quote:Naam: Porsche 911 CARRERA COUPE
Prijs: ¤ 14.950,-
Bouwjaar: 06/1984
Kilometerstand: 151.027 km
Carrosserie: Coupé
Brandstof: Benzine
Transmissie: Handgeschakeld
Gewicht: 1188 kg
Motor:
Kleur: Bruin metallic (Bruin)
BTW/marge: marge
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef Klonk het volgende:
die platgetrapte kever heeft wel genoeg topics gehad....
Koudquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hoi
hoe is het een stukkie naar het noorden ?
ik zie hier anders geen audi tt hoor?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef Klonk het volgende:
die platgetrapte kever heeft wel genoeg topics gehad....
de tt is een platgetrapte new beetle, de 911 is een platgetrapte oerkeverquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hier anders geen audi tt hoor?![]()
zonnig en lawaaig, ze zijn aan het knutselen aan de A73 en vandaag hebben ze een flinke machine bij zich.quote:
Ja, hier aan de A73 zijn ze ook bezig. Of was het de A50. Hmm.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonnig en lawaaig, ze zijn aan het knutselen aan de A73 en vandaag hebben ze een flinke machine bij zich.
dat kan zowel de A50 als de A73 maar ik gok de 73 daar is de weg op sommige stukken echt dramatisch, zeg maar in de buurt van Cuijckquote:Op donderdag 9 november 2006 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hier aan de A73 zijn ze ook bezig. Of was het de A50. Hmm..
Er is in ieder geval ergens hier in de buurt een stuk waar de (snel)weg flink kapot is. Gleuven erin enzo.
Logisch. Ik bedoel, Cuijk (zonder c jaquote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan zowel de A50 als de A73 maar ik gok de 73 daar is de weg op sommige stukken echt dramatisch, zeg maar in de buurt van Cuijck
Tussen Cuijk en de afrit naar de A77 zijn ze aan het werkt. Nu moet ik elke keer 70 gaan rijden als ik van Wijchen naar Boxmeer naar me meisje wilquote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan zowel de A50 als de A73 maar ik gok de 73 daar is de weg op sommige stukken echt dramatisch, zeg maar in de buurt van Cuijck
Dan rij je toch wat harderquote:Op donderdag 9 november 2006 10:16 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Tussen Cuijk en de afrit naar de A77 zijn ze aan het werkt. Nu moet ik elke keer 70 gaan rijden als ik van Wijchen naar Boxmeer naar me meisje wil![]()
Ik schreef Cuijk met een Cquote:Op donderdag 9 november 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Logisch. Ik bedoel, Cuijk (zonder c ja) is voor paupers. Met misschien een uitzondering van tonks dan
.
Er zijn er veel die dat doenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik schreef Cuijk met een C
te erg eigenlijk![]()
tot de flitsbrigade van ome koos daar staat en hoppa een bekeuring die dubbel zo hoog is als normaal en hard rijden bij werkzaamheden is not donequote:
nee, dit was gewoon dom, ik weet dondersgoed hoe je het schrijftquote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn er veel die dat doen. Moeilijk doen, terwijl het makkelijk kan/moet
.
Mja, vandaag wel 3 motoragenten gezien in en om Boxmeer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot de flitsbrigade van ome koos daar staat en hoppa een bekeuring die dubbel zo hoog is als normaal en hard rijden bij werkzaamheden is not done![]()
de motoragenten zochten een plek voor hun boodschappen, die passen niet in die koffersquote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, vandaag wel 3 motoragenten gezien in en om Boxmeer.
En alledrie een auto aangehouden en alledrie de kofferbak open.
Nee nog niet. Ik heb mijn tante uitgelegd waar het is. En aangezien zij Ikea-gek is gaat ze er vast een keer heen en vraagt ze mij vast wel meequote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
de motoragenten zochten een plek voor hun boodschappen, die passen niet in die koffers![]()
ben je trouwens al bij de ikea in Duisburg geweest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |