Jij wil gewoon wederom mijn achterwerk onzedelijk betasten met je stationshalvloer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
J'wel, maar dan wel met lait. Of rum.
Maar jeweet, een grote fuif met Eert, Q, San en al die andere mensen die ik me zo snel niet meer herinner, zodat we het met weemoed kunnen hebben over onze tijd van jonge onbezonnenheid.
¿Que?quote:
Ik hou niet van kinderen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:29 schreef nietzman het volgende:
Maar nu fiets ik even naar het Groninger museum om een expositie voor kindertjes te maken. Komen jullie ook allemaal snel de expositie over Herman Brood checken? Hij is tof.
Dag kienders! Kusjes!
Dat klinkt alsof ik op de Wallen zit en jij even vraagt of mijn gordijn open of dicht is. Maar, ik ben soort van vrij vandaag, BS.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:35 schreef Adeline het volgende:
Nu heb ik nog geen thee gemaakt. Ben je vandaag "vrij", Au3?
Jouw gordijn is voor mij toch altijd open, gekkie.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik op de Wallen zit en jij even vraagt of mijn gordijn open of dicht is. Maar, ik ben soort van vrij vandaag, BS.
Ik heb om 15.00 uur afgesproken voor thee met een jongen van mijn middelbare school die op doorreis is naar Rotterdam.
Je weet toch.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef Adeline het volgende:
[..]
Jouw gordijn is voor mij toch altijd open, gekkie.
[Ali-G-handbewegingen].quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:39 schreef Adeline het volgende:
Afspraken voor thee zijn okay. Vooral als ze in Februari geplanned staan.
Ik heb nog steeds dezelfde, die met je voornaam + achternaam bij hete mail. Is die nog immer werkende?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Heb je eigenlijk een emailadres van me, dat je me kan bereiken te zijner tijd ?
Nee.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:42 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dezelfde, die met je voornaam + achternaam bij hete mail. Is die nog immer werkende?
Døne.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.
Eerste twee letters van mijn voornaam + achternaam + gmail.
Stuur maar even een mailtje om te testen.
ik heb 'm eens gepwnd. Fysiek, net als wat hooligans doen. Maar dat was onze onbezonnen pubertijd die pas echt tof is als we 'm aan onze kleinkinderen vertellen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:34 schreef Adeline het volgende:
¿Que?
Nou, kom checken. Z'n hele atelier is nagebouwd.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Herman Brood daarentegen vind ik dan alweer een stuk beter te pruimen.
"Puperteit."quote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
ik heb 'm eens gepwnd. Fysiek, net als wat hooligans doen. Maar dat was onze onbezonnen pubertijd die pas echt tof is als we 'm aan onze kleinkinderen vertellen.
En hoe kon ik Tijn nou vergeten!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met Bosmeneer, o.a.
Idd, het is net een aflevering van the Gillmore Girls (hopen dat ik nu niemand gigantisch beledigquote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef Yildiz het volgende:
Wat een tekstueel genot, om dit topic te lezen.
Dat was niet in de stationshal. We zaten toen aan het water op het Smakkelaarsveld, het parkje voor het station.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
ik heb 'm eens gepwnd. Fysiek, net als wat hooligans doen. Maar dat was onze onbezonnen pubertijd die pas echt tof is als we 'm aan onze kleinkinderen vertellen.
Ik ga Steve Jobs schoppen, z'n spellchecker deugt niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:50 schreef Adeline het volgende:
"Puperteit."
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, het is net een aflevering van the Gillmore Girls (hopen dat ik nu niemand gigantisch beledig)
Daar heb ik nog foto's van ergens.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat was niet in de stationshal. We zaten toen aan het water op het Smakkelaarsveld, het parkje voor het station.
maar dan zonder het visuele genot ?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Idd, het is net een aflevering van the Gillmore Girls (hopen dat ik nu niemand gigantisch beledig)
Achja, je hebt altijd mij nog.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ga Steve Jobs schoppen, z'n spellchecker deugt niet.
Ik heb even gegoogled, maar dat ziet er akelig Amerikaans-truttig uit. Dat zijn Au3 en ik heul niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Al is Au3 in mijn fantasie al in de buurt van Rory aan het komen (wederom, no pun intended)quote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar dan zonder het visuele genot ?
Nee. Eerder Frans ofzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar dat ziet er akelig Amerikaans-truttig uit. Dat zijn Au3 en ik heul niet.
Had ik in de krant gezien ja. Dan kom ik sowieso wel kijken een keer, daar wou ik toch uberhaupt nog wel even een keer heen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, kom checken. Z'n hele atelier is nagebouwd.
Het gaat dan ook meer om de rake opmerkingen over en weer, die zo precies aansluiten, dat een grote mate van bekendheid met de ander mag worden verondersteld.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, maar dat ziet er akelig Amerikaans-truttig uit. Dat zijn Au3 en ik heul niet.
Ik heb niets tegen Frans-truttigheid.quote:
Wie is Rory ? Waarom lijk ik op haar ? En is het leuk om op Rory te lijken ?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Al is Au3 in mijn fantasie al in de buurt van Rory aan het komen (wederom, no pun intended)
Doch bijzonder intelligent.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef Adeline het volgende:
[..]
Goed punt, BS.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef Adeline het volgende:
Hoe kan het leuk zijn om op een grietje in een truttige Amerikaanse serie te lijken?
En dan laat jij heel frivool je okselhaar zien en brabbelt wat Frans met een rollende "r".quote:Op donderdag 9 november 2006 11:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Goed punt, BS.
Overigens word ik met mijn huidige pony nogal eens gevraagd of ik Frans ben..
Zit ze nog op de basisschool ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
de een is een milf de andere dr dochter
[afbeelding]
Au3, Google of de Amerikaans-truttigheid?quote:
ohja en in de serie praten ze onnoemelijk snel en zijn de dialogen veel te gevat om ooit realistisch te kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:07 schreef Adeline het volgende:
[..]
Zit ze nog op de basisschool ofzo?
"Ah, oui, 'ie-la-riche !"quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef Adeline het volgende:
[..]
En dan laat jij heel frivool je okselhaar zien en brabbelt wat Frans met een rollende "r".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |