Ja, wat zal Cindy er flitsend uit zien volgend jaar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
eeej de canadezen hebben eindelijk weer eens nieuwe pakken.
Zien er best wel leuk uit
hij staat misschien ook nog wel even stil na de startquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:18 schreef snellejelle het volgende:
de tijd loopt even door na de finsh.. beetje jammer...
ik denk over Timmerquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zegt dat meer over Gerritsen of over Wust...![]()
Have fun.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef Mirri het volgende:
Ik mis alle schaatsen vanavond, neem het wel op.
Ik moet gaan.![]()
Weer naar Utrecht ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef Mirri het volgende:
Ik mis alle schaatsen vanavond, neem het wel op.
Ik moet gaan.![]()
Snoeks zei: "Uitbundiger zullen we haar vandaag niet zien"quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:33 schreef Leatherface het volgende:
De Koreaanse kan er niet bepaald om lachen. En dat na zo'n uitmuntende prestatie.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Snoeks zei: "Uitbundiger zullen we haar vandaag niet zien"
Snoeksquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef rudedeltadude het volgende:
rofl: " als een zak tijgernootjes" aldus Dijkstra
de eerste 500m dames heb gemist.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef MissHobje het volgende:
Ohoo volgens mij heb ik al best leuke ritten gemist.. of valt het mee ?
Best wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
Achterlijke situatie hoor
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. Wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.quote:
Ach, wie zegt dat het opzettelijk was. Omdat de commentator het zei?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.
Oeh, dat is wel een naaistreek dan iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. Wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.
ow en Erben was toen pissig
ach, het was een vrij opvallende. uiteraard weet je nooit 100% zeker of het exres was.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het opzettelijk was. Omdat de commentator het zei?
Ook al is het express dan nog is het toegestaan volgens de regels.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. Wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.
ow en Erben was toen pissig
Hij zal het tcoh wel ontkennenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het opzettelijk was. Omdat de commentator het zei?
Hoezo is wat toevallig?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij zal het tcoh wel ontkennen![]()
Tis gewoon te toevallig.. laten we het daar dan op houden.
ik zeg nergens dat het niet toegestaan is. ik vind 't wel een grappige tactiekquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ook al is het express dan nog is het toegestaan volgens de regels.
Als ik zelf tegen Marianne Timmer zou rijden zou ik ook ecpress een valse start maken.
Weet je in ieder geval dat je je de volgende keer niet voor niets concentreert.
veel plezier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef MiLalaa het volgende:
Een rel? Oeh, gemist...
Ik ga er zo vandoor. Ik zal naar jullie zwaaien morgen![]()
Ik dacht dat je ook zou gaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel plezier!
doe je Maren de groeten
nope..quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook zou gaan.
Maar kennelijk niet dus
Veel plezier dit weekend in Thialfquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef MiLalaa het volgende:
Een rel? Oeh, gemist...
Ik ga er zo vandoor. Ik zal naar jullie zwaaien morgen![]()
Die slotronde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:16 schreef snellejelle het volgende:
annette gerritsen
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef snellejelle het volgende:
ik snap niet wat sommigen in Elli zien
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij bent de sommigen die ik bedoelde
Wist ik wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:28 schreef snellejelle het volgende:
jij bent de sommigen die ik bedoelde
Tijgernootjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:20 schreef snellejelle het volgende:
Die tijgernootjes doen het best goed
doe maar maar Justine L' Heureux. alleen die is wel wat minder snelquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Ik begrijp het trouwens ook wel
zelfde tijd. ze moeten iemand eerst noemen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:11 schreef pingu_ het volgende:
Hoezo staat Verheijen boven die Koreaan?
Van elke dag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef Bruce117 het volgende:
En nu dan de mooiste afstand van de dag
Je snapte wel wat ik bedoelde.quote:
Och ja, hier hadden we wel een prono van.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef snellejelle het volgende:
verdorie, ik ben Bos helemaal vergeten in mijn Prono
Oh? Watskeburt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
Och ja, hier hadden we wel een prono van.
Ik was een beetje van slag door een actie in het prono topic net
Hmm, vergiste me een rondje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Fabris gaat het niet halen zeggen ze, op de laatste 100 m.
Scherp.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:46 schreef Bruce117 het volgende:
Die moet nog
Schijnt dat niet iedereen dat kan zeggen vanavond.quote:
Ja.quote:
Nee, deze was echt voor jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
Schijnt dat niet iedereen dat kan zeggen vanavond.
Ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Heb er niks van kunnen zien. Wennemars gediskwalificeerd op de 500 ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:53 schreef Arcee het volgende:
Erben: "Ik ben altijd super gemo-mo-mo-mo-mo-mo-mo-mo-tiveerd en ik ben blij dat het er eindelijk weer een kee-kee-kee-kee-kee-kee-rtje uitkomt".
Idd onbegrijpelijk, volgensmij maken ze er een sport van elk jaar een nieuw pak te ontwerpenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:20 schreef Leatherface het volgende:
Die Canadezen slagen er in om elk jaar met een nog lelijker pak op de proppen te komen.
was het leuk, schaatsen kijken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd onbegrijpelijk, volgensmij maken ze er een sport van elk jaar een nieuw pak te ontwerpen. Het ziet er echt niet uit.
Hij zal nog niet in vorm zijn. Wat op zichzelf niet zo heel erg hoeft te zijn, het is pas november, de grote wedstrijden zijn over 4 maanden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:00 schreef Mirri het volgende:
Wat is er trouwens in hemelsnaam met Chad Hedrick aan de hand?![]()
Ik heb m wel in mijn prono voor de eindklassement wereldbeker!!
En daarnaast is tie ook gewoon erg![]()
Ja was echt super vet , vooral Wennemars was er mooi om te zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
was het leuk, schaatsen kijken?
Gewoon de internationale schaatslijst lezen. Daar zijn een paar echte statistiek nerds waarvan sommigen serieus veel talen spreken/lezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef wimderon het volgende:
Waar halen Herbie en co al hun cijfers vandaan? Ik heb een beetje gezocht naar pagina's van nationale schaatsbonden e.d. maar bijvoorbeeld die van Japan is alleen maar in het Japans en die van China kan ik niet eens vinden en Herbert had daar alle uitslagen en doorkomsttijden van, hij wist te melden dat 9.78 van Fengtong Yu gelijk ligt aan de opening van zijn snelste race van het seizoen en meer van dat soort dingen, hoe komen zij daar allemaal aan![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:32 schreef Mirri het volgende:
Nou veel plezier dit weekend, ik ga lekker naar Heerenveen!![]()
Daaaggg![]()
Ok, maar die van Duitsland en Noorwegen had ik al gevonden op de site van de nationale bonden zelf. Herbie weet ook wie er 34e geworden is bij de chinese kampioenschappen voor militairen bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 08:00 schreef Remzz het volgende:
Ja en http://www.skateresults.com/ staan heel vaak alle uitslagen op... Nu dan toevallig alleen van Noorwegen en Duitsland maar meestal ook van Japan enzo.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef sturky100 het volgende:
he, geen simon op de 1000. die jongen is ook vaak geblesseerd
door het nieuws te volgen, bv op teletekst:quote:
Alleen in de dweilpauzes, dus niet helemaal te pas en te onpas.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef maril het volgende:
Schaatsen i voor de NOS commerciel interressant, ze gooien er te pas en te onpas reclamen tussendoor, minpuntje![]()
Ik gok op 1:08.62.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:37 schreef Bruce117 het volgende:
Dat baanrecord dat gaat er nog wel aan.
Onze favoriete chromosoom.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:40 schreef Falco het volgende:
He verrassend! Een valse start van Nijenhuis.
Had best gekund, maar tijden vallen toch tegen. Lee is gewoon goed.quote:
ja hij heeft 6 maanden niet getraindquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef Arcee het volgende:
Chad Hedrick reed de 1.500m gisteren trouwens slechts 0.01 sneller dan het wereldrecord van Cindy Klassen.1.51.79
Het ging me meer om het getalsmatige toeval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ja hij heeft 6 maanden niet getraind![]()
Hedrick![]()
Hoe kan het nu dat Wennemars beter is dan vorige week?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef sturky100 het volgende:
hoe kan dat nou dat wust een stuk minder is dan vorige week? ook gezien het gat vorige week met van deutekom en groenewold.
ja helaas, ik wil te graag dat wust wintquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De ene dag is de andere niet, denk ik dan.
Die wordt bij de volgende world cup in Moskou gereden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Misschien een een domme vraag van me !
Ik zag in het OP dat morgen geen 10000 m schaatsen isvreemd of niet
!
Er worden maar 2 of 3 10.000 meters per jaar gereden voor de WC. het is niet elk weekend drama feest !quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Misschien een een domme vraag van me !
Ik zag in het OP dat morgen geen 10000 m schaatsen isvreemd of niet
!
Kris rijdt al langer mee hoor. Vorig jaar reed hij B-marathons. Hij komt niet voort uit de Veldkamp-school, maar gewoon uit het gewest (NBL). Het is niet zijn debuut op de worldcupquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Schokkende beelden straks: Voor het eerst in heel veel jaar doet er een ECHTE belg mee bij de 5km. Kris Schildermans (PR van 6.56) heeft het ongetwijfeld nog aan Veldkamp te danken dat ie in de A-groep mag starten.
Thanx, snellejellequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er worden maar 2 of 3 10.000 meters per jaar gereden voor de WC. het is niet elk weekend drama feest !
5000 meterquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:48 schreef Messenga het volgende:
Welke afstand is dit? Kom net binnenvallen.
Ik had het even opgezocht... volgens skateresults was het z'n tweede WC, en z'n eerste in de A-groep.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kris rijdt al langer mee hoor. Vorig jaar reed hij B-marathons. Hij komt niet voort uit de Veldkamp-school, maar gewoon uit het gewest (NBL). Het is niet zijn debuut op de worldcup
[afbeelding]
Oké, thanx ! 5000 meter is ook mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die wordt bij de volgende world cup in Moskou gereden.
Ze rijden de meeste WC's geen 10km. Schande natuurlijk, maar ja.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er worden maar 2 of 3 10.000 meters per jaar gereden voor de WC. het is niet elk weekend drama
Gelukkig maar! De 10k moet wel iets speciaals blijven en is bovendien nogal slopend.quote:feest !
Mee eensquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:52 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar! De 10k moet wel iets speciaals blijven en is bovendien nogal slopend.
Idd de eerste 10 kilometer hoort traditiegetrouw gewoon in Heerenveen te zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die wordt bij de volgende world cup in Moskou gereden.
Ze rijden de meeste WC's geen 10km. Schande natuurlijk, maar ja.
Inderdaad, Wust valt me tegen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef sturky100 het volgende:
hoe kan dat nou dat wust een stuk minder is dan vorige week? ook gezien het gat vorige week met van deutekom en groenewold.
die foto van erben blijft cool. Die hangt er ook al jaren. Shaniquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef snellejelle het volgende:
wat een leuk verhaal over de koelkast bij Davis
Het feit is inderdaad Cool.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die foto van erben blijft cool. Die hangt er ook al jaren. Shani![]()
![]()
Dan wil ze vast meteen weer een appeltaart bakkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:36 schreef snellejelle het volgende:
Zou Milalaa kunnen blijven zitten bij het aanschouwen van die ovenwanten?
hehe ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:38 schreef Remzz het volgende:
Zouden ze al door hebben dat de klok niet lekker mee loop?
Zag er bij de finish wel erg raar uitquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:38 schreef Remzz het volgende:
Zouden ze al door hebben dat de klok niet lekker mee loop?
nu ja je kent herbert zo is die ook in de zomer bij wielerwedstrijden. tijdens 3 weken Tour de France roept die 1000x hetzelfdequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het feit is inderdaad Cool.
Het gegeven dat Herbert er elke week over begint duidelijk niet
Deed er een verdwaalde Belg mee om aan te moedigen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet bekennen dat ik marathonschaatsen was gaan kijken op SBS6.
Daar rijden meer Belgen/Belgisches rondquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deed er een verdwaalde Belg mee om aan te moedigen?
http://www.knsb.nl/live-2007/wc/langebaan/content/live-uitslagen/pages/r0050021.asp?ref=60&language=ned&titel=500%20meter%20heren%20A-div&wednaam=Essent%20ISU%20World%20Cup%20Nov%202006&soort=Live%20uitslagen&link=0050021quote:Op zondag 12 november 2006 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
Is er er ergens een site waar je live tijden kan zien? De kabel doet het hier niet meer![]()
In Heerenveen werken ze met transpondertjes zit wat vertraging tussen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Coelho het volgende:
Waarom is het niet mogelijk om de klok gelijk te laten lopen met de beelden. Zooo irritant dat de klok nog een seconde doorloopt nadat de schaatsers over de finish gekomen zijn.
Ja, knullig idd.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Coelho het volgende:
Waarom is het niet mogelijk om de klok gelijk te laten lopen met de beelden. Zooo irritant dat de klok nog een seconde doorloopt nadat de schaatsers over de finish gekomen zijn.
Gisteren had ze de binnenbaan (ook tegen Friesinger) en werd ze ook 3e.quote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Remzz het volgende:
Wust had gewoon een kutloting. Als je als Wust of van Deutekom zijnde in de buitenbaan start heb je op de 1000 meter gewoon pech.
Vond ik gister ook al ik noem dat te pas en te onpas laten ze dat maar bij TALPA doen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:05 schreef Remzz het volgende:
Ik word trouwens niet goed van die reclames bij de NOS. Een jaar of 3 geleden hadden we gewoon van 12 tot 6 sport zonder reclame op de NOS. Nu en vooral bij het schaatsen is elke dweilpauze aanleiding voor een reclameblok
Wust was gewoon niet top dit weekend. Geen bedreiging voor Klassen en Friesinger op de allroundtoernooien zo.quote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Remzz het volgende:
Wust had gewoon een kutloting. Als je als Wust of van Deutekom zijnde in de buitenbaan start heb je op de 1000 meter gewoon pech.
Die transponder is alleen voor de snelheid in de bochten te meten toch?quote:Op zondag 12 november 2006 15:16 schreef Wombcat het volgende:
Met die tijdwaarneming. Die tranponder zit om de enkel. Als mensen een verschillende schoenmaat hebben, dan is degene met de grootste schoenmaat toch in het voordeel?
Nee hoor, die meet ook de eindtijd.quote:Op zondag 12 november 2006 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die transponder is alleen voor de snelheid in de bochten te meten toch?
En als die om de enkel zit, maakt de schoenmaat m.i. niet uit. Ben je eerder in het nadeel met een grote schoenmaat.
Dan ben je dus in het nadeel met een grote schoenmaat, omdat die al verder over de streep is dan met een kleinere schoenmaat.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee hoor, die meet ook de eindtijd.
Die zit toch aan de enkel dan maakt de schoenmaat toch niets uti?quote:Op zondag 12 november 2006 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan ben je dus in het nadeel met een grote schoenmaat, omdat die al verder over de streep is dan met een kleinere schoenmaat.
Ja.quote:
Oh ja, denkfout van mequote:Op zondag 12 november 2006 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan ben je dus in het nadeel met een grote schoenmaat, omdat die al verder over de streep is dan met een kleinere schoenmaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |