dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom...ik zet er helemaal niet op te wachten. Het meest uitgekauwde enzym wat er is.
Wordt ook meer c/p-werk.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
ik zal er geeneen meer openenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus. Het lijkt me wel verstandig om dit de laatste carnavalhools van dit jaar te laten zijn. Nu is het wel mooi geweest tot aan februari
Ik had niks anders verwachtquote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal er geeneen meer openen
ben ik zo voorspelbaar?quote:
komt er binnenkort aan. Een pokerfotoquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij sowieso geen foto's van je zelf recent. Hoe oud is die foto uit je fotoboek wel niet?
Inzake deze kwestie wel. BIj andere dingen ben je minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ik zo voorspelbaar?![]()
Rondje op kosten van RKC, en ik ga naar bed
wat is dat nou weer voor belachelijk censuur idee?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus. Het lijkt me wel verstandig om dit de laatste carnavalhools van dit jaar te laten zijn. Nu is het wel mooi geweest tot aan februari
Na een badbeat hoop ikquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er binnenkort aan. Een pokerfoto
Okee,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er binnenkort aan. Een pokerfoto
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor belachelijk censuur idee?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Na een badbeat hoop ik.
Ik moet eigelijk ook even een foto uppen.
zo lust ik er nog wel een paar........quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet proberen iedere user tevreden te houden...
Oh ja, even P&W kijken met o.a. de directeur van die namaak-pilsfabriek als gast.quote:
Ik neem mijn woorden van net terug, Carnavalstitels mogen blijven komenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, even P&W kijken met o.a. de directeur van die namaak-pilsfabriek als gast.
En dan nog een drukker Feyenoord-topicquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat Dirk-Kuijt geband is
weekje, ze slaan de competitieronde vaan aankomend weekend gewoon over. Scheelt weer een schandalige vertoningquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
De spelers van Feyenoord zullen na deze puike prestatie waarschijnlijk wel weer twee dagen vrij krijgen van Koeman![]()
Je lijkt wel een beetje op Wouter Bos, ook zo onbetrouwbaarquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden van net terug, Carnavalstitels mogen blijven komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |