Samuel +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
cohen... dus jews? :S
De speler is de acteur, anders had ik wel personage gezegd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
De achternaam van Borat, of die van Sasha?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:12 schreef Sheridana het volgende:
Of is het Dead Zone?
Mooi wel dus hequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:38 schreef Sokolsky het volgende:
Die laatste foto doet me aan Helen Mirren denken, maar die Venetië-award zou ik er niet bij kunnen verzinnen.
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Sheridana het volgende:
ehm...het eerste wat bij me opkomt is The Sound of Music...maar daar is geen Japanse remake van lijkt me...
Het is ook vreselijk origineel. Horror met musicalstukjes en klei-animatie tussendoor. Een beetje Rocky Horror Picture Show, maar dan vreemder. Eigenlijk niet mijn ding, maar ik kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om een onvoldoende te geven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef cwk het volgende:
Ziet er geweldig uit.
Doff +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Doff het volgende:
down by law trouwens.
die werkt wel...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom werkt het plaatje uit de OP eigenlijk niet?
Dat fantasieloze geintje ja.quote:
Juistquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Yul Brenner... of Brynner in magnificent seven
Die weet ik dan weer niet....quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
je mag mijn vraag ook wel beantwoorden hoor
Katakuris is wel een remake. Van een film die in één van je andere tournamenten meedeed. Wel opletten, hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.
Wel lezen, hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Katakuris is wel een remake. Van een film die in één van je andere tournamenten meedeed. Wel opletten, hè.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Sheridana het volgende:
ehm...het eerste wat bij me opkomt is The Sound of Music...maar daar is geen Japanse remake van lijkt me...
En even later:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
't is geen remake nee, maar de setting is inderdaad bewust zo gedaan.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Vooruit, ik krijg zo bezoek, dus je mag me ook de titel van het origineel geven. Die is niet zo bekend, maar deed in een vorig tournament van mij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |