quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
Dames
500 m
1. Beixing Wang
2. Sang-Hwa Lee
3. Aihua Xing
4. Jenny Wolf
5. Hui Ren
1000 m
1. Anni Friesinger
2. Christine Nesbitt
3. Ireen Wust
4. Kristina Groves
5. Chiara Simionato
Mannen
500 m
1. Keiichiro Nagashima
2. Kang-Seok Lee
3. Kyou-Hyuk Lee
4. Pekka Koskela
5. Fengtong Yu
5000 m
1. Sven Kramer
2. Carl Verheijen
3. Havard Bokko
4. Eskil Ervik
5. Enrico Fabris
Wat mij betreft goed idee, maar ik kan me voorstellen dat het voor BVO heel lastig word met tellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:16 schreef sturky100 het volgende:
aangezien het er naar uitziet dat er weer enkele mensen dreigen te vergeten hun prono in te leveren, is het misschien een idee dat je aan het eind van het seizoen 1 of 2 weekenden ''weg'' mag strepen, maw je slechtste weekenden(of vergeten) tellen niet mee. goed idee?
van mijzelf kan ik me niet voorstellen dat ik het vergeet(en van BVO ook niet), maar je weet maar nooit
Als het om lijstjes gaat is Arcee er toch altijd bij.quote:
Vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft goed idee, maar ik kan me voorstellen dat het voor BVO heel lastig word met tellen.
Haha Bruce, ik vind het wel heel stoer dat je zo streng bent met die prono. Die opmerkingen die je maakt als er ook maar iemand iets wil versoepelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee.
Eigenlijk gewoon geen voorstander van het aanpassen van de regels.
"Vindt"?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Bruce117 het volgende:
Vindt het eigenlijk niet zo'n goed idee.
quote:
Keur ik goed.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:47 schreef Bruce117 het volgende:![]()
er stond eerst "/ me" voor. Die wel weggehaald, maar niet verder gekeken.
Ik ben er niet zo voor, eerlijk gezegd. Omdat een tussenstand dan niet een tussenstand is (met alle extra werk voor BVO daarbijkomend), maar ook omdat iedereen die serieus mee wil doen dan maar, eh, serieus mee moet doen. Punctualiteit is ook een kwaliteitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:16 schreef sturky100 het volgende:
aangezien het er naar uitziet dat er weer enkele mensen dreigen te vergeten hun prono in te leveren, is het misschien een idee dat je aan het eind van het seizoen 1 of 2 weekenden ''weg'' mag strepen, maw je slechtste weekenden(of vergeten) tellen niet mee. goed idee?
van mijzelf kan ik me niet voorstellen dat ik het vergeet(en van BVO ook niet), maar je weet maar nooit
Eens, de tussenstand moet de tussenstand zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:50 schreef Brahimov het volgende:
Ik ben er niet zo voor, eerlijk gezegd. Omdat een tussenstand dan niet een tussenstand is (met alle extra werk voor BVO daarbijkomend), maar ook omdat iedereen die serieus mee wil doen dan maar, eh, serieus mee moet doen. Punctualiteit is ook een kwaliteit![]()
Zeker snel ijsquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef IJsVogel het volgende:
snel ijs in berlijn
Netjes, top 3 goed. Maar zonde van Manli.quote:Op vrijdag 17 november 2006 06:07 schreef Remzz het volgende:
500 meter vrouwen
1. Wolf
2. Sang-Hwa Lee
3. Beixing Wang
4. M. Wang
5. Boer
Svens WR is natuurlijk wel gereden in Calgary, ik denk niet dat die tijd - iets van 6.08 - verbeterd zal worden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:54 schreef Remzz het volgende:
Idd 37.77 dat belooft nog wat voor de 5 kilometer
Toch kan ik me wel herinneren dat 2 jaar geleden er bijna een wereldrecord op de 5000 m werd gereden door Romme.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef Andiyan het volgende:
Korte afstanden snelle tijden betekent dan ook zeker niet dat er op de lange afstanden ook snel word gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |