Dat is inderdaad tricky...quote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een Pello?
Je moet wel even kijken wat de linker en wat de rechter poot is.
quote:
Heb je een eigen wastafel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Soempie het volgende:
Dat is zeker leuk. Vanmiddag ook nog even de stad in voor wat spullen
Enige wat minder leuk is is dat ik m'n spullen blijf verplaatsen. Nu heb ik alles voor m'n deur gezet, zodat ik m'n kasten goed neer kon zetten...en nu moet ik naar het toilet. Kan dus niet....![]()
Nee, wat wilde je voorstellenquote:
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?quote:
aangezien ik naar het toilet moest...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?
Komt omdat je geen wastafel hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef Soempie het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag. Of ligt dat aan mijn internetverbinding?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Komt omdat je geen wastafel hebt.
Dan is dit slowchattopic toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ-Slowchattopic
En dus ben ik gaan zoeken gisteren
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Ja gut..in het slowchat topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gut..in het slowchat topic
De vraag was dus: is dat laat?
Ik wil nummer 4quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
Er is dus gewoon geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:10 schreef Supersheep het volgende:
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).
Dat kan je makkelijk ongedaan maken, moet je ze er gewooon zelf uittrekken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef wyccie het volgende:
Ik kreeg de mijne ook pas heel laat. Maar wel twee tegelijk.
Maar ik heb nou niet het gevoel dat ik slimmer ben geworden, ik vind mezelf juist dommer dan voorheen
Sheep wil die vierde wel hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef Homdeck het volgende:
Ik had er 4 en nu nog maar 3, voor de geïnteresseerden
De tandarts vroeg wel of ik hem mee wilde hebben, maar ik heb vriendelijk bedankt. Sorry Sheepquote:
getrokken omdat ie scheef groeidequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Getrokken of weggerot, Hom?
Dan nog had ik vriendelijk bedankt. Moet natuurlijk niet hebben dat ik ineens El Rubio opmerkingen begin te maken hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De tandarts vroeg wel of ik hem mee wilde hebben, maar ik heb vriendelijk bedankt. Sorry Sheep, anders had je hem mogen hebben..
sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Homdeck het volgende:
niet mij pesten
Dat is wel gruwelijk off topic, zeg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
"Scientists at the University of Pennsylvania have announced that they have engineered a strain of the AIDS virus that fights AIDS. This strain of AIDS works like a vaccine and improved the immune system of the test subjects. After three years on this new therapy, no side effects have been observed
http://science.slashdot.org/science/06/11/07/0240258.shtml
Wat zit je nou toch met je off-topic gewauwel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel gruwelijk off topic, zeg.
Ben jij bioloog?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zit je nou toch met je off-topic gewauwel?
Het is een SLOW CHAT topic
Utrecht, omdat dat leuker is dan het dorp waar ik nu woonquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waarheen? Waarvoor?
Ik heb het ooit tegen Lien gezegd in een subtekstje maar wilde het nu even algemeen makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?
Maar gefeli drmee hoor![]()
En ik maar overtuigd zijn dát je al in Utrecht woontquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrecht, omdat dat leuker is dan het dorp waar ik nu woon
Nee in de buurt van Utrechtquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik maar overtuigd zijn dát je al in Utrecht woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |