abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43426582
Geweldige timing weer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43429242
Als het ze het een beetje goed aanpakken dan zetten ze bij de omschrijving van de overschrijving: "met de hartelijke groeten van J.P. Balkenende".
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:54:05 #35
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43429366
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mensen gaan aan het werk door deze 50 euro
Ach, de energiebedrijven krijgen het wel weer druk doordat veel mensen niet weten waarom ze dat geld krijgen, en dus maar even bellen om het na te vragen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_43429748
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:54 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Nee men pakt eerst van een half mijoen mensen de baan af en prijst zich dan de hemel in als er 200.000 een baan terug krijgen
Dat is absoluut onzin, de werkloosheid is hard gedaald en daalt nog steeds met hoog tempo.
De werkloosheid in Nederland is de laagste in Europa en het aantal uitkeringen is voor het eerst sinds de oorlog weer gedaald wat ruimte geeft voor lastenverlichting.
Die lagere belastingen (3%)zijn op hun beurt weer beter voor de werkgelegenheid waardoor er weer meer mensen de staat geld opleveren in plaats van geld kosten en als je die lijn vasthoud ga je naar een situatie waarin iedereen zelf kan bepalen wat'ie met z'n geld doet.

De andere kant op is leuk voor de eerste 2 jaar ofzo maar daarna zakken we met z'n allen af en moeten we over 8 jaar weer de boel schoon laten vegen door een "asociaal" kabinet.
Wat is sociaal?
1. Zorgen dat er meer mensen kunnen werken en dat iedereen op de lange termijn over een goede koopkracht beschikt?
2. Cadeautjes weggeven om achteraf te bedenken dat je daar eigenlijk geen geld voor had, de uitgaven flink laten oplopen, belastingen verhogen met als gevolg een hogere werkloosheid en een lagere koopkracht en uiteindelijk ook geen geld meer overhouden om te delen met de mensen die het nodig hebben?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:44:01 #37
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_43430857
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef vw_caddy het volgende:
Als het ze het een beetje goed aanpakken dan zetten ze bij de omschrijving van de overschrijving: "met de hartelijke groeten van J.P. Balkenende".
Je vergeet "lijsttrekker lijst 1, CDA." .
pi_43436001
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:50 schreef vw_caddy het volgende:
Dat gebeurt ook: "Groeten van Balkenende en Zalm" staat in de opmerking
Jan Peter Gerritje
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_43436054
Dat dat geld er gaat komen is al een hele tijd bekend, ik geloof dat er in 2005 al besloten is dat er een compensatie moest komen voor de hogere energiekosten. En dat ze dat vlak voor de verkiezingen storten... Lijkt me een logische zet. Bovendien weten we helemaal niet wanneer deze datum is vastgesteld dus misschien is ook dat wel een wat voorbarige conclusie.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:41:04 #40
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43444505
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef du_ke het volgende:
Geweldige timing weer .
Idd komt goed uit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43444540
hmmm.... 4 kratjes palm
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43444651
daar kan ik wel een paar lekkere flesjes wijn van kopen. op balkenende 4
pi_43444695
Toch nog even aandacht voor deze post, ik zie veel te veel duimpjes omhoog in dit topic:
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Stijgende energieprijzen, dat betekent dus schaarste en laten we ook de milieuproblematiek niet vergeten. Vanuit de markt bezien zou het dus beter zijn als de consument wat energiezuiniger gaat leven. Een goede methode om dat te bewerkstelligen is door mensen gewoon de reeele prijs te laten betalen voor hun energie, laat die prijzen maar stijgen, dan gaat de consument hopelijk wat zuiniger aan doen met energie. Buitengewoon slechte maatregel dus van de overheid.
pi_43444885
Och ja, verkiezingsstunt, verkiezingsstunt....hoeveel mensen die nog zwevend waren zullen zeggen: "da's aardig, van die 52 euro, die gasten hebben mijn stem"?
pi_43445092
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
terwijl het kabinet het cadeautje nog graag voor de verkiezingen aan de burgers wilde geven.
Dit moet je net als je huissleutels op 22 november niet vergeten he. .
pi_43445429
52 euro Hoeveel betaalde ik wel niet per maand aan stookkosten voor een woning waar ik uberhaupt niet stookte, voor ik NL verliet? 190 euro per maand? Klagen helpt niet, de meter klopt meneertje, gaarne het hele jaar vooruit betalen met ons achterlijke voorschotsysteem en nou opzouten

Sigaar uit eigen doos.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:44:32 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_43445524
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:36 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Waarom moet ik geld overmaken naar projecten die de staat hoort te regelen? Daar betaal ik al belastingen voor. Als dat te weinig oplevert verhogen ze die maar!
Oh
Dus de staat moet je dit helemaal niet teruggeven?
Maar als je de keuze hebt, dan wil je het niet aan de voedselbank overmaken, lekker sociaal ben jij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_43445656
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh
Dus de staat moet je dit helemaal niet teruggeven?
Maar als je de keuze hebt, dan wil je het niet aan de voedselbank overmaken, lekker sociaal ben jij.
Mijn God, nu gaan we politieke overtuigingen al gelijk stellen aan persoonlijke giften aan goede doelen.
Waar gaat het over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')