abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43386282
quote:
Democrats take control of the Senate

WASHINGTON - Democrats wrested control of the Senate from Republicans Wednesday with an upset victory in Virginia, giving the party complete domination of Capitol Hill for the first time since 1994.

Jim Webb's squeaker win over incumbent Sen. George Allen gave Democrats their 51st seat in the Senate, an astonishing turnabout at the hands of voters unhappy with Republican scandal and unabated violence in Iraq. Allen was the sixth Republican incumbent senator defeated in Tuesday's elections.

The Senate had teetered at 50 Democrats, 49 Republicans for most of Wednesday, with Virginia hanging in the balance. Webb's victory ended Republican hopes of eking out a 50-50 split, with Vice President
Dick Cheney wielding tie-breaking authority.

The Associated Press contacted election officials in all 134 localities where voting occurred, obtaining updated numbers Wednesday. About half the localities said they had completed their postelection canvassing and nearly all had counted outstanding absentees. Most were expected to be finished by Friday.

The new AP count showed Webb with 1,172,538 votes and Allen with 1,165,302, a difference of 7,236. Virginia has had two statewide vote recounts in modern history, but both resulted in vote changes of no more than a few hundred votes.

An adviser to Allen, speaking on condition of anonymity because his boss had not formally decided to end the campaign, said the senator wanted to wait until most of canvassing was completed before announcing his decision, possibly as early as Thursday evening.

The adviser said that Allen was disinclined to request a recount if the final vote spread was similar to that of election night.

The victory puts Sen. Harry Reid, D-Nev., in line to become Senate majority leader. He has led the Democrats since Tom Daschle, D-S.D., was defeated two years ago.
pi_43386302
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef du_ke het volgende:
Als je wilt dat scholen daar op mogen selecteren zal je de wet aan moeten passen niet een of andere commissie.
ik denk dat de CGB een hele vreemde opvatting van de wet heeft die niet door de rechter gestand zal worden gedaan.. Als dit klopt dan is inderdaad de commissie het probleem en kan die, confrom Rita, naar de ww.

[ Bericht 32% gewijzigd door Napalm op 09-11-2006 10:16:06 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43386315
Whahah, minister Kamp gister bij Pauw en Witteman. Wat heb ik gelachen zeg, wist niet dat het zo'n sukkel was.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 november 2006 @ 09:56:57 #4
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_43386318
je bent een lul.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_43386321
Blijk ik een Trojan te hebben, ErrorSafe. Denk ik.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43386333
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef Napalm het volgende:
[uote]
ik denk dat de CGB een hele vreemde opvatting van de wet heeft die neit door de rechter gestand zal worden gedaan..
Ik denk het wel. Maar het is natuurlijk de trend van rechts om zodra iemand een andere mening heeft, diegene meteen te wantrouwen en weg te moffelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43386348
O, nee, het is SpyWare en ik heb het niet, maar DaemonTools is adware. Ok... Lekker dan.
1 kernfysicus
pi_43386359
DaemonTools adware 0_o ?
Allah Al Watan Al Malik
pi_43386374
1 kernfysicus
  donderdag 9 november 2006 @ 09:59:14 #10
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43386377
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Maar het is natuurlijk de trend van rechts om zodra iemand een andere mening heeft, diegene meteen te wantrouwen en weg te moffelen.
De trend van rechts? Volgens mij is het links die meteen met de oorlog gaat zwaaien...

Verder vind ik de democratische legitimatie van rechter noch CGB voldoende maar dat is een ander verhaal.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43386379
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef Mutant01 het volgende:
Whahah, minister Kamp gister bij Pauw en Witteman. Wat heb ik gelachen zeg, wist niet dat het zo'n sukkel was.
Hij was vroeger allochtonenwoordvoerder bij de VVD. Dus dan moet je wel regelmatig achterlijke uitspraken doen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43386403
quote:

[..]

ik denk dat de CGB een hele vreemde opvatting van de wet heeft die niet door de rechter gestand zal worden gedaan.. Als dit lkopt dan is inderdaad de commissie eht probleem en kan die, confrom Rita, naar de ww.
Vind het gewoon erg raar dat als je het niet met iemand eens bent deze maar gelijk wilt afschaffen. Dat is gewoon erg zwak.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 9 november 2006 @ 10:01:32 #13
Stranger than fiction
pi_43386430
Yeah baby, links rechts onzin.

Het blijft een zwaktebod van Verdonk. Wanneer je het er niet mee-eens bent het verbieden.
pi_43386433
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef Napalm het volgende:

[..]

De trend van rechts? Volgens mij is het links die meteen met de oorlog gaat zwaaien...

Verder vind ik de democratische legitimatie van rechter noch CGB voldoende maar dat is een ander verhaal.
Het is altijd al de trend van rechts geweest. Verdonk die het CGB wil afschaffen, want de uitspraak vind ze maar niks. Of Ayaan Hirsi Ali die de kritieken van vrouwen in tehuizen negeert en vrolijk doorgaat met haar achterlijkheid. (Van verdonk zijn er trouwens wel meer voorbeelden, die kan je zelf ook wel bedenken )
Allah Al Watan Al Malik
pi_43386444
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
je bent een lul.
Ik ben beter dan jij.
pi_43386453
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij was vroeger allochtonenwoordvoerder bij de VVD. Dus dan moet je wel regelmatig achterlijke uitspraken doen .
Het is maar goed dat ik niet in het publiek zat, want dan had ik hem waarschijnlijk keihard uitgelachen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 november 2006 @ 10:03:03 #17
Stranger than fiction
pi_43386466
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik ben beter dan jij.
Onmiskenbaar.
pi_43386476
quote:

[..]

ik denk dat de CGB een hele vreemde opvatting van de wet heeft die niet door de rechter gestand zal worden gedaan.. Als dit lkopt dan is inderdaad de commissie eht probleem en kan die, confrom Rita, naar de ww.
Verdonk wil commissie Gelijke Behandeling afschaffen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 november 2006 @ 10:05:06 #19
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43386511
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef tvlxd het volgende:
Kennelijk.
Kan ook nog van BSPlayer komen.
1 kernfysicus
pi_43386517
Wat is de achtergrond van Kamp eigenlijk. Telkens als ik hem zie en hoor praten, moet ik denken aan een boer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_43386551
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Kan ook nog van BSPlayer komen.
Naar mijn weten heeft DaemonTools geen Adware, anders had ik het wel gemerkt denk ik. (met al mijn anti- ad en spyware progjes)
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 november 2006 @ 10:07:39 #23
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43386571
Since v4.00 Daemon Tools is Adware. However you can choose yourself if you want to disable the ads.
1 kernfysicus
pi_43386585
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef tvlxd het volgende:
Since v4.00 Daemon Tools is Adware. However you can choose yourself if you want to disable the ads.
Heb 4.03 en toch echt nooit iets van ads gezien
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 november 2006 @ 10:08:21 #25
Stranger than fiction
pi_43386589
ik merk ook niks van deamontools. Hij vraagt ook niet om toegang tot het i'net.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')