omdat je volgens mij alleen een WB eindstand hebt ingeleverd...quote:
Ja, omdat je geen lijstje heb ingevuldquote:
Fuck, heb ik de helft vergeten te plakken, had alles in word gezet eerstquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
omdat je volgens mij alleen een WB eindstand hebt ingeleverd...
Schaatsprono #1: We gaan van start!
gezellig op plaats 6quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:55 schreef komrad het volgende:
plaats 6 overall, ik begin rustig aan net als bij de wielerprono
als we het over gelijke kansen hebben zeg ik nee. Dat bv die canadese nesbitt zo goed zou schaatsen in heerenveen had ik bv helemaal niet gedacht. ik zou op dit moment nesbitt in de top 5 zetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:48 schreef maril het volgende:
Ik ben trouwens voorstander dat Amdbrosius de resterende prono van dit weekeinde mag invullen, hij heeft zich vergist of iets dergelijks dat kan iedereen overkomen. hoop dat meer users die vinden.
Zou ik wel graag doen, maar dat is oneerlijk tegenover de rest, die dat niet mag. Als niemand er verder problemen mee heeft kan ik in het geval van Ambrosius gewoon zijn wereldbekerstanden aanhouden, aangezien dat toch enigszins een leidraad is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:48 schreef maril het volgende:
Ik ben trouwens voorstander dat Amdbrosius de resterende prono van dit weekeinde mag invullen, hij heeft zich vergist of iets dergelijks dat kan iedereen overkomen. hoop dat meer users die vinden.
Ik heb er eigenlijk wel problemen mee. Als er zo flexibel mee omgegaan wordt en ik had dat geweten, dan had ik gisteren toen ik thuiskwam nog meteen een prono ingevuld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik wel graag doen, maar dat is oneerlijk tegenover de rest, die dat niet mag. Als niemand er verder problemen mee heeft kan ik in het geval van Ambrosius gewoon zijn wereldbekerstanden aanhouden, aangezien dat toch enigszins een leidraad is.
Nee, wat mij betreft mag dat absoluut niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:40 schreef maril het volgende:
Zeg mogen we de eindstand WB van de 500 meter dames nog veranderen heb begrepen gisteren dat Manli Wang ermee gestopt is of is dat niet waar?
Is dit een verkapte dreiging?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:57 schreef Bruce117 het volgende:
Als Sven morgen een dubbele beenbreuk krijgt hebben we ook allemaal pech.
Die snap ik even niet.quote:
Wat ik wil is dat zoveel mogelijk mensen hun voorspelling mee kunnen laten tellen. Bij Ambrosius heb ik in dat geval een aanknopingspunt aan de hand van de eindstanden, die voor 16:00 zijn ingeleverd, bij jou heb ik die niet. Daarom is het ook een beetje een andere situatie. Maar als anderen er ook zo over denken tel ik hem gewoon niet mee hoor, daar gaat het niet om, zoek alleen naar een zo'n goed mogelijke oplossingquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel problemen mee. Als er zo flexibel mee omgegaan wordt en ik had dat geweten, dan had ik gisteren toen ik thuiskwam nog meteen een prono ingevuld.
Ik ben het vergeten, mijn fout, bad luck. Ambrosius is het vergeten, zijn fout, bad luck.
Ik sluit me bij bovenstaande spreker aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe zeer ik het Ambrosius ook gun, als we de prono serieus willen nemen dan moeten dan kunnen we dit niet toestaan.
Als we het wat soepeler willen doen, dan kan het wel maar laat dan de ranglijst voortaan maar achterwege.
De deadlines staan er lang genoeg voor iedereen die mee wil doen de tijd te geven om iets in te vullen
Klopt ook wel weer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat zoveel mogelijk mensen hun voorspelling mee kunnen laten tellen. Bij Ambrosius heb ik in dat geval een aanknopingspunt aan de hand van de eindstanden, die voor 16:00 zijn ingeleverd, bij jou heb ik die niet. Daarom is het ook een beetje een andere situatie. Maar als anderen er ook zo over denken tel ik hem gewoon niet mee hoor, daar gaat het niet om, zoek alleen naar een zo'n goed mogelijke oplossing.
Ik wil heel graag dat de rankglijst blijft (alhoewel als ik er nu naar kijk, zou het me niet uit moeten maken).quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:14 schreef sturky100 het volgende:
hallo, sta ik een keer hoog in een ranglijst, gaan er stemmen op om de ranglijst maar achterwege te laten. daar gaat mijn zelfbeeld weer....![]()
Kan volgende week pas weerquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nu nog geen antwoord op de vraag of ik nog mee kan doen dit weekend? :S
Sorry, ik dacht in eerste instantie dat het per afstand ging, maar dat wordt ook organisatorisch een probleemquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan volgende week pas weer.
En jullie hebben natuurlijk wel gelijk, vind het alleen lullig en probeer daarom toch nog een oplossing te zoeken. Maar is wellicht verstandiger om het streng doch rechtvaardig toe te passen
.
okee ik snap het, ik vind het okee , en de uitzondering wat ik vond ligt aan het feit dat hij dacht dat hij hem had geplaatst zat geen enkele toneelopvoering in.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik wel graag doen, maar dat is oneerlijk tegenover de rest, die dat niet mag. Als niemand er verder problemen mee heeft kan ik in het geval van Ambrosius gewoon zijn wereldbekerstanden aanhouden, aangezien dat toch enigszins een leidraad is.
* mee eens is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Een keertje niet invullen is behoorlijk funest zo te zien
Nou ik kom toch al aardig terug richting het veld ondanks dat ik het hele NK Afstanden heb gemist op een afstand naquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Een keertje niet invullen is behoorlijk funest zo te zien
Volgens mij komt dat omdat de vier die boven je staan geen prono hebben ingevuld.quote:Op zondag 12 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik kom toch al aardig terug richting het veld ondanks dat ik het hele NK Afstanden heb gemist op een afstand na
positivoquote:Op zondag 12 november 2006 13:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat de vier die boven je staan geen prono hebben ingevuld.
Ja Womb, ik weet het maar ik mag toch wel aan strohalmen vastpakkenquote:Op zondag 12 november 2006 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kijk maar naar het gat tussen 17 en 18.
Ja hoor, je kunt mij inhalenquote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Womb, ik weet het maar ik mag toch wel aan strohalmen vastpakken
quote:Op zondag 12 november 2006 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Tellen de tweede 1000m ook mee?
16 punten.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef Arcee het volgende:
Wereldbeker Heerenveen:
3000 meter vrouwen
1. Groenewold
2. Wust
3. Groves
4. Pechstein
5. Haugli
Natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kan ik volgende week meedoen?.
Waar inleveren van de voorspellingen, gewoon in het topic plakken?quote:
Ja, voor de deadlinequote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waar inleveren van de voorspellingen, gewoon in het topic plakken?
Ik heb last van "ik ben bij de wielerprono beter in het op tijd invullen van de prono"syndroom.quote:Op zondag 12 november 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
ik heb ook een slecht weekend gehad. Ik heb ook last van het 'ik ben beter in de wielerprono' syndroom
Helemaal vet, ik heb elke schaatser gesproken die ik spreken wilde.quote:
Is er al een startlijst?.quote:Op maandag 13 november 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
* Programma komende week
DEADLINE: vrijdag 17 november 16:00!
Worldcup Berlijn
1e 500 meter vrouwen
1e 500 meter mannen
1e 1000 meter vrouwen
5000 meter mannen
Worldcup eindstand
Ploegenachtervolging mannen
Ploegenachtervolging vrouwen
idd, ik mag hopen dat die toch al ruim VOOR de loting bekend wordt, anders heb ik een probleem.. Ik ga eens op zoek..quote:
lekker!!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef maril het volgende:
Ik heb ff meegezocht (brood aan het bakken en die moet rijzen ,met de hand hè)en dit gevonden al is hij denk ik niet helemaal compleet,
ga verder zoeken maar hier is de link
http://www.trollpress.de/desg/down0607/WC-Berlin-Starter.pdf
Ik wwet het niet ben opgefokt omfdat mijn internet het bij tijd en wijlen af laat weten , ik was de noorse dames vergeten die zet ik er wel ff in.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:46 schreef Mirri het volgende:
Maril!!
De enige Italiaanse bij de dames is Chiara Simionato !!!!![]()
Sterker nog: ze heeft zich gekwalificeerd voor de 5000 m![]()
Waarom zouden ze niet meedoen? Omdat ze niet op de rare scheve faxlijst staan? Lijkt me toch dat als ze toch al vlakbij zijn ze daar heus wel gaan schaatsen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
Ook weinig tijd morgen. Stel nou dat Nesbitt niet mee doet, dan pas ik het nog wel even snel aan!
Is al bekend of de Canadezen en Amerikanen meedoen? Wat raar zou dat anders zijn.
Haha, Davis was juist degene die vorig jaar regelmatig de wereldbeker oversloeg. En toch nog de 1000 m worldcup gewonnen .quote:Op donderdag 16 november 2006 22:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet meedoen? Omdat ze niet op de rare scheve faxlijst staan? Lijkt me toch dat als ze toch al vlakbij zijn ze daar heus wel gaan schaatsen.
Davis bijvoorbeeld doet vast en zeker mee.
Klopt, maar hij zei juist dat-ie het serieus wou gaan doen dit jaar, dus ik verwacht zeker dat-ie gewoon mee gaat doen in de World Cups.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:23 schreef Mirri het volgende:
Haha, Davis was juist degene die vorig jaar regelmatig de wereldbeker oversloeg. En toch nog de 1000 m worldcup gewonnen .![]()
Begint het dan al voor 4 uur ?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef BVO het volgende:
De DEADLINE is trouwens morgen om 14:00 al.
Ja, maar de nos begint pas om 16.00, maar misschien is het live op het internet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Begint het dan al voor 4 uur ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |