Waarom wel hier miezemuizen maar niet quizen?quote:
oh, ehh, omdat ik ga slapenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom wel hier miezemuizen maar niet quizen?
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:55 schreef Soempie het volgende:
instanties![]()
zit al de hele ochtend te bellen en die die die kutinstanties doen niet wat ik wil![]()
![]()
![]()
klaag hier over instanties![]()
blllquote:
instanties waarbij miepen achter de telefoon/ computer zitten die helemaal niks kunnen behalve regeltjes navolgen en standaardprocedures in gang zetten (oid). Frustrerend als je net niet binnen de normale regels valt en de situatie wat ingewikkelder is, zodat ze er niks meer van snappen en alles weken duurt voordat het geregeld is. Word er gewoon een beetje kriegel vanquote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is er aan de hand dan soempie?
http://www.radio2.nl/quote:Op donderdag 9 november 2006 14:02 schreef Neleos het volgende:
Vergeten jullie allemaal niet Eisbär de Top 2000 in te stemmen?
quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 9 november 2006 22:02 schreef Soempie het volgende:
Er zit een kleine ruimte tussen m'n cd-kast, boekenkast en muur.
Ik zie ene Billy!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Hij komt niet voor de boekenkast te staan hoor. Beetje onhandig zo, maar moest hem even kwijt omdat ik aan het schilderen was![]()
Soemp kan ook IKEA stoelen in elkaar zetten![]()
ok, ander keertje. Ik ga ook maar eens 'op tijd' naar bedquote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog wel een foto van mijn deur.
Ik ga nu geen foto's meer plaatsen. Komt een ander keertje wel. Ik moet leren op tijd naar bed te gaan.
Dan is er mooi tijd voor een foto van die deurquote:
deur? dat zou wyccie doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is er mooi tijd voor een foto van die deur
Nesle wat goed!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Nesle het volgende:
soempie, ik heb zoiezo een 7 op mijn gs tentamen![]()
nope, vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Mark_V of Mark_Pieterse is?
zo'n ding staat hier ook ergensquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
In Kenia hebben ze toch geen wit?
Voor SuperSheep
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is echt een leuk spelletjequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n ding staat hier ook ergens![]()
Spelletjequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is echt een leuk spelletje
Die schapen. Die komen uit een bordspel: Paniek in de Wei.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Voor SuperSheep
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef Supersheep het volgende:
Meteen maar handig gebruik gemaakt van dat 3e plaatje
alleen maar fijn dat het lang duurtquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef Soempie het volgende:
weekend duurt altijd zo lang![]()
Morgen visite en zondag leren. Leuk, normaal gesproken. Maar zie er nu tegenop![]()
![]()
wacht maar tot je straks 40 uur per week werktquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef Soempie het volgende:
weekend duurt altijd zo lang![]()
Morgen visite en zondag leren. Leuk, normaal gesproken. Maar zie er nu tegenop![]()
![]()
awwwquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wacht maar tot je straks 40 uur per week werkt![]()
ik zelf misschien welquote:
Spullen in beslag nemen, dat doen deurwaarders meestal hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor welke gelegenheid komt ie visite als ik vragen mag?
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Spullen in beslag nemen, dat doen deurwaarders meestal hè
quote:
Bedanktquote:
ah, sorry. Je leest wel eens over wat dingen heenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!
Ja, gefeli met gsquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:10 schreef Nesle het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ik ben zo blijIk vroeg samen met mijn zus aan onze leraar of we het niet hadden verprutst, en toen zei hij dat we zoiezo al een 7 hadden
En eentje tweeling van ons had zelfs 8+ Ben dus benieuwd
![]()
Voorlopig staatie daar prima maar ik kan geen garanties beidenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Blijft ie op je site staan of zal ik m zelf maar even uploaden?
Neuhh, maar ze zit nu wel de hele tijd zo van: "Oh ik heb er echt zo'n goed gevoel over! Echt ik hoop het zo, sorry hoor natt maar ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Ja, gefeli met gs![]()
![]()
Toch geen zware 'strijd' tussen jullie twee hè?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neuhh, maar ze zit nu wel de hele tijd zo van: "Oh ik heb er echt zo'n goed gevoel over! Echt ik hoop het zo, sorry hoor natt maar ik hoop het zo!Maar zometeen heb jij die 8, vind ik wel leuk voor jou hoor maar toch.Oh ik hoop het zooo
"
Zoiets gaat het nu al de hele dag
Nee, en daar wordt ze juist zenuwachtig van. Nu denkt zij dus dat ik het niet wil laten merken dat ik er een beter gevoel bij hebquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En jij hetzelfde naar haar toe?
goed welquote:
Dit weekend ga ik uitslapen, ff fokken, eten bij mijn ouders, indrinken bij de beiaard, afpilsen bij de weduwen,quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
goed wel
wat ga je dit weekend doen?![]()
deze stemming is dus overquote:
Wauw! Welke film?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:11 schreef Soempie het volgende:
de beiaard was leuk
ik ga morgenochtend vroeg opstaan en mn deur schilderen, opruimen, m'n zus een rondleiding door m'n kamer geven, de stad in met m'n zus, uit eten, 's avonds film kijken met een vriendin, zondag ochtend eten met een vriendin, zondagmiddag huiswerk maken en heb zondagavond een etentje en daarna film kijken met m'n huisgenoot.![]()
Huh? Domino heb ik nog liggen. Die dus hoe iig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:12 schreef Soempie het volgende:
weet je al welke films?
Everything is Illuminated staat op mijn to-see lijstje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:17 schreef Soempie het volgende:
ehm tja heb liggen (en niet gekeken):
crash
everything is illuminated
dogville
gosford park
en m'n huisgenote wil 'the ring' kijken. Die heb ik al gezien, maar ga toch meekijken![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:37 schreef Soempie het volgende:
Heej Nem![]()
eindelijk (?) eensgezinden??
Mijn to-see lijstje staat niet op papier. Dat zit in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:31 schreef Soempie het volgende:bedankt voor de beoordelingen.
Wat staat er nog meer op je to-see lijstje? En welke films vind je echt supergoed?
Domino ken ik niet..
Fear and Loathing is geweldig inderdaad. 1x gezien, maar ik moest de waterpijp wel aansteken tijdens die film. Dat kon ik niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
The Big Lebowski is inderdaad super, maar als je die nog niet gezien hebt
Dan mag Fear and Loathing in Las Vegas er ook wel bij.
Als je nog eens in een melige bui bent moet je Where the buffalo roam kijken. Dat is de try-out van Fear and loathing
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:48 schreef Soempie het volgende:
ik neem aan de eerste..
De laatste paddotrip die ik gedaan heb was zo geweldig. Ik had de hele tijd het idee dat ik in de film zat. Echt geweldigquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Fear and Loathing is geweldig inderdaad. 1x gezien, maar ik moest de waterpijp wel aansteken tijdens die film. Dat kon ik niet tegenhouden.
Je kan er vast wel tegen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:47 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat het met m'n tere vrouwenziel wel meevalt![]()
Maar misschien is dat wishfull thinking
Nem: Irréversible of Irreversible?
De brandblusser scene vond ik anders ook vrij heftig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je kan er vast wel tegen.
Ik heb die film gezien, vrij lange verkrachtingsscene, waar je niet echt om heen kan. Dat is Irreversible.
Verder is het niet echt een boeiende film eigenlijk.
Kijk, dat is het betere werkquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef Soempie het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers op de mensen op de campus in Enschede...dat netwerk![]()
Was bij die vriend en was echt geweldig: film zoeken, aanklikken en gelijk kijken..computer aangesloten op z'n tv, prima![]()
Ja, daar ben ik ook jaloers op. Kan ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef Soempie het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje jaloers op de mensen op de campus in Enschede...dat netwerk![]()
Was bij die vriend en was echt geweldig: film zoeken, aanklilkken en gelijk kijken..computer aangesloten op z'n tv, prima![]()
Paddotrip terwijl Fear And Loathing kijken heb ik nog niet geprobeerd. Misschien wel een idee voor de volgende, maar ik denk dat dat net iets teveel invloeden zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De laatste paddotrip die ik gedaan heb was zo geweldig. Ik had de hele tijd het idee dat ik in de film zat. Echt geweldig
Ja, maar die was korter. Maar die was ook heftig ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De brandblusser scene vond ik anders ook vrij heftig.
Eh wellicht was ik niet duidelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Paddotrip terwijl Fear And Loathing kijken heb ik nog niet geprobeerd. Misschien wel een idee voor de volgende, maar ik denk dat dat net iets teveel invloeden zijn.
Aha! Ik heb hem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh wellicht was ik niet duidelijk
Ik heb niet getript EN gekeken hoor
De trip was buiten en we hadden van die liftmuziek uit de jaren 70 mee en nog meer van dat soort ongein. Dus vandaar
Hoe vroeg wil je opstaan dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:03 schreef Soempie het volgende:
oja, ik wilde vroeg op morgen (vandaag!)...![]()
![]()
slaap lekker![]()
![]()
FIjn weekend jongens!![]()
En daar zit ik op aangeslotenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:52 schreef Soempie het volgende:
Was bij die vriend en was echt geweldig: film zoeken, aanklikken en gelijk kijken..computer aangesloten op z'n tv, prima![]()
Welke kleur ga je je kamer schilderen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:12 schreef Soempie het volgende:
zo, nu geen vragen meer stellen. Dan blijf ik weer hangen![]()
Doeg![]()
In dat geval moet je die vraag zo kunnen beantwoordenquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daar zit ik op aangesloten. En het is echt ideaal, veel tv-series zijn ook direct te vinden. Volgens mij moet dat in andere steden ook wel kunnen, maar zijn daar minder pc's met shares of minder goede indexers.
Overigens gebeurt het ook nog wel es dat een film er niet op staat, moet je alsnog zelf moeite doen
Ik probeer het nu met dit Tomahawk http://www.youtube.com/watch?v=eyzlMIrZInw filmpje. En hij staat hard. Maar ik zie nog geen beweging.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jan Smit. Mocht het vooral om de luidheid gaan, probeer dan Apoptygma Berzerk, VNV Nation, Das Ich of Suicide Commando.
Geen van die bands ken ik. Maar ik neem aan dat het hard is. Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jan Smit. Mocht het vooral om de luidheid gaan, probeer dan Apoptygma Berzerk, VNV Nation, Das Ich of Suicide Commando.
NOFX en Wolfmother ben ik wel fan van. Finntroll ken ik niet. en Rammstein is ook wel oke, maar dat doet vandaag the trick niet meer. Maar sowieso goede tips om even nog wat muziek te draaien vanavond.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fijne electro-metal (of zo). Hoop gezoem en beats eronder. Ik vind het fijne muziek om te luisteren
Als gitaarherrie meer de bedoeling is kan je Rammstein, NOFX, Wolfmother of Finntroll proberen
Tssss. Dat ik het zelf niet bedacht heb. Maar het tuig is al weg. Ik ben weer helemaal alleen thuisquote:
Jij bent echt iemand van het snel aanpakken hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:39 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb mijn deur gerepareerd![]()
voor het eerst in de ruim 5 jaar dat ik hier woon kan de deur naar mijn slaapkamer helemaal dicht![]()
ik ben lui en heb 2 linker handen. geen goede combiquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand van het snel aanpakken hè?
Altijd nog beter dan niet lui en geen handen lijkt mequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben lui en heb 2 linker handen. geen goede combi
Dat is altijd het punt met deze dingen he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
IK wil best wel een nieuwe maken maar ik weet niet of CrisJX al bezig is met
Die van mij heb ik ook net geopendquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Yuri, je kunt weer even luieren.
Ik vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
Yuri, jij bent altijd degene die opent als niemand het doet. Ben je het niet zat? Je mag het best een keer aan de anderen over laten.
Je bent veel te aardig.quote:
Ik ben net pas thuis, dus als ze geweest zijn hebben ze voor niks gezongen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier een stuk of 8 en toen begon het heel hard te regenen en zinsdien niemand meer gezien![]()
![]()
Ik hoorde van iemand dat de hele buurt (van hem) twee weken geleden aan Halloween deed en nu dus ook weer aan Sint Maarten. En dan volgt binnenkort Sinterklaas ook nog. Doorgeslagenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Komen Bij jullie nog veel kinderen aan de deur?
Wat onwijs goed!!! Op het slechte weer na is deze dag een geluksdag..quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef Soempie het volgende:
ik heb nu een bank, bed (tweepersoons) + matras, bureau, bureaustoel, lamp en wasmand
![]()
Allemaal van m'n zus (+man) gekregen![]()
![]()
M'n kamer is helemaal klaar nu
(Stond wel echt zo in de winkels: 'dat hoeft niet hoor, dat koop ik later allemaal zelf wel'![]()
(zus: 'jawel, dat moet wel. Volgens mij heb je ook nog geen bank???! Waar staan de banken...')
zeker, komt goed. En daarna kom je op bezoekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat onwijs goed!!! Op het slechte weer na is deze dag een geluksdag..
Ik deel je blijdschap.. nu nog creatief inrichten
quote:
Yeah, ik ben er ook best trots op.quote:
Ja, Twente blijft mij verbazen dit seizoen.quote:Op zondag 12 november 2006 16:06 schreef Homdeck het volgende:
Mijn voorspelling klopt tenminste wel...
dat ze dan verliezen van één of ander derderangs oostblokclubje is wel weer jammer...(ook voor de UEFA-coëfficiënten)quote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, Twente blijft mij verbazen dit seizoen.
Ja, daarom. Het seizoen begon dramatisch, maar nu.quote:Op zondag 12 november 2006 16:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat ze dan verliezen van één of ander derderangs oostblokclubje is wel weer jammer...(ook voor de UEFA-coëfficiënten)
ah, overheen gelezen..quote:Op 12-11-2006 16:21 schreef Supersheep
psst!
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!
1 2 3 | .... [/quote] |
ik ga zo weer slapenquote:
Veel plezier!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht aan de voetbalclub, maar twee tellen later wist ik beter..
Wie zijn die 2 chica's?quote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht aan de voetbalclub, maar twee tellen later wist ik beter..
Doe je dan wel een blinddoek om?quote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen overigens naar Juliette and the Licks.
Zo...
En is zij nu Juliette of een Lick?quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Doe je dan wel een blinddoek om?
[afbeelding]
En hebben die Licks dan wel een blinddoek om?quote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
Zij is dé Juliette (Lewis).
Ah ja...dat zijn 4 hele mooi dingenquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Birgit Schuurman & Jelka van Houten (twee keer zusje van)
Dat is de rol van 'rock chick'. Die speelt ze met verve blijkbaar.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ze ziet er niet alleen lelijk uit, maar ze doet ook lelijk. En die ranzige outfits.....
quote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is de rol van 'rock chick'. Die speelt ze met verve blijkbaar.
Huh? Was ik daar bij?quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ah. Hier zitten jullie.
Ik geloof dat ik me (na herlezen van de nachttopics) een beetje onheus heb uitgelaten jegens wyccie.
Mijn excuses.
It takes one to know one.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ze speelt altijd trailer trash en ze is het ook
Aanvaard hoor. Nooit meer doen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ah. Hier zitten jullie.
Ik geloof dat ik me (na herlezen van de nachttopics) een beetje onheus heb uitgelaten jegens wyccie.
Mijn excuses.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
It takes one to know one.
Werken? Ja eigenlijk wel. Maar als freelancer deel ik m'n eigen tijd inquote:Op maandag 13 november 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
Hee Nem, hoef je morgen niet te werken of te studeren?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist gebeld door Weekend Miljonairs. Binnen 3 weken hoor ik of ik wordt uitgenodigd voor het programma
Ik hoop het ook. En inderdaad..ik heb 2 geweldige hulplijnenquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Relaxed. Kun je mooi Asmo of Mark_V vragen om te hulplijnen...
Ik hoop dat je wordt uitgenodigd![]()
Ja klopt, die vliegensvlugge vragen zijn altijd naar...quote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. En inderdaad..ik heb 2 geweldige hulplijnen
Maar ALS ik wordt uitgenodigd moet ik ook nog door die voorronde komen
Whehehe ja zal ik doenquote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja klopt, die vliegensvlugge vragen zijn altijd naar...
Als het lukt moet je wel even laten weten hoe dat Lotto Weekend Miljonairs water nou smaakt.![]()
Beter lezenquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef cafca het volgende:
Hee, gefeliciteerd, Nembrio!
We zien je wel op TV verschijnen
Positief denken, jongen!quote:Op maandag 13 november 2006 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter lezen
Ik weet dus nog niet eens of ik uitgenodigd ben
Maar bedankt
Oh, dat doe ik ook. Ik zie me er nu al zittenquote:
Je krijgt het nog drukquote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef MaJo het volgende:
Kaiser Chiefs was gaaf
Vanavond We are Scientists
Als ik het van m'n karma moet hebben kan ik beter in een hutje op de hei gaan wonenquote:Op maandag 13 november 2006 15:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Karma zal deze keer mooie dingen voor je doen.
I know, en ik ben ook nog eens bezig met afstuderen en verhuizenquote:
Om het gechat(zonder succes) uit de topics te houdenquote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereenWaarom hebben we een aparte slowchat topique nodig?
Heej!quote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Asmodian het volgende:
Gezelligheid is het leukste en belangrijkste.. die vragen, dat hebben we nu wel gezien..quote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Asmodian het volgende:
Leef jij ook nogquote:Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef Asmodian het volgende:
Wil je een moderne of ouderwetse?quote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef wyccie het volgende:
BrandX, heb jij nog mooie foto's? Die zijn altijd welkom in dit topic. Van een prachtige deur, bijvoorbeeld?
Och ja, dat was ik al haast vergeten!quote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem en ik slowchatten al toen er nog niet eens een topic voor was. Onze beider weekban heeft toch resultaat gehad. Het was het waard wat mij betreft.
Allebei?quote:Op maandag 13 november 2006 21:01 schreef BrandX het volgende:
Wil je een moderne of ouderwetse?
Lol, snap ik, maar geen zin om nu naar beneden te lopen en de voordeur te flashen, het regent joh!quote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Goed zo Nesle!
Ennuh, BrandX, ik bedoelde je eigen deuren
In januari in Groningen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg, is het al min of meer bekend wanneer er weer een meet gaat zijn?
Groningen? Oh, da's maar een kleine 200 kilometer hier vandaan...quote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In januari in Groningen.
de rest, mocht je ze willen zienquote:Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
't Ziet er prachtig uit!
Kaf van koren, jongens van mannen..quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Groningen? Oh, da's maar een kleine 200 kilometer hier vandaan...
Omdat ik 15 benquote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen?
Drenthequote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is inderdaad wel een beetje jong.
Als het allemaal doorgaat, vinden we er misschien wel wat op. Ik ga me niet druk maken om dingen die nog niet aan de orde zijn.
Waar woon je zelf?
Omdat wij allemaal enge dikke mannen+Schaap van 50 zijnquote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen?
Tssquote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal enge dikke mannen van 50 zijn![]()
Of ben ik de enige![]()
Klopt het nu wel?quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tssik ben helemaal geen dikke enge man van 50
Dik eng schaap van 50 komt dichterbij
Hahaha..quote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal enge dikke mannen+Schaap van 50 zijn![]()
Of ben ik de enige![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |