Miss Honey zei je?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Adeline het volgende:
Eh. Morrissey dus.
Ik zei niets, ik typte, en dat typte ik niet, en ik zei het dus al helemáál niet.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Adeline het volgende:
Hey, ja, val me niet aan, ik realiseer me dat het hevig suf is om over fokkers te dromen, maar ik was, gelijk zoals ik immers ben, onmeunig galant in [betreffende droom]. Het was niet eens een vuige droom.
Het was niet eens een Vuige Droom! En het ging deels over Morrisey..
[afbeelding].
Q.?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
De woorden 'vuig', 'Morrissey' & 'onmeunig' (Noord-Veluwe.. Hoi Q. Leuke kloon.) in 1 post. Rawrrrr.
.
Puik plan, misschien dat we hem dan snappen!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Adeline het volgende:
Hoppa.. Zal ik even de hele droom vertellen, dame?
OPGEHOERD KUTNEWBIEquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Puik plan, misschien dat we hem dan snappen!![]()
![]()
Het spookt af en toe nog door mijn hoofd. Puurheid ende sereenheid in superlatieven. Welja.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jammer.
Wat voor thee dronken we ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Adeline het volgende:
Okay, de droom dus.
Ik was in een tweedehands boekenwinkel, een rare, want alle boeken waren uitgestald in oldtimers. In de dashbordkastjes, onder de motorkap en meer van dat soort plekken. Voorts, ik ben aan het snuffelen (ik zat achter het stuur) onder het stuur en vind een super dik boek over Morrissey, een biografie ofzo. En ik dacht, "dat is nou echt iets voor Au3". En daarna ging ik het naar jou brengen hebben samen zitten theebeppen. Tøf, hè?.
Als ik in U zou zijn kwam ik meezuipen. Ook al zou je het niet willen.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Onmeunig is een mooi woord. Ik zou er verdomd een fles champagne voor opentrekken.
Lapzwans Souchong.quote:
Ja. Abstractheid ook vooral. En ondoorgrondelijkheid.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Adeline het volgende:
[..]
Het spookt af en toe nog door mijn hoofd. Puurheid ende sereenheid in superlatieven. Welja.
Ja, het waren niet de meest heldere dagen uit mijn leven, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Abstractheid ook vooral. En ondoorgrondelijkheid.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Puik plan, misschien dat we hem dan snappen!![]()
![]()
quote:
Whehe, heb je het lekker toch verteld!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Adeline het volgende:
Okay, de droom dus.
Ik was in een tweedehands boekenwinkel, een rare, want alle boeken waren uitgestald in oldtimers. In de dashbordkastjes, onder de motorkap en meer van dat soort plekken. Voorts, ik ben aan het snuffelen (ik zat achter het stuur) onder het stuur en vind een super dik boek over Morrissey, een biografie ofzo. En ik dacht, "dat is nou echt iets voor Au3". En daarna ging ik het naar jou brengen hebben samen zitten theebeppen.
Tøf, hè?.
Dat is correct. Maar wel woest aantrekkelijk overigens.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, het waren niet de meest heldere dagen uit mijn leven, als je dat bedoelt./
.
Gaat u vooral uw gang.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik hier trouwens even melden dat het door mij zojuist gekokkerelde stukje nu alweer iets meer uitstervende blauwvin tonijn perfect gelukt is ?
Dat laatste is nog immer van kracht. U?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar wel woest aantrekkelijk overigens.
Nou, het door mij zojuist gekokkerelde stukje natuurleed is dus erg lekker.quote:
Mooi. Ga je nu ook nog zeggen wat je van mijn droom vond, of ga je [die] gewoon negeren?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, het door mij zojuist gekokkerelde stukje natuurleed is dus erg lekker.
Ik heb tegenwoordig een pony.*quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef Adeline het volgende:
[..]
Dat laatste is nog immer van kracht. U?
Voor deze keer!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan ik hier de groetjes doen?
Ik wou dat ik op hetzelfde moment hetzelfde had gedroomd. Dan was het net echt geweest.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Adeline het volgende:
[..]
Mooi. Ga je nu ook nog zeggen wat je van mijn droom vond, of ga je [die] gewoon negeren?
Ahja, ik was deze zomer helemaal kortgeknipt maar ben thans weer hevig lokkende.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een pony.*
Het haar, niet het dier; ik ben toch zeker Sinterklaas niet.
Ja, nou, ik heb het boek dus ook niet echt. Het was echt dik. Dubbel de Heilige Schrift, zeg maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op hetzelfde moment hetzelfde had gedroomd. Dan was het net echt geweest.
Vol verwachting klopt mijn klitje.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ahja, ik was deze zomer helemaal kortgeknipt maar ben thans weer hevig lokkende.
Hoe meer Morrissey, hoe beter, zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb het boek dus ook niet echt. Het was echt dik. Dubbel de Heilige Schrift, zeg maar.
Ja, hàllo, blijven we nog wel even een echte dame?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn klitje.
Ach, het is geen Shostakovich, of Webern. Of Mahler op een vrijdagochtend met een kater leeuwend naast een schone dame. Maarja, ik snap wat je bedoelt. Het kan er mee door.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoe meer Morrissey, hoe beter, zeg ik altijd maar.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef remlof het volgende:
Bier.
Dominique ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef remlof het volgende:
Ah Audrie, da's inderdaad stukken beter dan die Dominique!
Bier, graag!
Ik moet zeggen dat het idee van jouw pony* me ook niet klein kan houden.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Genotsfriemeltje, excuses. Vol verwachtig dus he.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ach, het is geen Shostakovich, of Webern. Of Mahler op een vrijdagochtend met een kater leeuwend naast een schone dame. Maarja, ik snap wat je bedoelt. Het kan er mee door.
Ja, okay, hij is geniaal. Maar geen Jood, snap je. En hij is niet dood. Hij moet nog even rijpen, zie je?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding].
[afbeelding].
[afbeelding].
Mijn pony brengt vele mannen tot grote hoogten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:08 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het idee van jouw pony* me ook niet klein kan houden.
De haardracht dus, niet het dier. Ik ben toch zeker geen marokkaan.
Morrissey is toch geen kaas, man.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, okay, hij is geniaal. Maar geen Jood, snap je. En hij is niet dood. Hij moet nog even rijpen, zie je?
Ik zag het ja, in de Tivoli. Die tienerjongetjes keken zo wulps naar je.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn pony brengt vele mannen tot grote hoogten.
Doen die het met onevenhoevigen tegenwoordig ?
Ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Morrissey is toch geen kaas, man.
Het doet me allemaal niks zolang jij niet wulps naar me flikflooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:13 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik zag het ja, in de Tivoli. Die tienerjongetjes keken zo wulps naar je.
Herbivoor scherbivoor.
Ik kom (whehehe) er liever niet, maar de volgende keer zal ik je eens aan je pony trekken (whehehe).quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het doet me allemaal niks zolang jij niet wulps naar me flikflooit..
Tienerjongetjes, pwah, ik eet ze als ontbijt.
Nou dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef Adeline het volgende:
Ja.
Ik moet altijd lachen om die haren van hem.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou dan.
En om mijn punt te illustreren:
[afbeelding].
[afbeelding].
Gaarne.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik kom (whehehe) er liever niet, maar de volgende keer zal ik je eens aan je pony trekken (whehehe).
Ja, als jij meedoet. Of zit je nog steeds in die belachelijke anti-alcohol periode van je?quote:
Wat zou er nou gebeuren als ik mijn pony ook zo de lucht in doe ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die haren van hem.
Wow. Ik wou "pleuris" typen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Adeline het volgende:
Die kast kan de kleurig krijgen.
Dan zijn het de tienerjongetjes en -meisjes!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zou er nou gebeuren als ik mijn pony ook zo de lucht in doe ?
Ik zit in een "minder, maar kwalitatief betere alcohol"-periode.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, als jij meedoet. Of zit je nog steeds in die belachelijke anti-alcohol periode van je?
Die om me lachen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Adeline het volgende:
[..]
Dan zijn het de tienerjongetjes en -meisjes!
Maar daar is niets mis mee. Zolang je maar niet in je pedanterie de SchultenLau laat staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zit in een "minder, maar kwalitatief betere alcohol"-periode.
Die ik op hun bek ga tyfen omdat ze naar mijn leeuwin staren. Kijk mijn frons:quote:
Ik ben een dame, verdammt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef Adeline het volgende:
[..]
Maar daar is niets mis mee. Zolang je maar niet in je pedanterie de SchultenLau laat staan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef Adeline het volgende:
[..]
Die ik op hun bek ga tyfen omdat ze naar mijn leeuwin staren. Kijk mijn frons:.
Dan schenk ik het wel voor je in een Grolsch-glas, freule van zeur tot zemelap.quote:
Hey BS.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Adeline het volgende:
De Blonde Engel rouwt. Men heeft in der minne geschikt. Och hemel.
BB.quote:
Zo blijkens het is.quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn pony nooit Morrisseyesk omhoog heb staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef Adeline het volgende:
Ik bedoel, wat is een leeuwin zonder Morrissey-manen? Nou?
Maar je leeuwt dan ook niet met jan-en-alleman. Toch? Hè? Tóch?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn pony nooit Morrisseyesk omhoog heb staan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
da's zon puber slowchat-wannabee-reeks hier in onz
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Adeline het volgende:
[..]
Maar je leeuwt dan ook niet met jan-en-alleman. Toch? Hè? Tóch?
hoe sp-esquequote:
Godsamme, Ikea.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]. Nee. [afbeelding].
Alleen ben ik, mijn fles champagne onaangeroerd, koukleumend tussen mijn neue Ikea meubilair.
Ik ga een pot Pai Mu Than zetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef Adeline het volgende:
Ik moet even een pot verse Lapsang zetten. En een bier openen.
tochquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens dit topic is vol
Dat heb ik je ooit aangeraden, is het niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga een pot Pai Mu Than zetten.
Lang niet gedaan. Je bent lang uit mijn leven geweest, BS.
Oh man, ik ben verliefd op Wesmalle dubbel.quote:
Verdulle, het vriendinnetje van SJ ook al.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, BS, ik doe tegenwoordig aan buikdansen.
Ik ben te druk met componist en literatuurwetenschapper te worden. Een derde studie zou mijn dood betekenen, vermoed ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
BS. Ben jij trouwens al bioloog geworden?
Ah zo. Ok. Er zijn ook genoeg biologen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik ben te druk met componist en literatuurwetenschapper te worden. Een derde studie zou mijn dood betekenen, vermoed ik.
Geuze Timmermans is ook erg puik. Al is het niet erg stoer. Maar wel puik.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Adeline het volgende:
[..]
Oh man, ik ben verliefd op Wesmalle dubbel.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
tortelhazen
Ken ik niet. Houten Kop en Judas kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Geuze Timmermans is ook erg puik. Al is het niet erg stoer. Maar wel puik.
Maar BB, ik heb jou ook al heel lang niet gesproken !quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
En nu laat ik jullie 2 tortelhazen wel alleen
ohja en hoi AU3
Ik jou alsmede tevens ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar BB, ik heb jou ook al heel lang niet gesproken !
Mieters. Vergeet mieters niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Geuze Timmermans is ook erg puik. Al is het niet erg stoer. Maar wel puik.
Klinkt best wellustig.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
natte dingen in mijn ganz neues prullenmandje gooien.
Van leeuwen word je ook high.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef Adeline het volgende:
Oh, Lapsang Souchong. Waarom ben je zo lekker? Ik heb nu al drie liter gedronken en ben er high van.
Ken je dat, Au3? Dat je zoveel thee drinkt dat je er high van wordt?
Ja, maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Van leeuwen word je ook high.
Mijn ouders willen overigens ook niet dat ik "natte dingen" in mijn "prullemandje" gooi, maar ik vrees dat ze over de ingangseisen van mijn "prullemandje" en prullemandje weinig te zeggen hebben.quote:
Vrees?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ouders willen overigens ook niet dat ik "natte dingen" in mijn "prullemandje" gooi, maar ik vrees dat ze over de ingangseisen van mijn "prullemandje" en prullemandje weinig te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ouders willen overigens ook niet dat ik "natte dingen" in mijn "prullemandje" gooi, maar ik vrees dat ze over de ingangseisen van mijn "prullemandje" en prullemandje weinig te zeggen hebben.
Ja, ik ook, en dan plas ik zoveel dat ik me begin te vervelen omdat het zo lang duurt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet altijd voornamelijk plassen.
Droge dan wel absorberende dingen dan ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Inderdaad, dingen.quote:
Man, ik gooi er uberhaupt weinig in. Ik zat sinds juli zonder prullemand en dat ging ook goed al die tijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Droge dan wel absorberende dingen dan ?
Ps. Dingen
Qua inkomen an sich ook wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
Au3 is inderdaad nogal charmant, qua voorkomen dan hé!
Dat is goed voor mijn inruilwaarde. Ik ben een professioneel biertappende vrouw.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Adeline het volgende:
JA IK BEDOEL DUS DE TIVOLI ENZO
Ik zou ook nog wel een keertje ooit willen leeuwen met cerror, denk ik. Of is dat stom, BS ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
Au3 is inderdaad nogal charmant, qua voorkomen dan hé!
En godensgeschenk aan de mansheid!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn inruilwaarde. Ik ben een professioneel biertappende vrouw.
Ik kan het alleen maar drinken. Mijn tappers worden altijd glazen vol schuim.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn inruilwaarde. Ik ben een professioneel biertappende vrouw.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
PvdA
Ik ga.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
29 dec venetian snares en bong-ra in tivoli...
waarom heb ik nooit geld
Daarom is er blik. Blikken vol.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar drinken. Mijn tappers worden altijd glazen vol schuim.
Ja, eh. Blikken zijn er voor als de flessen leeg raken.quote:
oeh dan hou ik me evnt aanbevolenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga.
Ik meende dat ik iemand anders op de gastenlijst moest zetten, maar als dat nou niet het geval is, dan kan ik jou er wel opzetten als je wil.
Ja, BS ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Adeline het volgende:
Au3?
Wat is de klering?quote:
quote:
Een beetje zoals kleurig, maar dan anders. Iets met klote en tering en pleuris enzo.quote:
U was toch vertrokken van de campus? Voorgoed?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een beetje zoals kleurig, maar dan anders. Iets met klote en tering en pleuris enzo.
quote:
Met de noorderzon, BS.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef Adeline het volgende:
[..]
U was toch vertrokken van de campus? Voorgoed?
Toevallig vlakbij de Ekko?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met de noorderzon, BS.
Nouja, een noorderzon van een kilometer verderop, maar soit.
Wat denk je trouwens over leeuwen met cerror, BS ? Zou dat aan te raden zijn, denk je ?quote:
Als je van bands zoals Kutschurft en de hele dag over Atari's lullen houdt wel. Anders, ach, ik ken hem niet persoonlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat denk je trouwens over leeuwen met cerror, BS ? Zou dat aan te raden zijn, denk je ?
Nee, BS, je bent geen homo. En ik hou van Morrissey en Macs, dat is veel toffer.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Adeline het volgende:
[..]
Als je van bands zoals Kutschurft en de hele dag over Atari's lullen houdt wel. Anders, ach, ik ken hem niet persoonlijk.
Waarom zou je met iemand anders willen leeuwen dan diegene die het leeuwen mede heeft uitgevonden?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.
Ik was gewoon een beetje aan het inventariseren. En cerror is toch al weg, dus het boeit niet.
Oh, dat stuk miste ik. Jij bent ook geen homo, hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, BS, je bent geen homo. En ik hou van Morrissey en Macs, dat is veel toffer.
Nou, dan leeuw ik toch gewoon met jou en dan huur ik cerror wel in voor brute werkseks. Regen en wind maken enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Adeline het volgende:
[..]
Waarom zou je met iemand anders willen leeuwen dan diegene die het leeuwen mede heeft uitgevonden?
Mijn Mac en ik zijn heel gelukkig met elkaar, ook al heb ik 'm laatst uit mijn hoogslaper laten vallen waardoor er nu een dinges blokkeert in z'n combidrive. Maar, hij heeft me vergeven en we kijken elkaar diep in de ogen terwijl ik dit tik.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Adeline het volgende:
[..]
Oh, dat stuk miste ik. Jij bent ook geen homo, hoor..
Ahja, en Macs zijn oké.
Mits spidermanonderbroek.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, dan leeuw ik toch gewoon met jou en dan huur ik cerror wel in voor brute werkseks. Regen en wind maken enzo.
Jammer dat die krengen zo ontiegelijk veel geld kosten.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn Mac en ik zijn heel gelukkig met elkaar, ook al heb ik 'm laatst uit mijn hoogslaper laten vallen waardoor er nu een dinges blokkeert in z'n combidrive. Maar, hij heeft me vergeven en we kijken elkaar diep in de ogen terwijl ik dit tik.
Ik draag momenteel ook een Ikeapyjama. Lekker warm naast de verwarming, kopje Pai Mu Than erbij, Ikeakaarsjes in mijn nieuwe Ikeakaarsenbakjes.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef Adeline het volgende:
Ikea, hè?
Huuuuu.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik draag momenteel ook een Ikeapyjama. Lekker warm naast de verwarming, kopje Pai Mu Than erbij, Ikeakaarsjes in mijn nieuwe Ikeakaarsenbakjes.
Die is stuk.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Adeline het volgende:
[..]
Huuuuu..
Draag je wel [die ene] onderbroek?
Ja, toen ook al. Boeiend. Mijn lieferlingsonderbroek is ook stuk, ik draag hem uit protest.quote:
Onderbroeken zijn voor het plebs.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, toen ook al. Boeiend. Mijn lieferlingsonderbroek is ook stuk, ik draag hem uit protest.
Eh, ja, Het houdt het wat bij elkaar, zeg maar. Het kan ernstig pijnlijke situaties voorkomen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Onderbroeken zijn voor het plebs.
Het is niet dat er stukken rosbief afvallen als ik geen slipje aanheb anders.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:33 schreef Adeline het volgende:
[..]
Eh, ja, Het houdt het wat bij elkaar, zeg maar. Het kan ernstig pijnlijke situaties voorkomen.
Ja, ik weet niet in hoeverre zulks veranderd over de jaren, maar toen was dat niet het geval, neen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet dat er stukken rosbief afvallen als ik geen slipje aanheb anders.
NOU HET HANGT IN ELK GEVAL NOG NIET IN MIJN BROEKSPIJP. NOU GERUSTGESTELD ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet in hoeverre zulks veranderd over de jaren, maar toen was dat niet het geval, neen.
Maar ik bedoelde het meer voor de man, als [het] in broekspijpen gaat hangen krijg je vervelende situaties.
Okay, 1-0. Ik lachte hardop.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NOU HET HANGT IN ELK GEVAL NOG NIET IN MIJN BROEKSPIJP. NOU GERUSTGESTELD ?
Zo blijkens het is. Ik keek laatst trouwens die film die jij zo tøf vindt, Hedwig ofzo. Ik vond er geen klap aan. Maakt je niet minder tøf, trouwens.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Adeline het volgende:
[..]
Zo blijkens het is. Ik keek laatst trouwens die film die jij zo tøf vindt, Hedwig ofzo. Ik vond er geen klap aan. Maakt je niet minder tøf, trouwens.
Nah, ik heb een hekel aan films. Ik ben meer van de verre-reizen-in-je-eentje-wegkwijnen-onder-een-boom.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jammer.
Heb je dan nog wel andere wel toffe films gezien dan ?
Nee, ik zat even te verwerken dat jij mijn lievelingsfilm klote vind.quote:
Ja, ik hoor het je nog zeggen. "HilaaaaaRRRRRRRRRRRRRisch". Met zo'n rollende 'R', dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik zat even te verwerken dat jij mijn lievelingsfilm klote vind.
Ja godver, hou je nog van me of niet ofzo ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:47 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het je nog zeggen. "HilaaaaaRRRRRRRRRRRRRisch". Met zo'n rollende 'R', dus.
Ik zo van helemaal vol van verwachtig enzo.
Onmeunig vuig veel.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja godver, hou je nog van me of niet ofzo ?
Ja, ik zag je posten en ik wou wel met je beppen. Je bept altijd zo fijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je post dat je je verveelt en dat het saai is, en een minuut later is BS opgestaan uit de dood.
Lekker doorspoelen, BS. Zolang je je maar niet verveelt op de WC.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:11 schreef Adeline het volgende:
Ik begin aan mijn zesde liter Lapsang, Au3. Wordt dit overdreven geacht?
Godsamme, ik verveel me overal. Alleen leeuwen doet me goed.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Lekker doorspoelen, BS. Zolang je je maar niet verveelt op de WC.
Wat is jouw mening over hoogslapers, BS ?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:14 schreef Adeline het volgende:
[..]
Godsamme, ik verveel me overal. Alleen leeuwen doet me goed.
Ik vind het zoiets als makreel met slagroom.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over hoogslapers, BS ?
Ik heb tegenwoordig namelijk een hoogslaper.
Het is ook een beetje haring met vanilleijs, maar het jaargetijde is verkeerd voor weides met bier.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik vind het zoiets als makreel met slagroom.
Ja, nou, hoogslapen lijkt me eigenlijk net zoiets als gewoon slapen. Alleen dat je dan steeds een trapje af moet als je weer anderhalve liter Lapsang achter de kiezen hebt.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is ook een beetje haring met vanilleijs, maar het jaargetijde is verkeerd voor weides met bier.
Ja, of bergen met thee.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:20 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, nou, hoogslapen lijkt me eigenlijk net zoiets als gewoon slapen. Alleen dat je dan steeds een trapje af moet als je weer anderhalve liter Lapsang achter de kiezen hebt.
Oh, ik verlang naar de weides met bier..
Gewoon uit protest een emmer op de grond zetten en van je trap af kotsen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, of bergen met thee..
En ja, dat kuttrapje.. Vooral toen ik ziek was, was dat erg leuk. Voel je weer een kotsbui aankomen, breek je bijkans je nek over dat kuttrapje.
.
Zul je net weer zien dat ik het voor elkaar krijg om daar mijn Mac dan weer in te laten vallen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:23 schreef Adeline het volgende:
[..]
Gewoon uit protest een emmer op de grond zetten en van je trap af kotsen.
Ew. Knap trouwens, dat dat ding zo'n val overleeft.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zul je net weer zien dat ik het voor elkaar krijg om daar mijn Mac dan weer in te laten vallen..
Het viel op mijn wasrekje.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ew. Knap trouwens, dat dat ding zo'n val overleeft.
Oh, mevrouw was weer even expres dramatisch aan het doen, hè?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het viel op mijn wasrekje.
Zal ik 'm ff aanslingeren ?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef Adeline het volgende:
Heb je nog IRC, Au3?
Lijkt me puik. Welk kanaal? #muziek?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zal ik 'm ff aanslingeren ?
Colloqui in mijn geval.
Ik mag altijd graag met mijn reusachtige mok café au lait in de woonkamer de krant zitten lezen, pal naast de verwarming, krant op de eettafel, beetje naar buiten kijken naar de uitkeringtrekkende sjoemelbuurman en alle werkende ouders die hun kroost naar het kinderdagverblijf bij ons op de hoek brengen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:12 schreef Adeline het volgende:
Koffie is echt onmeunig smerig. En ik krijg er zo'n vervelend opgejaagd gevoel van.
Ik had ook zo'n buurman, de hele dag halve liters zuipen, en dan af en toe met z'n dikke buik uit het raam hangen en dronken naar voorbijgangers schreeuwen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik mag altijd graag met mijn reusachtige mok café au lait in de woonkamer de krant zitten lezen, pal naast de verwarming, krant op de eettafel, beetje naar buiten kijken naar de uitkeringtrekkende sjoemelbuurman en alle werkende ouders die hun kroost naar het kinderdagverblijf bij ons op de hoek brengen.
Nee, deze heeft een driewielig oranje bestelwagentje waarmee hij door de buurt rijdt en fietsen steelt, die hij vervolgens opknapt en verpatst. En hij heeft een uberjong dochtertje die om de een of andere reden nooit op school lijkt te zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:17 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n buurman, de hele dag halve liters zuipen, en dan af en toe met z'n dikke buik uit het raam hangen en dronken naar voorbijgangers schreeuwen..
Nu is hij dood..
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:17 schreef nietzman het volgende:
Kut, ik post in ONZ.
Oh, die van mij kwam niet eens buitenshuis. Die liep alleen maar dronken nakend door het huis en keek téévéé. Achja. Ik vraag me af hoe hij aan zijn bier kwam.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, deze heeft een driewielig oranje bestelwagentje waarmee hij door de buurt rijdt en fietsen steelt, die hij vervolgens opknapt en verpatst. En hij heeft een uberjong dochtertje die om de een of andere reden nooit op school lijkt te zijn.
Grote reunie, Nietz ? Lust je koffie ?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:21 schreef nietzman het volgende:
Hai Aud.. Wanneer is de grote reünie?
Nederlandse dagtelevisie zou een reden zijn voor mij om niet werkloos te willen zijn. En als ik werkloos was, dan ging ik wel kraker worden ofzo. Die vervelen zich nooit, lijkt het wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:21 schreef Adeline het volgende:
[..]
Oh, die van mij kwam niet eens buitenshuis. Die liep alleen maar dronken nakend door het huis en keek téévéé. Achja. Ik vraag me af hoe hij aan zijn bier kwam.
Heb jij een téévéé? [Toen] toch niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nederlandse dagtelevisie zou een reden zijn voor mij om niet werkloos te willen zijn. En als ik werkloos was, dan ging ik wel kraker worden ofzo. Die vervelen zich nooit, lijkt het wel.
J'wel, maar dan wel met lait. Of rum.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Grote reunie, Nietz ? Lust je koffie ?
Ja. Momenteel wel. Maar die is van mijn huisgenote. Ik was sowieso al niet het tvkijkende type.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:24 schreef Adeline het volgende:
[..]
Heb jij een téévéé? [Toen] toch niet?
Phew.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Momenteel wel. Maar die is van mijn huisgenote. Ik was sowieso al niet het tvkijkende type.
Ja. Dat is tof.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
J'wel, maar dan wel met lait. Of rum.
Maar jeweet, een grote fuif met Eert, Q, San en al die andere mensen die ik me zo snel niet meer herinner, zodat we het met weemoed kunnen hebben over onze tijd van jonge onbezonnenheid.
Die kunst van Herman Stoete is best matig, als ik bevoegd ben een oordeel te mogen vellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:29 schreef nietzman het volgende:
Maar nu fiets ik even naar het Groninger museum om een expositie voor kindertjes te maken. Komen jullie ook allemaal snel de expositie over Herman Brood checken? Hij is tof.
Dag kienders! Kusjes!
Jij wil gewoon wederom mijn achterwerk onzedelijk betasten met je stationshalvloer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
J'wel, maar dan wel met lait. Of rum.
Maar jeweet, een grote fuif met Eert, Q, San en al die andere mensen die ik me zo snel niet meer herinner, zodat we het met weemoed kunnen hebben over onze tijd van jonge onbezonnenheid.
¿Que?quote:
Ik hou niet van kinderen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:29 schreef nietzman het volgende:
Maar nu fiets ik even naar het Groninger museum om een expositie voor kindertjes te maken. Komen jullie ook allemaal snel de expositie over Herman Brood checken? Hij is tof.
Dag kienders! Kusjes!
Dat klinkt alsof ik op de Wallen zit en jij even vraagt of mijn gordijn open of dicht is. Maar, ik ben soort van vrij vandaag, BS.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:35 schreef Adeline het volgende:
Nu heb ik nog geen thee gemaakt. Ben je vandaag "vrij", Au3?
Jouw gordijn is voor mij toch altijd open, gekkie.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik op de Wallen zit en jij even vraagt of mijn gordijn open of dicht is. Maar, ik ben soort van vrij vandaag, BS.
Ik heb om 15.00 uur afgesproken voor thee met een jongen van mijn middelbare school die op doorreis is naar Rotterdam.
Je weet toch.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Adeline het volgende:
[..]
Jouw gordijn is voor mij toch altijd open, gekkie.
[Ali-G-handbewegingen].quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef Adeline het volgende:
Afspraken voor thee zijn okay. Vooral als ze in Februari geplanned staan.
Ik heb nog steeds dezelfde, die met je voornaam + achternaam bij hete mail. Is die nog immer werkende?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Heb je eigenlijk een emailadres van me, dat je me kan bereiken te zijner tijd ?
Nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:42 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde, die met je voornaam + achternaam bij hete mail. Is die nog immer werkende?
Døne.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.
Eerste twee letters van mijn voornaam + achternaam + gmail.
Stuur maar even een mailtje om te testen.
ik heb 'm eens gepwnd. Fysiek, net als wat hooligans doen. Maar dat was onze onbezonnen pubertijd die pas echt tof is als we 'm aan onze kleinkinderen vertellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:34 schreef Adeline het volgende:
¿Que?
Nou, kom checken. Z'n hele atelier is nagebouwd.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Herman Brood daarentegen vind ik dan alweer een stuk beter te pruimen.
"Puperteit."quote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
ik heb 'm eens gepwnd. Fysiek, net als wat hooligans doen. Maar dat was onze onbezonnen pubertijd die pas echt tof is als we 'm aan onze kleinkinderen vertellen.
En hoe kon ik Tijn nou vergeten!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met Bosmeneer, o.a.
Idd, het is net een aflevering van the Gillmore Girls (hopen dat ik nu niemand gigantisch beledigquote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef Yildiz het volgende:
Wat een tekstueel genot, om dit topic te lezen.
Dat was niet in de stationshal. We zaten toen aan het water op het Smakkelaarsveld, het parkje voor het station.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
ik heb 'm eens gepwnd. Fysiek, net als wat hooligans doen. Maar dat was onze onbezonnen pubertijd die pas echt tof is als we 'm aan onze kleinkinderen vertellen.
Ik ga Steve Jobs schoppen, z'n spellchecker deugt niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:50 schreef Adeline het volgende:
"Puperteit."
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, het is net een aflevering van the Gillmore Girls (hopen dat ik nu niemand gigantisch beledig)
Daar heb ik nog foto's van ergens.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat was niet in de stationshal. We zaten toen aan het water op het Smakkelaarsveld, het parkje voor het station.
maar dan zonder het visuele genot ?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, het is net een aflevering van the Gillmore Girls (hopen dat ik nu niemand gigantisch beledig)
Achja, je hebt altijd mij nog.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ga Steve Jobs schoppen, z'n spellchecker deugt niet.
Ik heb even gegoogled, maar dat ziet er akelig Amerikaans-truttig uit. Dat zijn Au3 en ik heul niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Al is Au3 in mijn fantasie al in de buurt van Rory aan het komen (wederom, no pun intended)quote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar dan zonder het visuele genot ?
Nee. Eerder Frans ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar dat ziet er akelig Amerikaans-truttig uit. Dat zijn Au3 en ik heul niet.
Had ik in de krant gezien ja. Dan kom ik sowieso wel kijken een keer, daar wou ik toch uberhaupt nog wel even een keer heen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, kom checken. Z'n hele atelier is nagebouwd.
Het gaat dan ook meer om de rake opmerkingen over en weer, die zo precies aansluiten, dat een grote mate van bekendheid met de ander mag worden verondersteld.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar dat ziet er akelig Amerikaans-truttig uit. Dat zijn Au3 en ik heul niet.
Ik heb niets tegen Frans-truttigheid.quote:
Wie is Rory ? Waarom lijk ik op haar ? En is het leuk om op Rory te lijken ?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Al is Au3 in mijn fantasie al in de buurt van Rory aan het komen (wederom, no pun intended)
Doch bijzonder intelligent.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Adeline het volgende:
[..]
Goed punt, BS.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef Adeline het volgende:
Hoe kan het leuk zijn om op een grietje in een truttige Amerikaanse serie te lijken?
En dan laat jij heel frivool je okselhaar zien en brabbelt wat Frans met een rollende "r".quote:Op donderdag 9 november 2006 11:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Goed punt, BS.
Overigens word ik met mijn huidige pony nogal eens gevraagd of ik Frans ben..
Zit ze nog op de basisschool ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
de een is een milf de andere dr dochter
[afbeelding]
Au3, Google of de Amerikaans-truttigheid?quote:
ohja en in de serie praten ze onnoemelijk snel en zijn de dialogen veel te gevat om ooit realistisch te kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:07 schreef Adeline het volgende:
[..]
Zit ze nog op de basisschool ofzo?
"Ah, oui, 'ie-la-riche !"quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Adeline het volgende:
[..]
En dan laat jij heel frivool je okselhaar zien en brabbelt wat Frans met een rollende "r".
"Mais oui, quiche lorraine, ici".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |