Mooi, je bent de 2e die meedoet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
Grappig
Je hebt een nieuwe Apple 'nodig' ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef tonks het volgende:
Omdat het geld hard nodig is.
Waar bemoei je je mee gekquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe Apple 'nodig' ?
Jij doet wel meequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe Apple 'nodig' ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef SpecialK het volgende:
Ben je helemaal gek geworden. Die 52 euro kan ik goed gebruiken voor een grondige wasbeurd van m'n gloed nieuwe Rolls-Royce Phantom.
[afbeelding]
Inderdaad van ons belasting geld gaat er al genoeg naartoe. Van deie 52 euri's gaan we wel wat leuks kopen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Goede doelenNee sorry, daar doe ik niet aan
![]()
Nee hoor, ik zit er ook aan te denken, is dit wat? http://www.amsterdam.voedselbank.org/html/financieel.htmlquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Oh well, dan ben ik maar de enige aanmelding.
Wat zijn mensen toch trieste wezens gewordenAllemaal krampachtig vasthoudend aan elk kruimeltje wat ze toegeworpen wordt! Terwijl ze dat niet eens nodig hebben (merendeel).
0.8 % van het BBP van Nederland gaat naar goede doelen. Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Oh well, dan ben ik maar de enige aanmelding.
Wat zijn mensen toch trieste wezens gewordenAllemaal krampachtig vasthoudend aan elk kruimeltje wat ze toegeworpen wordt! Terwijl ze dat niet eens nodig hebben (merendeel).
nee, er is al een actiequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef Phuturistixxx het volgende:
PS, kan dit de nieuwe kerstactie worden
precies..eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:01 schreef Aurelium het volgende:
wanneer krijg ik dat geld dan?
Nummer 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:54 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit er ook aan te denken, is dit wat? http://www.amsterdam.voedselbank.org/html/financieel.html
Man je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
0.8 % van het BBP van Nederland gaat naar goede doelen. Genoeg is genoeg.
Nou ja, eigenlijk is genoeg nooit genoeg bij dat hulpverleningstuig. Iemand moet hun 5 sterrenhotels nou eenmaal betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |