Mooi, je bent de 2e die meedoet?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
Grappig
Je hebt een nieuwe Apple 'nodig' ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef tonks het volgende:
Omdat het geld hard nodig is.
Waar bemoei je je mee gekquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe Apple 'nodig' ?
Jij doet wel meequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe Apple 'nodig' ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef SpecialK het volgende:
Ben je helemaal gek geworden. Die 52 euro kan ik goed gebruiken voor een grondige wasbeurd van m'n gloed nieuwe Rolls-Royce Phantom.
[afbeelding]
Inderdaad van ons belasting geld gaat er al genoeg naartoe. Van deie 52 euri's gaan we wel wat leuks kopen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Goede doelenNee sorry, daar doe ik niet aan
![]()
Nee hoor, ik zit er ook aan te denken, is dit wat? http://www.amsterdam.voedselbank.org/html/financieel.htmlquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Oh well, dan ben ik maar de enige aanmelding.
Wat zijn mensen toch trieste wezens gewordenAllemaal krampachtig vasthoudend aan elk kruimeltje wat ze toegeworpen wordt! Terwijl ze dat niet eens nodig hebben (merendeel).
0.8 % van het BBP van Nederland gaat naar goede doelen. Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
Oh well, dan ben ik maar de enige aanmelding.
Wat zijn mensen toch trieste wezens gewordenAllemaal krampachtig vasthoudend aan elk kruimeltje wat ze toegeworpen wordt! Terwijl ze dat niet eens nodig hebben (merendeel).
nee, er is al een actiequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef Phuturistixxx het volgende:
PS, kan dit de nieuwe kerstactie worden
precies..eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:01 schreef Aurelium het volgende:
wanneer krijg ik dat geld dan?
Nummer 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:54 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit er ook aan te denken, is dit wat? http://www.amsterdam.voedselbank.org/html/financieel.html
Man je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
0.8 % van het BBP van Nederland gaat naar goede doelen. Genoeg is genoeg.
Nou ja, eigenlijk is genoeg nooit genoeg bij dat hulpverleningstuig. Iemand moet hun 5 sterrenhotels nou eenmaal betalen.
Als je echt wat wilt doen, hou dit topic dan in de gatenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:16 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Nummer 2
En een voedselbank vind ik wel een goed idee
Maar andere opties zijn ook nog welkom.
Iets voor daklozen ofzo.
Ja precies, stel je voor dat je een avond niet kan zuipenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik steek het mooi in eigen zak. Dan heb ik de kosten voor het aanvragen van het rijbewijs er net weer uit.
Zeg, zit anderen eens niet dingen op te dringenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Ja precies, stel je voor dat je een avond niet kan zuipen![]()
Ik ben ook maar een student.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Doe ik dat danquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Zeg, zit anderen eens niet dingen op te dringen
Zout op joh, ik bepaal zelf wel wat ik met dat geld doe.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Een student? Weet niet wat je studeert? Asocialogie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een student.
En arme mensen kunnen me geen reet schelen.
Ik zeg ook niet wat je met je geld moet doen. Ik maak alleen een nuance, dat het eigenlijk niks is, die 52 euro.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zout op joh, ik bepaal zelf wel wat ik met dat geld doe.
Ik doe het blijkbaar nu al goed, als het zo opvalt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Een student? Weet niet wat je studeert? Asocialogie?
Wat doe jij voor werk dan? Uitkering trekken en bomen knuffelen, linkse commie dat je er bent?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Een student? Weet niet wat je studeert? Asocialogie?
Je bent een natuurtalentquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe het blijkbaar nu al goed, als het zo opvalt.
Waarom zou ik het dan aan anderen geven als het toch niks is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet wat je met je geld moet doen. Ik maak alleen een nuance, dat het eigenlijk niks is, die 52 euro.
Gelijk dat politieke erbijquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk dan? Uitkering trekken en bomen knuffelen, linkse commie dat je er bent?
Omdat alle kleine beetjes bij elkaar een heleboel is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik het dan aan anderen geven als het toch niks is?
Ach, mensen willen altijd meer geld en kunnen nooit genoeg ervan krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:50 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Gelijk dat politieke erbijheeft het geen reet mee te maken, stem waarschijnlijk VVD.
En ik heb een prima baan, als ik een uitkering had zou ik die 52 euro wél hard nodig hebben.
Jep, en daarom doe ik een beetje fel, ik hou niet van die mentaliteit, alhoewel iedereen vatbaar is voor die mentaliteit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, mensen willen altijd meer geld en kunnen nooit genoeg ervan krijgen.
52 euro is voor mij twee weken boodschappenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet wat je met je geld moet doen. Ik maak alleen een nuance, dat het eigenlijk niks is, die 52 euro.
Daarom begon ik ook met:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
52 euro is voor mij twee weken boodschappen![]()
En sorry dat ik dan het betalen van een rijbewijs niet onder de 'ik kan NIET makkelijk zonder die 52 euro' mensen schaar...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef Phuturistixxx het volgende:
DUS:
- kan jij makkelijk zonder die eenmalige 52 euro?
- ga jij er niet minder om eten
- hoef jij niet te bezuinigen in 2007
- etc.
Stort dan je geld op de bankrekening van een goed doel!!
Rijbewijs vind ik ook belangrijker eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:01 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Daarom begon ik ook met:
[..]
En sorry dat ik dan het betalen van een rijbewijs niet onder de 'ik kan NIET makkelijk zonder die 52 euro' mensen schaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |