Ja, wat zal Cindy er flitsend uit zien volgend jaar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
eeej de canadezen hebben eindelijk weer eens nieuwe pakken.
Zien er best wel leuk uit
hij staat misschien ook nog wel even stil na de startquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:18 schreef snellejelle het volgende:
de tijd loopt even door na de finsh.. beetje jammer...
ik denk over Timmerquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zegt dat meer over Gerritsen of over Wust...![]()
Have fun.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef Mirri het volgende:
Ik mis alle schaatsen vanavond, neem het wel op.
Ik moet gaan.![]()
Weer naar Utrecht ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef Mirri het volgende:
Ik mis alle schaatsen vanavond, neem het wel op.
Ik moet gaan.![]()
Snoeks zei: "Uitbundiger zullen we haar vandaag niet zien"quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:33 schreef Leatherface het volgende:
De Koreaanse kan er niet bepaald om lachen. En dat na zo'n uitmuntende prestatie.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Snoeks zei: "Uitbundiger zullen we haar vandaag niet zien"
Snoeksquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef rudedeltadude het volgende:
rofl: " als een zak tijgernootjes" aldus Dijkstra
de eerste 500m dames heb gemist.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef MissHobje het volgende:
Ohoo volgens mij heb ik al best leuke ritten gemist.. of valt het mee ?
Best wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
Achterlijke situatie hoor
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. Wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.quote:
Ach, wie zegt dat het opzettelijk was. Omdat de commentator het zei?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.
Oeh, dat is wel een naaistreek dan iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. Wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.
ow en Erben was toen pissig
ach, het was een vrij opvallende. uiteraard weet je nooit 100% zeker of het exres was.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het opzettelijk was. Omdat de commentator het zei?
Ook al is het express dan nog is het toegestaan volgens de regels.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Van Velde maakte een opzettelijke valse start. Wennemars daarna ook 1 (niet expres) en die lag er toen uit.
ow en Erben was toen pissig
Hij zal het tcoh wel ontkennenquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat het opzettelijk was. Omdat de commentator het zei?
Hoezo is wat toevallig?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij zal het tcoh wel ontkennen![]()
Tis gewoon te toevallig.. laten we het daar dan op houden.
ik zeg nergens dat het niet toegestaan is. ik vind 't wel een grappige tactiekquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ook al is het express dan nog is het toegestaan volgens de regels.
Als ik zelf tegen Marianne Timmer zou rijden zou ik ook ecpress een valse start maken.
Weet je in ieder geval dat je je de volgende keer niet voor niets concentreert.
veel plezier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:09 schreef MiLalaa het volgende:
Een rel? Oeh, gemist...
Ik ga er zo vandoor. Ik zal naar jullie zwaaien morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |