U was toch vertrokken van de campus? Voorgoed?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een beetje zoals kleurig, maar dan anders. Iets met klote en tering en pleuris enzo.
quote:
Met de noorderzon, BS.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef Adeline het volgende:
[..]
U was toch vertrokken van de campus? Voorgoed?
Toevallig vlakbij de Ekko?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met de noorderzon, BS.
Nouja, een noorderzon van een kilometer verderop, maar soit.
Wat denk je trouwens over leeuwen met cerror, BS ? Zou dat aan te raden zijn, denk je ?quote:
Als je van bands zoals Kutschurft en de hele dag over Atari's lullen houdt wel. Anders, ach, ik ken hem niet persoonlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat denk je trouwens over leeuwen met cerror, BS ? Zou dat aan te raden zijn, denk je ?
Nee, BS, je bent geen homo. En ik hou van Morrissey en Macs, dat is veel toffer.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Adeline het volgende:
[..]
Als je van bands zoals Kutschurft en de hele dag over Atari's lullen houdt wel. Anders, ach, ik ken hem niet persoonlijk.
Waarom zou je met iemand anders willen leeuwen dan diegene die het leeuwen mede heeft uitgevonden?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.
Ik was gewoon een beetje aan het inventariseren. En cerror is toch al weg, dus het boeit niet.
Oh, dat stuk miste ik. Jij bent ook geen homo, hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, BS, je bent geen homo. En ik hou van Morrissey en Macs, dat is veel toffer.
Nou, dan leeuw ik toch gewoon met jou en dan huur ik cerror wel in voor brute werkseks. Regen en wind maken enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Adeline het volgende:
[..]
Waarom zou je met iemand anders willen leeuwen dan diegene die het leeuwen mede heeft uitgevonden?
Mijn Mac en ik zijn heel gelukkig met elkaar, ook al heb ik 'm laatst uit mijn hoogslaper laten vallen waardoor er nu een dinges blokkeert in z'n combidrive. Maar, hij heeft me vergeven en we kijken elkaar diep in de ogen terwijl ik dit tik.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Adeline het volgende:
[..]
Oh, dat stuk miste ik. Jij bent ook geen homo, hoor..
Ahja, en Macs zijn oké.
Mits spidermanonderbroek.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, dan leeuw ik toch gewoon met jou en dan huur ik cerror wel in voor brute werkseks. Regen en wind maken enzo.
Jammer dat die krengen zo ontiegelijk veel geld kosten.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn Mac en ik zijn heel gelukkig met elkaar, ook al heb ik 'm laatst uit mijn hoogslaper laten vallen waardoor er nu een dinges blokkeert in z'n combidrive. Maar, hij heeft me vergeven en we kijken elkaar diep in de ogen terwijl ik dit tik.
Ik draag momenteel ook een Ikeapyjama. Lekker warm naast de verwarming, kopje Pai Mu Than erbij, Ikeakaarsjes in mijn nieuwe Ikeakaarsenbakjes.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef Adeline het volgende:
Ikea, hè?
Huuuuu.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik draag momenteel ook een Ikeapyjama. Lekker warm naast de verwarming, kopje Pai Mu Than erbij, Ikeakaarsjes in mijn nieuwe Ikeakaarsenbakjes.
Die is stuk.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Adeline het volgende:
[..]
Huuuuu..
Draag je wel [die ene] onderbroek?
Ja, toen ook al. Boeiend. Mijn lieferlingsonderbroek is ook stuk, ik draag hem uit protest.quote:
Onderbroeken zijn voor het plebs.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, toen ook al. Boeiend. Mijn lieferlingsonderbroek is ook stuk, ik draag hem uit protest.
Eh, ja, Het houdt het wat bij elkaar, zeg maar. Het kan ernstig pijnlijke situaties voorkomen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Onderbroeken zijn voor het plebs.
Het is niet dat er stukken rosbief afvallen als ik geen slipje aanheb anders.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:33 schreef Adeline het volgende:
[..]
Eh, ja, Het houdt het wat bij elkaar, zeg maar. Het kan ernstig pijnlijke situaties voorkomen.
Ja, ik weet niet in hoeverre zulks veranderd over de jaren, maar toen was dat niet het geval, neen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet dat er stukken rosbief afvallen als ik geen slipje aanheb anders.
NOU HET HANGT IN ELK GEVAL NOG NIET IN MIJN BROEKSPIJP. NOU GERUSTGESTELD ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet in hoeverre zulks veranderd over de jaren, maar toen was dat niet het geval, neen.
Maar ik bedoelde het meer voor de man, als [het] in broekspijpen gaat hangen krijg je vervelende situaties.
Okay, 1-0. Ik lachte hardop.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NOU HET HANGT IN ELK GEVAL NOG NIET IN MIJN BROEKSPIJP. NOU GERUSTGESTELD ?
Zo blijkens het is. Ik keek laatst trouwens die film die jij zo tøf vindt, Hedwig ofzo. Ik vond er geen klap aan. Maakt je niet minder tøf, trouwens.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Adeline het volgende:
[..]
Zo blijkens het is. Ik keek laatst trouwens die film die jij zo tøf vindt, Hedwig ofzo. Ik vond er geen klap aan. Maakt je niet minder tøf, trouwens.
Nah, ik heb een hekel aan films. Ik ben meer van de verre-reizen-in-je-eentje-wegkwijnen-onder-een-boom.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jammer.
Heb je dan nog wel andere wel toffe films gezien dan ?
Nee, ik zat even te verwerken dat jij mijn lievelingsfilm klote vind.quote:
Ja, ik hoor het je nog zeggen. "HilaaaaaRRRRRRRRRRRRRisch". Met zo'n rollende 'R', dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik zat even te verwerken dat jij mijn lievelingsfilm klote vind.
Ja godver, hou je nog van me of niet ofzo ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:47 schreef Adeline het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het je nog zeggen. "HilaaaaaRRRRRRRRRRRRRisch". Met zo'n rollende 'R', dus.
Ik zo van helemaal vol van verwachtig enzo.
Onmeunig vuig veel.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja godver, hou je nog van me of niet ofzo ?
Ja, ik zag je posten en ik wou wel met je beppen. Je bept altijd zo fijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je post dat je je verveelt en dat het saai is, en een minuut later is BS opgestaan uit de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |