Gewoon letterlijk het script? Dan is het wel vetquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nerd!
Is dat jullie nieuwequote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nerd!
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
Nieuw format van Lost:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/l8jNaN1zRHE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Elk boek vertelt het verhaal van een achtergrondpersonage, zijn/haar leven voor de crash, waarom hij/zij in het vliegtuig zat en de eerste paar dagen na de crash.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lijkt me gewoon in een romanvorm gegoten ja.
Ze moeten inderdaad echt nog heel veel uitleggen zeg! Veel van de vragen was ik alweer vergeten, en volgens mij staan nog niet eens alle vragen erbij ook..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:23 schreef koentje.k het volgende:
IGN's Top 50 Lost Loose Ends
Erg leuk om nu te lezen...! Damn ze moeten nog veel uitleggen.
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Elk boek vertelt het verhaal van een achtergrondpersonage, zijn/haar leven voor de crash, waarom hij/zij in het vliegtuig zat en de eerste paar dagen na de crash.
Het zijn eigenlijk mini-afleveringen in boekvorm over iemand die we niet kennen uit de serie.
True that.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb medelijden met de mongool die zoiets saais heeft bedacht.
True that, maar toch blijf ik het nog de beste serie op dit moment vindenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja daarom begin ik het steeds minder leuk te vinden. Er zijn nog zoveel vragen die ze nog niet beantwoord hebben en waarvan ik niet verwacht dat ze die ooit nog zullen beantwoorden. Seizoen 3 begint bijna helemaal overnieuw met een nieuwe verhaallijn zonder de oude eindjes aan elkaar te knopen.
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
True that, maar toch blijf ik het nog de beste serie op dit moment vinden
read my lips, ook bij heroes ga je niet alle antwoorden krijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker? :
Klopt. Het lijkt wel alsof Lost naar een climax toewerkte, maar die climax voorbijgesprongen is en het verder nu alleen maar bergafwaarts gaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?Het zal wel weer een of andere rare wending nemen, weer een totaal nieuwe weg inslaan, aan het eind van seizoen 3 weer een break van 3 maanden, en halverwege seizoen 4 wordt de serie gecanceled. Ik ws eerst helemaal weg van Lost, maar er blijven inderdaad alleen maar vragen bijkomen. Een van de eerste vragen die in me opkwam (S01E01) Wat is dat alarm-geluid en geritsel in de bossen, en we weten gewoon nog STEEDS niet duidelijk wat het nou is. Ja, zwarte rook, maar dat zegt ook nog niks.
Zoals hierboven al gezegd werd door Erwtensoep: de magie is er ook voor mij een beetje af.
True that, maar wat kon je dan verwachten? Dat zag je aankomen al sinds de helft van het 2e season. Inmiddels vind ik die climax niet meer zo belangrijk (quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Het lijkt wel alsof Lost naar een climax toewerkte, maar die climax voorbijgesprongen is en het verder nu alleen maar bergafwaarts gaat.
Toch vond ik seizoen 1 van Lost minstens zo goed als Heroes, zo niet beter. Seizoen 3 vind ik van dezelfde kwaliteit als 1 tot nu toe, alleen het tussenseizoen 2 was een domper. Teveel gerek, teveel op de personages ipv het eiland gericht en die hatch kon me niet boeien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 18:57 schreef Symer het volgende:
Nieuwe promo's:
Lost Moment 1
Lost Moment 2
Lost Moment 3
Lost Moment 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop de persen!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
"future seeing", volgens mij.quote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Jump het volgende:
Wat zegt hurley op het einde van dat tweede filmpje?
"but ... is?"
Jij woont op Hawaii?quote:Op maandag 11 december 2006 08:20 schreef drGoeroe het volgende:
Ze zijn nog druk aan het opnemen deze december dagen, zag dat de gehele cast aanwezig was bij een U2 concert gister op Honolulu, niet ver van de opneem locatie
Volgensmij nog later dan dat de break in de VS afgelopen isquote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
OMFG.
Wanneer komen de nieuwe afleveringen eindelijk eens op NET5 terug
Tja, ze kunnen de fundamentele vragen ook niet te snel beantwoorden want dan gaat de serie nergens meer over. De rook, de locatie van het eiland, de eigenschappen van het eiland, DHARMA en the sickness zijn raadsels die de serie bezig houden dus ik snap wel dat het even duurt voordat die mysteries ontrafeld zijn. Ik vond seizoen 2 ook minder dan 1, maar vond de laatste paar afleveringen wel weer super en ben tot nu toe ook echt tevreden over seizoen 3. En we zijn dingen ook wel te weten gekomen, we weten hoe het vliegtuig is neergestort en hebben meer geleerd over 'the others' en we komen er dit seizoen achter waarom Locke in een rolstoel zat en komen stukje bij beetje meer te weten van het monster, tenminste we weten dat het een zwarte rook is en gedaantes kan aannemen en kan doden. Ik kan er iig wel mee leven, maar ik ben ook een beetje een fanboyquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Pff, Heroes nog nooit gezien zeker?Het zal wel weer een of andere rare wending nemen, weer een totaal nieuwe weg inslaan, aan het eind van seizoen 3 weer een break van 3 maanden, en halverwege seizoen 4 wordt de serie gecanceled. Ik ws eerst helemaal weg van Lost, maar er blijven inderdaad alleen maar vragen bijkomen. Een van de eerste vragen die in me opkwam (S01E01) Wat is dat alarm-geluid en geritsel in de bossen, en we weten gewoon nog STEEDS niet duidelijk wat het nou is. Ja, zwarte rook, maar dat zegt ook nog niks.
Zoals hierboven al gezegd werd door Erwtensoep: de magie is er ook voor mij een beetje af.
quote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had fitie met Waltquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Waltero het volgende:
hoe kwam locke ookweer in de rolstoel??
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Dat weet nog niemand.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Waltero het volgende:
hoe kwam locke ookweer in de rolstoel??
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kut reactiequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:49 schreef Crazykill het volgende:
Kut serie
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]Yep, dat dacht ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Jump het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef Jivis het volgende:Jack was altijd al mijn favoriet, maar hij wordt inderdaad steeds beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef dapluiz het volgende:
Waarom is Day Break gecancelled dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
Volgens thetailsection.com is er zelfs een kans dat Lost eerder terugkomt nu Day Break gecanceld is
That's the way, maar dan zijn ze ook weer eerder klaar, of meer pauzesquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
Volgens thetailsection.com is er zelfs een kans dat Lost eerder terugkomt nu Day Break gecanceld is
Veel te weinig kijkers.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Waarom is Day Break gecancelled dan?
Er is een USA topic lopende, maar de serie is gecanceld. Moet je ff zoeken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb jij een goede Nederlandse beschrijving van de serie?
quote:Apparently, amid fears that the ongoing string of critically challenged replacements will bury ABC’s chances of regaining its Wednesday footing, execs at the alphabet network have dropped in on the LOST crew with the following proposition: how much money do you need to get LOST on the air early….
Is dat gecanceld? Dus nu weten de kijkers niet hoe het afloopt? Best lulligquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Symer het volgende:
Ze gaan gelukkig op internet verderquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat gecanceld? Dus nu weten de kijkers niet hoe het afloopt? Best lullig
Nadeel is dat de zomerstop dan een maand langer wordtquote:
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef Molline het volgende:
Huis Lost-actrice brandt volledig af
Uitgegeven op donderdag 21 december 2006 om 09:43:44
(Novum/AP) - Het huis van Evangeline Lily, bekend als Kate uit de televisieserie Lost, op Hawaï is woensdag afgebrand. De actrice woont op het tropische eiland tijdens de opnamen van de serie. Ze was al op de set toen de woning, die zij met twee anderen huurt, in vlammen opging. Het huis brandde volledig af.
[afbeelding]
Lost gaat over de overlevenden van een vliegtuigramp die stranden op een tropisch eiland. Het grootste deel van de cast woont op Hawaï. Het derde seizoen van de serie wordt momenteel uitgezonden in de Verenigde Staten. Wanneer de afleveringen in Nederland te zien zijn, is niet bekend.
Grow up!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:46 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapen. Nou ja, 'slapen' ..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Had je niet ff gewoon een link kunnen posten i.p.v. dit?![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Mender op 21-12-2006 22:43:54 ]
In een klein kinderbed met Ajax dekbed zal ze inderdaad vast amper slapen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:46 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapen. Nou ja, 'slapen' ..
![]()
Haha, idd. Dat plaatje opzich is al een redelijke spoiler.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:04 schreef Mender het volgende:
Hey Jump, is dat de volgende afl? K heb hem niet bekeken maar dat plaatje. Nu weet ik gelijk waar Jack beland! Had je niet ff gewoon een link kunnen posten i.p.v. dit?
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In een klein kinderbed met Ajax dekbed zal ze inderdaad vast amper slapen.
Jack is toch wel het allerleukst als ie zo woedend is hequote:Op donderdag 21 december 2006 21:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ah hier nogmaals
Nieuwe promo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Jack is toch wel het allerleukst als ie zo woedend is he. Sowieso vind ik Matthew Fox de beste acteur die nu op de buis te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |