Niemandquote:Op woensdag 8 november 2006 21:07 schreef Brahimov het volgende:
Wie gaat Federer in de finale kloppen?
Right on.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Davydenko is de man in vorm, maar heeft niet de wapens om Federer te kloppen.
Ik denk eerder dat Federer wat bagels aan de Donkey voert.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:14 schreef MarkG het volgende:
Davydenko - Federer finale met daarin een 5setter! Federer wint, uiteraard..
Beetje het AZ - syndroom dan. Tegen de echte toppers het niet kunnen waarmaken.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:59 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Federer wat bagels aan de Donkey voert.
Davy is wel in vorm, maar toch echt veeeeeeeel te beperkt tegen toppers hoor.
Hij heeft niet voor niets de meeste verliespartijen uit de top 20 dit jaar.
Lijkt me niet. Het wereldkampioenschap tennis van de op-een-na-populairste sport om te beoefenen in Nederland. Dat hoeft toch helemaal niet op televisie.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het nog redelijk te volgen op TV?
Robredo heeft toch echt 1 verliespartij meer, en 20 winstpartijen minderquote:Op donderdag 9 november 2006 02:59 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Federer wat bagels aan de Donkey voert.
Davy is wel in vorm, maar toch echt veeeeeeeel te beperkt tegen toppers hoor.
Hij heeft niet voor niets de meeste verliespartijen uit de top 20 dit jaar.
Doet Sporza ook nog wat? Helaas geen Belgen die meedoen, anders had het nog wel gekund misschien. Nu vrees ik dat velen het zonder beelden moeten doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef wimderon het volgende:
Sport1 heeft nou eenmaal de rechten...
Toen ik het opzocht had Robredo de Masters halve finale nog niet van Donkey verloren. Die partij ging om de grootste loser van de top20. Niet aan gedacht toen ik de info herhaalde.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Robredo heeft toch echt 1 verliespartij meer, en 20 winstpartijen minder
En Davydenko heeft 5 verliespartijen tegen top 10 spelers (2 keer Fed, 2 keer Nalby en 1x Robredo...) verder niet. Vind ik dan ook wel weer meevallen. (Zeker aangezien de aantallen van een Nalby, Blake, Robredo toch hoger liggen). De meeste partijen verliest hij simpelweg door veranderen van ondergrond en dan maakt de tegenstander volgens mij niet zo veel meer uit. Feit is dat hij elke keer weer goed piekt, iets waar een Blake, Robredo, Ljubicic, Nalbandian nog eens wat van kunnen leren.
Die vlieger gaat sowieso niet op, want een federer uit vorm beheerst nog steeds het anti-tennis van Davydenko beter dan Donkey zelf.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef Norrage het volgende:
Wacht maar tot volgende week. Dan heeft Davydenko namelijk net de masters gewonnen!!! En heeft dan zelfs Fed een bagel gevoerd!!!!!!!!!
Blake breakt direct terug. Wel 4 kansen voor nodig gehad.quote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef XL het volgende:
Nadal en Blake zijn bezig.
Nadal breakt op love naar een 4-3 voorsprong in de eerste set.
Direct 2 breaks voor in de tweede set.quote:
wel weer een nieuwe en nu voor de set serveren.quote:
en nu alweer serveren om in de set te blijven, wat een stakkers.... WTA-niveautjequote:Op maandag 13 november 2006 13:51 schreef XL het volgende:
[..]
wel weer een nieuwe en nu voor de set serveren.
Nalby is de man, gewoon die uitstraling van die man, de creativiteit in zijn spel dat is gewoon mooi. Ook de vete met Hewitt geeft hem wat extra's vind ikquote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef tordesmonats het volgende:
wat mensen hier toch met die 'nalby' hebben
degelijke speler hoor maar daar is dan ook alles mee gezegd
Omdat het meer op tv was neem ik aan. Het aantal leuke wedstrijden bij de vrouwen is toch echt op 1 hand te tellen. Alles waar een speelster van buiten de top10 aan meedeed was van bedroevend niveau. Foutenfestivalletjes en overwinningen van 50 minuten. Tenslotte zijn de speelsters in de top10 ook nog eens allemaal zo lelijk als de nacht.quote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef Norrage het volgende:
Ik heb dit hele jaar gewoon meer genoten van vrouwentennis dan van mannentennis
Je kunt ook overdrijvenquote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef Norrage het volgende:
Ik heb dit hele jaar gewoon meer genoten van vrouwentennis dan van mannentennis
Het heeft wel behoorlijk te maken met de hoeveelheid zendtijden inderdaad...Maar vooral de laatste weken vond ik het vrouwentennis aardig om naar te kijken. Verder alleen vanaf de halve finales van de grand slamsquote:Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef XL het volgende:
[..]
Omdat het meer op tv was neem ik aan. Het aantal leuke wedstrijden bij de vrouwen is toch echt op 1 hand te tellen. Alles waar een speelster van buiten de top10 aan meedeed was van bedroevend niveau. Foutenfestivalletjes en overwinningen van 50 minuten. Tenslotte zijn de speelsters in de top10 ook nog eens allemaal zo lelijk als de nacht.
Ze zitten ongeveer op het niveau van heren met houten rackets.quote:Op maandag 13 november 2006 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het heeft wel behoorlijk te maken met de hoeveelheid zendtijden inderdaad...Maar vooral de laatste weken vond ik het vrouwentennis aardig om naar te kijken. Verder alleen vanaf de halve finales van de grand slams![]()
Als ik er meer over nadenk heeft het eigenlijk vooral met Henin en Mauresmo te maken. Hun spel gecombineerd met dat harde spel van hun tegenstanders vind ik erg amusant om te zien. Vrouwentennis is zo ongeveer bijna diverser tegenwoordig dan bij de mannen (in de top dus)...Ik zie meer serve/volley en netspel.
Eerste tiebreak naar de ezel.quote:
Hup vrouwentennis!quote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef mitt het volgende:
Ik ga het niet eens volgen, zo triest.
en 6-5 in de tweede voor Fed. Roddick gaat serveren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef Norrage het volgende:
Roddick staat gewoon een set voor tegen Fed
quote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef mitt het volgende:
Ik ga het niet eens volgen, zo triest.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:34 schreef mitt het volgende:
[..]
en 6-5 in de tweede voor Fed. Roddick gaat serveren.
Federer die op het punt STOND om te verliezen is wat anders danquote:
Dat is geen eerlijke vergelijking. Karsten Braasch zou gehakt maken van Davydenko.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Federer die op het punt STOND om te verliezen is wat anders danDavydenko - Robredo
zet dan Berlocq - Karsten Braasch er neer ofzo![]()
Puur op matchstats staat Ljubo lekker te serveren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:38 schreef Norrage het volgende:
Is Nalby - Ljubo beetje op niveau?
De kansen worden nog groter als hij van Fed wint, het liefste dan in 2 setsquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:44 schreef Norrage het volgende:
Nu mag Ljubo echter nog tegen Fed..Wat zielig. Hij kan alleen nog door als hij tegen Fed een set pakt en als Nalby met 2-1 wint van Roddick...Alhoewel ik dan ook niet weet wat er gaat gebeurenWant dan heeft iedereen (behalve Fed) evenveel sets gewonnen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:45 schreef XL het volgende:
[..]
De kansen worden nog groter als hij van Fed wint, het liefste dan in 2 sets![]()
Onderling resultaat lijkt me. Dat gaat toch al boven aantal gewonnen sets? Al is dat onderling resultaat ook hetzelfdequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:44 schreef Norrage het volgende:
Nu mag Ljubo echter nog tegen Fed..Wat zielig. Hij kan alleen nog door als hij tegen Fed een set pakt en als Nalby met 2-1 wint van Roddick...Alhoewel ik dan ook niet weet wat er gaat gebeurenWant dan heeft iedereen (behalve Fed) evenveel sets gewonnen
Het zou wel aardig zijn als Fed hem laat winnen, hij is toch geplaatst. Mooi voorproefje op volgend seizoenquote:
Als hij ongeslagen de masters wint gaat hij direct door de 8 miljoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Federer ook het record verbetert vanhet meeste prijzengeld in een seizoen, hij had het record al even terug van Sampras afgepakt, en is nu de 1e die boven de 7 miljoen euro in een seizoen bij elkaar slaat.
Niet zo'n interessant record: de prijzen lopen immers op, dus vergelijken loopt op den duur scheefquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Federer ook het record verbetert vanhet meeste prijzengeld in een seizoen, hij had het record al even terug van Sampras afgepakt, en is nu de 1e die boven de 7 miljoen euro in een seizoen bij elkaar slaat.
Klopt., maar dit stamt nog uit de tijd van de Grand Slam cup; kon je twee weken achter elkaar ziek veel geld verdienen. Die GScup leverde Sampras alvast 2.5 miljoen op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Niet zo'n interessant record: de prijzen lopen immers op, dus vergelijken loopt op den duur scheef
Dat krijg je als je 2 wijven tegenover elkaar zet.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef Norrage het volgende:
3 games 3 breaks bij Davy - Blake
[edit] 4 games 4 breaks
Nee, maar eurosport doet wel af en toe verslag van de punten.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef MarkG het volgende:
Jullie hebben zeker geen sport1..
op 5-6 dusquote:Op woensdag 15 november 2006 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
Blake wint nog.
3e MP op 4-5 service Davy was raak.
Nee man, die neger heeft het ideale spel om tegen Davydenko te spelen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef MarkG het volgende:
Godver, Davydenko kan die neger zo van de baan vegen. Waarom doet ie het nou niet!?
Nalbandian wint in 2 sets van Roddick.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:38 schreef XL het volgende:
Tiebreak in de tweede
M.i. kansloos tegen Blake.quote:Tijdens de warming up voor de wedstrijd tegen de Amerikaan werd Nalbandian geconfronteerd met tragisch nieuws uit zijn vaderland. Een 9-jarig familielid, en petekind van Nalbandian, kwam om het leven bij een ongeluk met een lift in de familiedomicilie in Cordoba.
Nalbandian speelde de wedstrijd tegen Roddick toch. "Het was verschrikkelijk", zei hij, "ik kon niet meer van het tennis genieten. Het leven zit zo in elkaar. Ik kon hier in China niets doen, behalve mijn beste geven op de tennisbaan." David Nalbandian haalde extra kracht uit de familietragedie en versloeg Andy Roddick met 6-2 7-6 (tiebreak 7-4). Voor zijn zege werd hij beloond met een plaats bij de laatste vier en kansen op titelprolongatie.
Of het geeft hem juist extra kracht en hij draagt de overwinning op aan zijn petekindquote:Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef Juan Zueco het volgende:
Kuch
[..]
M.i. kansloos tegen Blake.
J.
Had liever gezien dat dat de finale was. Best of five.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:56 schreef Norrage het volgende:
En we krijgen een Fed - Nadal halve finale
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 16 november 2006 23:50 schreef mitt het volgende:
Ik las het inderdaad vanmiddag.
David wint het toernooi.
Moet 'ie wel eerst langs Blake.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Jij snapt 'mHij is nu ingespeeld en pakt Federer gewoon weer
![]()
Detailsquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie wel eerst langs Blake.
Ik wil het zien !quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
Op het derde matchpoint twee games later is het wel raak: 6-4 7-5 FedEx.
Hierna Blake-Nalbandian.
http://www.alleenopeen.tv en dan rechtsboven een postcodecheck doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:30 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Hoe kom ik aan Sport1 ik betaal 500 euro voor de gouden tip
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Nadal.
http://www.youtube.com/watch?v=KFL0gzhlfGg
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hij zou in 2007 het Grans Slam kunnen winnen (dus Australië, Parijs, Londen en New York).quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ok de Masters is gelopen. Federer heeft gewonnen van Nadal. Hij is volgend jaar de enige bedreiging voor Federer op de rankinglijst en bij Grand Slams. Ik voorzie een nog beter jaar (is het mogelijk!) voor Federer aankomend jaar. Dat zou betekenen dat Federer een van de grootste tennissers ooit wordt. Misschien niet alleen subjectief maar ook op alle lijstjes. Misschien wel een van de grootste atleten begin deze eeuw die zijn sport ontstijgt.
Nee hoor, Blake is een hele getalenteerde tennisser die heel goed mee kan in de rally en sterke passings heeft. Erg leuke tennisser om naar te kijken. Federer zal het moeilijk genoeg krijgen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:37 schreef MarkG het volgende:
Wordt morgen dus een veegpartij..
Zolang 'ie volgend jaar Roland Garros maar eens een keertje wint vind ik het best. Een seizoen als het deze evenaren zou al prachtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zou in 2007 het Grans Slam kunnen winnen (dus Australië, Parijs, Londen en New York).En in 2008 het Golden Slam (de vier grandslamtoernooien en de Olympische Spelen).
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Nee hoor, Blake is een hele getalenteerde tennisser die heel goed mee kan in de rally en sterke passings heeft. Erg leuke tennisser om naar te kijken. Federer zal het moeilijk genoeg krijgen.
Wat een superpartij was dit zeg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
Heb 'm in de Masters Cup nog niet kunnen zien, maar die wedstrijd in de US Open had 'ie veel moeite met de enorm harde klappen van Blake en was het in een bepaalde set een dubbeltje op z'n kant: of Blake neemt de leiding en heeft een grote kans om te winnen, of Federer gniept de set eruit met slecht spel en maakt het karwei daarna af. Het laatste gebeurde, en misschien kan Blake 't hem best lastig maken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee.
Blake heeft in 3 partijen dit jaar 1 setje gewonnen (een tiebreak die fed ongeveer weggaf) en in die partijen speelde Fed niet eens zo goed als hij nu doet
Ik neem aan dat je de $ 100 (of wat het ook is) voor een kaartje dan helemaal cmmerciële uitbuiting vindt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Mensen check dit: http://www.atpmastersseri(...)2C11444%2C00.html%3F
Voor 5$ ()van je creditcard morgenvroeg genieten van de finale
. Voor die 5$ laat ik me dan maar eenmalig commercieel uitbuiten...
De dubbelfinale (Bjorkman/Myrni tegen Knowles/Nestor) is als het goed is gratis.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef twi het volgende:
5 dollar voor een wedstrijd, ammehoela. Ik zoek wel ergens een stream.
vertel...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef twi het volgende:
5 dollar voor een wedstrijd, ammehoela. Ik zoek wel ergens een stream.
Toegang tot het stadion is wat anders dan toegang tot de televisiebeelden. Nee, sport is iets universeels en door en voor mensen. Nu maak je een tweedeling tussen mensen die het wel en niet kunnen betalen. Men zou niet moeten hoeven betalen om toegang te krijgen tot de beelden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de $ 100 (of wat het ook is) voor een kaartje dan helemaal cmmerciële uitbuiting vindt.![]()
Sport1 is overigens een stuk duurder. Ik heb Sport1 voor de AMS-toernooien en om die negen (10 met de Tennis Masters Cup erbij) toernooien te kunnen zien, betaal ik elke maand ¤ 14,95. Uitbuiterts.![]()
't Komt volgens mij op Star Sports, en daar zal vast wel een p2p programmaatje met bijpassend streampje voor te vinden zijn.quote:
Waarom? Ik vind dat dat is aan de mensen die de rechten hebben. Anders kun je ook stellen dat de livebeelden van concerten, opera's en wat dan ook voor iedereen voor niets te zien zouden moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Toegang tot het stadion is wat anders dan toegang tot de televisiebeelden. Nee, sport is iets universeels en door en voor mensen. Nu maak je een tweedeling tussen mensen die het wel en niet kunnen betalen. Men zou niet moeten hoeven betalen om toegang te krijgen tot de beelden.
$ 9.500 voor een weekje Shanghai?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:47 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Voor volgend jaar reeds geboekt:
Tennis Masters Cup Emperor Package
November 11 - 20, 2006
· Nine nights at the Shanghai Hotel Premier
· King Room with Executive Club Access
· Box Seats with VIP Hospitality everyday at the Masters Cup
· Tournament Transfers
· Limited Use of VIP Players Mercedes Cars
· Daily Sightseeing Tours of Shanghai and the Surrounding Areas
· Airport Transfers
$7720.00 per person based on double occupancy
$1700.00 single supplement
![]()
en dus prijzengeld in één jaar en het aantal winstpartijen in één jaar (die laatste is de eerste keer in hele lange tijd).quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft trouwens ook het record te pakken van het meest aantal weken achter elkaar op nummer 1.
Ook het meeste ranking en race points ooit.
Hopen dat Verkerk blessurevrij blijft danquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef Norrage het volgende:
Ok..we hebben nu 3 jaar dominant tennis van Fed gezien. Hij heeft zich ondertussen wel bewezen. Volgend jaar hopelijk weer wat competitie
editquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind dat dat is aan de mensen die de rechten hebben. Anders kun je ook stellen dat de livebeelden van concerten, opera's en wat dan ook voor iedereen voor niets te zien zouden moeten zijn.
Nu nog niet, maar dat is een kwestie van tijd. Hij zal het op februari 2007 evenaren als het goed is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft trouwens ook het record te pakken van het meest aantal weken achter elkaar op nummer 1.
Wat een superpartij van Federer weer.quote:Op zondag 19 november 2006 10:49 schreef XL het volgende:
Het seizoen zit er op
Fed wint 6-0, 6-3, 6-4
Lijkt me meer een samenloop van hoe de media zo rond Wimbledon met die knurft om zijn gegaan, het h2h record, de manier hoe Roger speelde en de reactie op het gebruikelijke achterlijke juichen van Nadal.quote:Op zondag 19 november 2006 12:31 schreef XL het volgende:
Ik zat nog een keer die youtube link te kijken, van fed tegen nadal....
Zoals Fed juicht bij zijn overwinning zie je eigenlijk zelden. Zo'n ontlading... dan zie je toch dat hij Nadal heel hoog inschat.
Pardon, moi? Ik heb geen sport1, geen zin om te kutten met gratis streams en wist prima dat de partij vanochtend begonquote:Op zondag 19 november 2006 12:18 schreef twi het volgende:
En daar was de idioot die er vanuit ging dat men om 12:00 zou beginnen
Nee, ikzelfquote:Op zondag 19 november 2006 12:52 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Pardon, moi? Ik heb geen sport1, geen zin om te kutten met gratis streams en wist prima dat de partij vanochtend begon![]()
haha, okquote:
merci!quote:Op zondag 19 november 2006 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
Op Sporza zenden ze heel de match nu uit, ze zijn pas net begonnen.
Lekker kijken met Langs De Lijn aan.quote:
Hij heeft hem al. Als hij nu geen partij meer speelt is hij pas weer bij de Masters series in Miami in te halen. Dat is na de 161? weken van Conners.quote:Op zondag 19 november 2006 11:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar dat is een kwestie van tijd. Hij zal het op februari 2007 evenaren als het goed is.
Wat bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |