SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ben benieuwd of hun de serie nog een beetje inhoudelijk op gaan leuken.. maar dat zie ik eigenlijk niet gebeurenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die twee nieuwe personages zijn ook echt
Inderdaad..En ze werden ook 'subtiel' gebracht hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nikki en Paulo toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef rick89 het volgende:
ik zou mijn god niet eens weten hoe die nieuwe personages heten....
Nee, het zijn nieuwe acteurs. Wat betreft de toekomstige rol van Paulo (wat ik ook in het vorige topic postte):quote:Op donderdag 9 november 2006 23:26 schreef Xurk het volgende:
... Of waren ze gedurende seizoenen 1 en 2 al in de achtergrond te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist! Dat idee had ik er ook bij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef Hare het volgende:
Hebben jullie misschien ook een idee dat Locke door die aanwijzing op die wandelstok het andere eiland te zien gaat krijgen?
Dat dat eiland waar Saywer en co opzitten dus in het Noorden ligt?
Mwoch, op het eerste eiland valt ook nog genoeg te beleven denk ik hoor. Moet ff van de grond komen weer.quote:Verder vette episode, begin alleen steeds meer genoeg te krijgen van stukjes over het andere eiland (met Locke enzo, boooooooooooooooooo-ring!) en de flashbacks.
Ik wilde actie zien op het eiland van the Others. Ben zo ontzettend benieuwd wat daar nu allemaal aan de hand is. Echt niet normaal!![]()
Geloof ik ook wel, ze moeten het alleen niet constant op het 'eiland' gooien wat mij betreft. Laat er daar weer wat spannends gebeuren. Laat ze die vent met dat lapje ontmoeten, laat ze Rousseau ontmoeten, laat ze het eiland ontdekken, laat ze idd meer hatches, en zodoende meer instructiefilmpjes ontdekken. Sayid en Locke vond ik zulke gave karakters, maar de eerste 6 aflevering hebben ze bijna geen flikker uitgevoerd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist! Dat idee had ik er ook bij.
[..]
Mwoch, op het eerste eiland valt ook nog genoeg te beleven denk ik hoor. Moet ff van de grond komen weer.
Jaja, en die Others leven zeker op een of andere buitenaards planetenstelsel, dus over een paar seizoenen zitten we te kijken naar Lost in Spacequote:Op vrijdag 10 november 2006 11:05 schreef Jarno het volgende:
Ach, er is gewoon een totaal andere weg ingeslagen met seizoen 3. Met het opblazen van hun hatch is eigenlijk de aandacht verlegd naar The Others. Het zal mij ook niet verbazen als The Others ook maar een schakel in het geheel blijken te zijn: dat zij zich op hun beurt ook weer aan het verdedigen zijn tegen 'hun' others ofzo.
Weet ik veel, maar als er 2 eilanden zijn, kunnen er ook 3 of 4 of 10 zijn. Het hele Dharma Initiative riekt naar één groot sociaal experiment. Pearl Station was een observatiepost, op het 2e eiland heb je ook zo'n monitor ruimte, wie weet is het idee hetzelfde maar dan op het volgende level ofzo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, en die Others leven zeker op een of andere buitenaards planetenstelsel, dus over een paar seizoenen zitten we te kijken naar Lost in Space
In het vorige topic had iemand een link gepost naar een "LOST is a game!" website toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:11 schreef Jarno het volgende:
wie weet is het idee hetzelfde maar dan op het volgende level ofzo.
quote:Ben: Well Jack I'm very disappointed in your decision.
Jack: Well Ben, at least you won't have to be disappointed for very long!
Is dat zo? Dat is mij iig niet opgevallen??quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef Frenkel het volgende:
Maar Alex noemde Ben 'Dad'
Betekent dat Alex een dochter van Ben en die Franse chick is?
Of heb ik dat verkeerd begrepen..
Dat vond ik idd ook weel heel opvallend. Jack, die man is de goedheid zelve, zou het liefst de hele wereld redden, dus als Ben het gewoon aan hem zou vragen zou die dat zo doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef FCDB het volgende:
En een hele goeie: Als Ben Jack nodig heeft om te opereren dan had hij toch ook gewoon normaal kunnen vragen zonder allemaal moeilijke/gevaarlijke confrontaties.
Volgens mij was dat niet Ben, maar die kerel die Sawyer om wou leggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is mij iig niet opgevallen??
Heb je misschien het precieze tijdstip?
Ben vroeg later aan Julie of Alex nog naar hem gevraagd had. En ik denk eigenlijk dat ze dat wel heeft gedaan (met dat 'dad'), maar dat Julie dat niet wilde zeggen. En wie zou Danny zijn??quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Danny is misschien die kerel die als eerste in die kooi zat en daarna is afgevoerd?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ben vroeg later aan Julie of Alex nog naar hem gevraagd had. En ik denk eigenlijk dat ze dat wel heeft gedaan (met dat 'dad'), maar dat Julie dat niet wilde zeggen. En wie zou Danny zijn??
Is Danny niet gewoon de voornaam van Pickett?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
...En wie zou Danny zijn??
Rond 10:00 komt Alex in beeld. Dat is de enige keer dat we haar te zien of te horen krijgen in de aflevering (naast "Try the door" door de intercom). Ik hoor daar het woordje 'dad' niet vallen, over Ben zegt ze alleen: "I wanna talk to Ben."quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt, die 2 mannen op de noordpool, dat komt vast nog wel aan bod na de winterstop.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef Jarno het volgende:
Trouwens, even kijken of ik het me goed herinner hoor, maar tijdens de season finale van seizoen 2 was er toch ook iets met een vliegtuig en 'we found it/them/him'?
Dat was Carl.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Danny is misschien die kerel die als eerste in die kooi zat en daarna is afgevoerd?
Weet ik, maar daarom wilde ik het precieze tijdstip weten, misschien verstond ik wel iets helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Symer het volgende:
Rond 10:00 komt Alex in beeld. Dat is de enige keer dat we haar te zien of te horen krijgen in de aflevering (naast "Try the door" door de intercom). Ik hoor daar het woordje 'dad' niet vallen, over Ben zegt ze alleen: "I wanna talk to Ben."
[..]
En wie is die Jacob dan die wordt genoemd?quote:Dat was Carl.
Een paar afleveringen geleden werd toch vertelt, dat er nog iemand was, die veel meer macht had als Ben?quote:Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'.
Is nog onbekend:quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom wilde ik het precieze tijdstip weten, misschien verstond ik wel iets helemaal verkeerd
[..]
En wie is die Jacob dan die wordt genoemd?
van wikipedia afgehaald. Misschien is jacob degene die de lijst heeft samengesteld waar Goodwin over had waarop alle "good persons" op staanquote:Jacob
An unseen Other mentioned by Pickett and Jason as they make their way to Sawyer's cage. Jacob apparently has his own list which Jack was not on.
Dat zal nu niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:51 schreef Isegrim het volgende:
Net de aflevering gezien. Hodver, wat een klote-eind.![]()
![]()
Ik wil niet dat Sawyer doodgaat.
![]()
Daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat zal nu niet meer gebeuren.
Promo al bekeken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van hoor.
Hm. Okay. Ik blijf sceptisch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lSbA53joYow
Zou Jacob niet gewoon de echte naam van Ethan Rom kunnen zijn? Aangezien Ben ook geen Henry heette... of werd hij door Ben ook Ethan genoemd in 3x01, toen hij taken uitdeelde na de crash?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef Op-zicH het volgende:
van wikipedia afgehaald. Misschien is jacob degene die de lijst heeft samengesteld waar Goodwin over had waarop alle "good persons" op staan
Laten we een teller maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 89 dagen, 11 uur ongeveer tot we weer verder gaan
Goodquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 89 dagen, 11 uur ongeveer tot we weer verder gaan
Daar noemde Ben hem idd ook Ethan, dus Jacob moet iemand anders zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:10 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zou Jacob niet gewoon de echte naam van Ethan Rom kunnen zijn? Aangezien Ben ook geen Henry heette... of werd hij door Ben ook Ethan genoemd in 3x01, toen hij taken uitdeelde na de crash?
Hij klopt toch welquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:48 schreef Miguel het volgende:
Jup, had aan het begin van het seizoen al wel bedacht dat dat een datum zou zijn waar men naar zou willen aftellenHij telt alleen wel af naar het verkeerde tijdstip zie ik, maar ja
Aha, toch heb ik liever dat hij tot half elf afteltquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:07 schreef Miguel het volgende:
Hij telt af naar half elf terwijl Lost om 9 uur op tv komt
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In januariOp 7 februari begint Lost met een ep over Juiliet.
http://www.home.no/lostcountdown/Episode.htm
nee joh, ze zegt what did you do to him danny....zo heet die gastquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:54 schreef Autoreply het volgende:
Ik hoor nog steeds duidelijk rond 10:00
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lost gaat zeker nog wel 2/3 seizoenen door, want ik weet meer niet dan wel over het hele gebeuren...top series:
1: 24
2: Prison break
3: Lost
Charlie mag er van mij wel uit, vind hem maar niksquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Jivis het volgende:
Overigens vind ik dat de serie met teveel personages zit. We zien haast niks meer van Charlie, Claire etc. en dan stoppen ze er ook nog twee nieuwe regulars in. Ik denk dus dat er in februari nog wel een paar de dood vinden.
En dat vind ik helemaal niet erg, Julietquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In januari begint Lost met een ep over Juiliet.
Wanneer werd er gesproken over die Jacob? Dat moet ik even gemist hebben...quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:31 schreef greatgonzo het volgende:
Grootste vraag die bij mij blijft hangen na deze ep: wie is de grote leider Jacob?
Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Joliequote:Op zaterdag 11 november 2006 05:40 schreef t-x-m het volgende:
[..]
En dat vind ik helemaal niet erg, Juliet, erg leuk personage!
Ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 08:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wanneer werd er gesproken over die Jacob? Dat moet ik even gemist hebben...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
nee joh, ze zegt what did you do to him danny....zo heet die gast
In de 37e minuut zegt Pickett:quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wanneer werd er gesproken over die Jacob? Dat moet ik even gemist hebben...
Ik denk eerder dat Jacob een spion à la Ethan is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:31 schreef greatgonzo het volgende:
...Er wordt immers gezegd dat Jack (Shepard zeggen ze), niet eens op het lijstje van Jacob staat. Dus die Jacob staat nog boven Ben...
In de bijbel was Benjamin de jongste zoon van stamvader Jacob. Zou er een connectie zijn, of is dat ver gezocht?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:51 schreef Symer het volgende:
[..]
In de 37e minuut zegt Pickett:
"Ben heeft net z'n leven in de handen van één van hen gelegd.
Shephard stond niet eens op de lijst van Jacob."
Meer wordt er niet over hem gezegd.
[..]
Ik denk eerder dat Jacob een spion à la Ethan is.
Nu komen ze weer met een Edmund Burke op de proppenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In januari begint Lost met een ep over Juiliet.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef Hellrazor het volgende:
gaan we nog wat horen over micheal of walt ?
als iemand he weet
in een spoiler graag alleen ja of nee
SPOILER: Alleen Ja of Nee:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat uitgebreider antwoord dan hierboven:quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Chen het volgende:
Zou Micheal nog terug komen of niet?SPOILER: Van Spoilerfix.com:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik binnenkort kijken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Jolie
Hier een nette plaat
[afbeelding]
Dat was een misverstand, ging over Mr. Eko.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:25 schreef G-Mart het volgende:
... En ik dacht dat er gezegd was dat er iemand zou sterven deze episode?
Ja volgens mij stond jack daar wel op...quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Is Jacob's list niet de lijst die Michael kreeg van The Others? Maar daar stond Jack toch wel op?
Jup, maar ik snap z'n rol in het hele gebeuren nog steeds niet.quote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef NielZjuh het volgende:
http://www.lostpedia.com/wiki/Jacob_Vanderfield
http://www.lostpedia.com/wiki/Patchy
dezelfde toch?
Bron?quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij gaat een grote rol spelen in het vervolg van het seizoen.
van:quote:In an interview, Carlton Cuse and Damon Lindelof both stated that "patchy" will become a very prominent character after the 13 week break.
Ah, ik ziet het, thxquote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
van:
Lost refereert wel vaker naar de Bijbel, dus is die connectie best mogelijk denk ik. Als we daar even in verder gaan:quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
In de bijbel was Benjamin de jongste zoon van stamvader Jacob. Zou er een connectie zijn, of is dat ver gezocht?![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 22:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe het afloopt weet ik niet, 1 Genesis hoofdstuk lezen vind ik wel weer genoeg voor vandaag.
Texelquote:Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef Jivis het volgende:
Ik ga liever op reis dan dat ik Lost kijk denk ik
Nou ja, hangt er van af waar je op reis gaat natuurlijk.
misschien zit er wel een leuke hatch op dat eiland.quote:Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef Jivis het volgende:
Je gaat naar Texel? Vier fucking maanden? Dat zou ik niet overleven
ingrijpende film.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kijk de film Gia, dan staat ze naakt te tongen met Angelina Jolie
Hier een nette plaat
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totally awesome!My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Idd, ik dacht dat die mobisodes deze winterstop zouden opvullen, maar nu lees ik dat die pas eind 2007 komenquote:
Wat zijn mobisodesquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat die mobisodes deze winterstop zouden opvullen, maar nu lees ik dat die pas eind 2007 komen![]()
Verder heeft 1 van de makers belooft af en toe wat spoilers los te laten om het wachten wat draaglijker te maken, maar het lezen van spoilers heb ik afgezworen![]()
Misschien is ze zijn dochter ook wel. Ik bedoel, Alex is gekidnapped als baby, iemand moet toch de vaderrol op zich hebben genomen? Waarom niet Ben?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:44 schreef MaJo het volgende:
...Dat Alex de dochter van Ben is zat ik ook te denken. Maar dan omdat Ben naar haar vraagt in plaats van andersom. Door de manier waarop hij het vraagt dacht ik ook dat ze zijn dochter is, maar dat is dan wel erg ingewikkeld...
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:20 schreef BillyOcean het volgende:
Maar gelukkig begint Scrubs seizoen 6 alweer bijna!!! Kom ik toch de winter door!!!
Als je een paar posts naar boven kijkt dan staat het er ook alquote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef Pim_O het volgende:
Ik zocht info over wanneer Lost verder ging en kwam hier terrecht, ik heb de topic even doorgenomen en hier is mijn opinie: Is de man wie Sayid en Lock op het TV scherm zagen en daarna niet meer misschien de Jacob? Het is maar een suggestie
Dat is gewoon rook.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:39 schreef G-Mart het volgende:
In de eerste aflevering van dit seizoen waarbij je The Others naar het crashende vliegtuig hoog boven hun ziet kijken, zie je volgens mij duidelijk Cerberus/het rookmonster achter het vliegtuig zitten. Iemand een screenshot?
Welkomquote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef Pim_O het volgende:
Ik zocht info over wanneer Lost verder ging en kwam hier terrecht, ik heb de topic even doorgenomen en hier is mijn opinie: Is de man wie Sayid en Lock op het TV scherm zagen en daarna niet meer misschien de Jacob? Het is maar een suggestie
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar waarom zou ze hem nu dan dood willen hebben?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is gewoon rook.
Maar na even die intro te hebben gekeken, Ben zegt in een latere aflevering dat hij op dezelfde dag dat het vliegtuig neerstortte het bericht kreeg van zijn tumor. En in 3x01 zie je eerst Juliet huilen. Zou dat met elkaar te maken hebben? Ben & Juliet?
Zoals ik al eerder zei staat het al in dit topic:quote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Welkom![]()
Dat is al eerder gesuggereerd inderdaad en je zou best gelijk kunnen hebben. Toch blijf ik erbij dat Jacobs de achternaam van Paulo is.
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar waarom zou ze hem nu dan dood willen hebben?
Jacob is patchy, en patchy is degene die Locke zag op dat scherm.quote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef NielZjuh het volgende:
http://www.lostpedia.com/wiki/Jacob_Vanderfield
dezelfde toch?
Ik dacht dat dat iedereen zo onderhand had aangenomen dat Ben & Juliette broer en zus zijn..quote:Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar na even die intro te hebben gekeken, Ben zegt in een latere aflevering dat hij op dezelfde dag dat het vliegtuig neerstortte het bericht kreeg van zijn tumor. En in 3x01 zie je eerst Juliet huilen. Zou dat met elkaar te maken hebben? Ben & Juliet?
Ik heb altijd gedacht dat ze getrouwd zijn/waren, of een relatie hebben/hadden.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:49 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iedereen zo onderhand had aangenomen dat Ben & Juliette broer en zus zijn..Ik weet alleen niet meer precies hoe men op dat idee kwam.
![]()
Nogmaals, je zou best gelijk kunnen hebben, maar ik ben nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei staat het al in dit topic:
[..]
Jacob is patchy, en patchy is degene die Locke zag op dat scherm.
Op mij is alleen nummer 1 van toepassingquote:Op donderdag 16 november 2006 13:12 schreef -Sum- het volgende:
hij is misschien al in een vorig topic gepost, maar toch
Top Ten Signs You're Obsessed With "Lost"
...
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 16 november 2006 13:12 schreef -Sum- het volgende:
hij is misschien al in een vorig topic gepost, maar toch
Top Ten Signs You're Obsessed With "Lost"
Tot de ontdekking gekomen dat er een winterstop van 3 maanden is?quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Miguel het volgende:
Ik maak die OP's niet voor niets... Als je zelf te lui bent om de informatie op te zoeken wordt die gewoon voor je neus op het beeldscherm gezet als je eens de moeite zou nemen om er doorheen te bladeren.. Er zit zelfs een countdown bij!!
Mooie OP hoor. Ik denk dat Eko er trouwens wel af kan....quote:Op donderdag 23 november 2006 18:25 schreef Miguel het volgende:
Ik maak die OP's niet voor niets...
Een erg goed artikelquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
IGN's Top 50 Lost Loose Ends
Erg leuk om nu te lezen...! Damn ze moeten nog veel uitleggen.
Indeedquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat we die antwoorden wel krijgen. De schrijvers hebben wel eens gezegd dat ze geen vragen stellen zonder daar al het antwoord op te weten. Bovendien zouden de meeste antwoorden op die 50 vragen hele leuke afleveringen op kunnen leveren en die kansen laten de makers vast niet schieten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef Hare het volgende:
Heb wel het gevoel dat de makers van de serie het niet kunnen maken deze loose ends niet uit te leggen. Het is idd echt een investering die je als kijker in de serie doet en dat moet beloond worden. Als we van tevoren zouden weten dat we geen uitleg krijgen zou niemand kijken.
Er zijn al flink wat vragen beantwoord hoorquote:Maar ben benieuwd of de makers het ook echt wel waar gaan maken, want tot nog toe blijven er alleen maar meer vragen bij komen en worden er geen beantwoord en als ze zo doorgaan zijn we nog wel 13 seizoenen bezig.
Ik bedoelde 'wie' als lijdend voorwerp, 'Wie is door Sawyer vermoord' was idd beter geweest.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wie heeft Sawyer vermoord? Heb ik wat gemist?
Hahah, ik snapte h'm net nadat ik gepost had, liet mn post alleen staanquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'wie' als lijdend voorwerp, 'Wie is door Sawyer vermoord' was idd beter geweest.
Tof artikel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
en?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij. Weet alleen niet meer wat Jack zei tegen Kate in S01e01
. Maar dat check ik zo nog wel even
.
en?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij. Weet alleen niet meer wat Jack zei tegen Kate in S01e01
.
.
Inderdaad, dat was een grote afknapper!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Toen ik ze zag, dacht ik alleen: "Red shirts!"quote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was een grote afknapper!
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
Nieuw format van Lost:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Of juist wel omdat je bepaalde dingen opeens begrijptquote:Op maandag 4 december 2006 20:24 schreef Jivis het volgende:
Ik heb ze allemaal gezien, hoef ze eigenlijk geen tweede keer te kijken eigenlijk. Da's bij dit soort series veel minder leuk.
Hij zal wel belachelijk duur zijn of niet?quote:Op maandag 4 december 2006 20:28 schreef Xurk het volgende:
Ik wist dat 'ie zou komen als ik lang genoeg wachtteIk zag het vandaag staan op de Frontpage, die box wordt dus definitely van mij
Ja maar toch een hele uitgavequote:Op maandag 4 december 2006 20:33 schreef Jump het volgende:
48¤, veel goedkoper dan de twee losse boxen tesamen
Fall season (6 afleveringen) + Winter/Spring season (16 afleveringen) + 2 flashback episodes = 24 afleveringen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Er is iets wat ik niet snap
Volgens ABC gaat Lost vanaf 7 februari 16 weken achter elkaar door. Wat een totaal van 23 afleveringen zou maken (want de season finale is dubbel aflevering natuurlijk)... Maaarrrrrrrrrrr er zijn 24 afleveringen besteld...
Nu is hetgeen wat ik mij afvraag: Heeft ABC een typo gemaakt en moet het 24 afleveringen zijn, of krijgen we naast de 2hr season finale nog ergens een dubbele episode voor onze kiezen??
Waar staat dat er 24 afleveringen besteld zijn? Bij mijn weten zijn er namelijk gewoon 23 besteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Er is iets wat ik niet snap
Volgens ABC gaat Lost vanaf 7 februari 16 weken achter elkaar door. Wat een totaal van 23 afleveringen zou maken (want de season finale is dubbel aflevering natuurlijk)... Maaarrrrrrrrrrr er zijn 24 afleveringen besteld...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef Symer het volgende:
Waar staat dat er 24 afleveringen besteld zijn? Bij mijn weten zijn er namelijk gewoon 23 besteld.
Dit spreekt elkaar nogal tegen, want er zijn 6+16=22 gewone afleveringen. Dus zelfs al zouden er 23 zijn ipv 24 dan is nog steeds één ervan een clipshow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef Symer het volgende:
De clipshows tellen niet mee als gewone productieafleveringen.
Gewoon letterlijk het script? Dan is het wel vetquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nerd!
Is dat jullie nieuwequote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nerd!
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
Nieuw format van Lost:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Elk boek vertelt het verhaal van een achtergrondpersonage, zijn/haar leven voor de crash, waarom hij/zij in het vliegtuig zat en de eerste paar dagen na de crash.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lijkt me gewoon in een romanvorm gegoten ja.
Ze moeten inderdaad echt nog heel veel uitleggen zeg! Veel van de vragen was ik alweer vergeten, en volgens mij staan nog niet eens alle vragen erbij ook..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Elk boek vertelt het verhaal van een achtergrondpersonage, zijn/haar leven voor de crash, waarom hij/zij in het vliegtuig zat en de eerste paar dagen na de crash.
Het zijn eigenlijk mini-afleveringen in boekvorm over iemand die we niet kennen uit de serie.
True that.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.
True that, maar toch blijf ik het nog de beste serie op dit moment vindenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja daarom begin ik het steeds minder leuk te vinden. Er zijn nog zoveel vragen die ze nog niet beantwoord hebben en waarvan ik niet verwacht dat ze die ooit nog zullen beantwoorden. Seizoen 3 begint bijna helemaal overnieuw met een nieuwe verhaallijn zonder de oude eindjes aan elkaar te knopen.
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
True that, maar toch blijf ik het nog de beste serie op dit moment vinden
read my lips, ook bij heroes ga je niet alle antwoorden krijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker? :
Klopt. Het lijkt wel alsof Lost naar een climax toewerkte, maar die climax voorbijgesprongen is en het verder nu alleen maar bergafwaarts gaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?Het zal wel weer een of andere rare wending nemen, weer een totaal nieuwe weg inslaan, aan het eind van seizoen 3 weer een break van 3 maanden, en halverwege seizoen 4 wordt de serie gecanceled. Ik ws eerst helemaal weg van Lost, maar er blijven inderdaad alleen maar vragen bijkomen. Een van de eerste vragen die in me opkwam (S01E01) Wat is dat alarm-geluid en geritsel in de bossen, en we weten gewoon nog STEEDS niet duidelijk wat het nou is. Ja, zwarte rook, maar dat zegt ook nog niks.
Zoals hierboven al gezegd werd door Erwtensoep: de magie is er ook voor mij een beetje af.
True that, maar wat kon je dan verwachten? Dat zag je aankomen al sinds de helft van het 2e season. Inmiddels vind ik die climax niet meer zo belangrijk (quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Het lijkt wel alsof Lost naar een climax toewerkte, maar die climax voorbijgesprongen is en het verder nu alleen maar bergafwaarts gaat.
Toch vond ik seizoen 1 van Lost minstens zo goed als Heroes, zo niet beter. Seizoen 3 vind ik van dezelfde kwaliteit als 1 tot nu toe, alleen het tussenseizoen 2 was een domper. Teveel gerek, teveel op de personages ipv het eiland gericht en die hatch kon me niet boeien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 18:57 schreef Symer het volgende:
Nieuwe promo's:
Lost Moment 1
Lost Moment 2
Lost Moment 3
Lost Moment 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop de persen!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
"future seeing", volgens mij.quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Jump het volgende:
Wat zegt hurley op het einde van dat tweede filmpje?
"but ... is?"
Jij woont op Hawaii?quote:Op maandag 11 december 2006 08:20 schreef drGoeroe het volgende:
Ze zijn nog druk aan het opnemen deze december dagen, zag dat de gehele cast aanwezig was bij een U2 concert gister op Honolulu, niet ver van de opneem locatie
Volgensmij nog later dan dat de break in de VS afgelopen isquote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
OMFG.
Wanneer komen de nieuwe afleveringen eindelijk eens op NET5 terug
Tja, ze kunnen de fundamentele vragen ook niet te snel beantwoorden want dan gaat de serie nergens meer over. De rook, de locatie van het eiland, de eigenschappen van het eiland, DHARMA en the sickness zijn raadsels die de serie bezig houden dus ik snap wel dat het even duurt voordat die mysteries ontrafeld zijn. Ik vond seizoen 2 ook minder dan 1, maar vond de laatste paar afleveringen wel weer super en ben tot nu toe ook echt tevreden over seizoen 3. En we zijn dingen ook wel te weten gekomen, we weten hoe het vliegtuig is neergestort en hebben meer geleerd over 'the others' en we komen er dit seizoen achter waarom Locke in een rolstoel zat en komen stukje bij beetje meer te weten van het monster, tenminste we weten dat het een zwarte rook is en gedaantes kan aannemen en kan doden. Ik kan er iig wel mee leven, maar ik ben ook een beetje een fanboyquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?Het zal wel weer een of andere rare wending nemen, weer een totaal nieuwe weg inslaan, aan het eind van seizoen 3 weer een break van 3 maanden, en halverwege seizoen 4 wordt de serie gecanceled. Ik ws eerst helemaal weg van Lost, maar er blijven inderdaad alleen maar vragen bijkomen. Een van de eerste vragen die in me opkwam (S01E01) Wat is dat alarm-geluid en geritsel in de bossen, en we weten gewoon nog STEEDS niet duidelijk wat het nou is. Ja, zwarte rook, maar dat zegt ook nog niks.
Zoals hierboven al gezegd werd door Erwtensoep: de magie is er ook voor mij een beetje af.
quote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had fitie met Waltquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Waltero het volgende:
hoe kwam locke ookweer in de rolstoel??
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Dat weet nog niemand.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Waltero het volgende:
hoe kwam locke ookweer in de rolstoel??
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kut reactiequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef Crazykill het volgende:
Kut serie
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]Yep, dat dacht ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Jump het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef Jivis het volgende:Jack was altijd al mijn favoriet, maar hij wordt inderdaad steeds beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef dapluiz het volgende:
Waarom is Day Break gecancelled dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
Volgens thetailsection.com is er zelfs een kans dat Lost eerder terugkomt nu Day Break gecanceld is
That's the way, maar dan zijn ze ook weer eerder klaar, of meer pauzesquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
Volgens thetailsection.com is er zelfs een kans dat Lost eerder terugkomt nu Day Break gecanceld is
Veel te weinig kijkers.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Waarom is Day Break gecancelled dan?
Er is een USA topic lopende, maar de serie is gecanceld. Moet je ff zoeken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb jij een goede Nederlandse beschrijving van de serie?
quote:Apparently, amid fears that the ongoing string of critically challenged replacements will bury ABC’s chances of regaining its Wednesday footing, execs at the alphabet network have dropped in on the LOST crew with the following proposition: how much money do you need to get LOST on the air early….
Is dat gecanceld? Dus nu weten de kijkers niet hoe het afloopt? Best lulligquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
Ze gaan gelukkig op internet verderquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat gecanceld? Dus nu weten de kijkers niet hoe het afloopt? Best lullig
Nadeel is dat de zomerstop dan een maand langer wordtquote:
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef Molline het volgende:
Huis Lost-actrice brandt volledig af
Uitgegeven op donderdag 21 december 2006 om 09:43:44
(Novum/AP) - Het huis van Evangeline Lily, bekend als Kate uit de televisieserie Lost, op Hawaï is woensdag afgebrand. De actrice woont op het tropische eiland tijdens de opnamen van de serie. Ze was al op de set toen de woning, die zij met twee anderen huurt, in vlammen opging. Het huis brandde volledig af.
[afbeelding]
Lost gaat over de overlevenden van een vliegtuigramp die stranden op een tropisch eiland. Het grootste deel van de cast woont op Hawaï. Het derde seizoen van de serie wordt momenteel uitgezonden in de Verenigde Staten. Wanneer de afleveringen in Nederland te zien zijn, is niet bekend.
Grow up!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:46 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapen. Nou ja, 'slapen' ..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Had je niet ff gewoon een link kunnen posten i.p.v. dit?![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Mender op 21-12-2006 22:43:54 ]
In een klein kinderbed met Ajax dekbed zal ze inderdaad vast amper slapen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:46 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapen. Nou ja, 'slapen' ..
![]()
Haha, idd. Dat plaatje opzich is al een redelijke spoiler.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:04 schreef Mender het volgende:
Hey Jump, is dat de volgende afl? K heb hem niet bekeken maar dat plaatje. Nu weet ik gelijk waar Jack beland! Had je niet ff gewoon een link kunnen posten i.p.v. dit?
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In een klein kinderbed met Ajax dekbed zal ze inderdaad vast amper slapen.
Jack is toch wel het allerleukst als ie zo woedend is hequote:Op donderdag 21 december 2006 21:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ah hier nogmaals
Nieuwe promo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Jack is toch wel het allerleukst als ie zo woedend is he. Sowieso vind ik Matthew Fox de beste acteur die nu op de buis te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |