Tut tut onzeker mannetjequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier verder dus. EN NERGENS ANDERs!
OMG, wat een tof filmpjequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NZgIrBBMiXI
Dat liedje eidigd met:quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NZgIrBBMiXI
Ik ook, maar ze hebben het vet ingekortquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef Flabofski het volgende:
Hier kreeg ik dus altijd kippenvel van, hè.
"Eentje met een diskdrive"quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AwRLyligxHg
Check die computers!
En die Basic-taal in het liedje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Eentje met een diskdrive"!
Homo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kan ik niet vinden. En dat vond ik een stom liedje.
Ja tof.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En die Basic-taal in het liedje.
Ik kon alleen een soort quiz maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja tof.Ik heb daar vroeger ook gamesw mee gemaakt.
![]()
Het leek wel of we heel even maar traag waren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja tof.Ik heb daar vroeger ook games mee gemaakt.
![]()
BTW lijkt het nu of fok! weer traag is of is dat ook zo?
Maar ik kon lekker ook een soort doolhoven met letters en cyfers als poppetjes en wanden maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:44 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik kon alleen een soort quiz maken.
10 Clear 0quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar ik kon lekker ook een soort doolhoven met letters en cyfers als poppetjes en wanden maken.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef Flabofski het volgende:
[..]
10 Clear 0
20 Print "Sterf dan maar"
30 END
Ofzo.
| 1 |
Die heb ik ook nog gespeeldquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:55 schreef Flabofski het volgende:
[..]
GORILLA.BAS![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla_(computer_game)
Zoiets, ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.funnygames.nl/spel/nibbles.html
Je bent inderdaad een lekker ding.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Dada het volgende:
Ik voel me nu echt de "Beauty" van ShowchatEn dat zegt heel wat
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat dit account ooit van eigenaar is verwisseld zorgde voor de nodige verwarring!
Ja, welk genie heeft toch ooit die naam verzonnen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kind..
Wat een toffe naam heb je.
Meppelquote:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
Amsterdam...
Mwah, zit liever in New Yorkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent jaloers, hè!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
Dizer
MissBliss
Re
Svensational
PeRi
alwaysthebest
Dada
XcUZ_Me
Odysseuzzz
Tha_Erik
DaMart
Zhenar
BVO
Rena
Babette21
Airelle
Wie mis ik nog? En dan dus van de huidige users...?
Ik ook. Lijkt me geweldigquote:
Weet ik schatquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk als "die ene" terugkomen, hè.
Zeg ik dat dan ergens?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Flabofski het volgende:
Jim_Carrey was niet van jou, kloothommel!
Nieuwe op moppiequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef PeRi het volgende:
Waar is dat lijstje voor Dizer?
Als je zo blijft doorgaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik hoor er dus gewoon blij, flapdrol.
Neequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:15 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Nee. Maar zei ik dat jij dat dan ergens beweerde?
Dreigen is zo passé.quote:
Wat heb je uitgespookt dat je zo in de verdediging schiet Erik?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarvoor ís die lijst eigenlijk? Is dat de lijst van personen die je in hun slaap gaat vermoorden?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:17 schreef Flabofski het volgende:
Hoe knoopt men een vlinderdas?
- Jeetje, wat een strikvraag.![]()
![]()
!!!111
Dat mag ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je zo in de verdediging schiet Erik?
De vraag is, voor hoe lang...quote:
Die laatste was _ELMaikel_quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vergeet Isa, Static (voor het geval hij hier wel eens bliekt) en kutklonen (zoals Alberto Vermicelli ofzo, die Elmo. verraadde).
Que?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Erg subtiel bezig Flabofski, erg subtiel
Ssssssst.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat klopt, want ze vond het ookal zo erg dat IQM weg was.
Zeg het eens, Sven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, nu we toch aan het ontboezemen zijn.
Ik dacht dat je je kloon eindelijk ging verklappen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Watte?
Of voor mensen die via dat soort experimenten erachter willen komen of het mogelijk is om ooit de mens in zijn totaliteit te kunnen kopiëren. Daarbij kan een onderscheid worden gemaakt tussen reproductief klonen en therapeutisch klonen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan klonen. Dat is voor mensen die een identiteitscrisis hebbe.
Of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Of voor mensen die via dat soort experimenten erachter willen komen of het mogelijk is om ooit de mens in zijn totaliteit te kunnen kopiëren. Daarbij kan een onderscheid worden gemaakt tussen reproductief klonen en therapeutisch klonen.
OMGquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:17 schreef Flabofski het volgende:
Hoe knoopt men een vlinderdas?
- Jeetje, wat een strikvraag.![]()
![]()
!!!111
Damn Flabofski, ik vind u een toffequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Of voor mensen die via dat soort experimenten erachter willen komen of het mogelijk is om ooit de mens in zijn totaliteit te kunnen kopiëren. Daarbij kan een onderscheid worden gemaakt tussen reproductief klonen en therapeutisch klonen.
Ik heb ze ook gemist, Sven. Ik heb ze ook gemist.quote:
Insgelijks, snoodaard.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn Flabofski, ik vind u een toffe!
Voor de nieuwe OPquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
stomme static met zijn winter icoon.. ik moet zijn gewone icoon hebben!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef Dizer het volgende:
Als iemand er nog iets leukers van kan maken? Graag.
Blijf van de cola af, en bewaar er wat voor morgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:23 schreef Flabofski het volgende:
Serieus. Echt alle meligheid, irritaties, grapjes en flauwekul van de afgelopen maanden komen er nu opeens in één keer uit.Ik lijk wel een Parkinson-patiënt met permanente diarree ofzo. Somebody stop me.
Ik ook, trustequote:
Maar wel met ebola.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:26 schreef Flabofski het volgende:
Nou, dan blijf ik lekker alleen achter. Zonder cola.
Hey Paltosquote:
Ken je geschiedenis.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is het wel een grap. En speelt Flabofski wel alsof hij een kloon is, maar werkelijk is het gewoon een normale user. Dat weet je dus niet.
OMG, dat is een aftrekbeurt waardquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je post was op 11111111! palingdroom.! ...en wat niet meer.
![]()
Die komt hier gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:13 schreef Flabofski het volgende:
Bupatih is jarig! Volgens het fotoboek!
Arrogant is nogal eufemistisch gezegd, die gast dacht dat hij de god van het forum wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:21 schreef Flabofski het volgende:
Zó erg was hij toch niet?
Ik heb een paar keer wat van hem gelezen, maar het lijkt me wel een toffe peer.
Alleen een beetje arrogant. Althans, daar lijkt het op.
Oh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Arrogant is nogal eufemistisch gezegd, die gast dacht dat hij de god van het forum was. Gelukkig is hij geheel terecht op zijn plaats gewezen door Danny
.
Hoezo dat dan weer?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Je lijkt wel een beetje op hem Flabofski..
mooi wel, maar eigenlijk meer voor FTR dan voor SHOquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:14 schreef Dizer het volgende:
Ik vind hem niet zo leuk.. omdat ik eigenlijk nog 4 mensen nodig heb
babette die terug leestquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi wel, maar eigenlijk meer voor FTR dan voor SHO
bij mij bleek het mee te vallen, gelukkig. misschien was ik toch op tijd met m'n Cinuforce....quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
Acute voorhoofdsholteontsteking
Een acute voorhoofdsholteontsteking heeft vaak een hevig bonzende hoofdpijn boven een of beide ogen tot gevolg. Kauwen en voorover buigen verergert de pijn. .!!! Alleen dat kauwen gaat niet op...
doe ik altijd, tenzij ik meer dan 'n topic achterstand heb (had ik nu wel verwacht eigenlijk)quote:
Ik heb helaas geen CInuforcequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij bleek het mee te vallen, gelukkig. misschien was ik toch op tijd met m'n Cinuforce....
iig: take care
Voor mij toch hopelijkquote:
hier wel slaap, maar geen kater, ondanks veel wijn en om 4.30 in m'n bed... had erger gekunt dusquote:
Oh hier dezelfde omstandighedenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier wel slaap, maar geen kater, ondanks veel wijn en om 4.30 in m'n bed... had erger gekunt dus
nu vanavond nog
Nou, dan zou ik me moeten gaan douchen en aankledenquote:
ach welneequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:11 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan zou ik me moeten gaan douchen en aankleden![]()
Dat aankleden kan ik toch écht niet overslaan hoor, anders ben ik écht ziek vanavondquote:
ergo: hoe hoog staat je verwarming?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe weinig heb je dan in hemelsnaam aan?
()
mwoah, valt wel meequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je dat niet wat weinig?
Hoe was Istanbul?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef rena het volgende:
Wat is het hier rustigEn ik heb niks te vertellen.
![]()
Erg tof!quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was dat Dizer met die groene onderbroek weer?
Er was een man met een roze overhemd die zn broek naar beneden deed en zn kont liet zien en hij droeg zo'n groene boxer maar we zagen zn gezicht niet!quote:
Hoi. Ik ben er. Het is dus gezellig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Dizer het volgende:
Is het nog gezellig hier of moet ik een dvd'tje kijken?
Amenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben er. Het is dus gezellig.
Toch niet hetzelfde spelletje dat ik laatst met ome Ad moest spelen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Amen.
Zullen we een spelletje spelen?
Nee die ben ik zat, die spelen we elke weekquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:43 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde spelletje dat ik laatst met ome Ad moest spelen?
Heette zoiets als "Aai de harige worm die achter de rits zit en als 'ie spuugt, ben je af!"
Dat ben ik nietquote:
Schaar-steen-papier, oké?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Amen.
Zullen we een spelletje spelen?
Ohquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:00 schreef Flabofski het volgende:
Moet tegelijk, lamlul!
Da's trouwens meteen een bewijs dat ik niet die ene ben. Want Willa is 15.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef Flabofski het volgende:
Serieus, had ik al een keer verteld hoe lekker Willa Holland wel niet is?
Kutkind, en ik verheugde me op een leuk potjequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Niet. Da's de grap juist, oetlul!
Alstu:quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kutkind, en ik verheugde me op een leuk potje
Ze kan alleen leuk Dory's stem doen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Alstu:
[afbeelding]
Nou, ja...leuk is anders.
Mannen kunnen dat veel beter inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef Flabofski het volgende:
Vrouwen. Ongrappige wezens. Dat zijn het!
Kloptquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef Flabofski het volgende:
Toni is toch die moeder van Haley Joel Osment in The Sixth Sense?
Wat kan mij dat nou boeien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
en zij is ook de moeder van dat kind in About A Boy
.
Lulquote:
En dan kom je uit op Evan Almighty?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
Dat zal wel
Maar goed. Even JC IMDB'en
Leuk, joh Lachen om de titel van een film die nog moet uitkomen.quote:
http://-trailers.blogspot(...)ty-2007-trailer.htmlquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:36 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En dan kom je uit op Evan Almighty?
Die doet dus mooi niet mee in die film.
En maar goed ook.
[..]
Leuk, joh Lachen om de titel van een film die nog moet uitkomen.![]()
![]()
!!!!111
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0481369/ Ik wacht er eeuwen op!
Ach, hij lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef Flabofski het volgende:
Ik zie weinigs grappigs in die trailer.
Dude... dat is brutaal. Je gaat te verquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja, net als Dumb and Dumberer en Son Of The Mask...
Tsssk..quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:42 schreef Flabofski het volgende:
't Is Jim Carrey die de film draagt. Is hij er niet bij, dan moet je daar mee leren leven. Maar dan ga je géén vervolgfilm schrijven! BEGREPEN!![]()
Die mensen mogen opgehangen worden aan de hoogste boom!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk..
Morgan Freeman is juist de man in die films. Plus veel mensen vonden Steve Carell leuker dan JC in BA.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:45 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Die mensen mogen opgehangen worden aan de hoogste boom!
Ik weet het, maar hij krijgt msn niet aan de gangquote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:55 schreef BVO het volgende:
Hee, atb,wát maakt mij zo geloofwaardig?
Of wilde je mij gewoon een plekje geven maar had je geen flauw idee waar?
Ah zo, dan snap ik hem welquote:Op zondag 12 november 2006 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee joh.. Ik vind je reacties altijd ergens op slaan met een eigen mening, en daardoor geloofwaardig.
Al vond ik dat wel een lastige...
Webmessenger dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij krijgt msn niet aan de gang
Als je de hunkaward nu niet gaat winnen...quote:
Hoe tofquote:Op zondag 12 november 2006 10:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je de hunkaward nu niet gaat winnen...
CDP die alleen even jou invult..
quote:Op zondag 12 november 2006 10:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Best gemodereerde forum:V&A
Dizerquote:
Daar zit volgens mij best wat werk in. Hoop topics, regels wat wel en niet mag, elke keer die tags, veel topics die op aanvraag gesloten moeten worden. En dat gaat nog best snel ook.quote:
En je vergeet al het e-mail verkeerquote:Op zondag 12 november 2006 10:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij best wat werk in. Hoop topics, regels wat wel en niet mag, elke keer die tags, veel topics die op aanvraag gesloten moeten worden. En dat gaat nog best snel ook.
Ik heb heel lang gedacht dat Marky Mark en Mark Wahlberg twee totaal verschillende mensen warenquote:Op zondag 12 november 2006 12:28 schreef PeRi het volgende:
[..]. Wahlberg
. herken ik uit duizenden en vooral die CK reclame.
.
Probeer het eens te installeren. Met twee l'en.quote:Op zondag 12 november 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
Ik krijg Google Earth niet geinstaleerd op mijn computer
quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Probeer het eens te installeren. Met twee l'en.
alleen op de tweede zaterdag van de maandquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef Flabofski het volgende:
Sinds wanneer gebruikt babette de ""?
gewoon hierquote:
Dank je welquote:Op zondag 12 november 2006 12:38 schreef babette21 het volgende:
@ Dizer: gefeliciteerd met je promotie
quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
hoi Rena, Flab en Diz
[..]
gewoon hier
nou ja, af en toe dan, want overdag is 't vooral druk en 's avonds had ik vooral 'n leven
ben trouwens binnenkort m'n vrije woensdag kwijt, ga naar 36 uur
* meldtquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef Flabofski het volgende:
Er zíjn wel grappige vrouwen. Maar die gaan niet op een podium staan.
Een keer in de twee weken een dag vrij dan toch?quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
ben trouwens binnenkort m'n vrije woensdag kwijt, ga naar 36 uur
Hmm, volgens mij is het een kloon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:04 schreef Flabofski het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/technojunk![]()
![]()
Vraagt aan elke Fobo-fokster haar msn-adres.
Edit sletquote:Op zondag 12 november 2006 12:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een keer in de twee weken een dag vrij dan toch?
die behoren binnenkort tot het verledenquote:Op zondag 12 november 2006 12:41 schreef Dizer het volgende:En alle woensdagen die wij afspreken dan?
![]()
ik heb tijdens het werk ook weinig Fok!-tijd, maar da's op zich een goed teken:quote:Ik heb het nu ook drukker op mijn werk. Kan niet meer Fok!ken op het werk!
Maar goed, ik werk maar 3 dagen in de week.
Ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 12:44 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het een kloon.
En ik heb een hekel aan klonen.
dat kan, maar ik ga voor elke week 'n halve werkdag (op woensdag)...quote:Op zondag 12 november 2006 12:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Een keer in de twee weken een dag vrij dan toch?
Me tooquote:
Hi, I am Major Dick Winters. And I think you are a very beautiful lady. Care to join me to the opera? Female companions are allowed to go outside here in Germany after World War II. It is ok. And because I am an American, they obey my ordersquote:
I would thinkquote:Op zondag 12 november 2006 12:44 schreef Flabofski het volgende:
Je mag nog steeds in de comedy-film spelen van 'die ene'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |