Hoe kan het nu dat Wennemars beter is dan vorige week?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef sturky100 het volgende:
hoe kan dat nou dat wust een stuk minder is dan vorige week? ook gezien het gat vorige week met van deutekom en groenewold.
ja helaas, ik wil te graag dat wust wintquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De ene dag is de andere niet, denk ik dan.
Die wordt bij de volgende world cup in Moskou gereden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Misschien een een domme vraag van me !
Ik zag in het OP dat morgen geen 10000 m schaatsen isvreemd of niet
!
Er worden maar 2 of 3 10.000 meters per jaar gereden voor de WC. het is niet elk weekend drama feest !quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Misschien een een domme vraag van me !
Ik zag in het OP dat morgen geen 10000 m schaatsen isvreemd of niet
!
Kris rijdt al langer mee hoor. Vorig jaar reed hij B-marathons. Hij komt niet voort uit de Veldkamp-school, maar gewoon uit het gewest (NBL). Het is niet zijn debuut op de worldcupquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Schokkende beelden straks: Voor het eerst in heel veel jaar doet er een ECHTE belg mee bij de 5km. Kris Schildermans (PR van 6.56) heeft het ongetwijfeld nog aan Veldkamp te danken dat ie in de A-groep mag starten.
Thanx, snellejellequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er worden maar 2 of 3 10.000 meters per jaar gereden voor de WC. het is niet elk weekend drama feest !
5000 meterquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:48 schreef Messenga het volgende:
Welke afstand is dit? Kom net binnenvallen.
Ik had het even opgezocht... volgens skateresults was het z'n tweede WC, en z'n eerste in de A-groep.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kris rijdt al langer mee hoor. Vorig jaar reed hij B-marathons. Hij komt niet voort uit de Veldkamp-school, maar gewoon uit het gewest (NBL). Het is niet zijn debuut op de worldcup
[afbeelding]
Oké, thanx ! 5000 meter is ook mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die wordt bij de volgende world cup in Moskou gereden.
Ze rijden de meeste WC's geen 10km. Schande natuurlijk, maar ja.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er worden maar 2 of 3 10.000 meters per jaar gereden voor de WC. het is niet elk weekend drama
Gelukkig maar! De 10k moet wel iets speciaals blijven en is bovendien nogal slopend.quote:feest !
Mee eensquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:52 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar! De 10k moet wel iets speciaals blijven en is bovendien nogal slopend.
Idd de eerste 10 kilometer hoort traditiegetrouw gewoon in Heerenveen te zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die wordt bij de volgende world cup in Moskou gereden.
Ze rijden de meeste WC's geen 10km. Schande natuurlijk, maar ja.
Inderdaad, Wust valt me tegen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef sturky100 het volgende:
hoe kan dat nou dat wust een stuk minder is dan vorige week? ook gezien het gat vorige week met van deutekom en groenewold.
die foto van erben blijft cool. Die hangt er ook al jaren. Shaniquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef snellejelle het volgende:
wat een leuk verhaal over de koelkast bij Davis
Het feit is inderdaad Cool.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die foto van erben blijft cool. Die hangt er ook al jaren. Shani![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |