Nee hoor ik weet dat het niet zo is. En het is niet zo dat ik er de hele dag naar kijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:01 schreef lachejonge het volgende:
Nee daar is maar één zo'n zielige stumpert van.
Ik vrees dat we die nooit te zien krijgen.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef TLC het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat ik Marleneke eens zie![]()
En oke, ik overdreef wel met dat 'alle afleveringen'.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet dat het niet zo is. En het is niet zo dat ik er de hele dag naar kijk.
Waarom niet?? Ze zetten GW hier gewoon voor lul en dat doen ze lollig. En ze steken ook meteen ff de draak met Samson en Gert lekker belangrijk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik kan er niet om lachen.![]()
en Bobientje!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef TLC het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat ik Marleneke eens zie![]()
Ja ik kan me dat ook herinneren uit een clip.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Bobientje is toch gewoon een samson met een rode strik erop? meen me te herinneren die wel een keer gezien te hebben. Kan ook dat dat in de clip van een liedje was ofzo.
Ach het is net als met computerspelletjes: "Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met spelen"quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
vond het vroegah leuk maar ben nu volwassen![]()
Dat had ik net ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Amai, ze hebben het gewoon verplaatst he. Dacht net, ik kijk het nog ff maar het is gewoon om 16 uur al geweest
Nou gelukkig niet zeg. Ik ben hun grootste en langste fan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef TJDoornbos het volgende:
helaas is het niet helemaal van tv
Hopelijk voor Gertje duikt Marleneke niet het bedje in met Jean Louis Michelquote:Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vrees dat we die nooit te zien krijgen.![]()
Ik zou eens opzoek gaan naar een FOK! Psychiaterquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet zeg. Ik ben hun grootste en langste fan.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoek gaan naar een FOK! Psychiater
Ik twijfel daaraan (of er nog nieuwe worden gemaakt). Danny Verbiest (Samson) en Alberto zijn er iig mee opgehouden en Mevrouw Janine rust al weer een aantal jaren in vredequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Samson & Gert![]()
Ik moet het maar weer eens gaan kijken. Worden er trouwens nog wel nieuwe afleveringen gemaakt? Als ik eens kijk, dan zie ik altijd dezelfde aflevering![]()
Ik ga niet stoppen met kijken en dan doodongelukkig worden. Als ik daar nou blij van word. Iedereen wordt blij van andere dingen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou eens opzoek gaan naar een FOK! Psychiater
Dan zie ik het betreft de afleveringen somber in. Van die film had ik nog nooit gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Octaaf is er ook al mee opgehouden en Samson is vervangen door Peter Thijssen.
Haha.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Hopelijk voor Gertje duikt Marleneke niet het bedje in met Jean Louis Michel![]()
![]()
Jup ken ze allemaal, ben ook trots bezoeker van 3 kerstshows.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn er ook trouwe kijkers die net als ik alle afleveringen letterlijk uit het hoofd kennen?![]()
Sorry maar ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Jup ken ze allemaal, ben ook trots bezoeker van 3 kerstshows.
Samson en Gert die hard fans verzamelt u!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Burgemeester: "Er komt een Samson-film"
wo 13/12/06 - Studio 100 werkt aan een film over Samson. Dat heeft Walter De Donder gezegd op Studio Brussel. De Donder speelt meneer de burgemeester in de tv-serie "Samson en Gert" en hij is ook bekend als Kabouter Plop.
Studio 100 bevestigt dat er plannen zijn voor een film rond Samson, maar die zitten pas in een beginfase. "Het verhaal is er nog niet en de periode van de opnames ligt nog niet vast", luidt het. Wanneer de film in de zalen komt, is ook nog niet bekend.
Over de tv-figuren Kabouter Plop, Piet Piraat en K3 maakte Studio 100 al verschillende films, maar Samson, die aan de basis ligt van het succes van het productiehuis, viel die eer nog niet te beurt.
De tv-serie "Samson en Gert" loopt al sinds eind de jaren 80 op de VRT. De pratende hond werd tot 2005 vertolkt door Danny Verbiest. Nu geeft Peter Thyssen zijn stem aan Samson.
Walter De Donder promoot momenteel de nieuwe Plop-film, "Plop in de stad".
Ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:34 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Maare heeft Walter daar nog wel tijd voor? Ik had ooit gelezen dat hij echt burgemeester gaat worden. Hij zit al in de gemeenteraad van een of ander belgisch gehucht, maar daar gaat hij dus ook echt burgemeesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |