zie overigens in jouw post geschiedenis dat je wel in veel topics van mij bent geweest. Als je die niet zinnig vind waarom bezoek je dan zoveel topics van mij?
Nee maar ik ga me niet veranderen omdat jij dat toevallig wilt. Samson & Gert zal ik altijd leuk blijven vinden dus daar hoef je niet op te wachten. En anders vermijd je m'n topics toch? Als je een topic van mij ziet dan weet je van te voren dat je daar niet op moet klikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Omdat ik zit te wachten tot je uit je kleutertijd groeit en een beetje als een vrouw van je leeftijd gaat denken. En ik zit tenminste niet in je postgeschiedenis te kijken maar kom overal toevallig je topics tegen en erger me gewoon aan je houding. Dat is toch niet verboden?
Ik ben wel een echte fan, ik ben waarschijnlijk alleen niet zo rijk als jij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Je bent geen echte fan tsIk heb zelfs een samson opblaashond met gat
![]()
Dat ben je niet anders had je wel een opblaasgert Is maar 5 euroquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte fan, ik ben waarschijnlijk alleen niet zo rijk als jij.
Lol, ik krijg ineens bepaalde gedachtes.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat ben je niet anders had je wel een opblaasgert Is maar 5 euro
Wat voor gedachtesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol, ik krijg ineens bepaalde gedachtes.![]()
Nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef skippy22 het volgende:
Ts wil je weten wat samson zegt als ik z,n gat opvul ?
En laat maar.quote:
ze hebben er eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als K3 nou eens een paar franstalige liedjes zou doen!
Leuk filmpje, wie is die tweede man?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
In dit filmpje is Kwebbel even als zichzelf te zien: http://www.youtube.com/watch?v=Rah27xe4AQ4
Steven Stil. Ik moet zeggen dat ik het ook niet wist en het even opgezocht had.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk filmpje, wie is die tweede man?
Iemand uit Piet Piraat?
Hij lijkt indd heel anders.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Steven Stil. Ik moet zeggen dat ik het ook niet wist en het even opgezocht had.
Ik niet, alleen aan de stemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kwebbel herkende ik wel meteen.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:39 schreef J_TM het volgende:
Kent iemand deze pagina al ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_en_Gert
Wist je dat K3 2 keer bij Samson & Gert op bezoek zijn geweest?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Als K3 nou eens een paar franstalige liedjes zou doen!
Gewoon al 17 jaar die serie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Intro's:
Samson & Gert 1990-1991
Samson & Gert 1992-1994
Samson & Gert 1995
Samson & Gert 1996-1998
Samson & Gert 1999-heden
Oke niet erg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee die worden niet meer gemaakt: http://www.studio100fan.eu/forum/viewtopic.php?t=1485&postdays=0&postorder=asc&start=0
Die eerstequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Intro's:
Samson & Gert 1990-1991
Samson & Gert 1992-1994
Samson & Gert 1995
Samson & Gert 1996-1998
Samson & Gert 1999-heden
Opnieuw aangepast nu blijkt dat er geen nieuwe afleveringen meer worden gemaakt. Misschien maar beter ook, want hoe vervang je Albert en zou Marlene nu eindelijk een keus hebben gemaakt tussen Gert en Mr. Prullevent ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:39 schreef J_TM het volgende:
Kent iemand deze pagina al ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_en_Gert
wat houd ik toch van danny verbiest, hij heeft meegwerkt aan mijn 2 beste jeugdsentiment seriesquote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef J_TM het volgende:
Samson verkopen. Stommeling, uilskuiken, frikandel.
Over Bassie en Adriaan gesproken, waarschijnlijk was hun bezoek aan huize 101 een wederdienst voor Danny's medewerking aan 'De Verzonken Stad' en 'Op Reis Door Europa'.
komt misschien ook wel door het tennis in Antwerpen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zit ik te wachten tot het komt, is het zondag en komt het niet.![]()
Ik kwam daar ook pas heel laat achter dat dat Danny Verbiest was. pas toen B&A weer op Nickelodeon werd uitgezonde hoorde ik het Adriaan een keer zeggen (in de aflevering van de reis door Europa in Brussel)quote:Op zondag 18 februari 2007 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat houd ik toch van danny verbiest, hij heeft meegwerkt aan mijn 2 beste jeugdsentiment series![]()
Die man is zó goed!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef Piovan het volgende:
Deze is leuk (urbanus)
http://www.youtube.com/watch?v=TM7uUMf70Wg
prachtigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is eigenlijk best grappig: http://www.youtube.com/watch?v=RF8ItP-DlSU
K3 bij Samson & Gertquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef J_TM het volgende:
Gisteren was die aflevering waarin Albert, Octaaf en de Burgemeester zich als K3 verkleedden omdat dertig jaar oude tomatensoep voorzetten toevallig een van Octaafs specialiteiten is.
Albert: "Ik ga met jullie meedoen dan worden we K4"
Gert: "Waarom niet K5, want jij telt voor twee".
Karen, Kristel, Kathleen en Kwalbert.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:06 schreef J_TM het volgende:
"Ik ben een BA; een Bekende Alberto".
danny is weg, de gast die ook/eerst de stem van big (van big en betsy) deed, doet nu samsonquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
nieuwe stem??? wat is dat voor gezeik?
Weet je dat nog niet? Dat is alweer een hele tijd zo hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
nieuwe stem??? wat is dat voor gezeik?
Hij komt voor in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=BL8RQvHHexEquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
danny is weg, de gast die ook/eerst de stem van big (van big en betsy) deed, doet nu samson
Ik kijk niet elke dagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weet je dat nog niet? Dat is alweer een hele tijd zo hoor.![]()
O maar in de afleveringen is het nog wel de oude stem hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke dagheb het al tijdje niet gezien maar ga zondag op belgie wel ff kijken
![]()
moet je vroeg opstaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke dagheb het al tijdje niet gezien maar ga zondag op belgie wel ff kijken
![]()
Hij is er ook al mee gestopt helaas maar die aflevering is volgens mij al best oud hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef J_TM het volgende:
Octaaf die als neef Walter z'n ware gezicht laat zien. Zou dit soms z'n afscheid zijn ?
Die is nooit in beeld geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef J_TM het volgende:
Trouwens, wie speelt Marlene ?
van welk lied is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
cool man, toen gert nog random gekleurde truien droeg ipv altijd dat rode overhemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als je heel erg veel verliefd bent.
hehe idd, de early 90s look.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
cool man, toen gert nog random gekleurde truien droeg ipv altijd dat rode overhemd![]()
Dat was een verkeerde Marlene. De Burgemeester moest toen Marlene met JLM trouwen, en toen kwamen ze er op het eind achter dat het een andere Marlene was.quote:Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef J_TM het volgende:
RR, ik las op Wikipedia dat Marlene een keer te zien was na het afblazen van haar huwelijk met JLM.
Het is echt zo'n typisch G&S muziekje..!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Is dat een bekend muziekje of zit dat alleen bij S&G?
In het laatste geval heb ik denk ik wel een ingewikkelde manier:
Neem een samson en gert youtube filmpje, volgens mij heeft roorsjeroosje88 een heleboel daarvan in haar fotoboek staan.
Download het filmpje waarin het muziekje voorkomt (hier zijn pluging voor FireFox voor), je krijgt dan .flv files. deze bestanden schijnen weer te converteren te zijn naar meer gangbare types en je kan er ook het geluid uithalen. Of je speelt het youtube filmpje af, neemt het geluid op met geluidsrecorder, heb je een .wav file
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |