Ja, Twente blijft mij verbazen dit seizoen.quote:Op zondag 12 november 2006 16:06 schreef Homdeck het volgende:
Mijn voorspelling klopt tenminste wel...
dat ze dan verliezen van één of ander derderangs oostblokclubje is wel weer jammer...(ook voor de UEFA-coëfficiënten)quote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, Twente blijft mij verbazen dit seizoen.
Ja, daarom. Het seizoen begon dramatisch, maar nu.quote:Op zondag 12 november 2006 16:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat ze dan verliezen van één of ander derderangs oostblokclubje is wel weer jammer...(ook voor de UEFA-coëfficiënten)
ah, overheen gelezen..quote:Op 12-11-2006 16:21 schreef Supersheep
psst!
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!
| 1 2 3 | .... [/quote] |
ik ga zo weer slapenquote:
Veel plezier!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht aan de voetbalclub, maar twee tellen later wist ik beter..
Wie zijn die 2 chica's?quote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht aan de voetbalclub, maar twee tellen later wist ik beter..
Doe je dan wel een blinddoek om?quote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen overigens naar Juliette and the Licks.
Zo...
En is zij nu Juliette of een Lick?quote:Op zondag 12 november 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
Doe je dan wel een blinddoek om?
[afbeelding]
En hebben die Licks dan wel een blinddoek om?quote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
Zij is dé Juliette (Lewis).
Ah ja...dat zijn 4 hele mooi dingenquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Birgit Schuurman & Jelka van Houten (twee keer zusje van)
Dat is de rol van 'rock chick'. Die speelt ze met verve blijkbaar.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ze ziet er niet alleen lelijk uit, maar ze doet ook lelijk. En die ranzige outfits.....
quote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is de rol van 'rock chick'. Die speelt ze met verve blijkbaar.
Huh? Was ik daar bij?quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ah. Hier zitten jullie.
Ik geloof dat ik me (na herlezen van de nachttopics) een beetje onheus heb uitgelaten jegens wyccie.
Mijn excuses.
It takes one to know one.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ze speelt altijd trailer trash en ze is het ook
Aanvaard hoor. Nooit meer doen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ah. Hier zitten jullie.
Ik geloof dat ik me (na herlezen van de nachttopics) een beetje onheus heb uitgelaten jegens wyccie.
Mijn excuses.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
It takes one to know one.
Werken? Ja eigenlijk wel. Maar als freelancer deel ik m'n eigen tijd inquote:Op maandag 13 november 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
Hee Nem, hoef je morgen niet te werken of te studeren?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist gebeld door Weekend Miljonairs. Binnen 3 weken hoor ik of ik wordt uitgenodigd voor het programma
Ik hoop het ook. En inderdaad..ik heb 2 geweldige hulplijnenquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Relaxed. Kun je mooi Asmo of Mark_V vragen om te hulplijnen...
Ik hoop dat je wordt uitgenodigd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |