quote:Uit de volkskrant van gisteren. Qua timing is het natuurlijk wel een verdachte verkiezingsstunt. En kunnen we dan nu ook af van het dogma dat alleen linkse partijen kadootjes uitdelen.
Tuurlijk, maar laten we een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar wie kan mij uitleggen hoe dat dan werkt. Krijgt ieder HUISHOUDEN 52 Euro of iedere individueel? Als het individueel gaat krijgt een alleenstaande dus 52 pleuri en een gezin met nog 5 thuiswonende kinderen 364?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Kadesh het volgende:
52 Euro is veel en veel te weinig, laat ze eerst die belachelijk hoge belastingen op brandstof maar eens drastisch verlagen. Stelletje bandieten dat het zijn.![]()
Ieder huishoudenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef progrock het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar laten we een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar wie kan mij uitleggen hoe dat dan werkt. Krijgt ieder HUISHOUDEN 52 Euro of iedere individueel? Als het individueel gaat krijgt een alleenstaande dus 52 pleuri en een gezin met nog 5 thuiswonende kinderen 364?
Een paar weken voor de verkiezingen inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:48 schreef Tikorev het volgende:
Volgens mij vroeg de oppositie destijds zelf om een energiecompensatie. Nu krijgen mensen die is het allemaal weer een verkiezingsstunt.
Waarom moet ik geld overmaken naar projecten die de staat hoort te regelen? Daar betaal ik al belastingen voor. Als dat te weinig oplevert verhogen ze die maar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als nu iedere linkse huilie dat geld over maakt aan de voedselbank ofzo, dan neem ik ze wat serieuzer
Je hoeft echt geen linkse huilie te zijn om dat te doen hoor. Je mag ook een rechtse rakker zijn. Of iemand die helemaal niet stemt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als nu iedere linkse huilie dat geld over maakt aan de voedselbank ofzo, dan neem ik ze wat serieuzer
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Wees blij dat je wat krijgt, johquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Kadesh het volgende:
52 Euro is veel en veel te weinig, laat ze eerst die belachelijk hoge belastingen op brandstof maar eens drastisch verlagen. Stelletje bandieten dat het zijn.![]()
als je zelf je energie rekening betaald en niet via een huisbaas dan wel denk ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:57 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon samen met mijn vriendin. Krijg ik 52 euro volgende week? Zou wel een welkome aanvulling zijn
Ps: Studeren beide
Wordt de 52 euro op de rekening gestort van degene die de energierekening betaald dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
als je zelf je energie rekening betaald en niet via een huisbaas dan wel denk ik
Lijkt me wel. Het is een bedrag dat in het verleden via de energierekening werd geïncasseerd. In wezen is het een korting op de energierekening.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wordt de 52 euro op de rekening gestort van degene die de energierekening betaald dan?
Nee hoor, die is al sinds Drees in het land.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef Xith het volgende:
Is sinterklaas al begonnen?
Zo kom je wel aan die '200.000 werklozen minder', van Rutte.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef splendor het volgende:
Beetje een sigaar uit eigen doos, net als de zorgtoeslag. Eerst veel innen en daarna een beetje terug betalen.![]()
Mensen gaan aan het werk door deze 50 euroquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan die '200.000 werklozen minder', van Rutte.
Nee men pakt eerst van een half mijoen mensen de baan af en prijst zich dan de hemel in als er 200.000 een baan terug krijgenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mensen gaan aan het werk door deze 50 euro![]()
Ach, de energiebedrijven krijgen het wel weer druk doordat veel mensen niet weten waarom ze dat geld krijgen, en dus maar even bellen om het na te vragen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mensen gaan aan het werk door deze 50 euro![]()
Dat is absoluut onzin, de werkloosheid is hard gedaald en daalt nog steeds met hoog tempo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:54 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Nee men pakt eerst van een half mijoen mensen de baan af en prijst zich dan de hemel in als er 200.000 een baan terug krijgen![]()
Je vergeet "lijsttrekker lijst 1, CDA."quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef vw_caddy het volgende:
Als het ze het een beetje goed aanpakken dan zetten ze bij de omschrijving van de overschrijving: "met de hartelijke groeten van J.P. Balkenende".
Dat gebeurt ook: "Groeten van Balkenende en Zalm" staat in de opmerkingquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef vw_caddy het volgende:
Als het ze het een beetje goed aanpakken dan zetten ze bij de omschrijving van de overschrijving: "met de hartelijke groeten van J.P. Balkenende".
Idd komt goed uitquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Stijgende energieprijzen, dat betekent dus schaarste en laten we ook de milieuproblematiek niet vergeten. Vanuit de markt bezien zou het dus beter zijn als de consument wat energiezuiniger gaat leven. Een goede methode om dat te bewerkstelligen is door mensen gewoon de reeele prijs te laten betalen voor hun energie, laat die prijzen maar stijgen, dan gaat de consument hopelijk wat zuiniger aan doen met energie. Buitengewoon slechte maatregel dus van de overheid.
Dit moet je net als je huissleutels op 22 november niet vergeten he.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
terwijl het kabinet het cadeautje nog graag voor de verkiezingen aan de burgers wilde geven.
Ohquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:36 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Waarom moet ik geld overmaken naar projecten die de staat hoort te regelen? Daar betaal ik al belastingen voor. Als dat te weinig oplevert verhogen ze die maar!
Mijn God, nu gaan we politieke overtuigingen al gelijk stellen aan persoonlijke giften aan goede doelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh
Dus de staat moet je dit helemaal niet teruggeven?
Maar als je de keuze hebt, dan wil je het niet aan de voedselbank overmaken, lekker sociaal ben jij.
Misschien kan hij het wel helemaal niet missen johquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh
Dus de staat moet je dit helemaal niet teruggeven?
Maar als je de keuze hebt, dan wil je het niet aan de voedselbank overmaken, lekker sociaal ben jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |