Ja, okay, hij is geniaal. Maar geen Jood, snap je. En hij is niet dood. Hij moet nog even rijpen, zie je?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding].
[afbeelding].
[afbeelding].
Mijn pony brengt vele mannen tot grote hoogten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:08 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het idee van jouw pony* me ook niet klein kan houden.
De haardracht dus, niet het dier. Ik ben toch zeker geen marokkaan.
Morrissey is toch geen kaas, man.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, okay, hij is geniaal. Maar geen Jood, snap je. En hij is niet dood. Hij moet nog even rijpen, zie je?
Ik zag het ja, in de Tivoli. Die tienerjongetjes keken zo wulps naar je.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn pony brengt vele mannen tot grote hoogten.
Doen die het met onevenhoevigen tegenwoordig ?
Ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Morrissey is toch geen kaas, man.
Het doet me allemaal niks zolang jij niet wulps naar me flikflooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:13 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik zag het ja, in de Tivoli. Die tienerjongetjes keken zo wulps naar je.
Herbivoor scherbivoor.
Ik kom (whehehe) er liever niet, maar de volgende keer zal ik je eens aan je pony trekken (whehehe).quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het doet me allemaal niks zolang jij niet wulps naar me flikflooit..
Tienerjongetjes, pwah, ik eet ze als ontbijt.
Nou dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef Adeline het volgende:
Ja.
Ik moet altijd lachen om die haren van hem.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou dan.
En om mijn punt te illustreren:
[afbeelding].
[afbeelding].
Gaarne.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik kom (whehehe) er liever niet, maar de volgende keer zal ik je eens aan je pony trekken (whehehe).
Ja, als jij meedoet. Of zit je nog steeds in die belachelijke anti-alcohol periode van je?quote:
Wat zou er nou gebeuren als ik mijn pony ook zo de lucht in doe ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die haren van hem.
Wow. Ik wou "pleuris" typen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Adeline het volgende:
Die kast kan de kleurig krijgen.
Dan zijn het de tienerjongetjes en -meisjes!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat zou er nou gebeuren als ik mijn pony ook zo de lucht in doe ?
Ik zit in een "minder, maar kwalitatief betere alcohol"-periode.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, als jij meedoet. Of zit je nog steeds in die belachelijke anti-alcohol periode van je?
Die om me lachen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Adeline het volgende:
[..]
Dan zijn het de tienerjongetjes en -meisjes!
Maar daar is niets mis mee. Zolang je maar niet in je pedanterie de SchultenLau laat staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zit in een "minder, maar kwalitatief betere alcohol"-periode.
Die ik op hun bek ga tyfen omdat ze naar mijn leeuwin staren. Kijk mijn frons:quote:
Ik ben een dame, verdammt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef Adeline het volgende:
[..]
Maar daar is niets mis mee. Zolang je maar niet in je pedanterie de SchultenLau laat staan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef Adeline het volgende:
[..]
Die ik op hun bek ga tyfen omdat ze naar mijn leeuwin staren. Kijk mijn frons:.
Dan schenk ik het wel voor je in een Grolsch-glas, freule van zeur tot zemelap.quote:
Hey BS.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef Adeline het volgende:
De Blonde Engel rouwt. Men heeft in der minne geschikt. Och hemel.
BB.quote:
Zo blijkens het is.quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn pony nooit Morrisseyesk omhoog heb staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef Adeline het volgende:
Ik bedoel, wat is een leeuwin zonder Morrissey-manen? Nou?
Maar je leeuwt dan ook niet met jan-en-alleman. Toch? Hè? Tóch?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn pony nooit Morrisseyesk omhoog heb staan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
da's zon puber slowchat-wannabee-reeks hier in onz
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef Adeline het volgende:
[..]
Maar je leeuwt dan ook niet met jan-en-alleman. Toch? Hè? Tóch?
hoe sp-esquequote:
Godsamme, Ikea.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]. Nee. [afbeelding].
Alleen ben ik, mijn fles champagne onaangeroerd, koukleumend tussen mijn neue Ikea meubilair.
Ik ga een pot Pai Mu Than zetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef Adeline het volgende:
Ik moet even een pot verse Lapsang zetten. En een bier openen.
tochquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens dit topic is vol
Dat heb ik je ooit aangeraden, is het niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga een pot Pai Mu Than zetten.
Lang niet gedaan. Je bent lang uit mijn leven geweest, BS.
Oh man, ik ben verliefd op Wesmalle dubbel.quote:
Verdulle, het vriendinnetje van SJ ook al.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, BS, ik doe tegenwoordig aan buikdansen.
Ik ben te druk met componist en literatuurwetenschapper te worden. Een derde studie zou mijn dood betekenen, vermoed ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
BS. Ben jij trouwens al bioloog geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |