omdat je volgens mij alleen een WB eindstand hebt ingeleverd...quote:
Ja, omdat je geen lijstje heb ingevuldquote:
Fuck, heb ik de helft vergeten te plakken, had alles in word gezet eerstquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
omdat je volgens mij alleen een WB eindstand hebt ingeleverd...
Schaatsprono #1: We gaan van start!
gezellig op plaats 6quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:55 schreef komrad het volgende:
plaats 6 overall, ik begin rustig aan net als bij de wielerprono
als we het over gelijke kansen hebben zeg ik nee. Dat bv die canadese nesbitt zo goed zou schaatsen in heerenveen had ik bv helemaal niet gedacht. ik zou op dit moment nesbitt in de top 5 zetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:48 schreef maril het volgende:
Ik ben trouwens voorstander dat Amdbrosius de resterende prono van dit weekeinde mag invullen, hij heeft zich vergist of iets dergelijks dat kan iedereen overkomen. hoop dat meer users die vinden.
Zou ik wel graag doen, maar dat is oneerlijk tegenover de rest, die dat niet mag. Als niemand er verder problemen mee heeft kan ik in het geval van Ambrosius gewoon zijn wereldbekerstanden aanhouden, aangezien dat toch enigszins een leidraad is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:48 schreef maril het volgende:
Ik ben trouwens voorstander dat Amdbrosius de resterende prono van dit weekeinde mag invullen, hij heeft zich vergist of iets dergelijks dat kan iedereen overkomen. hoop dat meer users die vinden.
Ik heb er eigenlijk wel problemen mee. Als er zo flexibel mee omgegaan wordt en ik had dat geweten, dan had ik gisteren toen ik thuiskwam nog meteen een prono ingevuld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik wel graag doen, maar dat is oneerlijk tegenover de rest, die dat niet mag. Als niemand er verder problemen mee heeft kan ik in het geval van Ambrosius gewoon zijn wereldbekerstanden aanhouden, aangezien dat toch enigszins een leidraad is.
Nee, wat mij betreft mag dat absoluut niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:40 schreef maril het volgende:
Zeg mogen we de eindstand WB van de 500 meter dames nog veranderen heb begrepen gisteren dat Manli Wang ermee gestopt is of is dat niet waar?
Is dit een verkapte dreiging?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:57 schreef Bruce117 het volgende:
Als Sven morgen een dubbele beenbreuk krijgt hebben we ook allemaal pech.
Die snap ik even niet.quote:
Wat ik wil is dat zoveel mogelijk mensen hun voorspelling mee kunnen laten tellen. Bij Ambrosius heb ik in dat geval een aanknopingspunt aan de hand van de eindstanden, die voor 16:00 zijn ingeleverd, bij jou heb ik die niet. Daarom is het ook een beetje een andere situatie. Maar als anderen er ook zo over denken tel ik hem gewoon niet mee hoor, daar gaat het niet om, zoek alleen naar een zo'n goed mogelijke oplossingquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel problemen mee. Als er zo flexibel mee omgegaan wordt en ik had dat geweten, dan had ik gisteren toen ik thuiskwam nog meteen een prono ingevuld.
Ik ben het vergeten, mijn fout, bad luck. Ambrosius is het vergeten, zijn fout, bad luck.
Ik sluit me bij bovenstaande spreker aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe zeer ik het Ambrosius ook gun, als we de prono serieus willen nemen dan moeten dan kunnen we dit niet toestaan.
Als we het wat soepeler willen doen, dan kan het wel maar laat dan de ranglijst voortaan maar achterwege.
De deadlines staan er lang genoeg voor iedereen die mee wil doen de tijd te geven om iets in te vullen
Klopt ook wel weer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat zoveel mogelijk mensen hun voorspelling mee kunnen laten tellen. Bij Ambrosius heb ik in dat geval een aanknopingspunt aan de hand van de eindstanden, die voor 16:00 zijn ingeleverd, bij jou heb ik die niet. Daarom is het ook een beetje een andere situatie. Maar als anderen er ook zo over denken tel ik hem gewoon niet mee hoor, daar gaat het niet om, zoek alleen naar een zo'n goed mogelijke oplossing.
Ik wil heel graag dat de rankglijst blijft (alhoewel als ik er nu naar kijk, zou het me niet uit moeten maken).quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:14 schreef sturky100 het volgende:
hallo, sta ik een keer hoog in een ranglijst, gaan er stemmen op om de ranglijst maar achterwege te laten. daar gaat mijn zelfbeeld weer....![]()
Kan volgende week pas weerquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nu nog geen antwoord op de vraag of ik nog mee kan doen dit weekend? :S
Sorry, ik dacht in eerste instantie dat het per afstand ging, maar dat wordt ook organisatorisch een probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan volgende week pas weer.
En jullie hebben natuurlijk wel gelijk, vind het alleen lullig en probeer daarom toch nog een oplossing te zoeken. Maar is wellicht verstandiger om het streng doch rechtvaardig toe te passen
.
okee ik snap het, ik vind het okee , en de uitzondering wat ik vond ligt aan het feit dat hij dacht dat hij hem had geplaatst zat geen enkele toneelopvoering in.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik wel graag doen, maar dat is oneerlijk tegenover de rest, die dat niet mag. Als niemand er verder problemen mee heeft kan ik in het geval van Ambrosius gewoon zijn wereldbekerstanden aanhouden, aangezien dat toch enigszins een leidraad is.
* mee eens is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Een keertje niet invullen is behoorlijk funest zo te zien
Nou ik kom toch al aardig terug richting het veld ondanks dat ik het hele NK Afstanden heb gemist op een afstand naquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Een keertje niet invullen is behoorlijk funest zo te zien
Volgens mij komt dat omdat de vier die boven je staan geen prono hebben ingevuld.quote:Op zondag 12 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik kom toch al aardig terug richting het veld ondanks dat ik het hele NK Afstanden heb gemist op een afstand na
positivoquote:Op zondag 12 november 2006 13:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat de vier die boven je staan geen prono hebben ingevuld.
Ja Womb, ik weet het maar ik mag toch wel aan strohalmen vastpakkenquote:Op zondag 12 november 2006 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kijk maar naar het gat tussen 17 en 18.
Ja hoor, je kunt mij inhalenquote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Womb, ik weet het maar ik mag toch wel aan strohalmen vastpakken
quote:Op zondag 12 november 2006 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Tellen de tweede 1000m ook mee?
16 punten.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef Arcee het volgende:
Wereldbeker Heerenveen:
3000 meter vrouwen
1. Groenewold
2. Wust
3. Groves
4. Pechstein
5. Haugli
Natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kan ik volgende week meedoen?.
Waar inleveren van de voorspellingen, gewoon in het topic plakken?quote:
Ja, voor de deadlinequote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waar inleveren van de voorspellingen, gewoon in het topic plakken?
Ik heb last van "ik ben bij de wielerprono beter in het op tijd invullen van de prono"syndroom.quote:Op zondag 12 november 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
ik heb ook een slecht weekend gehad. Ik heb ook last van het 'ik ben beter in de wielerprono' syndroom
Helemaal vet, ik heb elke schaatser gesproken die ik spreken wilde.quote:
Is er al een startlijst?.quote:Op maandag 13 november 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
* Programma komende week
DEADLINE: vrijdag 17 november 16:00!
Worldcup Berlijn
1e 500 meter vrouwen
1e 500 meter mannen
1e 1000 meter vrouwen
5000 meter mannen
Worldcup eindstand
Ploegenachtervolging mannen
Ploegenachtervolging vrouwen
idd, ik mag hopen dat die toch al ruim VOOR de loting bekend wordt, anders heb ik een probleem.. Ik ga eens op zoek..quote:
lekker!!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef maril het volgende:
Ik heb ff meegezocht (brood aan het bakken en die moet rijzen ,met de hand hè)en dit gevonden al is hij denk ik niet helemaal compleet,
ga verder zoeken maar hier is de link
http://www.trollpress.de/desg/down0607/WC-Berlin-Starter.pdf
Ik wwet het niet ben opgefokt omfdat mijn internet het bij tijd en wijlen af laat weten , ik was de noorse dames vergeten die zet ik er wel ff in.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
Maril!!
De enige Italiaanse bij de dames is Chiara Simionato !!!!![]()
Sterker nog: ze heeft zich gekwalificeerd voor de 5000 m![]()
Waarom zouden ze niet meedoen? Omdat ze niet op de rare scheve faxlijst staan? Lijkt me toch dat als ze toch al vlakbij zijn ze daar heus wel gaan schaatsen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
Ook weinig tijd morgen. Stel nou dat Nesbitt niet mee doet, dan pas ik het nog wel even snel aan!
Is al bekend of de Canadezen en Amerikanen meedoen? Wat raar zou dat anders zijn.
Haha, Davis was juist degene die vorig jaar regelmatig de wereldbeker oversloeg. En toch nog de 1000 m worldcup gewonnen .quote:Op donderdag 16 november 2006 22:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet meedoen? Omdat ze niet op de rare scheve faxlijst staan? Lijkt me toch dat als ze toch al vlakbij zijn ze daar heus wel gaan schaatsen.
Davis bijvoorbeeld doet vast en zeker mee.
Klopt, maar hij zei juist dat-ie het serieus wou gaan doen dit jaar, dus ik verwacht zeker dat-ie gewoon mee gaat doen in de World Cups.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:23 schreef Mirri het volgende:
Haha, Davis was juist degene die vorig jaar regelmatig de wereldbeker oversloeg. En toch nog de 1000 m worldcup gewonnen .![]()
Begint het dan al voor 4 uur ?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef BVO het volgende:
De DEADLINE is trouwens morgen om 14:00 al.
Ja, maar de nos begint pas om 16.00, maar misschien is het live op het internet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Begint het dan al voor 4 uur ?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
Dames
500 m
1. Beixing Wang
2. Sang-Hwa Lee
3. Aihua Xing
4. Jenny Wolf
5. Hui Ren
1000 m
1. Anni Friesinger
2. Christine Nesbitt
3. Ireen Wust
4. Kristina Groves
5. Chiara Simionato
Mannen
500 m
1. Keiichiro Nagashima
2. Kang-Seok Lee
3. Kyou-Hyuk Lee
4. Pekka Koskela
5. Fengtong Yu
5000 m
1. Sven Kramer
2. Carl Verheijen
3. Havard Bokko
4. Eskil Ervik
5. Enrico Fabris
Wat mij betreft goed idee, maar ik kan me voorstellen dat het voor BVO heel lastig word met tellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:16 schreef sturky100 het volgende:
aangezien het er naar uitziet dat er weer enkele mensen dreigen te vergeten hun prono in te leveren, is het misschien een idee dat je aan het eind van het seizoen 1 of 2 weekenden ''weg'' mag strepen, maw je slechtste weekenden(of vergeten) tellen niet mee. goed idee?
van mijzelf kan ik me niet voorstellen dat ik het vergeet(en van BVO ook niet), maar je weet maar nooit
Als het om lijstjes gaat is Arcee er toch altijd bij.quote:
Vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft goed idee, maar ik kan me voorstellen dat het voor BVO heel lastig word met tellen.
Haha Bruce, ik vind het wel heel stoer dat je zo streng bent met die prono. Die opmerkingen die je maakt als er ook maar iemand iets wil versoepelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee.
Eigenlijk gewoon geen voorstander van het aanpassen van de regels.
"Vindt"?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Bruce117 het volgende:
Vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee.
quote:
Keur ik goed.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:47 schreef Bruce117 het volgende:![]()
er stond eerst "/ me" voor. Die wel weggehaald, maar niet verder gekeken.
Ik ben er niet zo voor, eerlijk gezegd. Omdat een tussenstand dan niet een tussenstand is (met alle extra werk voor BVO daarbijkomend), maar ook omdat iedereen die serieus mee wil doen dan maar, eh, serieus mee moet doen. Punctualiteit is ook een kwaliteitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:16 schreef sturky100 het volgende:
aangezien het er naar uitziet dat er weer enkele mensen dreigen te vergeten hun prono in te leveren, is het misschien een idee dat je aan het eind van het seizoen 1 of 2 weekenden ''weg'' mag strepen, maw je slechtste weekenden(of vergeten) tellen niet mee. goed idee?
van mijzelf kan ik me niet voorstellen dat ik het vergeet(en van BVO ook niet), maar je weet maar nooit
Eens, de tussenstand moet de tussenstand zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:50 schreef Brahimov het volgende:
Ik ben er niet zo voor, eerlijk gezegd. Omdat een tussenstand dan niet een tussenstand is (met alle extra werk voor BVO daarbijkomend), maar ook omdat iedereen die serieus mee wil doen dan maar, eh, serieus mee moet doen. Punctualiteit is ook een kwaliteit![]()
Zeker snel ijsquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef IJsVogel het volgende:
snel ijs in berlijn
Netjes, top 3 goed. Maar zonde van Manli.quote:Op vrijdag 17 november 2006 06:07 schreef Remzz het volgende:
500 meter vrouwen
1. Wolf
2. Sang-Hwa Lee
3. Beixing Wang
4. M. Wang
5. Boer
Svens WR is natuurlijk wel gereden in Calgary, ik denk niet dat die tijd - iets van 6.08 - verbeterd zal worden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:54 schreef Remzz het volgende:
Idd 37.77 dat belooft nog wat voor de 5 kilometer
Toch kan ik me wel herinneren dat 2 jaar geleden er bijna een wereldrecord op de 5000 m werd gereden door Romme.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef Andiyan het volgende:
Korte afstanden snelle tijden betekent dan ook zeker niet dat er op de lange afstanden ook snel word gereden.
He verdorie... shitquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:57 schreef Mirri het volgende:
Uh oh, Snellejelle heeft geen prono ingeleverd, dat kost m veel punten..![]()
druk, druk, druk, drukquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wist je het niet? Of was je het vergeten?
Dito hier. BVO heeft nog wel netjes een PM gestuurd, maar die las ik net pasquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
druk, druk, druk, druk
druk dus
hier ook, komt denk ik omdat je elke keer 4-6 prono moet bedenken. Mijn OWS en wielrennen is het per afstand/wedstrijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dito hier. BVO heeft nog wel netjes een PM gestuurd, maar die las ik net pas
Moet trouwens ook zeggen dat de schaatsprono wat minder in mijn hoofd zit dan de wielerprono.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:24 schreef --Globe-- het volgende:
Eindelijk eens een keer goed gedaanBen benieuwd naar de volgende afstand.
Waarom geen Groves?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef Arcee het volgende:
1000m Vrouwen
1. Friesinger
2. Wust
3. Nesbitt
4. Timmer
5. Simionato
18 puntenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:34 schreef Joris33 het volgende:
1000m Vrouwen:
1. Friesinger
2. Wust
3. Nesbitt
4. Timmer
5. Groves
Best of the rest.quote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef BVO het volgende:Algemeen Klassement na WC Berlijn
01. BVO 153
02. sturky100 141
03. Arcee 134
We hadden twee weken terug afgesproken dat het tussentijds wijzigen oneerlijk was ten opzichte van de mensen die niet wijzigen konden. Daarnaast is het dan ook makkelijker, je ziet op zaterdag hoe de vorm van iemand is en past daarop jeprono van zondag aan. Het is ook wel lastig met bijhouden ja, vier maal per weekend een afstand.quote:Op zondag 19 november 2006 17:23 schreef maril het volgende:
Toch lijkt het mijn spannender per dag 1 afstand als prono en op de dag voor 11.00 inleveren ,volgens mij is dat spannender, maar misschien is het logostiek niet mogelijk,
Maar ik merk bij mijzelf dat ik daardoor de wielerprono leuker vond/vind
De lotingquote:Op maandag 20 november 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat gaan we voor komend weekend voorspellen
Mirri je hebt echt een loting-fetishquote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
De loting![]()
Tip: zet Nesbitt op de nadeligste positie, dwz, buitenbaan op de 1500. O nee, de kans is 50/50..maar met die corrupte Russen weet je het nooit.![]()
Ah, dat is een deadline waar ik iets mee kanquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:19 schreef BVO het volgende:
* Voorspellingen komend weekend
1.500 meter vrouwen
10.000 meter mannen
DEADLINE: zaterdag 25 november, 11:00. Dit kan eventueel iets eerder worden als het eerder begint, maar dit is niet waarschijnlijk.
Zou erg fijn zijn, veel doen er niet mee, ik dacht in ieder geval Kramer en Wüst niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef spruud het volgende:
Iemand al ergens deelnemerslijsten gesignaleerd?
Maar dat zegt eigenlijk niks over de afstanden voor de prono van zondag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef sturky100 het volgende:
loting(en deelnemers) bekend:
http://events.horses.nl/skating/2006-2007/worldcup/moscow/
maar je weet bijv. wel dat Fabris aanwezig is, en Davis niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
Maar dat zegt eigenlijk niks over de afstanden voor de prono van zondag.
wijziging 10kquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
WB Moskou
Wat irri dat er nog geen startlijst is![]()
1500m dames:
1. Friesinger
2. Nesbitt
3. Groves
4. Rempel
5. van Dijk
10k heren:
1. Ervik
2. Dankers
3. Bokko
4. Fabris
5. Davis Schneider
Logische conclusiesquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar je weet bijv. wel dat Fabris aanwezig is, en Davis niet.
Dus ik ga even het eea aanpassen![]()
Van Davis wist ik dat sowieso al wel, maar van bijvoorbeeld Nesbitt en Groves weet ik nu nog niks.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
maar je weet bijv. wel dat Fabris aanwezig is, en Davis niet.
Dus ik ga even het eea aanpassen![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef komrad het volgende:
WB Moskou
Zeer voorlopig
1500 Dames
1 Friesinger
2 Nesbitt
3 Groves
4 Anschutz
5 Rempel5. Fei Wang
10.000 Mannen
1 De Jong
2 Ervik
3 Grodum
4 Dankers 4. Fabris
5 Schneider
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:44 schreef Wombcat het volgende:
Maar effe voorlopig lijstje dan:
WB Moskou
1500 Dames
1 Friesinger
2 Nesbitt
3 Groves
4 Rempel
5 Anschutz
10.000 Mannen
1 BokkoDe Jong
2 De JongErvik
3 ErvikFabris
4 Dankers
5 Grodum
Daar kun je nu niet meer van afwijken, vind ik. Da's toch een beetje hetzelfde als tussendoor nog aanpassen, terwijl we dat nou juist niet wilden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
Maar das slechts een idee, deadline blijft voorlopig morgenvroeg staan, voor de start. Zal rond 11:00 zijn.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar kun je nu niet meer van afwijken, vind ik. Da's toch een beetje hetzelfde als tussendoor nog aanpassen, terwijl we dat nou juist niet wilden.
Van Deutekom doet volgens mij niet mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef Mirri het volgende:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen Tessa van Dijk in hun top 5 hebben staan, Paulien van Deutekom is 1 keer 5de en 1 keer 6de geworden. Van Dijk werd toen 9e en 15e.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar kun je nu niet meer van afwijken, vind ik. Da's toch een beetje hetzelfde als tussendoor nog aanpassen, terwijl we dat nou juist niet wilden.
Oh serieus??quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:09 schreef maril het volgende:
[quote]Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef Mirri het volgende:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen Tessa van Dijk in hun top 5 hebben staan, Paulien van Deutekom is 1 keer 5de en 1 keer 6de geworden. Van Dijk werd toen 9e en 15e.
[/qVan Deutekom doet volgens mij niet mee.uote]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:09 schreef Mirri het volgende:
1500m dames
1. Anni Friesinger
2. Christine Nesbitt
3. Kristina Groves
4. Paulien van Deutekom
4. Shannon Rempel
5. Fei Wang
10000m heren
1. Eskil Ervik
2. Bob de Jong
3. Arne Dankers
4. Enrico Fabris
5. Havard Bokko
Haha, ik WIST gewoon dat je een opmerking zou maken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm, al 2 wijzigingen na 11 uur
Niet dat ik er problemen mee heb.
ik ook...quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wel eerlijk gezegd.
Ik verander niet meer, maar onze wedstrijden waren toch voor zondag dus ik begrijp de eindtijd niet, misschien is het handiger volgende keer een wedstrijd op zaterdag en zondag te zetten vooor de prono, of mag dat niet meer gezegd worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook...
elf uur is elf uur.
anders had ik vorig weekend ook nog wel ff mee willen doen...
de 1500 m mannen is net begonnen. Maar ik weet nog geen enkele uitslag.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef komrad het volgende:
daar gaan we weer
hoe laat beginnen de wedstrijden?
BVO heeft ook duidelijk gezegd dat er niet meer gewijzigd mag worden gedurende het weekend, daar heeft hij zich ook aan te houden lijkt me. Dat is in het verleden ook gebeurd, dus waarom nu niet..quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef Mirri het volgende:
BVO heeft mij persoonlijk verteld dat de deadline later kan worden dan 11 uur, gewoon voordat de eerste wedstrijd begint.
Nou, daar heb ik me aan gehouden hoor.
[schaatsen] Wereldbeker in Moskouquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
de 1500 m mannen is net begonnen. Maar ik weet nog geen enkele uitslag.
Dit is wat een heleboel van ons hebben ontvangen, waaronder Snellejelle. Ik heb me hieraan gehouden! In ieder geval voor de wedstrijden startenquote:De deadline voor de WC Moskou is zaterdagochtend 11:00. Wellicht iets later, in ieder geval voor de wedstrijden starten.
Als het om de prono moet gaan morgen. vind het janmmer dat niet de 5000 dames ipv de 1500 is gedaan , aangezien het de eerste 5000 was en ook nog eens elke dag een prono.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:47 schreef komrad het volgende:
daar gaan we weer
hoe laat beginnen de wedstrijden?
Ik zou niet weten wie er gewonnen heeft, en dat wil ik helemaal niet weten. Ik kijk om 16:00 uur de samenvatting.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[schaatsen] Wereldbeker in Moskou
1500 m is al afgelopen.
Eind van de middag samenvattingquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef snellejelle het volgende:
komt het eigenlijk nog ergens op TV?
Dat is juist wel een probleem, want wat is dan de grensquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:50 schreef BVO het volgende:
De wedstrijden zijn morgen pas, deadline van 11:00 is een richtlijn, over die paar minuten moeten we niet moeilijk doen, hebben de aanpassers geen enkel voordeel van.
[schaatsen] Wereldbeker in Moskouquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef snellejelle het volgende:
komt het eigenlijk nog ergens op TV?
Maar WTF is het probleem?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is juist wel een probleem, want wat is dan de grens11.00 is duidelijk, "een paar minuten later mag ook nog" is dat TOTAAL niet.
De grens is toch duidelijk: VOOR de wedstrijden starten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is juist wel een probleem, want wat is dan de grens11.00 is duidelijk, "een paar minuten later mag ook nog" is dat TOTAAL niet.
Eerder al bij de ZDF.quote:
Dan is 'ie elke keer anders en kun je ook op zondag nog wijzigen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
De grens is toch duidelijk: VOOR de wedstrijden starten.
Dat lijkt me toch wel een duidelijke grens.![]()
Er is al wel gereden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar WTF is het probleem?. Bij de wielerprono werd dat ook gedaan. Als ik als scheidsrechter moet zitten die elke prono om 11:05 afkeurt terwijlk er nog niets gereden is, heb ik er geen zin in. Elf uur is de deadline, maar die wordt wel, net als bij de wielerprono, normaal en redelijk bekeken.
De Nederlandse deelnemers voor de komende 3 World Cups staan al dagen op knsb.nl.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:11 schreef Mirri het volgende:
Sorry, maar op internet staan alleen Kramer, Wust, Veheijen, Groenewold en Kuipers afwezig. Ik wist echt niet dat van Deutekom er ook niet zal zijn, hoe weten jullie dat zo zeker?
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef Brahimov het volgende:
Wat de deadline betreft is het denk ik voor de toekomst wijs om die gewoon op te leggen. Bijvoorbeeld 11:00u. Met een academisch kwartiertje marge, om niet al te rigide te zijn. Tenzij blijkt dat de poster/ aanpasser duidelijk voordeel heeft door de vertraging. Maar alles wat daarna komt, is te laat. Dat is verreweg het makkelijkst voor iedereen, en voorkomt discussies als bovenstaande.
Waarom dat kwartiertje er dan bijquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef Brahimov het volgende:
Wat de deadline betreft is het denk ik voor de toekomst wijs om die gewoon op te leggen. Bijvoorbeeld 11:00u. Met een academisch kwartiertje marge, om niet al te rigide te zijn. Tenzij blijkt dat de poster/ aanpasser duidelijk voordeel heeft door de vertraging. Maar alles wat daarna komt, is te laat. Dat is verreweg het makkelijkst voor iedereen, en voorkomt discussies als bovenstaande.
Ik had het nieuwsbericht gelezen waarin stond wie er allemaal niet meededen. Daar stond van Deutekom niet bij. Kijk, ik wist het gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
De Nederlandse deelnemers voor de komende 3 World Cups staan al dagen op knsb.nl.
Om het niet al te star en stijf te maken. Zo is de lol er wel al gauw vanaf. Door deze discussies wordt het er niet leuker op.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom dat kwartiertje er dan bij![]()
Een lijst met mensen die wél meedoen is volgens mij iets handiger.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:59 schreef Mirri het volgende:
Ik had het nieuwsbericht gelezen waarin stond wie er allemaal niet meededen. Daar stond van Deutekom niet bij. Kijk, ik wist het gewoon niet.![]()
Bij mij toch ook. Ik had het toch al voor 11:00 gepost. Maar om 11:07 kwam ik erachter dat van Deutekom toch niet mee doet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:01 schreef Arcee het volgende:
Of 't nou mag of niet, ik zou zelf nooit na 11:00 uur nog een wijziging doen. Ik zorg ervoor dat tijdstip laatste wijziging van mijn post altijd voor 11:00 uur ligt.
Daarom zei ik ook ook 'tijdstip laatste wijziging', de post zelf kan al veel eerder gepost zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Mirri het volgende:
Bij mij toch ook. Ik had het toch al voor 11:00 gepost. Maar om 11:07 kwam ik erachter dat van Deutekom toch niet mee doet.
Normaal gesproken overkomt me dit niet, en het is ook nog nooit eerder gebeurd.
In het vervolg dan, maar dat moet je maar met BVO bespreken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dit staat in de OP:
Op normale wedstrijddagen is het het handigst om dit voor 11:00 te doen. Is een wedstrijd op vrijdagavond, volstaat 17:00 doorgaans. Later inleveren kan ook, zolang het maar gedaan is voor de eerste schaatser gestart is. Per voorspelling wordt van tevoren de deadline aangegeven.
Dus ik snap de discussie niet. 11.00 is 11.00.
De 1500m mannen was al klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
In het vervolg dan, maar dat moet je maar met BVO bespreken.
Maar ik heb me in principe aan de regels gehouden. Om 11:10 was nog geen schaatser gestart. Dus mijn wijziging telt nog mee.
Als jij het anders wil, dan moet je dat proberen te regelen met BVO, maar dat geldt bij dit weekend nog niet.
Neehoor, om 11:10 was de Bdivisie klaar volgens mij. En misschien de eerste rit van de 1500 A div. ok ok.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De 1500m mannen was al klaar.
Om dit in het vervolg te voorkomen zou ik de regel als volgt maken:
Op normale wedstrijddagen is het het handigst om dit voor 11:00 plaatselijke tijd te doen. Is een wedstrijd op vrijdagavond, volstaat 17:00 plaatselijke tijd doorgaans. Later inleveren kan ook, zolang het maar gedaan is voor de eerste schaatser (m/v) gestart is. Per voorspelling wordt van tevoren de deadline aangegeven.
Nee, de 1500m mannen was ook al nagenoeg klaar toen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neehoor, om 11:10 was de Bdivisie klaar volgens mij. En misschien de eerste rit van de 1500 A div. ok ok.
Maar mijn wijziging heeft met de 1500 m vrouwen te maken. En er is nog geen vrouw gestart vandaag.
Niet boos worden Mirri, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
In het vervolg dan, maar dat moet je maar met BVO bespreken.
Maar ik heb me in principe aan de regels gehouden. Om 11:10 was nog geen schaatser gestart. Dus mijn wijziging telt nog mee.
Als jij het anders wil, dan moet je dat proberen te regelen met BVO, maar dat geldt bij dit weekend nog niet.
De A-divisie was om 11:10 uur klaar.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:09 schreef Mirri het volgende:
Neehoor, om 11:10 was de Bdivisie klaar volgens mij. En misschien de eerste rit van de 1500 A div. ok ok.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Dus ik snap de discussie niet. 11.00 is 11.00.
Dit klinkt heel verschillend?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Later inleveren kan ook
Het is 2 uur later in Moskou.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:13 schreef Mirri het volgende:
Volgens de announcement begint de 1500 m mannen om 12:15 .
PROGRAM:
Friday, November 24 17.00 hrs. Team leader’s meeting, hotel “Salyut”
18.00 hrs. Opening draw, hotel “Salyut”
Saturday, November 25 9.30 hrs. Division B: 1500 m Men
12.15 hrs Division A: 1500 m Men
5000 m Ladies
Division B: 5000 m Ladies (quartets)
Sunday, November 26 10.00 hrs. Division B: 1500 m Ladies
12.15 hrs. Division A: 1500 m Ladies
Division A: 10000 m Men
Division B: 10000 m Men (quartets)
Ik weet er niets van.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
De A-divisie was om 11:10 uur klaar.
Er staat nog wat achter die tweede zin. Maar wat mij betreft is het 11.00 stipt en geen seconde later idd, géén uitzondering.quote:
nog eerder zelfsquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
De A-divisie was om 11:10 uur klaar.
12:15 uur is lokale tijd, het is hier 2 uur vroeger.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:14 schreef Mirri het volgende:
Ik weet er niets van.
Maar ik geloof dat het programma wat anders zegt.
Het kan mij niet schelen of de prono van Mirri meetelt of niet, het gaat me om het principe en ook vooral om problemen in de toekomst te voorkomen en zéér duidelijke regels op te stellen waar geen uitzonderingen meer op hoeven te worden gemaakt en waar iedereen zich in kan vinden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef maril het volgende:
Als die wijzinging van Mirri wordt gecanseld vind ik dat gezeik , er heeft nog niemand gereden van de prono, de voorstel van BOVO was ook duidelijk zon. 11.00 , omdat sommige vergeten zijn destijds om hun prono vergeten te plaatsen hoeft het niet zo hard gespeeld te worden mijn inziens.(Ambrosius.)
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
Het hele punt van de deadline is er om ervoor te zorgen dat niemand, aan de hand van gereden ritten, voordeel heeft van het later invullen. Dat voordeel is er in dit geval ook niet geweest, dus is er wat dat betreft geen probleem.
Het feit dat een strakkere deadline voor minder onduidelijkheden zal leiden klopt inderdaad, zal ik me wel even over buigen met het oog op volgende week. Mijn insteek was hier in ieder geval mee, dat ik het flauw vind een prono die enkele minuten te laat is - zonder wezenlijk voordeel - af te keuren. Het blijft immers een spelletje en het is het leukste als iedereen mee kan doen, om die paar minuten gaan zitten piepen is dan ook wat flauw. Maar idd, een strakke deadline voorkomt zulke onduidelijkheden, dus misschien idd een plan om daar wat striktere richtlijnen over samen te stellen.
Maar er wordt nu toch enorm gekutquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet boos worden Mirri, nergens voor nodig.
-Vaduz- had hem trouwens al ver voor 11:00 aan me laten weten hoor, zie http://shok.4.forumer.com/index.php?showtopic=311&view=getlastpostquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:21 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft tellen de prono van Mirri en -Vaduz- gewoon mee deze week.
Vanaf volgende week ben ik voor de optie om een deadline vast te stellen en die is vast.
Te laat is dan te laat, jammer maar helaas. Iedereen weet de deadline al een aantal dagen van te voren en kan daar rekening mee houden.
01:14 uurquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
-Vaduz- had hem trouwens al ver voor 11:00 aan me laten weten hoor, zie http://shok.4.forumer.com/index.php?showtopic=311&view=getlastpost.
Viva la revolution!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:36 schreef Mirri het volgende:
Waarom kan Vaduz ook al weer niet posten op Fok?
quote:
Amenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:21 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft tellen de prono van Mirri en -Vaduz- gewoon mee deze week.
Vanaf volgende week ben ik voor de optie om een deadline vast te stellen en die is vast.
Te laat is dan te laat, jammer maar helaas. Iedereen weet de deadline al een aantal dagen van te voren en kan daar rekening mee houden.
Waar kom jij nu ineens vandaan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
11:00 uur is 11:00 uur, te laat is te laat lijkt me.
Joh, bemoei jij je er eens niet meequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
Nu er over relnichten gesproken wordt, hoef jij je niet meteen te melden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:05 schreef Mirri het volgende:
Groves doet ook niet mee!!![]()
Nou ja, ik geloof dat iedereen haar wel in de 1500m prono heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |