Terwijl anderen weer zo >>quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar in sommige delen van Nederland zwaait men ook soms
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al een nar, dus maak ik geen kans
[afbeelding]
Ja, dat is wel populair hier in Bloemendaal.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
even testen:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Prins is onder mijn standquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
maargoed wie wordt de nieuwe Prins?
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel populair hier in Bloemendaal.
3-2 voor RKC
Maar misschien kunnen de Feyenoorders hier dan wel een 'feessie' vieren met Noca en Clauquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuid![]()
is toch onder-de-rivierenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat wordt geen polonaise in Rotterdam-Zuid![]()
ik zal naar ze zwaaien:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het enige wat ze bij Feyenoord doen, is als een stelletjeover het veld lopen
hoiquote:
Hey Clauwtje!quote:
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoordquote:dit wordt de ontslag van Ronald Koeman morgen.
Terecht lijkt me.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoord
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoord
dat wel natuurlijkquote:
en dat heeft nog niemand eerder gedaanquote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef RayMania het volgende:
Morgen en vrijdag totale isolatie hier, moet nog beginnen aan een 30-pagina's-tellend verslag over het enzym Ligase.
Je hebt volgens mij sowieso geen foto's van je zelf recent. Hoe oud is die foto uit je fotoboek wel niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb zo snel geen foto van mezelf van vorig jaar; als twistermat
Daarom...ik zit er helemaal niet op te wachten. Het meest uitgekauwde enzym wat er is.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat heeft nog niemand eerder gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |