quote:Slechterik Ludo Sanders terug in GTST
(Novum) - LudoSanders keert vrijdag terug in Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST). De slechterik uit de soap, gespeeld door Erik de Vogel, werd in juni doodgeschoten in de laatste aflevering van het vorige seizoen. Of Ludo terugkeert als zichzelf of als zijn verloren tweelingbroer, mag Vogel niet verklappen, zegt hij in De Telegraaf. "Maar dit had in het echte leven niet kunnen gebeuren."
De soapcollega's van Vogel wisten tot voor kort niets over de terugkeer van Ludo. Alleen zijn vrouw Caroline de Bruijn, die in de serie Janine speelt, was op de hoogte. "Ik wilde per se dat zij het wist. Dan kon ik er thuis tenminste over praten."
In soaps is het de normaalste zaak van de wereld dat overleden personages ineens weer in beeld verschijnen. Zo bleek in 'The bold and the beautiful' onlangs dat Macy niet dood was, maar gevlucht naar Italië. Ook Taylor wordt binnenkort op mysterieuze wijze tot leven gewekt. In Dallas was het J.R. Ewing waarover druk werd gespeculeerd of hij nog leefde en in GTST dook eerder de vermoorde Frits van Houten weer op in de serie.
quote:Uitzending Vrijdag 10 november
Lieve heeft Jack de nepmedicijnen van Charlie gegeven, waardoor hij helemaal duizelig wordt. Eenmaal thuis wordt hij onwel en valt bewusteloos op de grond neer.
Dennis heeft een romantische avond met Anita in gedachten, maar dat gaat helaas niet door als Jack ineens bewusteloos wordt binnengedragen. Anita ontfermt zich over Jack. Als Jack bijkomt, is hij helemaal het padje kwijt. Anita belt een dokter die vervolgens bloed afneemt bij Jack.
Dian daagt Frank uit voor een nieuwe weddenschap met als inzet een deal met het topbedrijf Qbell. Het is de bedoeling dat ze allebei een gerecht maken. De gerechten worden door de 6 panelleden geproefd. Degene met het beste gerecht wint. Uiteindelijk blijkt Dian met 5-1 te hebben gewonnen, dus Qbell is voor haar. Maar dan komt Frank er achter dat Dian vals heeft gespeeld; haar vader (Jef) heeft het gerecht gemaakt, niet zijzelf.
De wond op Roberts been gaat ontsteken. Barbara moet de wond verzorgen, anders gaat het helemaal mis. Ze mag van Morris geen water gebruiken, omdat hij dat wellicht nodig heeft als ze nog langer opgesloten zitten. Ook Bing denkt alleen maar aan zichzelf. De spanningen lopen hierdoor hoog op. Zo hoog dat Barbara compleet in paniek raakt. Robert heeft antibiotica nodig, want zijn toestand gaat met de minuut achteruit. Ze klopt tegen de ruit in de hoop dat degene die achter het glas zit medicijnen komt brengen. Niemand komt. Dan krijgen we ineens te zien wie er achter de ruit zit... het is LUDO!!
En jij had waarschijnlijk een kut-OP gehadquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
Hehe precies zo als ik wou doen al had ik asl tt return of the king
Heb je nou als icon een cap van mij? Niet dat het erg is hoor, maar haal tenminste dat rtl-4 logo wegquote:
Ik wou precies die plaatjes doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij had waarschijnlijk een kut-OP gehad.
Ik vond het allesbehalve saai de laatste tijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:31 schreef berney het volgende:
En dat ik die saaie maanden niet gekeken heb.
Nee, net zelf gemaakt. Maar ga inderdaad zo even het logo weghalenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je nou als icon een cap van mij? Niet dat het erg is hoor, maar haal tenminste dat rtl-4 logo weg.
Ja, want dat was ie eerst nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:24 schreef Canisfire het volgende:
Het zou nu wel tof zijn als Ludo nu blijvende lucht problemen heeft ofzo en daarom helemaal harder dan hard en kil geworden is. Hebben we eens een echte badguy.
hehehe. Truequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:35 schreef Frey het volgende:
Ludo heeft het dus aan Janine te danken dat hij nog leeft, omdat zij zo'n slechte schutter is![]()
dat denk ik ook niet, nina is een flapuit als ze het al wistquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Nina het niet weet.
vast een long doorboord ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:32 schreef suus21 het volgende:
ik begrijp niet waarom ie een zuurstofkapje nodig heeft. Hij is toch niet neer geschoten..??? Blijkbaar is er wel iets aan de hand met hem...hij zal wel hebben afgesproken met die dokter/vriend om hem dood te verklaren zodat hij een plan kon bedenken om de dader te pakken. Waarschijnlijk zal ie wel echt zijn neer geschoten maar de bikkel heeft dat natuurlijk overleefd.
Nee vond ik niet ik heb Ludo persoonlijk nooit echt als slecht mens of slechterik gezien.quote:
Ik ook, ik luisterde heel aandachtig, vrezend dat het toch niet de Ludo tune is, maar de Pietje tune, Ludo's tweelingsbroer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:04 schreef Viper20 het volgende:
'Ludo Sanders is back on track'
![]()
Ik geloofde me ogen niet toen ik het zag, echt niet![]()
Maarja !quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:22 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik ook, ik luisterde heel aandachtig, vrezend dat het toch niet de Ludo tune is, maar de Pietje tune, Ludo's tweelingsbroer.
Maarja...![]()
Haha ik wacht ook nog steeds op Heer van Bertelhovenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:08 schreef Frey het volgende:
Het was zo goed om die tune weer bij hem zelf te horen![]()
Ik wacht nog altijd op de reactie van Heer van Bartolhoven
Volgens mij heeft hij dat ook wel gedaan hoor. TOen Dian zo bezig was met Janine pesten, had ze ook zo'n mysterieus telefoontje, waarin ze wat overnametips kreeg, zodat ze wat langer kon blijven zitten. Later zal Ludo Frank wel hebben aanbevolen als tijdelijke opvolger, zodat Janine zich bezig kon houden met het vinden van de moordenaar. Frank is ook op de hoogte en speelt het spelletje met Dian mee. Hij laat haar nu steeds winnen, uiteindelijk zullen ze wel gaan wedden om Sanders Inc., en net als Dian denkt dat ze wint, staat Ludo voor haar neus... of krijgt Frank ook Dian's bedrijfje erbij of zo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:13 schreef Snoopy_21 het volgende:
Maar wat dan wel weer vreemd is... waarom heeft hij Janine niet geholpen met Sanders inc. ??
Ik denk dat dat los staat van elkaar. Lieve zal haar kans wel schoon hebben gezien en geheel toevallig tijdens de Ludomoordlijn Nick hebben ontvoerd.quote:Leuk dat Ludo terug is en ben benieuwd waar Lieve nou vandaan komt. Hoort zij er ook bij en heeft ze express Nick (das immers duidelijk). We zullen zien.......
quote:
Het zou zomaar eens kunnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:59 schreef pberends het volgende:
Ik weet het al: Ludo is Stefano! Omdat hij al jaren in New York woont is dat in GTST-jaren natuurlijk zo'n 20 jaar en is hij verandert qua uiterlijk in z'n vader. En in New York hangt zoveel smog dat hij daardoor een zuurstofkapje nodig heeft. En Lucas keert ook terug, maar dan als Stefano.
Nou ik zou ook aardig boos zijn als iemand een poging had gedaan om mij te vermoordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:00 schreef pberends het volgende:
Maar was Janine dus de hele tijd aan't bellen met Ludo? Waarom zou je 5 mogelijke moordenaars ontvoeren terwijl je weet dat de vermoorde nog leeft
?
Alsof de slimme Ludo zou denken dat alleen die 5 de mogelijke dader zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Nou ik zou ook aardig boos zijn als iemand een poging had gedaan om mij te vermoorden![]()
Dat zou heel goed kunnen hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof de slimme Ludo zou denken dat alleen die 5 de mogelijke dader zouden kunnen zijn.
Stefano !quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:31 schreef Otmed het volgende:
En daarbij denkt Ludo natuurlijk niet 'Dit is een soap, dus er is heel goed nagedacht wie de moordenaar kan zijn. Deze vijf zijn het niet, dat zou te makkelijk zijn, dan zouden veel kijkers het niet zo boeiend vinden. Nee, het moet een schok zijn. De moordenaar is vast iemand die al jaren uit deze soap is.'
Ja als we zo gaan beginnen, ik zag dat meer als een soort opening naar een heel 'misschiene' eventuele terugkeer ooit in de toekomst, maar echt geen rotsvaste zekerheid.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht dat iedereen er wel vanuit ging dat hij nog leefde, daar waren in het begin toch aanwijzingen voor (die ome Arthur die zijn arts was etc).
Juist wel, ze weten nu dat ze wel 10 keer uit moet kijken voor ze hem weer willen vermoordenquote:Op zondag 12 november 2006 02:02 schreef Otmed het volgende:
Dat was inderdaad wel jammer, daardoor was het niet echt meer een 'schok' voor de kijkers. Maar verder hebben ze het toch wel goed geheimgehouden, al die tijd, sinds januari.
Maar ik vraag me wel af hoe ze hiermee verdergaan, Ludo kan zich nu natuurlijk nooit meer vertonen bij Barbara, Robert, Morris, Bing, Sjors, Jack, Nina, etc.![]()
Idd, dat zal hem een worst wezen.quote:Op zondag 12 november 2006 02:12 schreef Neuralnet het volgende:
Alsof hem dat wat interesseert. Die mensen hadden toch al een bloedhekel aan hem.![]()
En wat heb jij nou weer tegen Morris ????quote:Op zondag 12 november 2006 02:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist wel, ze weten nu dat ze wel 10 keer uit moet kijken voor ze hem weer willen vermoorden![]()
![]()
En wat is die Morris toch een grote eikel-hufter-klotehome-sukkel zeg, die mag de volgende keer wel doodgeschoten worden en deze keer wel raak![]()
![]()
![]()
Denk wel eerder:quote:Op zondag 12 november 2006 10:58 schreef Rodney1988 het volgende:
waarschijnlijk duurt het nog een paar weken voordat hij weer in het openbaar te voorschijn komt..
Dian krijgt er spontaan nog 4 pukkels bijquote:Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Denk wel eerder:
Frank organiseerd een publiekelijke vergadering bij Sanders Inc dat hij gaat aftreden. Dian denkt dat zei de opvolger wordt, en wie komt er tevoorschijn ... ... LUDO SANDERS![]()
![]()
haha dat zal wel een goede zijn jaquote:Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Denk wel eerder:
Frank organiseerd een publiekelijke vergadering bij Sanders Inc dat hij gaat aftreden. Dian denkt dat zei de opvolger wordt, en wie komt er tevoorschijn ... ... LUDO SANDERS![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 12:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Dian krijgt er spontaan nog 4 pukkels bij![]()
Jaaa, en Ludo en Nick moeten samen de slechterikken van 't stuk wordenquote:Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Dana85 het volgende:
Ik ga zometeen GTST kijken, heb het opgenomen.
Vind wel dat het leuker was geweest als half Nederland vrijdag geschokt was door de terugkeer van Ludo. Nu was het overdag al zo in de media, dat iedereen het eigenlijk al wel kon weten. Beetje voorspelbaar alweer.
Of zouden ze het expres zo hebben gedaan om meer kijkers te trekken?
Ik denk dat Janine er als enige van wist. Misschien speelt Nicks verdwijning ook een kleine rol hierin? Is hij expres ontvoerd? Zodat hij niet ontvoerd kon worden bij de anderen die met het moordspel meededen?
Wat ik bijna zeker weet is dat Nicks verdwijning iets met Lieve te maken heeft.
Nina zal wel van niets hebben geweten, waarom zou ze anders Morris constant verdenken? En dan zou ze Janine ook niet zo wantrouwt hebben.
Maar toch, Ludo back on trackYeah, baby!
Eindelijk is GTST weer leuk!
Alles wat je maar tegen een soappersonage kunt hebben!quote:Op zondag 12 november 2006 03:01 schreef Viper20 het volgende:
[..]
En wat heb jij nou weer tegen Morris ????
Zeker, ik kijk zelfs niet meer zo vaak omdat ik het echt veel te lang vind duren!quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef MaLo het volgende:
Gaaf dat Ludo weer terug is! Hopelijk houdt dat gedrein over wie hem nu vermoord heeft snel op, ik vind die verhaallijn veel te langdradig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |