Samuel +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
cohen... dus jews? :S
De speler is de acteur, anders had ik wel personage gezegd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
De achternaam van Borat, of die van Sasha?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:12 schreef Sheridana het volgende:
Of is het Dead Zone?
Mooi wel dus hequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:38 schreef Sokolsky het volgende:
Die laatste foto doet me aan Helen Mirren denken, maar die Venetië-award zou ik er niet bij kunnen verzinnen.
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Sheridana het volgende:
ehm...het eerste wat bij me opkomt is The Sound of Music...maar daar is geen Japanse remake van lijkt me...
Het is ook vreselijk origineel. Horror met musicalstukjes en klei-animatie tussendoor. Een beetje Rocky Horror Picture Show, maar dan vreemder. Eigenlijk niet mijn ding, maar ik kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om een onvoldoende te geven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef cwk het volgende:
Ziet er geweldig uit.
Doff +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Doff het volgende:
down by law trouwens.
die werkt wel...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom werkt het plaatje uit de OP eigenlijk niet?
Dat fantasieloze geintje ja.quote:
Juistquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Yul Brenner... of Brynner in magnificent seven
Die weet ik dan weer niet....quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
je mag mijn vraag ook wel beantwoorden hoor
Katakuris is wel een remake. Van een film die in één van je andere tournamenten meedeed. Wel opletten, hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.
Wel lezen, hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Katakuris is wel een remake. Van een film die in één van je andere tournamenten meedeed. Wel opletten, hè.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Sheridana het volgende:
ehm...het eerste wat bij me opkomt is The Sound of Music...maar daar is geen Japanse remake van lijkt me...
En even later:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Vooruit, ik krijg zo bezoek, dus je mag me ook de titel van het origineel geven. Die is niet zo bekend, maar deed in een vorig tournament van mij mee.
RuneRose is weg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef cwk het volgende:
En de film heet Major Payne. Foei wat was die kut zeg.
En is dus een De Palma. Body Double?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef cwk het volgende:
Lijkt op een Hitchcock.
Guess not. Twee dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:56 schreef California het volgende:
Vier titels, zou dat haalbaar zijn?
Geen remake van Sound of Music nee, daar reageerde ik op. Natuurlijk wel een remake van Quiet Family. Is die trouwens leuk? Het verhaal spreekt me namelijk wel aan, als daar niet van die bizarre tussenstukjes tussen zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus het is wel een remake. Maar gped, ik had het moeten lezen.
Zeg! Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef cwk het volgende:
En de film heet Major Payne. Foei wat was die kut zeg.
Jep. En aangezien Jodie Foster twee en Barbra Streisand en Steven Zaillian drie films hebben gemaakt, moet dit nu wel te doen zijn. Toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:10 schreef victorinox het volgende:
Hij speelt iig mee in Short Circuit.
dat klinkt als een mopquote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het zijn 4 Japanners, 4 Amerikanen, een Koreaan en een Nieuw-Zeelander.
Dario is de vader ja, dus niet Claudioquote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef JelleS het volgende:
Is dat de vader van Asia Argento?
Nope, de film is eind jaren '80 gemaakt.quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef Doff het volgende:
Haute Tension zal wel niet?
Ik heb niet gezegd dat het Italiaans was, alleen dat Dario Argento's broertje en producer het heeft geproduceerd. Nou ok, het is gedeeltelijk Italiaans en Mexicaans, maar wel in het Engels gedaanquote:Op zondag 12 november 2006 23:42 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, dit is nog steeds dat Italiaanse spul. Negeer die gok dan maar
quote:Op maandag 13 november 2006 10:38 schreef Sokolsky het volgende:
Alejandro Jodorowsky dus. Daar heb ik nog steeds niets van gezien
Juistquote:
RuneRose +1quote:Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef hornage het volgende:
dit doet me denken The Crow 3 - Salvation, maar waarom weet ik ook niet
nooit van gehoord, dus nopequote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Immortals?
quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is geen banaan!
Toevallig. Hebben we net namens de filmcommissie in de kroeg gedraaid, met gemengd succes. Te vaag en lomp voor veel lui. Zonde, geniale film natuurlijk.quote:
Oh, dat had ik eigenljik ook wel kunnen weten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:19 schreef Asap het volgende:
A Chinese Ghost Story![]()
Met Leslie Cheung
Had de Box met alledrie de delen gekocht voor 12 euro bij de Media Markt![]()
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef Sokolsky het volgende:
Snakes on a Plane
Uiteraard! Asap +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:19 schreef Asap het volgende:
A Chinese Ghost Story![]()
Met Leslie Cheung
Had de Box met alledrie de delen gekocht voor 12 euro bij de Media Markt![]()
Knap hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef RuneRose het volgende:
stagecoach?
Flitspaal +1quote:
RuneRose +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:03 schreef RuneRose het volgende:
of michael curtiz?
ja natuurlijk wel, maar ik wist niet wie hem had gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef RuneRose het volgende:
Ook nog nooit van Casablanca gehoord?
Katherine Hepburn is alleen geen film. The Women is het niet en THE HOURS ook niet. The Women komt qua tijd wel het meest in de buurt, maar de film die ik zoek is iets jonger.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk is The Women wel een film. Z'n hele oude.
laurenzo85 +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:11 schreef laurenzo85 het volgende:
Strangers on a Train?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |