Ze gaan gelukkig op internet verderquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat gecanceld? Dus nu weten de kijkers niet hoe het afloopt? Best lullig
Nadeel is dat de zomerstop dan een maand langer wordtquote:
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef Molline het volgende:
Huis Lost-actrice brandt volledig af
Uitgegeven op donderdag 21 december 2006 om 09:43:44
(Novum/AP) - Het huis van Evangeline Lily, bekend als Kate uit de televisieserie Lost, op Hawaï is woensdag afgebrand. De actrice woont op het tropische eiland tijdens de opnamen van de serie. Ze was al op de set toen de woning, die zij met twee anderen huurt, in vlammen opging. Het huis brandde volledig af.
[afbeelding]
Lost gaat over de overlevenden van een vliegtuigramp die stranden op een tropisch eiland. Het grootste deel van de cast woont op Hawaï. Het derde seizoen van de serie wordt momenteel uitgezonden in de Verenigde Staten. Wanneer de afleveringen in Nederland te zien zijn, is niet bekend.
Grow up!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:46 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapen. Nou ja, 'slapen' ..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Had je niet ff gewoon een link kunnen posten i.p.v. dit?![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Mender op 21-12-2006 22:43:54 ]
In een klein kinderbed met Ajax dekbed zal ze inderdaad vast amper slapen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:46 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nou ja, dan mag ze wel bij mij blijven slapen. Nou ja, 'slapen' ..
![]()
Haha, idd. Dat plaatje opzich is al een redelijke spoiler.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:04 schreef Mender het volgende:
Hey Jump, is dat de volgende afl? K heb hem niet bekeken maar dat plaatje. Nu weet ik gelijk waar Jack beland! Had je niet ff gewoon een link kunnen posten i.p.v. dit?
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In een klein kinderbed met Ajax dekbed zal ze inderdaad vast amper slapen.
Jack is toch wel het allerleukst als ie zo woedend is hequote:Op donderdag 21 december 2006 21:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ah hier nogmaals
Nieuwe promo.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Jack is toch wel het allerleukst als ie zo woedend is he. Sowieso vind ik Matthew Fox de beste acteur die nu op de buis te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |