Doff +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Doff het volgende:
down by law trouwens.
die werkt wel...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom werkt het plaatje uit de OP eigenlijk niet?
Dat fantasieloze geintje ja.quote:
Juistquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Yul Brenner... of Brynner in magnificent seven
Die weet ik dan weer niet....quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
je mag mijn vraag ook wel beantwoorden hoor
Katakuris is wel een remake. Van een film die in één van je andere tournamenten meedeed. Wel opletten, hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.
Wel lezen, hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Katakuris is wel een remake. Van een film die in één van je andere tournamenten meedeed. Wel opletten, hè.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Sheridana het volgende:
ehm...het eerste wat bij me opkomt is The Sound of Music...maar daar is geen Japanse remake van lijkt me...
En even later:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Vooruit, ik krijg zo bezoek, dus je mag me ook de titel van het origineel geven. Die is niet zo bekend, maar deed in een vorig tournament van mij mee.
RuneRose is weg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef cwk het volgende:
En de film heet Major Payne. Foei wat was die kut zeg.
En is dus een De Palma. Body Double?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef cwk het volgende:
Lijkt op een Hitchcock.
Guess not. Twee dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:56 schreef California het volgende:
Vier titels, zou dat haalbaar zijn?
Geen remake van Sound of Music nee, daar reageerde ik op. Natuurlijk wel een remake van Quiet Family. Is die trouwens leuk? Het verhaal spreekt me namelijk wel aan, als daar niet van die bizarre tussenstukjes tussen zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus het is wel een remake. Maar gped, ik had het moeten lezen.
Zeg! Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef cwk het volgende:
En de film heet Major Payne. Foei wat was die kut zeg.
Jep. En aangezien Jodie Foster twee en Barbra Streisand en Steven Zaillian drie films hebben gemaakt, moet dit nu wel te doen zijn. Toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:10 schreef victorinox het volgende:
Hij speelt iig mee in Short Circuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |