binnenkort Zembla over de bouwfraude, 5 jaar laterquote:Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, 14 miljard euro lucht in huizen is helemaal geen probleem.
Is PvdA links?quote:Op zondag 12 november 2006 12:38 schreef zakjapannertje het volgende:
Rutte helpt de PvdA zo weer aan de broodnodige linkse zetels
`quote:Op zondag 12 november 2006 12:34 schreef Aoristus het volgende:
sjongejonge, Rutte weet het weer beter
Dit debat tussen de Boer en die andere heeft Wouter Bos grote schade berokkend.. ouwehoer!
8 jaar niets gedaaaaaan, meneer Ruttequote:Op zondag 12 november 2006 12:43 schreef pberends het volgende:
Mooie praatjes Rutte, 8 jaar al een VVD-bewindslid op volkshuisvesting afgelopen tien jaar.
je moet de emigratiecijfers eens zienquote:Op zondag 12 november 2006 12:43 schreef pberends het volgende:
Mooie praatjes Rutte, 8 jaar al een VVD-bewindslid op volkshuisvesting afgelopen tien jaar.
Toen overstemde hij die hoogleraar toch?quote:Op zondag 12 november 2006 13:01 schreef zakjapannertje het volgende:
oei, 'staatsgereguleerd' Rutte wordt wanhopig en ziet de privatiseringsgeschiedenis vd wooncorporaties over het hoofd
quote:Op zondag 12 november 2006 13:01 schreef zakjapannertje het volgende:
oei, 'staatsgereguleerd' Rutte wordt wanhopig en ziet de privatiseringsgeschiedenis vd wooncorporaties over het hoofd
Mooi topic PB.quote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef pberends het volgende:
Smerige Rutte liegt en bedriegt over de woningmarkt.
Het is voor gemeenten enzo wel wat goedkoper geworden om te laten bouwen. Maar er wordt nog volop gebouwfraudeerd.quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is nog steeds schering en inslag.
http://www.nu.nl/news/883(...)t_onder_de_riem.htmlquote:Op zondag 12 november 2006 12:34 schreef Aoristus het volgende:
sjongejonge, Rutte weet het weer beter
Dit debat tussen de Boer en die andere heeft Wouter Bos grote schade berokkend.. ouwehoer!
Gadverrrr, een hart onder de riem stekenquote:Op zondag 12 november 2006 13:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/883(...)t_onder_de_riem.html
Ongelooflijk, zie je wel dat CDA en VVD de PvdA probeert kapot te maken, wat een flauwekul nieuws
hij heeft blijkbaar wat weg te gevenquote:Op zondag 12 november 2006 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gadverrrr, een hart onder de riem steken
quote:Op zondag 12 november 2006 13:45 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik heb Buitenhof gekeken![]()
![]()
en jongens, face it, Rutte roeleerde! Die jongen valt me reuze mee![]()
plaatjes ter illustratie waar de VVD heen wil:quote:Op zondag 12 november 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
Die TU Delft man is geniaal. Zegt Rutte dat de HRA niet moet afgeschaft worden omdat het vertrouwen schaadt en onzekerheid doet toenemen.
Maar voor de huren geldt dat opeens natuurlijk niet! (Zijn toch geen VVD-stemmers).
Wat een VVD'er die bokkelul Rutte!
en ik ben het dus niet eens met iedereenquote:Op zondag 12 november 2006 13:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet iedereen is het hier mee-eens.
Dat is een correcte conclusie.quote:Op zondag 12 november 2006 13:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en ik ben het dus niet eens met iedereen![]()
Je hebt buitenhof gezien vandaag?quote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef MrX1982 het volgende:
Met Mark Rutte is weinig mis. Ik vind hem ook wel goed.
Nee.quote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je hebt buitenhof gezien vandaag?
Nee okee, dacht even dat je je uitspraak deed naar aanleiding van de aflevering van buitenhof.quote:
Ach SCH, heeft wel een punt. De debatten zijn ook weinig interessant.quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef Napalm het volgende:
Moge sletjus!
De dag begint goed:
Ik voel steeds minder aandrang om te gaan stemmen
Moet je ook naar de leuke debatten gaan. Michiel Smit - Femke Halsemaquote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach SCH, heeft wel een punt. De debatten zijn ook weinig interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |