quote:Op donderdag 9 november 2006 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
shit ben vergeten op invoeren te drukken had het topic al wel gemaakt maar was aan het tellen![]()
Thanks!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Lienekien +2
Nembrionic + 1
Etcetera +1
Gatalin +1
PatriotOnline + 1
EdwardJobHopper+1
TheSilentEnigma +3
Hawaii_Tim +1
Berkery +1
Ik was al klaar en ik had je punt wel gezien maar ben gewoon vergeten om het er bij te zettenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks!
edit: ik mis mijn punt? was je al klaar?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was al klaar en ik had je punt wel gezien maar ben gewoon vergeten om het er bij te zetten![]()
![]()
![]()
je laatste ingredient is zo mooi dat ik het goedkeur!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rode tafelwijn, kruidnagelen, sinaasappelschil, kaneel, suiker, liefde![]()
Hehehe, dank je welquote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
je laatste ingredient is zo mooi dat ik het goedkeur!
Hawaii-Tim +1
officieel is het een glas cognac
Het is wel van dat proletenspulquote:Op donderdag 9 november 2006 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
't zal toch niet ordinair beukenhout zijn toch?
Stripfiguurtje, staat in de Metro. Rest van de cast bestaat uit een geflipte dokter, een soort vliegend makser en nog een paar...quote:
same thaught herequote:
Oh dat! nou, weet wel wat je bedoelt, maar wie van die dingkies dribbly is en hoe de rest heet is mij een groot raadselvquote:Op donderdag 9 november 2006 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stripfiguurtje, staat in de Metro. Rest van de cast bestaat uit een geflipte dokter, een soort vliegend makser en nog een paar...
Doe-Ran is nummer twee![]()
Mwoah...niet slechtquote:Op donderdag 9 november 2006 01:20 schreef BrandX het volgende:
[gokmodus]monster?[/gokmodus]
Kijk even op www.scribbly.nlquote:Op donderdag 9 november 2006 01:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn favo wezen of all time!
is dat het, Nem?
[afbeelding]
Nee dat waren aparte hints.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De link tussen het papier of de rare jongens en de draak snap ik niet, maar toch bedankt
In beide gevallen snap ik de link naar Draakje niet, maar naar Quibus nu welquote:
Verdomme, was net een reply op je vorige gok aan het tikkenquote:
Chinees nieuwjaar. Dan lopen ze in draken pakken.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In beide gevallen snap ik de link naar Draakje niet, maar naar Quibus nu wel
En het was niet direct genoemd naar het eiland Java, maar naar iets wat van het eiland kwam... wat voor product was dat?
Dat was laterquote:Op donderdag 9 november 2006 01:35 schreef tummeke het volgende:
Koffie werd volgensmij vroeger gebruikt als medicijn door de Arabieren ofzo?
Suuuhweetquote:Op donderdag 9 november 2006 01:52 schreef erkel het volgende:
Ben er ook nog, maar niet voor lang![]()
trouwens![]()
voor echte koffieliefhebbers www.koffiethee.nl
![]()
Mark Twainquote:Op donderdag 9 november 2006 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
Welke snorrebaard zei: I didn't attend the funeral, but I sent a nice letter saying I approved of it
quote:
Hahaha, ik dacht al dat je dat zou zeggen...Je gelooft het nooit, maar het staat in een leerboek van me wat ik gisteren gelezen hebquote:Op donderdag 9 november 2006 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]NvM +1
Welkom NvM. Je bent nieuw? Heb je de OP gelezen?
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht al dat je dat zou zeggen...Je gelooft het nooit, maar het staat in een leerboek van me wat ik gisteren gelezen heb![]()
Nou moet ik zeker een vraag verzinnen?
nee, onze chinees Confuciuszei naast mijn onderschrift, ook nog het briljante "Geef me een baan die bij mij past en ik hoef nooit meer te werken" wat twee topics AKQ eerder langskwam.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:12 schreef NvM het volgende:
Was dit niet Confucius?
NvM+1quote:Op donderdag 9 november 2006 02:14 schreef lienelien het volgende:
Plato?
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mag ik ook wel het punt dan, asjeblieft?
Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry.... dan krijg ik problemen met onze verheven quizzzzmaster die met zijn alziend oog altijd toekijkt
![]()
Ga je er vandoor of zwaai je iemand toe?quote:
haha, neen snap ik, maar ik zag alleen dat je mijn antwoord had gequote, maar dat ik het ount niet had, ik had nog even niet verder gekekenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry.... dan krijg ik problemen met onze verheven quizzzzmaster die met zijn alziend oog altijd toekijkt
![]()
Ligt het nou aan het late tijdstip dat ik deze zin niet snap?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk zelf ook niet weten. Waar heb ik het in eigenlijk over...![]()
![]()
nee, dat ligt aan mijn filosofenziel. Geloof me, probeer het maar niet te volgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt het nou aan het late tijdstip dat ik deze zin niet snap?
Excelsior natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 02:19 schreef NvM het volgende:
Okeeee!
Wat is de platenmaatschappij van o.a Johan en Spinvis?
Of is deze erg makkelijk...
Ah okquote:Op donderdag 9 november 2006 02:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, dat ligt aan mijn filosofenziel. Geloof me, probeer het maar niet te volgen.![]()
![]()
Mark zeg ff dat ze zich niet zo druk moeten maken.quote:
Nu volg ik het niet... wie maakt zich druk om welk punt dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve mensen ga lekker bekvechten om 2 uur 's nachts om niks en maak je vooral druk om een ten onrechte toegeëigend punt.
Trusten piepels.
Waar heb je het over tong? Ik zie niemand hier bekvechtenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve mensen ga lekker bekvechten om 2 uur 's nachts om niks en maak je vooral druk om een ten onrechte toegeëigend punt.
Trusten piepels.
Voor een MUZ Triv'er was het natuurlijk een eitje (maak je hem wel even bold?)quote:Op donderdag 9 november 2006 02:25 schreef NvM het volgende:
Mark +1
He verdomme. En ik maar met moeite hints verzinnen.
Ja en Solo is eigenlijk Michiel maar ook weer niet omdat ie J. Perkin is en een homo wiens vader rector was en zich nogaol bezig hield metr door breeken tegen alle stromingen al, zijnj beste vriendein is Leontien, die dan weer de dochter is van Emmy Verhey de Viollvirtuozequote:Op donderdag 9 november 2006 02:24 schreef NvM het volgende:
Moelijker dan ik dacht...Is hier dan geen echt muziekkenner aanwezig? Ehm...geeft ook cd's uit van (wijlen) Daryll-Ann, Bauer, Alamo race track, Ghost trucker en Solo. Gevestigd in Utrecht & Amsterdam. Hebben een studio in Weesp.
Check.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor een MUZ Triv'er was het natuurlijk een eitje (maak je hem wel even bold?)
Tong, ga maarquote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Solo is eigenlijk Michiel maar ook weer niet omdat ie J. Perkin is en een homo wiens vader rector was en zich nogaol bezig hield metr door breeken tegen alle stromingen al, zijnj beste vriendein is Leontien, die dan weer de dochter is van Emmy Verhey de Viollvirtuoze
Toch was de eerste cd best leuk.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Solo is eigenlijk Michiel maar ook weer niet omdat ie J. Perkin is en een homo wiens vader rector was en zich nogaol bezig hield metr door breeken tegen alle stromingen al, zijnj beste vriendein is Leontien, die dan weer de dochter is van Emmy Verhey de Viollvirtuoze
Het ligt dus niet aan mij dat ik 50% van de posts hier totaal niet kan volgen?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tong, ga maardoen schat, je bazelt. Tis wel gezellig hoor, maar we volgen je niet meer!
![]()
Zeker hij was een huisvriend hier toen ie nog jong was.quote:
Ik had net iets eerder naar bed moeten gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij dat ik 50% van de posts hier totaal niet kan volgen?
Nee hoor, we delen je smart. Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij dat ik 50% van de posts hier totaal niet kan volgen?
Voor de tweede keer vanavond (quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Odin?
ja ik volg er niets meer van hier, ik ga sloapequote:Op donderdag 9 november 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de tweede keer vanavond () ga je weg of zwaai je iemand toe?
way off. Aangezien dit niet veel op gaat leveren, zal ik een andere vraag stellen. Even denkenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:38 schreef MaJo het volgende:
Zeus?
Zeer warm!quote:Op donderdag 9 november 2006 02:47 schreef NvM het volgende:
Michealla Kraijceck? Of hoe je het ook schrijft...
Niet de knapste, want dat is Michaellaquote:Op donderdag 9 november 2006 02:52 schreef Mark het volgende:
Ze is de succesvolste tennisster die NL rijk is
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:56 schreef Gatalin het volgende:
Truste MaJo!
Is dit die rolstoeltennister?
quote:Op donderdag 9 november 2006 03:04 schreef tong80 het volgende:
Vergeer.
Is het pissren nog ergens goed voor.
Nou hoop ik datquote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, en hint over de vraag:
het zijn pockets.
ik zal de laatste hint ook even herhalen:
de schrijver heeft dezelfde voornaam als de schrijver van Das Kapital
aanvulling op deze hint; ook de eerste twee letters van de achternaam zijn hetzelfde, beiden hebben ook een vierletterige achternaam, dus alleen de laatste twee letters zijn anders....
Zijn overwinning op Sergi Bruguera in de Davis Cup-ontmoeting tegen Spanje (Nederland wint met 2-3)quote:Op donderdag 9 november 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
Wat is de grootste triomf van de tenniser Mark Koevermans ?
Karl May is de schrijver en de Winnetoo serie heeft hij o.a. geschreven.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:53 schreef BrandX het volgende:
werd geboren in Hohenstein-Ernstthal, als vijfde kind van de wever (papa) en zijn echtgenote (mama). Kort na zijn geboorte werd hij blind door vitaminegebrek. Negen van de dertien andere kinderen in het gezin stierven op jeugdige leeftijd. Gedurende zijn blinde kinderjaren vertelde zijn grootmoeder hem veel sprookjes, waardoor zijn fantasie zich ontwikkelde. Op vier- of vijfjarige leeftijd werden hem na medisch onderzoek de juiste voedingsmiddelen (vitamine A & D) toegediend, waarna hij kon zien.
De onderhavige persoon is dief geweest, en heeft daarvoor diverse malen vastgezeten. Ook is hij leraar geweest, en heeft zich uitgegeven voor vermogend arts (de stoutert), waarna hij (nadat hij betrapt was) ook weer diverse malen op het dievenpad geraakte en vastzat.
Uiteindelijk eindigde hij op een uitgeverij waar hij korte verhalen begon te schrijven. De jaren 1881-1887 vertegenwoordigden een hoogtepunt in zijn schrijversbestaan. De schrijver is echter wereldberoemd geworden om zijn westernverhalen.
wie is de schrijver, en welke westernverhalen bedoel ik?
Apollo was de eerste raket, bedacht ik me achteraf.....quote:Op donderdag 9 november 2006 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen Apollo 1 en Explorer 1 maar ik dacht apollo ?
dat is niet de kerk die ik bedoel in ieder geval en via google/wiki kom ik geen gegevens tegen dat de speelkerk wel beschikt over Disney figuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef ChopperMick het volgende:
Speelkerk in Eindhoven (bestaat die nog?)
helaasquote:Op donderdag 9 november 2006 09:33 schreef ChopperMick het volgende:
Speelkerk was/is een echte kerk die verbouwt werd tot indoor speeltuin, ruim voordat die als paddestoelen uit de grond schoten. Wat ik me herinner is dat boven de ingang wat strip/disney figuren stonden. Maar dat is wel heeel lang geleden dat ik daar was (volgens mij hebben ze er nu een flat neergezet).
Sint-Jan in Den Bosch dan maar. (zitten van die spugers op die ook voorkomen in de Klokkeluider v.d. Notre Dame)
Hoeveel kerken zullen en zijn in Gelderland? 1000? 2000? misschien nog wel meer. Wordt een hele gokpartij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef PatriotOnline het volgende:
nog een hint: provincie gelderland
in een stad danquote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoeveel kerken zullen en zijn in Gelderland? 1000? 2000? misschien nog wel meer. Wordt een hele gokpartij waarschijnlijk.![]()
Beter, of er moet zich nog een Gelderlander melden.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef PatriotOnline het volgende:
NIeuwe vraag?
nee, dat is de nieuwe brug (van na de oorlog)quote:Op donderdag 9 november 2006 10:04 schreef cafca het volgende:
Nelson Mandela
close, maar het is een engelsmanquote:Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Naar die poolse vent polalski ofzo?
+1 Homdeckquote:Op donderdag 9 november 2006 10:08 schreef Homdeck het volgende:
john frost
Firefoxquote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef ChopperMick het volgende:
Kon met Firefox niet inloggen, wist de vraag van de brug in Arnhem wel.![]()
Tssss.....................quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef PatriotOnline het volgende:
ChopperMick is al een dik half uur offline...
Waar is Jayhawk als je hem nodig hebt..quote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kan het antwoord ook niet zo snel vinden op wiki om te kijken of er al een goed antwoord is
Op deze site staat de vraag letterlijk hetzelfde: http://users.pandora.be/bosuilen/10e_valentijnsquiz_d.htmquote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kan het antwoord ook niet zo snel vinden op wiki om te kijken of er al een goed antwoord is
Ik heb het nu ook gevonden en volgens mij kunnen we dit antwoord wel goed rekenen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Flitspaal het volgende:
Valken?
Ja! Neleos +1quote:Op donderdag 9 november 2006 12:24 schreef Neleos het volgende:
Joe Pesci?
Haha, nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 november 2006 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Is Joe Pesci homo?
Nee, ik zoek eigenlijk 1 persoon. Hij was 13 jaar toen hij in de film speelde (figuranten-rolletje). Maar later is hij heel bekend geworden.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:34 schreef PatriotOnline het volgende:
Mick Jagger en anders Lee Towers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |