zelfde tijd. ze moeten iemand eerst noemen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:11 schreef pingu_ het volgende:
Hoezo staat Verheijen boven die Koreaan?
Van elke dag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef Bruce117 het volgende:
En nu dan de mooiste afstand van de dag
Je snapte wel wat ik bedoelde.quote:
Och ja, hier hadden we wel een prono van.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef snellejelle het volgende:
verdorie, ik ben Bos helemaal vergeten in mijn Prono
Oh? Watskeburt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
Och ja, hier hadden we wel een prono van.
Ik was een beetje van slag door een actie in het prono topic net
Hmm, vergiste me een rondje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Fabris gaat het niet halen zeggen ze, op de laatste 100 m.
Scherp.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:46 schreef Bruce117 het volgende:
Die moet nog
Schijnt dat niet iedereen dat kan zeggen vanavond.quote:
Ja.quote:
Nee, deze was echt voor jou.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
Schijnt dat niet iedereen dat kan zeggen vanavond.
Ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Heb er niks van kunnen zien. Wennemars gediskwalificeerd op de 500 ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:53 schreef Arcee het volgende:
Erben: "Ik ben altijd super gemo-mo-mo-mo-mo-mo-mo-mo-tiveerd en ik ben blij dat het er eindelijk weer een kee-kee-kee-kee-kee-kee-rtje uitkomt".
Idd onbegrijpelijk, volgensmij maken ze er een sport van elk jaar een nieuw pak te ontwerpenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:20 schreef Leatherface het volgende:
Die Canadezen slagen er in om elk jaar met een nog lelijker pak op de proppen te komen.
was het leuk, schaatsen kijken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd onbegrijpelijk, volgensmij maken ze er een sport van elk jaar een nieuw pak te ontwerpen. Het ziet er echt niet uit.
Hij zal nog niet in vorm zijn. Wat op zichzelf niet zo heel erg hoeft te zijn, het is pas november, de grote wedstrijden zijn over 4 maanden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:00 schreef Mirri het volgende:
Wat is er trouwens in hemelsnaam met Chad Hedrick aan de hand?![]()
Ik heb m wel in mijn prono voor de eindklassement wereldbeker!!
En daarnaast is tie ook gewoon erg![]()
Ja was echt super vet , vooral Wennemars was er mooi om te zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
was het leuk, schaatsen kijken?
Gewoon de internationale schaatslijst lezen. Daar zijn een paar echte statistiek nerds waarvan sommigen serieus veel talen spreken/lezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef wimderon het volgende:
Waar halen Herbie en co al hun cijfers vandaan? Ik heb een beetje gezocht naar pagina's van nationale schaatsbonden e.d. maar bijvoorbeeld die van Japan is alleen maar in het Japans en die van China kan ik niet eens vinden en Herbert had daar alle uitslagen en doorkomsttijden van, hij wist te melden dat 9.78 van Fengtong Yu gelijk ligt aan de opening van zijn snelste race van het seizoen en meer van dat soort dingen, hoe komen zij daar allemaal aan![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:32 schreef Mirri het volgende:
Nou veel plezier dit weekend, ik ga lekker naar Heerenveen!![]()
Daaaggg![]()
Ok, maar die van Duitsland en Noorwegen had ik al gevonden op de site van de nationale bonden zelf. Herbie weet ook wie er 34e geworden is bij de chinese kampioenschappen voor militairen bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 08:00 schreef Remzz het volgende:
Ja en http://www.skateresults.com/ staan heel vaak alle uitslagen op... Nu dan toevallig alleen van Noorwegen en Duitsland maar meestal ook van Japan enzo.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:30 schreef sturky100 het volgende:
he, geen simon op de 1000. die jongen is ook vaak geblesseerd
door het nieuws te volgen, bv op teletekst:quote:
Alleen in de dweilpauzes, dus niet helemaal te pas en te onpas.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef maril het volgende:
Schaatsen i voor de NOS commerciel interressant, ze gooien er te pas en te onpas reclamen tussendoor, minpuntje![]()
Ik gok op 1:08.62.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:37 schreef Bruce117 het volgende:
Dat baanrecord dat gaat er nog wel aan.
Onze favoriete chromosoom.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:40 schreef Falco het volgende:
He verrassend! Een valse start van Nijenhuis.
Had best gekund, maar tijden vallen toch tegen. Lee is gewoon goed.quote:
ja hij heeft 6 maanden niet getraindquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:20 schreef Arcee het volgende:
Chad Hedrick reed de 1.500m gisteren trouwens slechts 0.01 sneller dan het wereldrecord van Cindy Klassen.1.51.79
Het ging me meer om het getalsmatige toeval.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ja hij heeft 6 maanden niet getraind![]()
Hedrick![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |