abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43455630
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Hier heeft Bos een goed punt, het enige inhoudelijke dat Balkje de afgelopen weken naar voren bracht was de inhoud van het kerstpakket.
Geef dan eens voorbeelden van inhoudsloze speeches van Balkenende?
live life
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:44:31 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43455715
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:36 schreef rebel6 het volgende:
Hier heeft Bos een goed punt, het enige inhoudelijke dat Balkje de afgelopen weken naar voren bracht was de inhoud van het kerstpakket.
Dan doet Bos toch iets helemaal fout, als hij hier niet doorheen kan prikken?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:53:51 #103
13755 MoNkToNk
Freude am Fahren
pi_43455926
Wat een jankerd Hij kan het beste maar de politiek verlaten en zijn kwaliteiten (huichelarij) ergens anders gebruiken.
pi_43455939
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:41 schreef Tharalom het volgende:

[..]

ongeveer alles wat Balkenende de verkiezingen gezegd heeft ....

Balkenende ontlopt én de discussie en het debat en heeft geen enige eigen mening, behalve dan wat vaags over 'dat we een VOC-mentaliteit moeten hebben/krijgen'...

Wat betreft beleid dat Balkenende voorstaat, daarover is hij vaag, niks over gezondheidszorg en onderwijs (het CDA wilde zelf eerst nog drie miljard op de gezonheidszorg bezuinigien, maarw erden toen door hun achterban teruggefloten, voor die drie miljard waartegenover ook weer uitgaven staan, zijn i hun huidige programa geen duidelijke bezuinigingen)
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:44 schreef PJORourke het volgende:

Dan doet Bos toch iets helemaal fout, als hij hier niet doorheen kan prikken?
Och,w at dat betreft moet je erkennen dat het CDA gewoon hardstike slim campagne voert, ze hebben Bos in de verdeiging gedrongen en alles wordt op zijn persoon gestuurd ...
Wat dat betreft moet je bewondering hebben voor de spindocters van het CDA, die verstaan hu vlak ...

jammer dat de kiezers zelf er weer het slachtoffer gaan worden en het volgende kabinet zal krijgen dat voortijdig valt en enkel de burgers laat inleveren, zonder veel beleid zelf te scheppen...
precies zoals Balkenende-I, Balkenende-II en Balkenende-III, krijgen we straks een Balkenende-IV dat waarschijnlijk weer gehaat zal zijn als de pest, mogelijk dat de linkse partijen dan weer in de tussentijdse peilingen op ruime merderheid komen (en het hopelijk over wtwee jaar, als Bakende eer eens tussentijds zijn ontslag moest aanbideden, alsnog écht een links kabinet krijgen, misschien met Marinissen dan als premier )
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_43456029
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:54 schreef Stippel het volgende:

[..]

ongeveer alles wat Balkenende de verkiezingen gezegd heeft ....
Zoals?
pi_43456128
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:57 schreef X. het volgende:

[..]

Zoals?
zoek gewoon op wat Balkende de laatste 4 weken gezegd heeft en je zult enkel vage uitspraken zien...de man durft het niet aan een beleidsvoorstel te doen, sterker nog, volgens mij heeft hij nog nooitaangegeven welk economisch beleid hij nu precies voorstaat, maar vage dingen als "na het zuur komt het zoet', wat natuurlijk de grofste onzin is om mensen te verkopen dat ze flink onder hem moesten inleveren.

Natuurlijk, je kunt mijn ongelijk bewijzen door een visierijke uitspraak van Balkenende op te lepen, waar hij duidelijk aangeeft welk beleid hij voorstaat...
(en nee, het telt niet als je uitspraken van VVD-ministers neemt en dan beweert dat dát eigenlijk het beleid van Balkenende is: de VVD is een andere partij, het gaat om de visie van Balkenende en het CDA op de toekomst van Nederland....)
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:01:31 #107
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43456137
quote:
jammer dat de kiezers zelf er weer het slachtoffer gaan worden en het volgende kabinet zal krijgen dat voortijdig valt en enkel de burgers laat inleveren, zonder veel beleid zelf te scheppen...
precies zoals Balkenende-I, Balkenende-II en Balkenende-III, krijgen we straks een Balkenende-IV dat waarschijnlijk weer gehaat zal zijn als de pest, mogelijk dat de linkse partijen dan weer in de tussentijdse peilingen op ruime merderheid komen (en het hopelijk over wtwee jaar, als Bakende eer eens tussentijds zijn ontslag moest aanbideden, alsnog écht een links kabinet krijgen, misschien met Marinissen dan als premier )
Larie. Ze kiezen er toch zelf voor? Daar komt nog bij dat Balkenende 4 waarschijnlijk met de PvdA wordt, dus geen rechts kabinet. Als dat valt, en dat zal snel vallen, liggen de kaarten heel anders dan nu.
pi_43456172
Die huillie Bos toch, je zou toch bijna geloven dat hij gelijk heeft.
Niet dat de PvdA andere politici probeert kapot te maken

Zie de pogingen op Verdonk kwijt te raken, op het achterbakse af.
Bos lijkt wel een moslim, het woord zelfspiegeling zal ook wel niet in zijn woordenboek voorkomen!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_43456241
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef PJORourke het volgende:

Daar komt nog bij dat Balkenende 4 waarschijnlijk met de PvdA wordt, dus geen rechts kabinet. Als dat valt, en dat zal snel vallen, ....
snel vallen, zoals ieder kabinet Balkenende.... wie durft Balkenende dan nog een 'staatsman' te noemen, de man heeft gemiddeld korteree zittingsduur van kabinetten dan Colijn, die vijf kabinetten in de cirisitijd liet zwalken ... Balkenende gaat voor het record van Colijn.

Ik vraag me af of er een coalitiegenoot werkelijk voor te vinden is, de PvdA heeft hij de vorige keer ook in de kou laten staan, en ik betwijfel een beetje of de VVD nog steeds zo blij is met het CDA....
Dan staat Balkenende wel een beetje in de kou, als niemand nog een coalitie met hem wil aangaan.

misschien moet Balkenende gewoon samen met de CU een minderheidskabinet gaan voeren, en dn per beleidsmaatregel of bij de PVDA of bij de VVD steun gaan zoeken,
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:07:48 #110
572 Sniper
Gull Catcher
pi_43456263
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:03 schreef Het_hupt het volgende:
Die huillie Bos toch, je zou toch bijna geloven dat hij gelijk heeft.
Niet dat de PvdA andere politici probeert kapot te maken

Zie de pogingen op Verdonk kwijt te raken, op het achterbakse af.
Bos lijkt wel een moslim, het woord zelfspiegeling zal ook wel niet in zijn woordenboek voorkomen!
Een "Verdonk Moordenaar" spandoek mocht gewoon blijven hangen van Pickwick Job (ook Pvda). Ook vonden zij het heel normaal en geoorloofd dat een gespiest, bloederig hoofd van JP door de straten werd gevoerd.

En Bos vliegt nu al in de hoogste boom na 1 opmerking...
pi_43456298
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:41 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Wat ik al zei, de inhoud van het kerstpakket was het meest inhoudelijke wat ik van hem gehoord heb de afgelopen week.

Voor de rest alleen maar gezeik over Bos, de 'bejaardenbelasting' en de 'staatscreches' van de PvdA, nog een opmerking over godsdienstvoorlichitng op openbare scholen (alsof er geen belangrijkere onderwerpen zijn), nog een beetje benadrukken hoe belangrijk het gezin is en dan heb je de CDA-campagne grotendeels samengevat.

Geen woord over het feit dat 3.5 van de 4 miljard aan bezuinigingen op de zorg niet onderbouwd is volgens het CPB, geen woord over de kenniseconomie, wat ze willen doen met het minimumloon, enz.

edit: helemaal eens met Stippel dus.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:12:43 #112
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43456387
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef rebel6 het volgende:
Wat ik al zei, de inhoud van het kerstpakket was het meest inhoudelijke wat ik van hem gehoord heb de afgelopen week.

Voor de rest alleen maar gezeik over Bos, de 'bejaardenbelasting' en de 'staatscreches' van de PvdA, nog een opmerking over godsdienstvoorlichitng op openbare scholen (alsof er geen belangrijkere onderwerpen zijn), nog een beetje benadrukken hoe belangrijk het gezin is en dan heb je de CDA-campagne grotendeels samengevat.

Geen woord over het feit dat 3.5 van de 4 miljard aan bezuinigingen op de zorg niet onderbouwd is volgens het CPB, geen woord over de kenniseconomie, wat ze willen doen met het minimumloon, enz.
Goed he? Da's pas campagnevoeren.
pi_43456396
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef Sniper het volgende:

[..]

Een "Verdonk Moordenaar" spandoek mocht gewoon blijven hangen van Pickwick Job (ook Pvda). Ook vonden zij het heel normaal en geoorloofd dat een gespiest, bloederig hoofd van JP door de straten werd gevoerd.

Doet mij idd zeer denken aan de cartoon rellen
pi_43456432
quote:

[..]

edit: helemaal eens met Stippel dus.
Dit is nou precies de retoriek van de hele PvdA, die jij zo mooi verwoord.
pi_43456450
Het is duidelijk dat Bos bezwijkt aan de druk. Ook het 'inhoudelijke debat ' waar Woutertje voor staat gaat hem niet goed af. Ik heb hem alleen maar horen afgeven op het CDA en de VVD. I.p.v. je eigen partij sterker te maken door met passie je eigen partij punten voor het voetlicht te brengen komt hij niet verder dan obligate teksten als 'het moet beter' en dat soort prietpraat. Het CDA kan zich geen betere tegenstander wensen. Het zou fideel zijn van Balkenende om zijn grote vriend Bos een keurig boeketje met rode rozen te sturen na de verkiezingen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:16:35 #116
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43456490
quote:
]Geen woord over het feit dat 3.5 van de 4 miljard aan bezuinigingen op de zorg niet onderbouwd is volgens het CPB, geen woord over de kenniseconomie, wat ze willen doen met het minimumloon, enz.
pvda kwam natuurlijk ook niet best uit de doorrekening...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43456516
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Goed he? Da's pas campagnevoeren.
Inderdaad slim gedaan, kunnen andere partijen nog wat van leren.
Ik ben blij dat je toegeeft dat het CDA moeilijke onderwerpen uit de weg gaat.
pi_43456617
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Het is duidelijk dat Bos bezwijkt aan de druk. Ook het 'inhoudelijke debat ' waar Woutertje voor staat gaat hem niet goed af. Ik heb hem alleen maar horen afgeven op het CDA en de VVD. I.p.v. je eigen partij sterker te maken door met passie je eigen partij punten voor het voetlicht te brengen komt hij niet verder dan obligate teksten als 'het moet beter' en dat soort prietpraat. Het CDA kan zich geen betere tegenstander wensen. Het zou fideel zijn van Balkenende om zijn grote vriend Bos een keurig boeketje met rode rozen te sturen na de verkiezingen.
Zal de oude PvdA garde, van politieke correctheid en geldsmijterij, zenuwachtig worden van het aankomende debacle, en Woutertje onder druk zetten?
pi_43456626
quote:

[..]

.....misschien met Marinissen dan als premier )
Kan zo intrekken bij iemand in Engeland als ik weg wil.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:22:20 #120
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43456633
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:17 schreef rebel6 het volgende:
Inderdaad slim gedaan, kunnen andere partijen nog wat van leren.
Ik ben blij dat je toegeeft dat het CDA moeilijke onderwerpen uit de weg gaat.
Ik geef toe dat de campagne van het CDA helemaal nergens over gaat, maar die van de PvdA komt ook niet veel verder dan holle slogans.

Anders en beter
Sterk en sociaal
Geen voedselbanken
Geen kinderen in de cel.

En dan Verdonk de schuld proberen te geven over een banlieuopstand die er nog niet eens is.
Klagen over een beetje kritiek terwijl je drie jaar niks anders gedaan hebt dan mensen zwart maken.

Nee, dan doet het CDA het een stuk beter. Gewoon premierbonus ophalen en winnen.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:23:26 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43456653
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
Zal de oude PvdA garde, van politieke correctheid en geldsmijterij, zenuwachtig worden van het aankomende debacle, en Woutertje onder druk zetten?
Natuurlijk. Net als Rutte. Hij had de baantjes al verdeeld hoor.
pi_43456777
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:16 schreef Napalm het volgende:

[..]

pvda kwam natuurlijk ook niet best uit de doorrekening...
Dat is natuurlijk waar.
Helaas gaat het alleen over de Pvda plannen mbt de vergrijzing en is de PvdA niet snugger genoeg om te beginnen over de CDA plannen.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:31:16 #123
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43456820
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:47 schreef Jurgen21 het volgende:
[afbeelding]

Heb je de foto gezien die Elsevier bij het bericht heeft geplaatst. Het lijkt net of Bos aan het huilen is [..]
Of aan het lachen, dat is om het even.

Maar jij vind het prachtig als je 'vijand' huilt?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:32:29 #124
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43456855
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef Sniper het volgende:

[..]

Molenaar, mijn beste, molenaar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:32:31 #125
572 Sniper
Gull Catcher
pi_43456857
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Door dit zwakke nummertje van Bos lijkt JP (4 jaar gedemoniseerd door oppositie en publieke omroepen) bovendien gezegend met een bijkans bovenmenselijk incasseringsvermogen en ja zelfs staatsmanschap. En het kost het CDA geen cent. Ik denk dat men in die kringen vanavond een extra borreltje drinkt op Wouter.
pi_43456932
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:22 schreef PJORourke het volgende:

... maar die van de PvdA komt ook niet veel verder dan holle slogans.
Als ze dat werkelijk zouden doen, was er niks te 'bashen' ... de hel breekt enkel los als Bos uitspraken doet die wel ingaan op mogelijke bezuinigingen (bv het aanpakken van de HRA en de AOW), inspelen op mogelijke coalities of zodra Bos zich serieus uitlaat over de Armeense Genocide, en aangeeft dat het wat hem betreft wel een genocide is, maar hij inziet dat er in discussie met de turken beter gesproken kan worden met een diplomatiekere benaming ...

Hij zijn juist de inhoudelijke dingen, waarvan juist de typische Bos-bashers gelijk een hele opstand beginnen en allerlei eigen conclusies aan hangen... gelijk doen ze alsof de hemel op ons neerkomt als bv de HRA beperkt wordt, of de AOW ook door rijkere ouderen betaald....

Tegen Balkenende kan dat niet, domweg omdat die ook niks te melden heeft, waartegen je in protest zou kunnen gaan (of je moet zo'n huilie zijn die over die VOC-uitspraak van Balkenende gaat mekkeren, wat eveneens nutteloos is)..

Feit is eigenlijk dat een politicus die probeert inhoudelijke standpunten aan te roeren, die de discussie aangaat, gelijk afgesabelt wordt door de slimmere politici die zich op de vlakte houden, en eigenlijk de kiezers een rad voor de ogen draaien...

Als dit zo doorgaat, is het de ultieme veramerikanisering van de nederlandse politiek, waar je ook ziet dat een complet incompetentie Politicus als Bush domweg verkiezingen wint omdat hij in de vuile oorlog tegen zijn tegenstander een stuk slimmer en scrupulozer is.
pi_43457057
quote:
...

Idd. En wie is daar schuldig aan: jawel de KIEZER. Die stemt deels hypocriet, deels masochistisch en grenzeloos opportunistisch. Ik vrees ook weer een herhaling van zetten. In 2008 zal er vast weer een succesvolle vakbondsdemonstratie zijn. En dan staat iedereen daar te janken wegens het snoeiharde rechts regeringbeleid.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 11-11-2006 17:51:00 ]
pi_43457136
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik geef toe dat de campagne van het CDA helemaal nergens over gaat, maar die van de PvdA komt ook niet veel verder dan holle slogans.

Anders en beter
Sterk en sociaal
Geen voedselbanken
Geen kinderen in de cel.
Daar ben ik het ook wel mee eens, alleen ik vind het zo jammer dat mensen wel door de Pvda en Bos heen prikken, maar tegelijkertijd een stuk minder kritisch naar het CDA kijken. Wat dat betreft mogen mensen ook wel eens wakker worden geschud.
quote:
En dan Verdonk de schuld proberen te geven over een banlieuopstand die er nog niet eens is.
Eens. Op dit punt moet de PvdA zich kapotschamen, zíj hebben die onaangepasten hierheen gehaald en de integratie verwaarloosd.

Verdonk probeert nog te redden wat er te redden valt.
Niet dat ze het allemaal even snugger aanpakt maar ze probeert het tenminste, dat is al heel wat!
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:46:57 #129
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43457236
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:35 schreef Stippel het volgende:
Als ze dat werkelijk zouden doen, was er niks te 'bashen' ... de hel breekt enkel los als Bos uitspraken doet die wel ingaan op mogelijke bezuinigingen (bv het aanpakken van de HRA en de AOW),
Gebeurt bij elke bezuiniging. Live with it.
quote:
inspelen op mogelijke coalities of zodra Bos zich serieus uitlaat over de Armeense Genocide, en aangeeft dat het wat hem betreft wel een genocide is, maar hij inziet dat er in discussie met de turken beter gesproken kan worden met een diplomatiekere benaming ...
Zou hij dat met de Duitsers ook doen? Hij verandert van mening als de kiezers weglopen... Sterk.
quote:
Hij zijn juist de inhoudelijke dingen, waarvan juist de typische Bos-bashers gelijk een hele opstand beginnen en allerlei eigen conclusies aan hangen... gelijk doen ze alsof de hemel op ons neerkomt als bv de HRA beperkt wordt, of de AOW ook door rijkere ouderen betaald....
Het Museumplein was een soortgelijke reactie van links op het bezuinigingsbeleid.
quote:
Tegen Balkenende kan dat niet, domweg omdat die ook niks te melden heeft, waartegen je in protest zou kunnen gaan (of je moet zo'n huilie zijn die over die VOC-uitspraak van Balkenende gaat mekkeren, wat eveneens nutteloos is)..
Misschien komt hij gewoon degelijker over?
quote:
Feit is eigenlijk dat een politicus die probeert inhoudelijke standpunten aan te roeren, die de discussie aangaat, gelijk afgesabelt wordt door de slimmere politici die zich op de vlakte houden, en eigenlijk de kiezers een rad voor de ogen draaien...
Een sterkere politicus, zoals Bolkestein, slaagde daar wel in. Fortuyn ook. Bos is er gewoon niet toe in staat gebleken (tot nu toe) het debat naar zich toe te trekken.
quote:
Als dit zo doorgaat, is het de ultieme veramerikanisering van de nederlandse politiek, waar je ook ziet dat een complet incompetentie Politicus als Bush domweg verkiezingen wint omdat hij in de vuile oorlog tegen zijn tegenstander een stuk slimmer en scrupulozer is.
Misschien lusten de Amerikanen Kerry gewoon niet...
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:48:20 #130
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43457270
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef rebel6 het volgende:
Daar ben ik het ook wel mee eens, alleen ik vind het zo jammer dat mensen wel door de Pvda en Bos heen prikken, maar tegelijkertijd een stuk minder kritisch naar het CDA kijken. Wat dat betreft mogen mensen ook wel eens wakker worden geschud.
Het CDA voert slim campagne door minder weerstand op te roepen, en door niks te zeggen.
pi_43458015
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit? Hij komt hoe dan ook als huilie in beeld.

Als ze echt partijdig zijn, negeren ze het voorval.
Nou, in het 18:00 journaal is alleen maar onze nationale draaikont te zien in het nieuwsbericht, niet de reactie van het CDA (zie FP).
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:24:24 #132
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43458099
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Nou, in het 18:00 journaal is alleen maar onze nationale draaikont te zien in het nieuwsbericht, niet de reactie van het CDA (zie FP).
Bij RTL mocht Verhagen reageren. HIj zei dat Bos jarenlang de wind mee had gehad, maar nu bij het eerste zuchtje wind tegen ging klagen. Volgens Verhagen is Bos volstrekt ongeschikt om premier te zijn als hij zich nu al stoort aan de opmerkingen van het CDA. Het CDA zal de toon jegens Bos niet wijzigen.

Balkenende weigerde te reageren op het gezeur van Bos.
Pugna Pro Patria
pi_43458125
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:02 schreef Genverbrander het volgende:
[afbeelding]

Nee ik ben het geheel eens met Bos. De VVD maar met name het CDA met Maxime Verhagen en Balkenende zelf zijn al lange tijd een heel smerig spelletje aan het spelen. Het klopt dat Balkenende alles doet om de campagne oninhoudelijk te houden.

Ik ben het geheel eens met Bos, of het slim is om het te vertellen is een tweede, maar eerlijkheid is opzich erg belangrijk.
De aanvallen van Verhagen zijn echt NIETS vergeleken bij de poep die JPB over zich heen heeft gehad, onder andere door lieden zoals jou.
pi_43458354
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:25 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

De aanvallen van Verhagen zijn echt NIETS vergeleken bij de poep die JPB over zich heen heeft gehad, onder andere door lieden zoals jou.
Ik denk dat Verhagen toch meer met modder smijt dan Bos.
pi_43458563
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Was ook maar kort journaal. Zal er om 20:00 uur wel inzitten.
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:44:58 #136
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43458600
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:34 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Ik denk dat Verhagen toch meer met modder smijt dan Bos.
Ik vind Verhagen opvallend stil de laatste tijd. Hij komt in ieder geval weinig in het nieuws.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:45:51 #137
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43458621
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:44 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik vind Verhagen opvallend stil de laatste tijd. Hij komt in ieder geval weinig in het nieuws.
Het grote sloopwerk is klaar.
pi_43458744
ha-ha-ha
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43458850
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het grote sloopwerk is klaar.
Inderdaad, nu zou het ook teveel opvallen.
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:58:13 #140
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43458906
Frits Wester schrijft het volgende in zijn campagnedagboek:
quote:
Lastige spagaat
Wouter Bos zit ook in een behoorlijk lastige spagaat. In de strijd om de linkse kiezer dreigt hij minder acceptabel voor het midden te worden, schuift hij naar het midden op met pleidooien voor een kabinet met het CDA dan verliest hij weer op links.
Je ziet dan ook dat hij fouten begint te maken. De ene dag heeft een links kabinet niet zijn voorkeur, de volgende dag is het een fantastische mogelijkheid, daags erna lijkt een coalitie van PvdA, VVD en Groen Links hem wel wat maar dat bleek een grapje van hem, om vervolgens weer te pleiten voor een kabinet van CDA, PvdA en de SP. Sorry, wie het nog snapt mag het zeggen, in alle paniek lijkt Bos redelijk de weg kwijt.
Lijkt me een correcte analyse.
Pugna Pro Patria
pi_43459099
Wanneer komt mama Bos in actie?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:17:25 #142
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43459420
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:58 schreef Jurgen21 het volgende:
Frits Wester schrijft het volgende in zijn campagnedagboek:
[..]

Lijkt me een correcte analyse.
Een hel correcte analyse. ben benieuwd of hij nog lang in die spagaat blijft of toch snel de weg terug vind. Misschien dat een FemFem hem kan helpen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:34:27 #143
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43459900
109 Teletekst za 11 nov
Verdonk:Wouter Bos is bang voor mij

` VVD-minister Verdonk heeft uitgehaald
naar PvdA-leider Bos."Bos is bang voor
mij",zegt de nummer twee van de VVD.

Bos liet zich vandaag in de Telegraaf
verbitterd uit over CDA en VVD.Volgens
hem proberen die partijen hem al jaren
als persoon kapot te maken."Dit is een
huilende Wouter Bos die al weet dat hij
verloren heeft.Het kabinet-Bos zal er
nooit komen",aldus Verdonk.

Volgens Verdonk heeft zij aangetoond
dat het integratie- en immigratiebeleid
van de PvdA heeft gefaald.Door mensen
klein te houden en te pamperen zijn
mensen de uitkering ingeloodst en zijn
achterstandswijken ontstaan,zegt ze.
Nog meer voor Bos
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:42:06 #144
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43460088
quote:
Bos: Ze proberen mij kapot te maken

Het CDA en de VVD proberen PvdA-leider Wouter Bos 'al drie, vier jaar persoonlijk kapot te maken.'

Vooral het CDA is verantwoordelijk voor persoonlijke aanvallen. Volgens Bos kiezen de christendemocraten voor de aanval als ze zelf iets te verbergen hebben, waarna ze zeggen dat de PvdA-leider een draaikont is. 'Maar,' zo verklaart Wouter Bos vandaag in een interview met De Telegraaf, 'ze krijgen me niet kapot.'

'Niet aanstellen'
Oud-minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) reageert verbaasd op de uitspraken van Wouter Bos. Hij wijst erop dat hijzelf en zijn partijgenoten minister Rita Verdonk van Integratie en minister-president Jan Peter Balkenende ook veel te verduren hebben gehad.

Ook zegt Donner dat Bos ' zich niet moet aanstellen' als hij ooit premier wil worden.

'Dirty Campaign'

PvdA-fractievoorzitter in de Eerste Kamer Han Noten reageert door te stellen dat de PvdA misschien meer een 'dirty campaign' had moeten voeren. Tegen BNR Nieuwsradio zegt Noten dat als de PvdA had willen winnen, de partij dit 'veel meer en heftiger' had moeten doen.

AOW
Uitkomsten van het on line onderzoek naar stemgedrag via Kieskompas laat zien dat veel kiezers Bos ook als een draaikont zien.

De PvdA zou meer stemmen krijgen als het een andere lijsttrekker zou hebben. Bos wordt als minder bekwaam en minder betrouwbaar dan zijn christendemocratische tegenstrever Jan Peter Balkenende gezien.

Nederlanders zijn het inhoudelijk meer eens met de PvdA, maar zien toch liever het CDA in de regering. Een meerderheid van de kiezers vindt net als de PvdA dat rijke ouderen moeten meebetalen aan de AOW. Ook moet de hypotheekrenteaftrek worden beperkt, blijkt uit een analyse van de resultaten vanochtend in Trouw.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:46:21 #145
154880 Bolter
Awesomeness
pi_43460189
"Had willen winnen" nou nou, defaitisme!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:46:26 #146
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43460191
Frits Wester noemde de uitspraken van Bos 'calimerogedrag'. Volgens Wester is Bos 'in paniek door de slechte peilingen voor zijn partij.'

Pugna Pro Patria
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 november 2006 @ 19:53:01 #147
862 Arcee
Look closer
pi_43460357
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:

Oud-minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) reageert verbaasd op de uitspraken van Wouter Bos. Hij wijst erop dat hijzelf en zijn partijgenoten minister Rita Verdonk van Integratie en minister-president Jan Peter Balkenende ook veel te verduren hebben gehad.

Bron
Verdonk een partijgenoot van Donner.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:54:47 #148
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43460394
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef Bolter het volgende:
"Had willen winnen" nou nou, defaitisme!
Ze hebben zich er al bij neergelegd? Het moet niet gekker worden.

Ik ben toe aan positief nieuws over de PvdA. Iemand nog een stukje?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 november 2006 @ 20:00:01 #149
862 Arcee
Look closer
pi_43460546
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:54 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik ben toe aan positief nieuws over de PvdA. Iemand nog een stukje?
Nee, dank je, ik heb net gegeten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43460670
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:43 schreef X. het volgende:

[..]

Was ook maar kort journaal. Zal er om 20:00 uur wel inzitten.
En dat was dus ook.

Net als Verdonk. "Wouter is bang voor mij!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')