abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:57:54 #101
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_43438375
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
geil, iemand die met treinenspotters wipt.
Ik ben wel selectief... hehe
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:06:13 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43438611
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
geil, iemand die met treinenspotters wipt.
Ik ken d'r nog wel een
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43439017
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik ken d'r nog wel een
Ik ken iemand die soortgelijke dingen doet met een meer algemene voertuigspotter
pi_43439032
pi_43439166
Zouden vrouwen van filatelisten extra genieten van een befbeurt?

Oh wacht, zullen we voor dat soort overpeinzingen door naar [PTA SC] Porsche 911 @ 1188 kg ? Ik schijn een voorbeeldfunctie te hebben namelijk
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:27:27 #106
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_43439261
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Zouden vrouwen van filatelisten extra genieten van een befbeurt?

Oh wacht, zullen we voor dat soort overpeinzingen door naar [PTA SC] Porsche 911 @ 1188 kg ? Ik schijn een voorbeeldfunctie te hebben namelijk
Wat voor voorbeeld moet jij dan geven?
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
pi_43439385
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik ken iemand die soortgelijke dingen doet met een meer algemene voertuigspotter
pi_43439660
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef ggiirrll het volgende:

[..]

Wat voor voorbeeld moet jij dan geven?
Ik ben een beëdigd op de vinger-tikker. Maar ik vertik het mensen op de vingers te tikken voor dingen die ik zelf net zo hard toe Dus als ik heir nu ga lopen baggeren, kan ik Dr. Flash straks niet meer terecht uitkafferen
pi_43440123
Moest ik nog wat veranderen in de OP ?
pi_43440154
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Moest ik nog wat veranderen in de OP ?
Iets wat meer vrouwen naar dit topic lokt graag.
pi_43440317
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Iets wat meer vrouwen naar dit topic lokt graag.
alsof je niet genoeg vrouwen tgenkomt in de trein
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_43440349
Mooie nieuwe OP
pi_43440356
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef Bensel het volgende:

[..]

alsof je niet genoeg vrouwen tgenkomt in de trein
Mja, ik kom alleen in de trein met mn vrouw, want ik heb bzelf geen voordeelurenkaart meer, dus daar zit wat in.
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:43:54 #115
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43441376
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mja, ik kom alleen in de trein met mn vrouw, want ik heb bzelf geen voordeelurenkaart meer, dus daar zit wat in.
Ik zit bijna nooit in de trein met mijn vriendin, omdat zij op fietsafstand werkt, en ik 60km fietsen net iets te ver vindt voor een enkele reis.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43444000
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Moest ik nog wat veranderen in de OP ?
Ja, de nieuwe op de WIki in jou start post zetten
pi_43444709
Gedaan
pi_43445307
zit een fout in de OP! 2x syntus balk ?
pi_43446698
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:48 schreef thatsme het volgende:

[..]

ik heb regelmatig in de diesel 3 gezeten tussen meppel en hoogeveen een paar jaar geleden in de winter dat het binnen kouder was dan buiten... dat in een bak de kachel het weer eens niet deed. Nee echt ideaal waren ze niet!

[afbeelding]
(C) Nico Spilt
die staat in Zwolle, helemaal schoon.
en ik zag ook wat plan V of U staan.. ( iik 3 baks met en zonder pantograaf en 1 met een halve wagen als geoderengedeelte oid.)
bye
  zaterdag 11 november 2006 @ 06:43:40 #120
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43447249
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 03:27 schreef Petre het volgende:

[..]

die staat in Zwolle, helemaal schoon.
en ik zag ook wat plan V of U staan.. ( iik 3 baks met en zonder pantograaf en 1 met een halve wagen als geoderengedeelte oid.)
Dat goederengedeelte daar staat de dieselmotor met generator en nog wat andere techische zooi. En er is een klein stukje waar wat bagage of zo mee zou kunnen (mBDk).
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:43:13 #121
86072 thatsme
and That's you!
pi_43450256
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 06:43 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat goederengedeelte daar staat de dieselmotor met generator en nog wat andere techische zooi. En er is een klein stukje waar wat bagage of zo mee zou kunnen (mBDk).
voor de renovatie van een aantal jaar terug! Nu staat er een of andere generator, het bagage deel is niet mee te gebruiken. De deuren zijn ook dichtgemaakt!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_43453007
Net als bij de mat 64, daar zijn die bagagedeuren ook niet meer te gebruiken
  zondag 12 november 2006 @ 09:50:31 #123
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43470259
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:50 schreef Wadloper het volgende:
Net als bij de mat 64, daar zijn die bagagedeuren ook niet meer te gebruiken
Maar de ruimte nog wel! In Plan U kon je er al niet komen geloof ik, in elk geval niet binnendoor.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 12 november 2006 @ 10:23:28 #124
86072 thatsme
and That's you!
pi_43470579
quote:
Op zondag 12 november 2006 09:50 schreef Duvel het volgende:

[..]

Maar de ruimte nog wel! In Plan U kon je er al niet komen geloof ik, in elk geval niet binnendoor.
nee want dan moet je door het motor gedeelte!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  zondag 12 november 2006 @ 10:26:21 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43470622
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:23 schreef thatsme het volgende:

[..]

nee want dan moet je door het motor gedeelte!
Ja, en zonder deursleutel lukt je dat niet.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 12 november 2006 @ 10:42:25 #126
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43470829
Die ruimte is er inderdaad nog wel, maar of je bij de mat 64 er nog kan komen? Ik denk van niet
  zondag 12 november 2006 @ 12:11:14 #127
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_43472202
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:42 schreef Wadloper het volgende:
Die ruimte is er inderdaad nog wel, maar of je bij de mat 64 er nog kan komen? Ik denk van niet
Bij mat 64 (Plan V dan) kan je daar nog gewoon komen hoor, alleen dus niet door de bagagedeur, maar gewoon vanaf het balkon.

Wel is er bij een paar in die bagageruimte een wandje gebouwd waarachter de Sandite-installatie zit (om dat spul op de rails te spuiten als ze glad zijn door de blaadjes). Van buiten herken je die stellen er dus aan dat een van de ramen niet doorzichtig is.
  zondag 12 november 2006 @ 13:08:19 #128
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43473658
Werktrein in Deventer afgelopen vrijdag:



Met extragratis voorbijkomende koploper:



Iemand enig idee wat ze er deden? Er stond een soort van hijskraan achterop een van de wagons, maar die heb ik helaas niet goed op de foto kunnen krijgen...
  zondag 12 november 2006 @ 13:09:51 #129
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43473706
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef ReisT het volgende:

[..]

Bij mat 64 (Plan V dan) kan je daar nog gewoon komen hoor, alleen dus niet door de bagagedeur, maar gewoon vanaf het balkon.

Wel is er bij een paar in die bagageruimte een wandje gebouwd waarachter de Sandite-installatie zit (om dat spul op de rails te spuiten als ze glad zijn door de blaadjes). Van buiten herken je die stellen er dus aan dat een van de ramen niet doorzichtig is.
Oh oke, ik dacht dat ze allemaal afgescheiden waren
pi_43474349
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:08 schreef Erasmo het volgende:
Werktrein in Deventer afgelopen vrijdag:

[afbeelding]

Met extragratis voorbijkomende koploper:

[afbeelding]

Iemand enig idee wat ze er deden? Er stond een soort van hijskraan achterop een van de wagons, maar die heb ik helaas niet goed op de foto kunnen krijgen...
Ik denk vanwege werkzaamheden tussen Apeldoorn en Zutphen dit weekend
pi_43475208
Nog een ideetje voor de OP:
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat misschien ook wel een goed idee begint te worden is ergens een HTML hosten met alle oude delen. Begint wel een behoorlijk lange lijst te worden, en zo vaak wordt het toch niet gebruikt. Maar uit archief-oogpunt moet het wel vrij snel te bereiken zijn natuurlijk
Je kan de links naar de topics ook plaatsen als [url=topic1]1[/url], [url=topic2]2[/url], etc.
  zondag 12 november 2006 @ 14:27:07 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43476243
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:29 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Ik denk vanwege werkzaamheden tussen Apeldoorn en Zutphen dit weekend
Ok

Waarom staan er btw altijd een of twee koplopers in Zutphen? Die komen daar normaal gesproken nooit
pi_43476713
Omdat er 's avonds laat en 's ochtends vroeg de IC uit het westen via Deventer naar Zutphen rijdt
  zondag 12 november 2006 @ 14:45:32 #134
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43476967
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Omdat er 's avonds laat en 's ochtends vroeg de IC uit het westen via Deventer naar Zutphen rijdt
Met of zonder poppetjes erin?
pi_43477041
Vroeger was dat nog met poppetjes, nu geloof ik niet meer
pi_43477514
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Vroeger was dat nog met poppetjes, nu geloof ik niet meer
Somda geeft in doorkomststaat van Zutphen geen ledig mat. aan, dus met poppetjes :

Zondag 12 noveber 2006:
Tijd Treinnummer Type Van Actie Bestemming Diensten + voorspelling
07.29 1722 NSR Intercity Vertrek Gvc OC2 - 4248
08.11 1624 NSR Intercity Vertrek Shl OH11 (V) OH12 (A) - 4054

Groeten,
Trein-o-Fiel
pi_43477613
In de trein tussen Amsterdam CS en Schiphol kreeg iedereen gisteren gratis een overgangsbewijs 2-1 in uitgedeeld. Resultaat, in de intercity's vanuit Schiphol/.Amsterdam was de 1e klas die dag zo mogelijk nog voller dan de 2e klas... Overgangsbewijs is nog geldig tot maart geloof ik, dus ik maak er later wel weer eens gebruik van...

En ligt het trouwens aan mij, of is het de laatste paar weken weer totale prut m.b.t. vertragingen? Het aantal keren dat ik m'n (anders vaak haalbare) verbinding op de stadsbus niet haal is tegenwoordig beroerd hoog. Hij zou op zich fijn zijn als ik naast de keuze half uur wachten of half uur lopen ook de keuze bus halen zou hebben...
Bananenyoghurt...
  zondag 12 november 2006 @ 15:11:01 #138
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43477634
Maar dat lijkt me nogal overbodig, de sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt ook al op dat traject tussen Deventer en Zutphen

[ Bericht 25% gewijzigd door Erasmo op 12-11-2006 15:16:08 ]
pi_43477963
Vanwege de drukte en omdat de 1e trein naar Deventer op zondag pas om 8.04 vertrekt, rijdt die extra IC dus. Het is dan ook alleen op zondag
  zondag 12 november 2006 @ 15:31:45 #140
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43478118
Ach zo Ah well ze gooien ook zo'n beetje alle soorten materieel op dat traject, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een DD-AR reed

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmo op 12-11-2006 15:51:25 ]
  zondag 12 november 2006 @ 15:33:14 #141
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43478158
DD-ARM?
Zo dat is wel erg raar materieel
Heb je daar ook een foto van?
  zondag 12 november 2006 @ 15:51:34 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43478646
Wat?
pi_43479248
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:10 schreef groningerstudent het volgende:En ligt het trouwens aan mij, of is het de laatste paar weken weer totale prut m.b.t. vertragingen? Het aantal keren dat ik m'n (anders vaak haalbare) verbinding op de stadsbus niet haal is tegenwoordig beroerd hoog. Hij zou op zich fijn zijn als ik naast de keuze half uur wachten of half uur lopen ook de keuze bus halen zou hebben...
Echt hoog ligt de punctualiteit niet nee:
http://www.ns.nl/pages/overns.html
pi_43479471
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:16 schreef Carport het volgende:

[..]

Echt hoog ligt de punctualiteit niet nee:
http://www.ns.nl/pages/overns.html
Conclusie, ze hebben al zeker 5 weken hun doelstelling niet gehaald. Mijn observatie was dus niet geheel onterecht...
Bananenyoghurt...
  zondag 12 november 2006 @ 16:48:21 #145
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43480112
blaadjes zeker
  zondag 12 november 2006 @ 16:51:49 #146
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43480205
Hopen dat ik door die blaadjes strak m'n overstap in Utrecht wel haal
  zondag 12 november 2006 @ 16:56:38 #147
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43480327
Hehe, slip je zo het station uit
pi_43480904
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:24 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Conclusie, ze hebben al zeker 5 weken hun doelstelling niet gehaald. Mijn observatie was dus niet geheel onterecht...
Nah conclusie: die site is de afgelopen 5 weken niet upgedate, want volgens mij zitten we ondertussen al in week 46... dus waarschijnlijker is het dat het nog verder gezakt is...
pi_43481168
Wie heeft er trouwens zin om 24 november naar Emmerich te gaan om een Plan V te spotten al daar... Best wel zeldzaam namelijk
  zondag 12 november 2006 @ 17:56:48 #150
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_43482142
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef Zug-Chef het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om 24 november naar Emmerich te gaan om een Plan V te spotten al daar... Best wel zeldzaam namelijk
Ik niet... kuss
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
pi_43482263
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ok

Waarom staan er btw altijd een of twee koplopers in Zutphen? Die komen daar normaal gesproken nooit
1 Koploper is me echt een wereldvreemd raadsel, ik denk reserve-materieel. Heb wel is gehad dat mat 64 tussen Zutphen - Nijmegen het begaf. Toen werd er een Koploper ingezet.
De andere is vrij simpel te verklaren , dit is de nachttrein (2:47 Arnhem) naar Zutphen. Deze word al sinds jaar een dag gereden door een koploper .
  zondag 12 november 2006 @ 18:40:24 #152
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43483533
Koploper
  zondag 12 november 2006 @ 18:43:47 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43483621
Ah ok

Kan iemand btw voor me opzoeken wat ik kan verwachten tussen Deventer en Utrecht met de volgende trein? Met je mobieltje is dat een ramp om te doen
pi_43484091
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:10 schreef groningerstudent het volgende:
In de trein tussen Amsterdam CS en Schiphol kreeg iedereen gisteren gratis een overgangsbewijs 2-1 in uitgedeeld. Resultaat, in de intercity's vanuit Schiphol/.Amsterdam was de 1e klas die dag zo mogelijk nog voller dan de 2e klas... Overgangsbewijs is nog geldig tot maart geloof ik, dus ik maak er later wel weer eens gebruik van...
Was er wat loos op het spoor daar?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43484351
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Was er wat loos op het spoor daar?
Neuh, was vanwege de overlast die de werkzaamheden bij Amsterdam Zuid/WTC veroorzaken. Treinen die om moeten rijden via Schiphol Amsterdam CS en zo. Misschien dat ze daarom ook uitgerekend op dat traject de kaartjes uitdeelden. Heb ook geen idee of het vaker gebeurd, of dat ik juist op de goede tijd op de goede plek was.

edit: Schiphol wordt natuurlijk omgereden via A'dam...
Bananenyoghurt...
  zondag 12 november 2006 @ 19:20:40 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43484752
Wat een ramp net bij Deventer, er was geen een trein die op tijd vertrok
  zondag 12 november 2006 @ 20:06:10 #157
148385 Wadloper
Noorderling
pi_43486194
http://www.koploper.nl.tt
Dit is mijn site over de ICM
  zondag 12 november 2006 @ 22:14:04 #158
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43491202
Ik ben weer thuis

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43494272
bordjes freak
  maandag 13 november 2006 @ 10:57:22 #160
86072 thatsme
and That's you!
pi_43501301
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:06 schreef Wadloper het volgende:
http://www.koploper.nl.tt
Dit is mijn site over de ICM
wat een vreselijk irritant menu!
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 12:23:01 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43503732
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
zit een fout in de OP! 2x syntus balk ?
Mijn fout. Dat heb je als je dat midden in de nacht aanpast. Dan is de aandacht er niet geheel meer bij

Overigens reden de sneltreinen vandaag van 9.13 uit Groningen en 9.14 uit Leeuwarden met 2 stellen DM'90 ipv een enkel stel. Had ik eindelijk weer eens genoeg plaats om te zitten. 4 plaatsen voor me alleen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43507925
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mijn fout. Dat heb je als je dat midden in de nacht aanpast. Dan is de aandacht er niet geheel meer bij

Overigens reden de sneltreinen vandaag van 9.13 uit Groningen en 9.14 uit Leeuwarden met 2 stellen DM'90 ipv een enkel stel. Had ik eindelijk weer eens genoeg plaats om te zitten. 4 plaatsen voor me alleen
materiaal overschot nu de GTW in dienst is?
pi_43507940
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:06 schreef Wadloper het volgende:
http://www.koploper.nl.tt
Dit is mijn site over de ICM
heb je ook foto's van de cabine voor de machinist? ik ben wel benieuwd hoe ruim die nou zitten en wat voor uitzicht die hebbben.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_43508039
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

heb je ook foto's van de cabine voor de machinist? ik ben wel benieuwd hoe ruim die nou zitten en wat voor uitzicht die hebbben.




Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 14:49:42 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43508164
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:41 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

materiaal overschot nu de GTW in dienst is?
Kennelijk wel he

Overigens is wadsloper 3117 vrijdag weer op dienst gesignaleerd, oa door mezelf. Het stel had een opgeblazen motor enkele weken geleden. Hebben ze snel gefixt dan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43508460
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Kennelijk wel he

Overigens is wadsloper 3117 vrijdag weer op dienst gesignaleerd, oa door mezelf. Het stel had een opgeblazen motor enkele weken geleden. Hebben ze snel gefixt dan.
dan viel de schade cker wel mee
  maandag 13 november 2006 @ 15:28:37 #167
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43509420
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:58 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dan viel de schade cker wel mee
Ruilmotor er onder hangen en gaan met dat ding... Hebben ze inmiddels al officiële plukstellen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43509469
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ruilmotor er onder hangen en gaan met dat ding... Hebben ze inmiddels al officiële plukstellen?
kweenie

mischien een de DH-1tjes? of ligt daar een ander blok onder ?

DH-2 heeft 2 blokken tov 1 van een DH-1?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 15:32:10 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43509547
Heb net de OP weer een update gegeven. Delen van informatie die nog niet onder een kopje van een vervoerder zijn daar naar toe verplaatst, omdat ik denk dat de informatie daar beter tot haar recht komt. Ook is een dubbelstukje bovenin de OP over de internationale treinen verwijderd. Mochten er nog dingen aangepast moeten worden, doe dat dan gerust.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 15:33:02 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43509577
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ruilmotor er onder hangen en gaan met dat ding... Hebben ze inmiddels al officiële plukstellen?
3209 misschien?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43509722
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

3209 misschien?
k zie veel DH-2 rijen als ik op gr / lwd ben maar amper dh-1
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 15:53:46 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43510289
Heb vanochtend op Gn-Lw nog 4 DH1'tjes gezien. Verder rijden er naar Roodeschool vaak enkelen mee. De DH1 stellen worden met name in de spits als versterking ingezet, vandaar dat je ze misschien minder vaak ziet rijden. Bovendien zijn er maar 17 in het noorden, tegenover 31 DH2 stellen. Waarvan de 3209 al tijden aan de kant staat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43510374
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Heb vanochtend op Gn-Lw nog 4 DH1'tjes gezien. Verder rijden er naar Roodeschool vaak enkelen mee. De DH1 stellen worden met name in de spits als versterking ingezet, vandaar dat je ze misschien minder vaak ziet rijden. Bovendien zijn er maar 17 in het noorden, tegenover 31 DH2 stellen. Waarvan de 3209 al tijden aan de kant staat.
op lwd - stavoren reed ook vaak DH+2 + DH-1 daar zie ik nu alleen DH2 en in de spits 2x
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:04:24 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43510627
Anderhalve week geleden heb ik daarop nog een DH 1 gezien. Op Lw-Harlingen Haven rijdt vaak DH2 + DH1.

Ik kom maar 2 maal per week op het station van Leeuwarden, dus ik weet niet alles van de materieelinzet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43510912
Voordat de DH treintjes wegzijn moet ik er toch nog een keer heen. De laatste keer was met de elfstedentocht in 1997 .
Hoeveel man gaan er eigenlijk in zo een treintje?
pi_43510917
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
Anderhalve week geleden heb ik daarop nog een DH 1 gezien. Op Lw-Harlingen Haven rijdt vaak DH2 + DH1.

Ik kom maar 2 maal per week op het station van Leeuwarden, dus ik weet niet alles van de materieelinzet.
ah

vanaf afstand / hoogte lijken die DH-1 tjes trouwens net speelgoed treintjes
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:15:23 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511006
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef Willy84 het volgende:
Voordat de DH treintjes wegzijn moet ik er toch nog een keer heen. De laatste keer was met de elfstedentoch in 1997 .
Hoeveel man gaan er eigenlijk in zo een treintje?
In een DH 1'tje een stuk of 64 en in een 2'tje het dubbele. Dit zijn de plaatsen in de Fryslân configuratie. Voor Groningen moet je er nog enkele bij optellen. Het gaat hierbij om zitplaatsen. Het aantal staanplaatsen is mij niet bekend Maar veevervoer komt voor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43511050
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In een DH 1'tje een stuk of 64 en in een 2'tje het dubbele. Dit zijn de plaatsen in de Fryslân configuratie. Voor Groningen moet je er nog enkele bij optellen. Het gaat hierbij om zitplaatsen. Het aantal staanplaatsen is mij niet bekend Maar veevervoer komt voor
sommige DH-2tjes hebben ook weer eerste klas? :S
pi_43511058
Opvallend is wel dat de Friese wadlopers (zonder 1e klas) veelvuldig in Groningen te vinden zijn. En daar baal ik van. De Groningse wadlopers hebben meer zitplekken dan de Friese versie, die hebben een rij klapstoelen en een heleboel staanplaatsen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43511119
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef vw_caddy het volgende:
Opvallend is wel dat de Friese wadlopers (zonder 1e klas) veelvuldig in Groningen te vinden zijn. En daar baal ik van. De Groningse wadlopers hebben meer zitplekken dan de Friese versie, die hebben een rij klapstoelen en een heleboel staanplaatsen.
Nou en!

nog maar een maandje of 6 afzien en dan zijn ze allemaal wech!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:20:57 #181
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511199
Er is geen pijl meer op te trekken waar welk stel rijdt. Opvallend is echter wel dat de 3222 de laatste weken veel ritten naar of Stv of Hlgh rijdt. Verder was het opvallend dat deze zomer de 3109 en 3115 wekenlang in dezelfde samenstelling gereden hebben op Lw-Hlgh.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43511208
Dat dacht je. Gn-Rd gaat GTW rijden in Mei, Gn-Dz pas in september.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:22:41 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511275
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Nou en!

nog maar een maandje of 6 afzien en dan zijn ze allemaal wech!
Ik heb xx al gemaild of ze de dienstregeling van mijn buslijn om de sneltreinen Lw-Gn wilden heen bouwen. Ik heb er nog geen reactie op gehad. ik heb namelijk geen zin om nog tot september in de wadslopers te zitten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43511303
Maar hoeveel plaatsen zijn er nou? Inclusief staanplaatsen dus?
pi_43511339
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb xx al gemaild of ze de dienstregeling van mijn buslijn om de sneltreinen Lw-Gn wilden heen bouwen. Ik heb er nog geen reactie op gehad. ik heb namelijk geen zin om nog tot september in de wadslopers te zitten.
je kan natuurlijk ook je stoute schoenen aan doen en kijken hoe een groepje kwaklopers het doet als nieuwsjaarsvuur
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef vw_caddy het volgende:
Dat dacht je. Gn-Rd gaat GTW rijden in Mei, Gn-Dz pas in september.
je kan ook fietsen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:27:54 #186
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511454
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

je kan natuurlijk ook je stoute schoenen aan doen en kijken hoe een groepje kwaklopers het doet als nieuwsjaarsvuur
Zo ben ik niet. Bovendien moet ik van A naar B en dat gaat zonder treinen iets minder gemakkelijk als je per se moet het OV wilt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:30:04 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511521
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:23 schreef Willy84 het volgende:
Maar hoeveel plaatsen zijn er nou? Inclusief staanplaatsen dus?
Ik doe een gooi. DH 1 iets meer dan 100 en een DH 2 zal rond de 175 à 180 zitten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43511679
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zo ben ik niet. Bovendien moet ik van A naar B en dat gaat zonder treinen iets minder gemakkelijk als je per se moet het OV wilt.
Was ook een grapje

krijg je natuurlijk wel vervangend bus vervoer
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:37:07 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511773
Of je daar nu blij mee moet zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43511846
t zijn dan geen kwaklopers iig waarmee je reist
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:43:31 #191
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43511997
Je bent dan wel veel langer onderweg en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Nee, geef mij maar de GTW of de DM'90 hier in het noorden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43512060
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Je bent dan wel veel langer onderweg en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Nee, geef mij maar de GTW of de DM'90 hier in het noorden.
Electrificeren!

kennen we met aftandse Plan V stelletjes crossen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:47:00 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43512101
Dan moeten die eerst wel op revisie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43512154
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moeten die eerst wel op revisie
owja

anders vallen ze uit elkaar tegen de tijd dat de elektrificatie klaar is


wrom elektrificeren ze die zooi eiks niet?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:54:51 #195
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43512377
Zal wel te duur zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43512438
hmmzzz

mja, de bezetting tussen LWD - GN is toch wel redelijk hoog? dat je stukken waar 1x per uur wel 1 hele trein rijd niet elektrificeerd kan ik me voor stellen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 16:58:26 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43512504
Ik geloof dat het traject vroeger 1% reizigers te kort kwam voor elektrificatie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43512599
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat het traject vroeger 1% reizigers te kort kwam voor elektrificatie
o m f g

mischien een idee voor Arriva om eens een nieuw onderzoek der electrificatie te gaan uitvoeren ?


GTW heeft ommers ook geen eeuwig leven,
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 november 2006 @ 17:01:35 #199
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43512624
Stel jij het voor?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43512688
als ik wist aan wie en waar

en gezien ruwe olie ook duurder wordt, zal de explotatie van dieselmat toch ook op den duur duurder uit vallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')