Ah zo. Ok. Er zijn ook genoeg biologen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik ben te druk met componist en literatuurwetenschapper te worden. Een derde studie zou mijn dood betekenen, vermoed ik.
Geuze Timmermans is ook erg puik. Al is het niet erg stoer. Maar wel puik.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Adeline het volgende:
[..]
Oh man, ik ben verliefd op Wesmalle dubbel.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
tortelhazen
Ken ik niet. Houten Kop en Judas kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Geuze Timmermans is ook erg puik. Al is het niet erg stoer. Maar wel puik.
Maar BB, ik heb jou ook al heel lang niet gesproken !quote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
En nu laat ik jullie 2 tortelhazen wel alleen
ohja en hoi AU3
Ik jou alsmede tevens ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar BB, ik heb jou ook al heel lang niet gesproken !
Mieters. Vergeet mieters niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Geuze Timmermans is ook erg puik. Al is het niet erg stoer. Maar wel puik.
Klinkt best wellustig.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
natte dingen in mijn ganz neues prullenmandje gooien.
Van leeuwen word je ook high.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef Adeline het volgende:
Oh, Lapsang Souchong. Waarom ben je zo lekker? Ik heb nu al drie liter gedronken en ben er high van.
Ken je dat, Au3? Dat je zoveel thee drinkt dat je er high van wordt?
Ja, maar dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Van leeuwen word je ook high.
Mijn ouders willen overigens ook niet dat ik "natte dingen" in mijn "prullemandje" gooi, maar ik vrees dat ze over de ingangseisen van mijn "prullemandje" en prullemandje weinig te zeggen hebben.quote:
Vrees?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ouders willen overigens ook niet dat ik "natte dingen" in mijn "prullemandje" gooi, maar ik vrees dat ze over de ingangseisen van mijn "prullemandje" en prullemandje weinig te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ouders willen overigens ook niet dat ik "natte dingen" in mijn "prullemandje" gooi, maar ik vrees dat ze over de ingangseisen van mijn "prullemandje" en prullemandje weinig te zeggen hebben.
Ja, ik ook, en dan plas ik zoveel dat ik me begin te vervelen omdat het zo lang duurt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet altijd voornamelijk plassen.
Droge dan wel absorberende dingen dan ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Inderdaad, dingen.quote:
Man, ik gooi er uberhaupt weinig in. Ik zat sinds juli zonder prullemand en dat ging ook goed al die tijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Droge dan wel absorberende dingen dan ?
Ps. Dingen
Qua inkomen an sich ook wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
Au3 is inderdaad nogal charmant, qua voorkomen dan hé!
Dat is goed voor mijn inruilwaarde. Ik ben een professioneel biertappende vrouw.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Adeline het volgende:
JA IK BEDOEL DUS DE TIVOLI ENZO
Ik zou ook nog wel een keertje ooit willen leeuwen met cerror, denk ik. Of is dat stom, BS ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
Au3 is inderdaad nogal charmant, qua voorkomen dan hé!
En godensgeschenk aan de mansheid!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn inruilwaarde. Ik ben een professioneel biertappende vrouw.
Ik kan het alleen maar drinken. Mijn tappers worden altijd glazen vol schuim.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is goed voor mijn inruilwaarde. Ik ben een professioneel biertappende vrouw.
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
PvdA
Ik ga.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
29 dec venetian snares en bong-ra in tivoli...
waarom heb ik nooit geld
Daarom is er blik. Blikken vol.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar drinken. Mijn tappers worden altijd glazen vol schuim.
Ja, eh. Blikken zijn er voor als de flessen leeg raken.quote:
oeh dan hou ik me evnt aanbevolenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga.
Ik meende dat ik iemand anders op de gastenlijst moest zetten, maar als dat nou niet het geval is, dan kan ik jou er wel opzetten als je wil.
Ja, BS ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Adeline het volgende:
Au3?
Wat is de klering?quote:
quote:
Een beetje zoals kleurig, maar dan anders. Iets met klote en tering en pleuris enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |