abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 november 2006 @ 20:29:31 #1
16305 Jappie
parttime reverend
  woensdag 8 november 2006 @ 20:30:01 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43371415
En sticky....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43371474
Even kommaneucken: It's sudoku time.
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 8 november 2006 @ 20:33:15 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43371579
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef Talitha het volgende:
Even kommaneucken: It's sudoku time.
Weet jij veel...misschien refereerde ik wel aan de een nieuwe reclame stunt van Its
  woensdag 8 november 2006 @ 20:33:32 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371591
Flugel ,,,, lees eerst eens ff terug in de diverse topics vanaf vanmorgen ,,,,, vraag maar aan Jappie wat ik HEM heb geantwoord , en trek dan je egen conclusie blijf dan bij je mening bij voorbaat .........

Ik heb HEM wat lappen tekst geschreven , hij vertelt je wel waar , want dat hou ik niet eens bij , das hetzelfde verhaal voor Versabommie eigenlijk in het kort .....
pi_43371659
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Weet jij veel...misschien refereerde ik wel aan de een nieuwe reclame stunt van Its
Ook dán blijft mijn opmerking stand houden.

http://www.its-x-tra.nl/Filialen/
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 8 november 2006 @ 20:36:07 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_43371718
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
....
Please make the hurting stop.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:38:20 #8
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43371815
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ook dán blijft mijn opmerking stand houden.

http://www.its-x-tra.nl/Filialen/
Whehehehe ...en dan juist die link posten....

maar eh...kap nou eens met dat geslowchat Tally ...usresessen zoals jij bezorgen mij een slechte naam
  woensdag 8 november 2006 @ 20:38:33 #9
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371827
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
Flugel ,,,, lees eerst eens ff terug in de diverse topics vanaf vanmorgen ,,,,, vraag maar aan Jappie wat ik HEM heb geantwoord , en trek dan je egen conclusie blijf dan bij je mening bij voorbaat .........

Ik heb HEM wat lappen tekst geschreven , hij vertelt je wel waar , want dat hou ik niet eens bij , das hetzelfde verhaal voor Versabommie eigenlijk in het kort .....
Hou mij er ff buiten, je teksten worden net zo oubollig als je homosnor!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:40:41 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43371918
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43371959
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:

[..]

Whehehehe ...en dan juist die link posten....

maar eh...kap nou eens met dat geslowchat Tally ...usresessen zoals jij bezorgen mij een slechte naam
Mag ik ook eens SC-en in FB?!

Sorry Flugel, day. Ben al weg.
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 8 november 2006 @ 20:42:42 #12
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372015
Details ? ... ok 1 keer dan , ( ik kan mijn meet wel vergeten dus , want flugel is bozer dan TL zelf lijkt het ..... )

ik HEB op een triggermanier diverse topics geopend ja de afgelopen tijd , nadat ik , en VELEN vonden dat hij als MOD niet functioneerde ........

Dat dat wordt onderkend door diversen hier , geeft MIJ alleen maar aan dat ik beter ben in datgene waar IK van wist dat ik BEWUST bezig was , dan alle anderen ook maar 1 seconde gerealiseerd hebben ........

Ik heb getriggered met doel TL weg ja ..... topics openen , steken onder water , etc etc , en olie op vuurtjes ..... waarna ik wilde zien of ik de enige was , of gevolgd zou worden d.m.v. steunbetuigingen in devorm van mede-bashen ....... JA DUS .......

Op zulke momenten heb IK gas terug genomen om het reeds gestarte proces door te laten gaan door anderen ....... erg he ........ misschien is die luus / loes / lucy luciano niet zo dom als sommigen hier denken / beweren ........ ooit aan gedacht !?

Als een gewoon " TL vind ik niet goed funktioneren , en met mij vele anderen ) niet helpt , en ik achter de schermen ook niets kan uitrichten door kritiek te uiten , dan rest geen andere mogelijkheid dan anarchistich gezuig ja ..... alleen nogmaals , kan IK zeggen dat ik het netjes heb gehouden , i.t.t tot de terings / kneuzn / kuts / en die ene vinkentering die ik kreeg ........met geweone woorden kun je ook genoeg bereiken ........ MITS JE STEUN KRIJGT van anderen ........ en het lijkt mij dat wel is gebleken dat er voldoende steun was voor mijn " motie van wantrouwen "zoals ik het netjes verpakte .......

Nog vragen ???
  woensdag 8 november 2006 @ 20:44:37 #13
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43372104
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef luciano het volgende:
Details ? ... ok 1 keer dan , ( ik kan mijn meet wel vergeten dus , want flugel is bozer dan TL zelf lijkt het ..... )

ik HEB op een triggermanier diverse topics geopend ja de afgelopen tijd , nadat ik , en VELEN vonden dat hij als MOD niet functioneerde ........

Dat dat wordt onderkend door diversen hier , geeft MIJ alleen maar aan dat ik beter ben in datgene waar IK van wist dat ik BEWUST bezig was , dan alle anderen ook maar 1 seconde gerealiseerd hebben ........

Ik heb getriggered met doel TL weg ja ..... topics openen , steken onder water , etc etc , en olie op vuurtjes ..... waarna ik wilde zien of ik de enige was , of gevolgd zou worden d.m.v. steunbetuigingen in devorm van mede-bashen ....... JA DUS .......

Op zulke momenten heb IK gas terug genomen om het reeds gestarte proces door te laten gaan door anderen ....... erg he ........ misschien is die luus / loes / lucy luciano niet zo dom als sommigen hier denken / beweren ........ ooit aan gedacht !?

Als een gewoon " TL vind ik niet goed funktioneren , en met mij vele anderen ) niet helpt , en ik achter de schermen ook niets kan uitrichten door kritiek te uiten , dan rest geen andere mogelijkheid dan anarchistich gezuig ja ..... alleen nogmaals , kan IK zeggen dat ik het netjes heb gehouden , i.t.t tot de terings / kneuzn / kuts / en die ene vinkentering die ik kreeg ........met geweone woorden kun je ook genoeg bereiken ........ MITS JE STEUN KRIJGT van anderen ........ en het lijkt mij dat wel is gebleken dat er voldoende steun was voor mijn " motie van wantrouwen "zoals ik het netjes verpakte .......

Nog vragen ???
Jawel...kun je bovenstaand misschien in iets uitgebreidere versie herschrijven...ik heb het idee dat er nog wat hiaten inzitten.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:45:09 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43372126
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jawel...kun je bovenstaand misschien in iets uitgebreidere versie herschrijven...ik heb het idee dat er nog wat hiaten inzitten.
Jappie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:01 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372166
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef luciano het volgende:


Nog vragen ???
JA! IKKE! IKKE!

Kan het toevallig zo zijn dat ik jou morgen weer tegenkom, aangezien ik morgen weer liefdadig werk op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen en kinderen met een geestelijke handicap?

Je hebt niets getriggerd, en ik acht je ook niet in staan om iets te triggeren, al ga je er met je narcistische stinksnor nog 40 MB aan teksten over baggeren!

Sorry Luus, je mening en je acties hebben niet geteld, je bent een insect op de voorruit van dit forum
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:05 #16
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43372168
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jappie
Sorry fluggss
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:15 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372177
En , ja Tl , sorry dat ik het op deze manier gedaan moest krijgen , hoewel ik niet wist of ik zou slagen , want alleen lukt NIETS hier , maar wat meer zelfkritiek van JOUW zijde zou wonderen gedaan hebben , i.p.v. een overdosis aan je welbekende smileys plaatsen , Dat komt vernederend maar vooral MACHTSWELLUSTIG over zoals al eerder werd gezegd door anderen , en das nou net wat een mod NIET moet laten zien , MACHT . nee je bent mod om andere redenen / motieven ........ REGULEREN / optreden indien nodig , , maar vooralm NIET LATEN ESCALEREN , en dat deed je helaas niet goed genoeg .......... sorry
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:53 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372203
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jappie
Je ziet er geil uit als je boos kijkt!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:48:26 #19
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372270
Sorry Versa + jappie , ik ga hier niet op in , ik ben serieus bezig nu , en ik kan jullie nu NIET als serieus beschouwen , sorry , GEEN smileys ............ dat wil alleen al wat zeggen bij mij ( tussen de regeltjes lezen zei ik al eerder , wink wink ...... )
  woensdag 8 november 2006 @ 20:49:13 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43372303
Luus, heb jij ook een 'uit'knop?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 8 november 2006 @ 20:49:39 #21
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372324
Ik ga nu ff een ronde lopen , en HOOP dat mijn internet er niet weer uitligt net als gisteren , l8rrrrrrrrr friends and foes ( 20 minuten schat ik )
  woensdag 8 november 2006 @ 20:50:09 #22
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372341
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Luus, heb jij ook een 'uit'knop?
Mooie timing he flugel ?
  woensdag 8 november 2006 @ 20:50:41 #23
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372372
We zouden een goed team vormen , jij en ik samen als modjes hier !
pi_43372389
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jappie
Begrijp je dan niet dat weer ff weg is als hij nog een langere versie tikt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:51:22 #25
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372409
Wegrent nu !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:51:30 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372415
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:48 schreef luciano het volgende:
en ik kan jullie nu NIET als serieus beschouwen ,
Luus, vraag of je een "ik ben luus en heb eigenhandig naar eigen zeggen fok van de ondergang gered" topic mag open!


Vooralsnog neem ik jou net zo serieus als dat dikke ventje vroeger in the Goonies!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:04:24 #27
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43373037
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Begrijp je dan niet dat weer ff weg is als hij nog een langere versie tikt
Ik vraag me af of die hier lurkende NJ, Nikky en Yvonne die lappen tekst ook helemaal doornemen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:06:48 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43373142
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef luciano het volgende:
Details ? ... ok 1 keer dan , ( ik kan mijn meet wel vergeten dus , want flugel is bozer dan TL zelf lijkt het ..... )

ik HEB op een triggermanier diverse topics geopend ja de afgelopen tijd , nadat ik , en VELEN vonden dat hij als MOD niet functioneerde ........

Dat dat wordt onderkend door diversen hier , geeft MIJ alleen maar aan dat ik beter ben in datgene waar IK van wist dat ik BEWUST bezig was , dan alle anderen ook maar 1 seconde gerealiseerd hebben ........

Ik heb getriggered met doel TL weg ja ..... topics openen , steken onder water , etc etc , en olie op vuurtjes ..... waarna ik wilde zien of ik de enige was , of gevolgd zou worden d.m.v. steunbetuigingen in devorm van mede-bashen ....... JA DUS .......

Op zulke momenten heb IK gas terug genomen om het reeds gestarte proces door te laten gaan door anderen ....... erg he ........ misschien is die luus / loes / lucy luciano niet zo dom als sommigen hier denken / beweren ........ ooit aan gedacht !?

Als een gewoon " TL vind ik niet goed funktioneren , en met mij vele anderen ) niet helpt , en ik achter de schermen ook niets kan uitrichten door kritiek te uiten , dan rest geen andere mogelijkheid dan anarchistich gezuig ja ..... alleen nogmaals , kan IK zeggen dat ik het netjes heb gehouden , i.t.t tot de terings / kneuzn / kuts / en die ene vinkentering die ik kreeg ........met geweone woorden kun je ook genoeg bereiken ........ MITS JE STEUN KRIJGT van anderen ........ en het lijkt mij dat wel is gebleken dat er voldoende steun was voor mijn " motie van wantrouwen "zoals ik het netjes verpakte .......

Nog vragen ???
De meet in Amsterdam is te ver weg voor je he?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 8 november 2006 @ 21:08:46 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43373228
kheb die lap tekst niet voor jan lul zitten typen zeg.. dalijk gaat die luus ook nog met de eer strijken:
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
ja hoi

ff toelichting voor er misverstanden blijven hangen:


  • luciano is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat er momenten waren dat ik hem met enorm veel plezier had kunnen wurgen
  • Het meningsverschil van gisteren met versabommie is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat ik er gisteren ongetwijfeld veel plezier had kunnen beleven aan zijn hoofd tegen een muur meppen
  • eend is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat wij zo ongeveer vanaf het begin het niet met elkaar eens waren en ik de nieuwsberichten over H5N1 met veel aandacht heb gevolgd

    Zeker in het begin hebben jullie (denk ik) een andere TL gezien dan de laatste 2/3 weken. In het begin had ik er lol in, kon plaagstootjes in FB stukken beter hebben en is er zelfs zo af en toe nog wel eens positieve feedback gepost

    De laatste 2/3 weken is de lol van het begin in hoog tempo minder geworden. Natuurlijk hoort het bij BB dat elk slotje en elke edit een keer of honderd tot in detail wordt besproken, maar het steeds weer voeren van dezelfde discussie (waarbij ik antwoorden bijna kon copy-pasten) begon me tegen te staan. Gevolg was dat ik korter door de bocht ging reageren, gevolgd door weer meer FB etc. Mijn "Amigos de la BB , yo me voy. Felicidades." vrij naar louis van gaal was dan ook van harte gemeend. Dat ik niet op dat moment mijn kleurtje al inleverde, komt doordat een aantal mensen mij niet zomaar wilden laten gaan . Ik heb een paar dagen rust genomen van het modden en dat beviel goed. Maar in no time na mijn terugkeer begon het gezeik weer van vooraf aan. En daar heb ik simpelweg geen energie meer voor. Ik wil op Fok het ook gewoon naar mijn zin hebben en het niet als last of druk ervaren. Dat gevoel lukt dus niet meer in het blauw. Dan is er maar 1 passende oplossing en dat is dus jasje uit, knopjes en slotjes inleveren en kijken of het dan wel weer leuk wordt.

    En voor de duidelijkheid: nee, ik vind niet dat ik alles foutloos heb gedaan of altijd alles even handig heb aangepakt. Ik vind wel dat ik gedaan heb waarvan ik vond en vind dat ik het moest doen. Niet uit knopjesgeilheid of een aversie tegen 1 of meerdere users, maar simpelweg omdat ik van mening was dat ik in het belang van het forum handelde godskolere, wat klinkt dat hoogdravend... En ja, ook achter de schermen heb ik veel met flugel en day overlegd. Dat mijn naam bij een sluitpost staat, betekent niet automatisch dat ik dat ook in m'n eentje bedacht heb

    En tot slot: ja, ik kom naar die meet onder voorbehoud van natuurrampen, al dan niet terminale ziektes of andere rampspoed en zal een aangeboden biertje zeker niet afslaan
  • If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      woensdag 8 november 2006 @ 21:10:14 #30
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373292
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    De meet in Amsterdam is te ver weg voor je he?
    De laatste meet die ik in amsterdam heb gehad was niet zo'n suc6! De ME is veel te opvliegerig in amsterdam
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43373342
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef luciano het volgende:
    >Het inmiddels bekende lulverhaal van die homosnor<


    Nog vragen ???
    JA!, ik heb het je al eerder gevraagd: Wat is er toch in vredesnaam mis gegaan in jouw leven dat je in staat bent zulke imbeciele lappen tekst te produceren?
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_43373470
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    JA! IKKE! IKKE!

    Kan het toevallig zo zijn dat ik jou morgen weer tegenkom, aangezien ik morgen weer liefdadig werk op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen en kinderen met een geestelijke handicap?
    Je hebt niets getriggerd, en ik acht je ook niet in staan om iets te triggeren, al ga je er met je narcistische stinksnor nog 40 MB aan teksten over baggeren!

    Sorry Luus, je mening en je acties hebben niet geteld, je bent een insect op de voorruit van dit forum
    Joh! Wij moeten eens iets afspreken denk ik....ik zoek ook zo iemand.
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      woensdag 8 november 2006 @ 21:13:44 #33
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43373486
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    De laatste meet die ik in amsterdam heb gehad was niet zo'n suc6! De ME is veel te opvliegerig in amsterdam
    Ik heb er inmiddels 13.125 dagen in Amsterdam opzitten, maar werkeljk nog nóóit last van opvliegerige ME gehad.

    Was het met die Koninginnedag dat er ineens geen treinen reden?
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      woensdag 8 november 2006 @ 21:14:37 #34
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373535
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Mike1964 het volgende:

    [..]

    Joh! Wij moeten eens iets afspreken denk ik....ik zoek ook zo iemand.
    prima joh, ik doe ict he...geef geen les!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:15:10 #35
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373562
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    Ik heb er inmiddels 13.125 dagen in Amsterdam opzitten, maar werkeljk nog nóóit last van opvliegerige ME gehad.

    Was het met die Koninginnedag dat er ineens geen treinen reden?
    Nee was tijdens ajax-Utreg op moederdag 10 mei 1998
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:17:26 #36
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43373655
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    De meet in Amsterdam is te ver weg voor je he?
    WELKE meet !! ??

    Was dat topic niet op slot ?

    En ja Sanne , als ik kan kom ik overal , ............maar het moet wel gezellig worden , en geen oeverloze prietpraat over het FB + Sc topic .......... kan dat gegarandeerd worden ?


    Meet details graag , of een linkje .........
      woensdag 8 november 2006 @ 21:20:44 #37
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43373795
    Waarom is dat topic dicht? Was dat een laatste stuiptrekking van TL?
    ZIe topicreport. Die meeting in Amsterdam gaat echt wel door.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      woensdag 8 november 2006 @ 21:22:47 #38
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43373872
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Nee was tijdens ajax-Utreg op moederdag 10 mei 1998
    ja met voetbal is het je eigen schuld.
    dan moet je dat maar lekker thuis kijken.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      woensdag 8 november 2006 @ 21:24:07 #39
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373920
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    ja met voetbal is het je eigen schuld.
    dan moet je dat maar lekker thuis kijken.
    Toen hadden ze nog geen Versatel
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:29:48 #40
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43374174
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
    Waarom is dat topic dicht? Was dat een laatste stuiptrekking van TL?
    ZIe topicreport. Die meeting in Amsterdam gaat echt wel door.
    Ik , Misschien heb JIJ nog wat invloed Sanne , en krijg je het weer open , of zoals ik reeds voorstelde , combineren......... desnoods , want APK WAS eerder ja , alleen was het wat weggezakt , en teveel SC vond TL dus dichtgegooid toen ze zelf een meet wilden organiseren , kan gebeuren .........

    zand erover nu ........
      woensdag 8 november 2006 @ 21:34:05 #41
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43374373
    Itsme kan niet in Oldbies. Anders zou ik daar een We-gaan-niet-naar-Den-Bosch meeting topic openen.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      woensdag 8 november 2006 @ 21:40:52 #42
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43374717
    APK heeft aangegeven dat het topic op slot kon, het was immers al volledig verbaggerd. Wil je een aparte meet in Amsterdam houden vind ik dat prima, maak het dan concreet en open er een nieuw topic over.

    De Den Bosch meet gaat sowieso door, al snap ik écht het probleem nog steeds niet. Heel zuidelijk NL trekt altijd naar het westen als er een meet is. Nu is het zuiden een keer aan de beurt.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      woensdag 8 november 2006 @ 21:41:51 #43
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43374757
    Laat ik bij deze als eerste een inhoudelijke request doen in dit splinternieuwe en leuk ingerichte FB: Kan achter de sc 129 isloeertopic een nummertje 10 geplakt worden als in deel 10 ?

    Dank Moddiemods!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:42:43 #44
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43374797
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
    APK heeft aangegeven dat het topic op slot kon, het was immers al volledig verbaggerd. Wil je een aparte meet in Amsterdam houden vind ik dat prima, maak het dan concreet en open er een nieuw topic over.

    De Den Bosch meet gaat sowieso door, al snap ik écht het probleem nog steeds niet. Heel zuidelijk NL trekt altijd naar het westen als er een meet is. Nu is het zuiden een keer aan de beurt.
    zuiderlingen, zonderlingen, patatoes enzo ..
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:44:32 #45
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43374891
    THNX!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43375128
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
    APK heeft aangegeven dat het topic op slot kon, het was immers al volledig verbaggerd.
    Zijn openingspost was al bagger, dus wat dat betreft
    Maar ik ben het niet tegengekomen in FB dacht ik, heeft hij achter de schermen aangegeven dat ie dichtkon
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:51:27 #47
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43375197
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Zijn openingspost was al bagger, dus wat dat betreft
    Maar ik ben het niet tegengekomen in FB dacht ik, heeft hij achter de schermen aangegeven dat ie dichtkon
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef APK het volgende:
    BB6 2006 - Meeting! Graag slotje op verzoek van de topicstarter.

    Zo, dan is dat tenminste opgelost.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43375545
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:

    [..]


    [..]
    Niet goed opgelet en ik had het kunnen weten
    Sorry
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 21:58:18 #49
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43375599


    TVP
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      woensdag 8 november 2006 @ 22:03:24 #50
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43375872
    Banu: SC
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 22:17:41 #51
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43376607
    Zo! De dringende vragen zijn beantwoord. Jullie hebben je meet-topic terug.
    Tijd om weer te vertrekken. Het is leuk geweest.
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      woensdag 8 november 2006 @ 22:23:44 #52
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43376906
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Day het volgende:
    Zo! De dringende vragen zijn beantwoord. Jullie hebben je meet-topic terug.
    Tijd om weer te vertrekken. Het is leuk geweest.
    zou je ice en chas nog ff in de op van de meeting willen gooien?

    Alvast bedankt en met nederige groet,

    Versabommie!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 22:29:34 #53
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43377208
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    zou je ice en chas nog ff in de op van de meeting willen gooien?

    Alvast bedankt en met nederige groet,

    Versabommie!
    Maar natuurlijk, Bommie
    Ik zal het gelijk even doen!
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      woensdag 8 november 2006 @ 22:33:32 #54
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43377424
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Day het volgende:

    [..]

    Maar natuurlijk, Bommie
    Ik zal het gelijk even doen!
    Dankjewel en mijn excuses voor het storen!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43379150
    Day kan je mij er ook bij zetten
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      woensdag 8 november 2006 @ 23:16:27 #56
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43379554
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    zou je ice en chas nog ff in de op van de meeting willen gooien?

    Alvast bedankt en met nederige groet,

    Versabommie!
    K*t, hebben Ice en ik dattuh?!
      woensdag 8 november 2006 @ 23:18:44 #57
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43379634
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef luciano het volgende:

    Nog vragen ???
    Kom je ook?
      woensdag 8 november 2006 @ 23:19:55 #58
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43379690
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef chas het volgende:

    [..]

    K*t, hebben Ice en ik dattuh?!
    Yep en ik heb jullie al op de lijst gezet, dus je kan niet meer terug
    Gladys, jij staat er nu ook bij!
    Verdere reacties over de meet graag in het meet-topic.
    Dank u!
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      woensdag 8 november 2006 @ 23:20:05 #59
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43379707
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef chas het volgende:

    [..]

    K*t, hebben Ice en ik dattuh?!
    Tja ik MOET komen, dus jullie MOETEN komen!

    Ik durf niet in me uppie tussen al die wellustige mokkels! Verlegen he!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 23:21:16 #60
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43379750
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Tja ik MOET komen, dus jullie MOETEN komen!

    Ik durf niet in me uppie tussen al die wellustige mokkels! Verlegen he!
    Wat zei ik nou?
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
    pi_43379778
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Tja ik MOET komen, dus jullie MOETEN komen!

    Ik durf niet in me uppie tussen al die wellustige mokkels! Verlegen he!
    aanstellerd
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      woensdag 8 november 2006 @ 23:24:38 #62
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43379885
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Day het volgende:

    [..]

    Wat zei ik nou?
    Mijn reply kwam hooguit 10 seconden later dan die van jou!

    Had je "waarschuwing" nog niet gelezen!

    Vraag het anders maar aan NJ of Yvonne of Nikky, die lurken hier!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43384536
    Ow Nikky,

    Hoestie met je buikie?


    pi_43389589
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef Sanne het volgende:
    Itsme kan niet in Oldbies. Anders zou ik daar een We-gaan-niet-naar-Den-Bosch meeting topic openen.
    itsme kan wel in oldbies.
    Ik kom er aan.
    Itsme heeft nog steeds de pest in.
      donderdag 9 november 2006 @ 11:54:14 #65
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43389840
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef itsme het volgende:

    [..]

    itsme kan wel in oldbies.
    Ik kom er aan.
    Itsme heeft nog steeds de pest in.
    itsme, niemand dwingt je om te komen....

    Ik snap het als je niet anderhalf uur vanuit Amsterdam naar Den Bosch wilt reizen. Zo wil ik niet 2 uur reizen vanuit Tilburg naar Amsterdam. Er zijn regelmatig FOK!meets in Amsterdam of Utrecht. Dit keer hebben we er eentje in het zuiden. Als je wilt komen is dat hartstikke leuk, wil je niet is het ook prima.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43394605
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:54 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    itsme, niemand dwingt je om te komen....

    Ik snap het als je niet anderhalf uur vanuit Amsterdam naar Den Bosch wilt reizen. Zo wil ik niet 2 uur reizen vanuit Tilburg naar Amsterdam. Er zijn regelmatig FOK!meets in Amsterdam of Utrecht. Dit keer hebben we er eentje in het zuiden. Als je wilt komen is dat hartstikke leuk, wil je niet is het ook prima.
    nee, het gaat niet om dat jullie daar de meeting wilden hebben. niet dat jou topic bestaat maar dat het andere topic gesloten werd dat vond ik raar.
      donderdag 9 november 2006 @ 14:20:47 #67
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43394684
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 14:18 schreef itsme het volgende:

    [..]

    nee, het gaat niet om dat jullie daar de meeting wilden hebben. niet dat jou topic bestaat maar dat het andere topic gesloten werd dat vond ik raar.
    Ah okay, dan begreep ik je verkeerd, sorry

    Het andere topic is voornamelijk dichtgegaan omdat het helemaal volgebaggerd was en er niet direct meer aanleiding meer was te geloven dat de meet daadwerkelijk plaats zou gaan vinden. Mocht de Amsterdam meet toch specifiek worden mag er gewoon een nieuw topic geopend worden...
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43396904
    Is het een idee om: Hoe post ik mee in BB? ; sticky te maken ? Nieuwe posters kunnen het topic dan gemakkelijker vinden....
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      donderdag 9 november 2006 @ 15:43:39 #69
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43397319
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
    Is het een idee om: Hoe post ik mee in BB? ; sticky te maken ? Nieuwe posters kunnen het topic dan gemakkelijker vinden....
    Goed punt

    Daarom dus ook gedaan.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      donderdag 9 november 2006 @ 16:21:20 #70
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43398685
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Ah okay, dan begreep ik je verkeerd, sorry

    Het andere topic is voornamelijk dichtgegaan omdat het helemaal volgebaggerd was en er niet direct meer aanleiding meer was te geloven dat de meet daadwerkelijk plaats zou gaan vinden. Mocht de Amsterdam meet toch specifiek worden mag er gewoon een nieuw topic geopend worden...


    Dat bedoel ik nou met POSITIEF ergens op reageren , i.p.v. een simpel NEE +

    Goed gedaan Flugel , hopelijk kan ELKE mod zo reageren in de toekomst .
      donderdag 9 november 2006 @ 16:26:41 #71
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43398918
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef luciano het volgende:

    [..]

    [/i][/b]

    Dat bedoel ik nou met POSITIEF ergens op reageren , i.p.v. een simpel NEE +

    Goed gedaan Flugel , hopelijk kan ELKE mod zo reageren in de toekomst .
    Luus, ik heb de afgelopen ál je posts gelezen. Ik ben er moe van geworden eerlijk gezegd. Kun je nu ook eens een keer een gelegenheid níet aangrijpen om door te zagen?

    Ga gewoon leuk meeposten in COS of SC ofzo...
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      donderdag 9 november 2006 @ 16:28:09 #72
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43398975
    waar doel je NOU weer op ?

    JIJ vraagt om hand in eigen boezem , en ik doe het zeer diep , en krijg dan DEZE shit weer ???

    WAT WIL JE NOU EIOGENLIJK ???

    Heb JIJ eigelijk ooit wel eens iets positiefs over MIJ te melden gehad , terwijl; IK nu godverdomme bloedserieus ben tgen ALLEMAAL , en je een compliment geef ? Als ik ZEIK is het niet goed , en als ik positief ben is het niet goed ! ...... Gevalletje_op_de_man_spelen_nu ????
      donderdag 9 november 2006 @ 16:29:21 #73
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43399032
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef luciano het volgende:
    waar doel je NOU weer op ?
    Dat ik de afgelopen dagen genoeg Luciano bijdragen heb gelezen, dat je punt inmiddels wel gemaakt is en of we nu weer over kunnen tot de orde van de dag?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      donderdag 9 november 2006 @ 16:33:08 #74
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43399208
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Dat ik de afgelopen dagen genoeg Luciano bijdragen heb gelezen, dat je punt inmiddels wel gemaakt is en of we nu weer over kunnen tot de orde van de dag?
    Ik zal je eraan herinneren als 1 van de anderen weer een " bijdrage " levert m.b.t dit gebeuren ..... ff kijken of je dan ook de ballen hebt om zo te reageren naar HEN toe ............... FOKplomatieke onschendbaarheid enzo ..... je weet wel .........
      donderdag 9 november 2006 @ 16:33:18 #75
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43399216
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Dat ik de afgelopen dagen genoeg Luciano bijdragen heb gelezen, dat je punt inmiddels wel gemaakt is en of we nu weer over kunnen tot de orde van de dag?
    Bedoel je niet gewoon dat ie zijn lelijke bakkes moet houden.

      donderdag 9 november 2006 @ 16:35:22 #76
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43399302
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef luciano het volgende:
    Als hij en de andere mods wat van mijn zojuist geposte mega lap tekst ter harte neemt , of op zijn minst probeert , dan sta ik achter zijn poging om te blijven ja ........

    ( Zelfs een rat geef je een 2e kans ) , hihihi ( quote van Puntoortje , sorry , ik moet aan bronvermelding doen heb ik geleerd )
    Lees in het vervolg EERST eens alles van mij voor je weer als een blind paard oordeelt , IEDEREEN maakt fouten , maar leer je er wat van , dan zeg OOK IK , WELCOME BACK !
      donderdag 9 november 2006 @ 16:35:59 #77
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43399324
    delete je jappie ook ff nu pls ? OFFTOPIC !

    DAT bedoel ik nou met strenger modereren . een zaak die iemand anders NIET aangaat moet die ander zich BUITEN houden , desnoods op straffe van waarschuwingen , en ik ben WEER bloedserieus nu tegen zowel Flugel als Jappie . !

    Gadverdamme dit weer , en dan gek vinden dat er WEER kritiek op de moderatie ontstaat , met de 2 posts van Jappie nu weer ,
    Heb nou eens het lef om DIT a la seconde te deleten ? Waar blijf je nu ? Oh ja ..... FOKplomatieke onschendbaarheid en op de man spelen , sorry , MIJN fout weer , hoe stom kan ik ook zijn ......... !

    2 hebben ruzie / een discussie , en de rest BEMOEIT zich er fukking NIET mee !
    Is DAT nou zo moeilijk te realiseren als mod ?

    Ik ga me echt fokking fuk opgeven voor een mod-baantje asap .... de stoom beging uit mijn oren te komen nu Flugel !

    [ Bericht 62% gewijzigd door luciano op 09-11-2006 16:56:41 ]
      donderdag 9 november 2006 @ 16:40:20 #78
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43399483
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:35 schreef luciano het volgende:
    delete je jappie ook ff nu pls ? OFFTOPIC !

    DAT bedoel ik nou met strenger modereren . een zaak die iemand anders NIET aangaat moet die ander zich BUITEN houden , desnoods op straffe van waarschuwingen , en ik ben WEER bloedserieus nu tegen zowel Flugel als Jappie . !



    ....later
      † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 21:01:40 #79
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43409164
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 19:59 schreef shmoopy het volgende:
    Luciano, genoeg gedoe in BB6, weekban.
    Kom op behalve al z'n lappen tekst doet hij geen vlieg kwaad, vind dit een zwaar overdreven reactie
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_43409596
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Luus, ik heb de afgelopen ál je posts gelezen. Ik ben er moe van geworden eerlijk gezegd.
    Heb je die posts echt allemaal gelezen

    Respect

    Ik kwam nooit verder dan de eerste zin
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
    pi_43412821
    En dit is Feedback

    Waar gaat dit allemaal over? Ga je gedragen als een stel volwassenen.
    Zo wordt het nooit wat met onze relatie, kleuters
    I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:22:39 #82
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43416518
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Day het volgende:
    Zo! De dringende vragen zijn beantwoord. Jullie hebben je meet-topic terug.
    Tijd om weer te vertrekken. Het is leuk geweest.
    Pardon?

    Ik zie geen meet topic terug?
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:30:44 #83
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43416723
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef itsme het volgende:

    [..]

    itsme kan wel in oldbies.
    Ik kom er aan.
    Itsme heeft nog steeds de pest in.

    pssst
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_43416784
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:22 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    Pardon?

    Ik zie geen meet topic terug?
    Je mag een nieuwe maken
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43416791
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Sanne het volgende:

    [..]


    pssst
    Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:42:33 #86
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43416917
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
    Jij moet erin kunnen!
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:52:22 #87
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43417081
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:42 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    Jij moet erin kunnen!
    ]

    Probeer het eerste eens met een vingertje!
    pi_43417117
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:42 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    Jij moet erin kunnen!
    Is het oldbies, ik ben daar wel eens geweest?
    Misschien heeft TL me daar nog ff snel gebanned
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:57:22 #89
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43417170
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Is het oldbies, ik ben daar wel eens geweest?
    Misschien heeft TL me daar nog ff snel gebanned
    Stuur even een mailtje naar een admin.
    Na een ban wordt OO niet automatisch terug gegeven.



    En TL kon natuurlijk helemaal niet bannen! De gedachte alleen al....
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_43417271
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef Sanne het volgende:

    [..]

    Stuur even een mailtje naar een admin.
    Na een ban wordt OO niet automatisch terug gegeven.



    En TL kon natuurlijk helemaal niet bannen! De gedachte alleen al....
    Was maar een geintje hoor
    Maar gaat het over een meet dan?
    Lijkt me toch handiger dat we dat hier doen?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 10 november 2006 @ 01:18:34 #91
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43417558
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Was maar een geintje hoor
    Maar gaat het over een meet dan?
    Lijkt me toch handiger dat we dat hier doen?
    Open nou gewoon even een nieuw topic, joh.
    Hier of daar waar alleen oldbies mogen komen, maak mij echt niet uit.
    Als er maar niet hier over gepost wordt.
    Dankje.
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
    pi_43417661
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:18 schreef Day het volgende:

    [..]

    Open nou gewoon even een nieuw topic, joh.
    Hier of daar waar alleen oldbies mogen komen, maak mij echt niet uit.
    Als er maar niet hier over gepost wordt.
    Dankje.
    Ik reageer op mensen die er hier op doorgaan, en zeg dat ze er een topic over moeten openen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 10 november 2006 @ 01:35:29 #93
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43417799
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik reageer op mensen die er hier op doorgaan, en zeg dat ze er een topic over moeten openen
    Het was gewoon een vraag, Eend!
    Jezus!
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
    pi_43417841
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:35 schreef Day het volgende:

    [..]

    Het was gewoon een vraag, Eend!
    Jezus!
    Sorry day
    Maar ik vond je 'dank je' een beetje misplaatst belerend overkomen zonder relativerende smiley
    Maar als het je echt zo hoog zit zou je natuurlijk met je blauwe voorbeeldfunctie dat topic zelf kunnen openen dan was deze post ook niet nodig geweest
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 10 november 2006 @ 01:47:32 #95
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43417911
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:41 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Sorry day
    Maar ik vond je 'dank je' een beetje misplaatst belerend overkomen zonder relativerende smiley
    Maar als het je echt zo hoog zit zou je natuurlijk met je blauwe voorbeeldfunctie dat topic zelf kunnen openen dan was deze post ook niet nodig geweest
    Gewoon net zo lang proberen te zuigen tot ze een topic voor je gaat openen wat je nu zelf heel goed zelf kan doen, stumper! Kap gewoon eens!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43418087
    Godallemachtig, ik kom hier weer eens langszeilen en zie alleen maar gezeik Kunnen jullie nou echt niet gewoon leuk meeposten in BB-forum?

    Als dat betekent dat je mede-users af moet zeiken, dan ga je maar op irc/msn/icq whatever zitten. Ben er klaar mee Mede door het gejank dat het niet meer is zoals BB1 is het hier 1 grote jankpoel geworden van mensen die het terug willen hebben zoals het was. GET the fokking over it En ga iets anders doen.
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
      vrijdag 10 november 2006 @ 08:23:10 #97
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43418185
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 05:22 schreef Morwen het volgende:
    Ben er klaar mee
    Vergeet niet de passmailer te gebruiken op je weg naar buiten.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_43418683
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
    Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:55:43 #99
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43418969
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:

    [..]

    Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
    Wat is de ondergrens, qua postaantal, voordat je een verzoek in kunt dienen ?
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:57:44 #100
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43419013
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:

    Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
    Wat lief.
    Ik heb een welkomstopic voor eend geopend.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:58:51 #101
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43419039
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:

    Wat is de ondergrens, qua postaantal, voordat je een verzoek in kunt dienen ?
    Er is geen ondergrens, alleen een bovengrens. Die ligt op 5000, en dat gaat over userid, niet over postaantal.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_43419090
    Dat dus.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      vrijdag 10 november 2006 @ 10:27:54 #103
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43419701
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef Pinball het volgende:

    [..]

    Er is geen ondergrens, alleen een bovengrens. Die ligt op 5000, en dat gaat over userid, niet over postaantal.
    Dat lijkt verdacht veel op een afwijzing. Wat is de uitzondering op de regels
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      vrijdag 10 november 2006 @ 10:46:26 #104
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43420179
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef PH52 het volgende:

    [..]

    Dat lijkt verdacht veel op een afwijzing. Wat is de uitzondering op de regels
    Die is er niet

    Ook crew met hogere usernummers mag er niet in. Helaas PH, je bent veroordeeld tot onze meet.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      vrijdag 10 november 2006 @ 10:53:07 #105
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43420338
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Die is er niet

    Ook crew met hogere usernummers mag er niet in. Helaas PH, je bent veroordeeld tot onze meet.
    Weet je flugel, het eerste woord waar ik aan dacht toen ik zag dat je had gereageerd was 'sorry'.
    Klinkt erger dan het is, maar toch, sorry voor mijn heftige reactie gister, achteraf had ik je gewoon in je waarde moeten laten en je reactie moeten inschatten zoals je die bedoeld hebt, nl als een signaal, en niet als verwijt.

    jes en zand erover.
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      vrijdag 10 november 2006 @ 10:58:47 #106
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43420488
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef PH52 het volgende:

    [..]

    Weet je flugel, het eerste woord waar ik aan dacht toen ik zag dat je had gereageerd was 'sorry'.
    Klinkt erger dan het is, maar toch, sorry voor mijn heftige reactie gister, achteraf had ik je gewoon in je waarde moeten laten en je reactie moeten inschatten zoals je die bedoeld hebt, nl als een signaal, en niet als verwijt.

    jes en zand erover.
    Ach, in 'the heat of the moment' worden er wel vaker dingen gezegd en gedaan die achteraf misschien niet helemaal zo bedoeld waren. Ik ging ook wel erg heftig op je aan het hakken op een bepaald moment. Daarvoor van mijn zijde ook welgemeende excuses.

    En die kusjes collecteer ik natuurlijk erg graag
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      vrijdag 10 november 2006 @ 13:39:22 #107
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43425047
    deze was later, dus mag dicht

    wouw, da's snel
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      vrijdag 10 november 2006 @ 13:40:22 #108
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43425091
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 13:39 schreef PH52 het volgende:
    deze was later, dus mag dicht
    Done
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43434888
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:

    [..]

    Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
    Ik dacht altijd dat fok een complot tegen de eend was
    Zit je me te mindfucken?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43435191
    Nee, mên, ik ben die lieve FA, weet je niet?
    LIEHIEF!

    Toch
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_43435498
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 19:25 schreef shmoopy het volgende:
    Nee, mên, ik ben die lieve FA, weet je niet?
    LIEHIEF!

    Toch
    Ik wist het niet, maar het lijkt er wel op
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 10 november 2006 @ 20:18:10 #112
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43436917
    Aangezien de meesten hier toch wel F5'en

    Vanavond is de laatste kans om nog een foto in te leveren voor de Fakeswedstrijd. Morgen sluit de boel en kunnen we gaan stemmen.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43437063
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:

    [..]

    Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
    volgens mij zitten mijn rechten ook niet goed want ik kom er ook niet in
    edit ik had eerst ff verder moeten lezen
    Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
      vrijdag 10 november 2006 @ 20:25:17 #114
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43437173
    Wat een gezellig, warm buurthuis is het hier geworden!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      zaterdag 11 november 2006 @ 01:10:33 #115
    135132 Ice_rulez
    ijskoud de lekkerste
    pi_43445089
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef demins het volgende:
    Wat een gezellig, warm buurthuis is het hier geworden!
    Is er wat te drinken?
    Count me in!
    48 uur = 48 uur!!!
      zaterdag 11 november 2006 @ 01:36:33 #116
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_43445438
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:


    Vanavond is de laatste kans om nog een foto in te leveren voor de Fakeswedstrijd. Morgen sluit de boel en kunnen we gaan stemmen.
    Maar BB duurt nog even
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 14:11:26 #117
    128220 Peter6000
    pi_43452247
    Van wie is die Disana eigenlijk een clone.

    Dit kan je toch niet serieus nemen?

    18.55
    pi_43453064
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
    Van wie is die Disana eigenlijk een clone.

    Dit kan je toch niet serieus nemen?

    18.55
    Iedereen heeft als nieuweling op het forum wel eens fouten gemaakt. Boeiuh.

    Laten we daar vooral niet de draak mee steken, Peter6000....

    Jouw sig bijvoorbeeld is ook niet een toonbeeld van intelligentie.
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 15:07:35 #119
    128220 Peter6000
    pi_43453375
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Nostalgist het volgende:

    Jouw sig bijvoorbeeld is ook niet een toonbeeld van intelligentie.
    Flikker toch op met je Joost Hoebink quote.
      zaterdag 11 november 2006 @ 15:08:43 #120
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43453398
    anders doen we de allereerste FB-discussie van dit jaar nog eens over
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43453438
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:
    anders doen we de allereerste FB-discussie van dit jaar nog eens over
    linkje?
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_43453458
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 15:07 schreef Peter6000 het volgende:

    [..]

    Flikker toch op met je Joost Hoebink quote.
    Ga eens blaadjes ruimen in het Amsterdamse bos...

    Discussie wat mij betreft gesloten
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      zaterdag 11 november 2006 @ 15:26:57 #123
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43453845
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef Nostalgist het volgende:


    Discussie wat mij betreft gesloten
    Er stond tot 5 minuten geleden toch nog een veel dommere tekst in jouw sig
      Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 17:41:35 #124
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43457097
    Hee teamlead, ben je toch niet gestopt als mod? (zag dat je nog posts ge-edit had vandaag).
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      zaterdag 11 november 2006 @ 17:42:23 #125
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43457112
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
    Hee teamlead, ben je toch niet gestopt als mod? (zag dat je nog posts ge-edit had vandaag).
    TL mag niet weg van Day en mij
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 17:59:24 #126
    128220 Peter6000
    pi_43457545
    Voor de liefhebbers, Hummie is vanavond te gast bij Sonja, 22.00 uur Nederland 1.

    Ik kijk zelf overigens niet, ik vond het vorige week teveel een platgetrapt pad, geen nieuwe dingen, gasten die al vele malen geweest zijn, en ach, die fragmenten ken ik ook wel.
    pi_43457670
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
    Hee teamlead, ben je toch niet gestopt als mod? (zag dat je nog posts ge-edit had vandaag).
    Toch niet van mij he?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 18:06:54 #128
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43457710
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Toch niet van mij he?
    Heb jij gisteren een aantal posts geplaatst met

    -edit- doe is niet

    als tekst?
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:08:43 #129
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43457758
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Toch niet van mij he?
    hooguit van een kloon van je
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:10:12 #130
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43457796
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    hooguit van een kloon van je
    krijg de


    edit

    [ Bericht 98% gewijzigd door teamlead op 11-11-2006 18:09 (ik zei klaar nu) ]

    pi_43457806
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    hooguit van een kloon van je
    Helemaal niet dus en Gert loopt weer te stoken
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43457832
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    krijg de


    momentje geduld aub teamlead

    Dat meen je niet
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:13:42 #133
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43457875
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    krijg de


    edit

    [ Bericht 98% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 20:47 (ik zei klaar nu) ]

    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:14:03 #134
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43457883
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:11 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Dat meen je niet
    zo snel ben ik nu ook weer niet hoor
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      zaterdag 11 november 2006 @ 18:14:26 #135
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43457888
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:13 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    Nu alleen dat grijs nog onder de knie zien te krijgen...
      Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 18:16:48 #136
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43457941
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    krijg de


    edit

    [ Bericht 98% gewijzigd door teamlead op 11-11-2006 18:09 (ik zei klaar nu) ]



    * ingetrapt
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_43458148
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef Gert het volgende:

    [..]



    * ingetrapt
    Ik ook, nog voordat het kon
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43462446
    mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
    hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
    ... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
      zaterdag 11 november 2006 @ 21:04:45 #139
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43462527
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
    [BB SC 137] na maand..na maahaaand....die enka geen gaatjes kan iemand daar .. 137 van maken?
    done
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43462555
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    done
    dank je wel lieverd
    mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
    hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
    ... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
      † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 21:15:08 #141
    128220 Peter6000
    pi_43462763
    Waarom staat de x factor (waar ik niet naar zit te kijken hoor), eigenlijk wel onder tijdelijke fora, en het BB forum niet?

    Of rakel ik nu onnodig een oude discussie op.
      zaterdag 11 november 2006 @ 21:21:48 #142
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43462935
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
    Waarom staat de x factor (waar ik niet naar zit te kijken hoor), eigenlijk wel onder tijdelijke fora, en het BB forum niet?

    Of rakel ik nu onnodig een oude discussie op.
    geen flauw idee eik..
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      zondag 12 november 2006 @ 00:31:12 #143
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43466857
    Ik hoor hier over Tub-girl...
    maar waar kan ik dat vinden of waar doelt men hierop?
      zondag 12 november 2006 @ 00:46:43 #144
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43467157
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:31 schreef chas het volgende:
    Ik hoor hier over Tub-girl...
    maar waar kan ik dat vinden of waar doelt men hierop?
    Ik heb um al gevonden!

    Sorry, wist niet dat dit zo gevoelig lag!

    Het moest van Gladys en Versabommie, nadat ze mij dit plaatje gemaild hadden!!!


    100.000 EXCUSSES
      zondag 12 november 2006 @ 00:52:14 #145
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43467268
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:46 schreef chas het volgende:

    [..]

    Ik heb um al gevonden!

    Sorry, wist niet dat dit zo gevoelig lag!

    Het moest van Gladys en Versabommie, nadat ze mij dit plaatje gemaild hadden!!!


    100.000 EXCUSSES
    LEUGENS!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      zondag 12 november 2006 @ 00:53:52 #146
    135132 Ice_rulez
    ijskoud de lekkerste
    pi_43467320
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    LEUGENS!
    Ik ben getuige, jij zat erbij en moedigde zelfs aan toen Gladys het voorstelde!!!
    48 uur = 48 uur!!!
    pi_43467321
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    LEUGENS!
    gebeurt niet vaak dat ik zit te stuiteren achter pctjuh, maar nu toch wel chas je bent gestoordddddddddd
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
    pi_43467376
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:53 schreef Ice_rulez het volgende:

    [..]

    Ik ben getuige, jij zat erbij en moedigde zelfs aan toen Gladys het voorstelde!!!
    leugens
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      zondag 12 november 2006 @ 00:57:00 #149
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43467398
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:56 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    leugens
    HEAR HEAR!

    Chas zei op msn: Ik ga hem posten en laat Gladys en Bommie ervoor opdraaien
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      zondag 12 november 2006 @ 00:57:07 #150
    121961 KRIBBET
    Hier geen ondertitel.
    pi_43467404
    En nu weer ONtopic en terug naar SC
    Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
    Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
    Met dank aan Laysa.
      zondag 12 november 2006 @ 00:58:57 #151
    135132 Ice_rulez
    ijskoud de lekkerste
    pi_43467450
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    HEAR HEAR!

    Chas zei op msn: Ik ga hem posten en laat Gladys en Bommie ervoor opdraaien
    Ik heb alleen skippie gevolgd, was Day er niet?
    48 uur = 48 uur!!!
      zondag 12 november 2006 @ 01:33:36 #152
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43468004
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    HEAR HEAR!

    Chas zei op msn: Ik ga hem posten en laat Gladys en Bommie ervoor opdraaien
    HuH?
    Zo ben ik niet! Ik vroeg iets wat ik las op dit forum!
    pi_43482816
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_43482997
    quote:
    jullie komen daar zeiken,blijf dan lekker weg
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      zondag 12 november 2006 @ 18:24:16 #155
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43483020
    quote:
    En sinds wanneer bepaal jij dat? Of een of andere newbie? Welke concrete last heb jij of iemand anders ervan?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 18:25:22 #156
    128220 Peter6000
    pi_43483052
    Een Disana kom terug topic is zeker geen goed idee.
    pi_43483130
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:23 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    jullie komen daar zeiken,blijf dan lekker weg
    Oh, is het nu al zeiken? Als iemand terechte kritiek over een topic plaatst?
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
      zondag 12 november 2006 @ 18:27:57 #158
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43483146
    quote:
    Eensch, topic gesloten dus.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43483187
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Eensch, topic gesloten dus.
    kan het topic verplaatst worden naar het juiste forum
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
    pi_43483196
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef demins het volgende:

    [..]

    En sinds wanneer bepaal jij dat? Of een of andere newbie? Welke concrete last heb jij of iemand anders ervan?
    Ik bepaal niks, waar lees je dat? Zo'n topic wordt vanzelf gesloten als er een modje langswandelt. Maar om Disana vervolgens zo af te zeiken, een user die wél plezier beleeft aan BB, hou ik niet van, nee.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_43483211
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:27 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Oh, is het nu al zeiken? Als iemand terechte kritiek over een topic plaatst?
    jij noemt het gezeik toch
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      zondag 12 november 2006 @ 18:31:46 #162
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43483258
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:29 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    kan het topic verplaatst worden naar het juiste forum
    Er is geen juist forum voor. Het is een soort van SC die prima binnen de bestaande SC past.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 18:32:02 #163
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43483266
    Doe eens lievvv allemaal
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_43483270
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:30 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    jij noemt het gezeik toch
    Ja, de kritiek op het topic kun je namelijk geen gezeik noemen.
    Maar het is klaar.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_43483297
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:32 schreef Manu82 het volgende:
    Doe eens lievvv allemaal
    manu
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 18:36:13 #166
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43483397
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:33 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    manu
    Ik vond het wel een 'leuk' topic hoor

    Maar moet je deze week de hele week thuis blijven
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      Moderator zondag 12 november 2006 @ 18:37:29 #167
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43483437
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
    Een Disana kom terug topic is zeker geen goed idee.
    Als je van rellen houdt wel, want die weet iedereen op de kast te krijgen met d'r gezeur, voordat ze er zelf opklimt.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      zondag 12 november 2006 @ 18:37:36 #168
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43483439
    Er is zoiets als een SC, mooie plek voor ditjes en datjes
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      zondag 12 november 2006 @ 18:52:53 #169
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43483877
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:27 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Oh, is het nu al zeiken? Als iemand terechte kritiek over een topic plaatst?
    Joh kom op...lees je dan in en bekijk hoe het topic tot stand is gekomen.

    Dat het uiteindelijk door een moderator gesloten zou worden is iets wat bij ons allemaal werd beseft......gewoon ff spielerei omdat 1 van onze medeusers een lichamelijk ongemak heeft.....zal misschien een post of 30 tot 100 goed gaan...en dan hup het virtuele stalen archief in........het gaat n.l. idd helemaal nergens over verder........maar om dan dat soort sfeerverpestende posts te plaatsen zoals Disana en die Arneaux deden.........dan heb je toch weinig begrepen van een virtuele samenleving hoor...

    Komt nog bij dat lullo Arneaux op bijna exact hetzelfde moment een compleet offtopic post plaatst in de COS reeks.....daar gaan wij toch ook niet over lopen miepen ?

    Het topic is nu dicht...prima....maar voor de verziekers moet je toch echt een deurtje verderop zijn.
    pi_43483885
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:27 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Oh, is het nu al zeiken? Als iemand terechte kritiek over een topic plaatst?
    daar is de fb voor en niet dat topic
    Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
      zondag 12 november 2006 @ 18:56:13 #171
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43483974
    Oh...en nog wat...die 4 x 2 regels niets van disana in het streamverslagentopic zal ik ook niet missen....

    Excuus...inmiddels na vandaag achterhaald...

    [ Bericht 29% gewijzigd door Jappie op 12-11-2006 19:01:14 ]
      zondag 12 november 2006 @ 18:57:18 #172
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43484010
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 18:53 schreef Inodder het volgende:

    [..]

    daar is de fb voor en niet dat topic
    Scherp flodder..
    pi_43484159
    Jap, de manier waarop zij (en arneaux) werden aangevallen stond me niet aan, simpel.
    Bij zo'n topic denk ik ook: moet dat nou, nóg een SC? Het irriteert me verder niet, maar dat houd niet in dat een ander er niks van mag zeggen.

    Correct dat het in FB hoort, dat meldde ik dus ook in m'n post.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
      zondag 12 november 2006 @ 19:05:44 #174
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43484250
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef CartWOman het volgende:
    Jap, de manier waarop zij (en arneaux) werden aangevallen stond me niet aan, simpel.
    Bij zo'n topic denk ik ook: moet dat nou, nóg een SC? Het irriteert me verder niet, maar dat houd niet in dat een ander er niks van mag zeggen.

    Correct dat het in FB hoort, dat meldde ik dus ook in m'n post.
    De aanval kwam toch echt van links......ik had toevallig nog wat afweergeschut klaarstaan
    pi_43484291
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef CartWOman het volgende:
    Jap, de manier waarop zij (en arneaux) werden aangevallen stond me niet aan, simpel.
    Bij zo'n topic denk ik ook: moet dat nou, nóg een SC? Het irriteert me verder niet, maar dat houd niet in dat een ander er niks van mag zeggen.

    Correct dat het in FB hoort, dat meldde ik dus ook in m'n post.
    wat liep je dan toch in dat topic te posten als je wist dat t hier hoord hoezo rellen/zuigen
    Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
    pi_43484460
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef Inodder het volgende:

    [..]

    wat liep je dan toch in dat topic te posten als je wist dat t hier hoord hoezo rellen/zuigen
    Ik kon me niet meer stilhouden na de tirade tegen Disana, als jij dat al rellen/zuigen vindt...
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
      † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 19:14:51 #177
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43484551
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Ik kon me niet meer stilhouden na de tirade tegen Disana, als jij dat al rellen/zuigen vindt...
    ik wil wel opmerkingen gaan plaatsen, maar PSV heeft gewonnen vandaag, dus jullie zijn allemaal lievvvv en Gladys al helemaal
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_43485857
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CartWOman het volgende:

    [..]

    Ik kon me niet meer stilhouden na de tirade tegen Disana, als jij dat al rellen/zuigen vindt...
    Ik kan me bijna niet inhouden tegen die ophemeling van disana, een newbie (met kloon written all over it) die kennelijk de mores beter doorheeft dan menigeen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43486541
    jo modiemods tijd om Hoe post ik mee in BB? op te schonen? t word nu onoverzichtelijk
    alle links/tips in 1 post rest [del]?
    ps mischien openstaande vragen beantwoorden cq nog laten staan
    Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
      zondag 12 november 2006 @ 21:51:59 #180
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43490312
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik kan me bijna niet inhouden tegen die ophemeling van disana, een newbie (met kloon written all over it) die kennelijk de mores beter doorheeft dan menigeen
    Een usenetter die niet weet hoe ze moet posten en 5 jaar lurkt...flikker op het is een hele dikke vette kloon!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43492547
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Een usenetter die niet weet hoe ze moet posten en 5 jaar lurkt...flikker op het is een hele dikke vette kloon!
    Heer heer
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zondag 12 november 2006 @ 22:52:00 #182
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43492586
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Een usenetter die niet weet hoe ze moet posten en 5 jaar lurkt...flikker op het is een hele dikke vette kloon!
    Het is toch gewoon TL op "charmeoffensief" ?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43493819
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef demins het volgende:

    [..]

    Het is toch gewoon TL op "charmeoffensief" ?
    Vandaar die lofzang na een paar posts, en zelfs een sticky speciaal voor deze noob
    Maar ik denk niet dat hij het is
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zondag 12 november 2006 @ 23:29:36 #184
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43493997
    Hallo iedereen! Ik ben(t) er weer eens!
    pi_43494792
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 23:29 schreef chas het volgende:
    Hallo iedereen! Ik ben(t) er weer eens!
    nog geen ban ?
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
    pi_43495031
    Ik ben het niet vergeten, Roel zo op rtl7
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43495050
    oops
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 00:10:48 #188
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43495237
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    nog geen ban ?
    Snif, ik krijg het maar niet voor elkaar!
      maandag 13 november 2006 @ 00:11:38 #189
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43495261
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
    Ik ben het niet vergeten, Roel zo op rtl7
    Welke gek kijkt daar nu naar, zeg! JIJ dus!
    Whoehhahhahaa
    pi_43495298
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 00:10 schreef chas het volgende:

    [..]

    Snif, ik krijg het maar niet voor elkaar!
    vraag om een ban.dan krijg je er een
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
    pi_43495781
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 00:11 schreef chas het volgende:

    [..]

    Welke gek kijkt daar nu naar, zeg! JIJ dus!
    Whoehhahhahaa
    Was best leerzaam
    Een of andere professor geloof ik, zei bv dat intelligente mensen interessanter zijn dan andere mensen oid
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 15:03:50 #192
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43508610
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 00:29 schreef PC eend het volgende:

    Was best leerzaam
    Een of andere professor geloof ik, zei bv dat intelligente mensen interessanter zijn dan andere mensen oid
    Was zeker een erg intelligente man, want het klinkt reuze interessant!
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 13 november 2006 @ 15:24:18 #193
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43509261
    Iemand nog nieuws van de Heintje Davids de blauwe ?
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      maandag 13 november 2006 @ 15:37:54 #194
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43509742
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 15:24 schreef PH52 het volgende:
    Iemand nog nieuws van de Heintje Davids de blauwe ?
    ja hoi

    kan dit off-topic gedoe in de SC?
    thnx
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 15:42:16 #195
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43509882
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    ja hoi

    kan dit off-topic gedoe in de SC?
    thnx
    Oh, gelukkig, je bent er nog, en voor iemand van jouw leeeftijd nog redelijk rap ter been ook.
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      maandag 13 november 2006 @ 16:04:35 #196
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43510635
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:

    ja hoi

    kan dit off-topic gedoe in de SC?
    thnx
    ja hoi

    Waarom ben jij nog niet zwart?
    Is er een wachtlijst of zo?
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      Moderator maandag 13 november 2006 @ 16:06:30 #197
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43510699
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 16:04 schreef Pinball het volgende:

    [..]

    ja hoi

    Waarom ben jij nog niet zwart?
    Is er een wachtlijst of zo?
    in plaats daarvan is maar besloten om Luus weer eens een weekban te geven.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      maandag 13 november 2006 @ 16:10:14 #198
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43510833
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef Gert het volgende:

    [..]

    in plaats daarvan is maar besloten om Luus weer eens een weekban te geven.
    Het zijn dit soort akties die de mens het vertrouwen in de maatschappij doet verliezen

    BB6, harder dan ooit, op alle fronten.
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      maandag 13 november 2006 @ 16:17:47 #199
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43511103
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef Gert het volgende:

    in plaats daarvan is maar besloten om Luus weer eens een weekban te geven.
    Nou ja, die beweerde ook in elke ellenlange post dat hij de aanstichter was van dat alles, dus die ban lijkt me terecht.
    Maar dat TL voor de tweede keer een dooie mus serveert aan het hongerige volk in BB6 vind ik schandalig. Dreigde Insana te stoppen met posten als TL zwart zou worden of zo?
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_43512085
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    ja hoi

    kan dit off-topic gedoe in de SC?
    thnx
    Serieuze feedback waar ik ook reuze benieuwd naar ben, en ik ben niet de enige want het is al vaker gevraagd, moet tegenwoordig in de SC
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 16:47:29 #201
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43512126
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 16:17 schreef Pinball het volgende:

    [..]

    Nou ja, die beweerde ook in elke ellenlange post dat hij de aanstichter was van dat alles, dus die ban lijkt me terecht.
    Maar dat TL voor de tweede keer een dooie mus serveert aan het hongerige volk in BB6 vind ik schandalig. Dreigde Insana te stoppen met posten als TL zwart zou worden of zo?
    Post die gruwelijke Insana nog steeds?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      Moderator maandag 13 november 2006 @ 17:02:16 #202
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43512649
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef demins het volgende:

    [..]

    Post die gruwelijke Insana nog steeds?
    Nee, die Oprah Winfrey meets Andries Knvevel-kloon is opgetieft.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_43512721
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Nee, die Oprah Winfrey meets Andries Knvevel-kloon is opgetieft.
    Dan kan die sticky (speciaal voor haar) ook wel weg
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 17:06:38 #204
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43512829
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    ja hoi

    kan dit off-topic gedoe in de SC?
    thnx
    Kun je misschien je draaikonterij en je leugenachtig gedrag voor ons uiteenzetten? Uitleggen, zeg maar. Dat we onze houding weer even opnieuw kunnen bepalen? Doe eens, als je durft!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 17:10:48 #205
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43513007
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:04 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Dan kan die sticky (speciaal voor haar) ook wel weg
    En die fake-postings van haar kan TL nog net even deleten, als afkickprogramma!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 17:14:51 #206
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43513173
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef Gert het volgende:

    Nee, die Oprah Winfrey meets Andries Knvevel-kloon is opgetieft.
    Weet je dat zeker? Dat dacht ik van TL-in-het-blauw ook.
    Waar is haar ´ik stop´ topic dan?
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 13 november 2006 @ 17:23:22 #207
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_43513496
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:14 schreef Pinball het volgende:

    [..]

    Weet je dat zeker? Dat dacht ik van TL-in-het-blauw ook.
    Waar is haar ´ik stop´ topic dan?
    Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_43513506
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:14 schreef Pinball het volgende:

    [..]

    Weet je dat zeker? Dat dacht ik van TL-in-het-blauw ook.
    Waar is haar ´ik stop´ topic dan?
    Eerst een disaster kom terug topic he, first things first
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43513572
    quote:
    Maar zo newbie user die alles zo briljant door heeft, verdiend wel een eigen topic toch
    Het is een groot gemis
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 17:35:32 #210
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43513924
    voor dit soort gesprekken hebben we dus [BB SC#12] Zwaaitopic

    overigens vraag ik me af waarom jullie zo "trots" zijn als iemand het forum hier besluit te verlaten, maar dat zal wel een ego-dingetje zijn
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 17:38:09 #211
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43513992
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
    voor dit soort gesprekken hebben we dus [BB SC#12] Zwaaitopic

    overigens vraag ik me af waarom jullie zo "trots" zijn als iemand het forum hier besluit te verlaten, maar dat zal wel een ego-dingetje zijn
    Die discussie gaan we niet nog een keer voeren , dat hebben we gehad. Ik persoonlijk vroeg me alleen af waar jij zat, en toen kwam je dat netjes melden.
    That's it.
    _ De mens is de maat van alle dingen _
    pi_43514005
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
    voor dit soort gesprekken hebben we dus [BB SC#12] Zwaaitopic

    overigens vraag ik me af waarom jullie zo "trots" zijn als iemand het forum hier besluit te verlaten, maar dat zal wel een ego-dingetje zijn
    Hier blijkt al weer uit dat je er helemaal niks van begrijpt en de vragen waar het om draait uit de weg gaat
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43514100
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
    voor dit soort gesprekken hebben we dus [BB SC#12] Zwaaitopic

    overigens vraag ik me af waarom jullie zo "trots" zijn als iemand het forum hier besluit te verlaten, maar dat zal wel een ego-dingetje zijn
    dat heeft zij/hij/het/ut toch zelf gedaan ... vanaf post 1 is het alleen maar aan het chagrijnen geweest op een ander ... en dat het hier niet leuk is ... nou zeg dan nix en blijf lekker ergens anders zitten chagrijnen toch als je toch nix leuks te zeggen hebt ... toch of mis ik iets
    mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
    hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
    ... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
      maandag 13 november 2006 @ 17:50:05 #214
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43514337
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef puntoortje het volgende:

    [..]

    dat heeft zij/hij/het/ut toch zelf gedaan ... vanaf post 1 is het alleen maar aan het chagrijnen geweest op een ander ... en dat het hier niet leuk is ... nou zeg dan nix en blijf lekker ergens anders zitten chagrijnen toch als je toch nix leuks te zeggen hebt ... toch of mis ik iets
    meid, ik ben trots op je, de spijker door zn kop
    _ De mens is de maat van alle dingen _
    pi_43514369
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef puntoortje het volgende:

    [..]

    dat heeft zij/hij/het/ut toch zelf gedaan ... vanaf post 1 is het alleen maar aan het chagrijnen geweest op een ander ... en dat het hier niet leuk is ... nou zeg dan nix en blijf lekker ergens anders zitten chagrijnen toch als je toch nix leuks te zeggen hebt ... toch of mis ik iets
    en die 32 posts in 11 maanden worden ook niet gemist of wel
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      maandag 13 november 2006 @ 17:51:35 #216
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43514373
    Wat zij zegt!


    Enne, ben je al bezig mijn verzoek te honoreren?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 17:55:52 #217
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43514501
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef demins het volgende:

    Enne, ben je al bezig mijn verzoek te honoreren?
    *ook benieuwd is*
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 13 november 2006 @ 17:56:36 #218
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43514522
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef demins het volgende:

    [..]

    Kun je misschien je draaikonterij en je leugenachtig gedrag voor ons uiteenzetten? Uitleggen, zeg maar. Dat we onze houding weer even opnieuw kunnen bepalen? Doe eens, als je durft!
    kan die vraagstelling iets specifieker?
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 17:57:34 #219
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43514547
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Hier blijkt al weer uit dat je er helemaal niks van begrijpt en de vragen waar het om draait uit de weg gaat
    hier blijkt alweer uit dat sommige users zich blijkbaar beter voelen dan de rest en op grond daarvan denken te kunnen bepalen wat de norm is. En gek genoeg zijn dat vooral users die niet verder komen dan de SC.
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43514556
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    en die 32 posts in 11 maanden worden ook niet gemist of wel
    11 maanden
    7 jaar als ik het goed heb
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43514574
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    kan die vraagstelling iets specifieker?
    Hoe vaak moeten we een vraag stellen voordat het doordringt
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43514611
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    hier blijkt alweer uit dat sommige users zich blijkbaar beter voelen dan de rest en op grond daarvan denken te kunnen bepalen wat de norm is. En gek genoeg zijn dat vooral users die niet verder komen dan de SC.
    Hahahahahah
    Man man man, niet te geloven
    Mindblowing
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 17:59:51 #223
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43514612
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:58 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Hoe vaak moeten we een vraag stellen voordat het doordringt
    had ik het tegen jou dan? nee... opvliegen dus
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 18:00:10 #224
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43514622
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    hier blijkt alweer uit dat sommige users zich blijkbaar beter voelen dan de rest en op grond daarvan denken te kunnen bepalen wat de norm is. En gek genoeg zijn dat vooral users die niet verder komen dan de SC.
    How How How, vergeet de FB-bijdragen niet
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      maandag 13 november 2006 @ 18:00:21 #225
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43514629
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    kan die vraagstelling iets specifieker?
    Ok! Waarom ben je er nog?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43514668
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:59 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    had ik het tegen jou dan? nee... opvliegen dus
    Ik had de vraag ook al gesteld
    Was het je weer eens ontgaan?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 18:12:25 #227
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43514960
    Jongens, doe eens kalm aan ajb. Of Disana nu een newbie is of een kloon doet er niet toe. Het is niet nodig om er met z'n allen op te springen.

    Ten tweede, TL blijft... Punt.

    Wat de beweegredenen daarvan zijn is voor jullie volgens mij niet bijster interessant. Dat we hier uitleg geven over de keuzes die voor het forum van belang zijn is prima, wat onze persoonlijke beweegredenen zijn om een hobbie wel of niet langer uit te voeren hoeft hier niet besproken te worden.

    En ja, Day en ik wilden TL niet laten gaan...

    Overigens vind ik het erg jammer dat het hakken op de persoon toch door blijft gaan, nergens voor nodig. Ja, het programma is te saai voor woorden momenteel, maar dat betekent geen vrijbrief om hier op het forum maar deining te veroorzaken.

    En dus zeg ik het maar weer eens: Back to Business.....
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:13:09 #228
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_43514979
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    hier blijkt alweer uit dat sommige users zich blijkbaar beter voelen dan de rest en op grond daarvan denken te kunnen bepalen wat de norm is. En gek genoeg zijn dat vooral users die niet verder komen dan de SC.
    okè, nu ben ik officieel pissed!

    Big brother is zelfs door een mod doodverklaard. officiieel niks meer aan. Dat mensen zich aan de policy houden en stom ouwehoeren in de sc is nu ook al niet goed genoeg meer. Wat moeten we dan?!

    blijkbaar mag je dan geen mening meer hebben en niet aan iemand vragen die heel dramatisch aankondigd te stoppen wat de reden is dat dat niet doorgaat.
    Er is nergens een oh nee ik blijf toch want topic geweest. dus de vraag lijkt me gerechtigd. begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat je blijft, maar deze opmerking schoot me in het verkeerde keelgat. En flink ook!
    Fok! bb heeft altijd een hoog sc gehalte gehad. en ja, er is een hoop gezeur geweest. maar dat iemand die hier voor het eerst post heilig wordt verklaard en ik als user als een kleuter in de hoek wordt gezet gaat me te ver. dit is de manier waarop het hier werkt en het lijkt me niet dat één Disana dat ineens kan laten schoonvegen.
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
      maandag 13 november 2006 @ 18:18:00 #229
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43515127
    Het was dus wel degelijk een Heintje Davids
    _ De mens is de maat van alle dingen _
    pi_43515136
    TL gozert, veel mensen willen antwoord op de vraag, je haalt dit zelf allemaal aan door de vraag uit de weg te gaan.
    Het is serieuze FB wat we willen, tot nu toe is het alleen maar afgedaan met iets wat ik niet serieus kan nemen, maar dit was toch de plek waar alleen serieze FB gewenst was

    Ik heb me erg ingehouden, in jouw 'ik stop' topic zag ik, zonder dat mijn naam altijd genoemd werd, de verwijten mijn kant opvliegen, maar ik heb me ingehouden omdat ik vind dat je niet moet blijven doorschoppen als iemand al knock out ligt.
    Vandaar de vraag

    En voor de duidelijkheid zal ik hem nog maar een keer stellen
    Ben je weer al weer opgestaan?
    We hebben kunnen zien dat ondanks je vertelde te stoppen je niet van de knoppen af kunt blijven, terwijl je zei niet knoppengeil te zijn.
    Ook vertelde je je dat we niet ongerust hoefde te zijn omdat je geen heintje davids was, vandaar de verwarring misschien

    Begrijp je het nu
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43515177
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
    Jongens, doe eens kalm aan ajb. Of Disana nu een newbie is of een kloon doet er niet toe. Het is niet nodig om er met z'n allen op te springen.

    Ten tweede, TL blijft... Punt.

    Wat de beweegredenen daarvan zijn is voor jullie volgens mij niet bijster interessant. Dat we hier uitleg geven over de keuzes die voor het forum van belang zijn is prima, wat onze persoonlijke beweegredenen zijn om een hobbie wel of niet langer uit te voeren hoeft hier niet besproken te worden.

    En ja, Day en ik wilden TL niet laten gaan...

    Overigens vind ik het erg jammer dat het hakken op de persoon toch door blijft gaan, nergens voor nodig. Ja, het programma is te saai voor woorden momenteel, maar dat betekent geen vrijbrief om hier op het forum maar deining te veroorzaken.

    En dus zeg ik het maar weer eens: Back to Business.....
    OMFG
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 18:21:45 #232
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515237
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:

    [..]

    okè, nu ben ik officieel pissed!

    Big brother is zelfs door een mod doodverklaard. officiieel niks meer aan. Dat mensen zich aan de policy houden en stom ouwehoeren in de sc is nu ook al niet goed genoeg meer. Wat moeten we dan?!
    Hoezo is stom ouwehoeren in de SC niet goed genoeg meer? Ik zie dat nergens terug hoor.... Stom ouwehoeren in de FB mag overigens wel een tandje minder...
    quote:
    blijkbaar mag je dan geen mening meer hebben en niet aan iemand vragen die heel dramatisch aankondigd te stoppen wat de reden is dat dat niet doorgaat.
    Er is nergens een oh nee ik blijf toch want topic geweest. dus de vraag lijkt me gerechtigd. begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat je blijft, maar deze opmerking schoot me in het verkeerde keelgat. En flink ook!
    Er wordt niet gezegd dat je geen mening mag hebben. Er wordt enkel aangehaald dat iets als een persoonlijke keus ook voor de persoon zélf mag blijven. TL hoeft toch geen verantwoording af te leggen waarom hij blijft Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben er niet boos over... Ik verbaas me alleen dat er zo'n punt van gemaakt wordt.
    quote:
    Fok! bb heeft altijd een hoog sc gehalte gehad. en ja, er is een hoop gezeur geweest. maar dat iemand die hier voor het eerst post heilig wordt verklaard en ik als user als een kleuter in de hoek wordt gezet gaat me te ver. dit is de manier waarop het hier werkt en het lijkt me niet dat één Disana dat ineens kan laten schoonvegen.
    Disana is niet heilig verklaard. Disana plaatste alleen een paar hele rake posts imho. Net zoals een aantal anderen hier dat regelmatig doen. Als ik als mod merk dat iemand zichzelf niet welkom voelt omdat de vaste posters zo fel en ruig zijn trek ik mezelf dat inderdaad aan en dan doe ik een stapje extra om zo iemand zichzelf toch thuis te laten voelen. Is dat een halsmisdaad? Het is in principe wat TL al eerder aangaf. De mensen die al langer meeposten zijn niet automatisch méér dan een ander. Of Disana nu wel of geen kloon is doet er voor mij heel eerlijk gezegd niet toe. Ik vind het jammer dat ze besloten heeft te stoppen, maar dat is haar keuze geweest. Er is niemand gestraft en ook niemand berispt... Waarom er dan een dag later nog zo'n ophef over is ontgaat me volledig....
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:22:56 #233
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515281
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    OMFG
    beeb, zeg nou even wat je bedoeld ipv zo'n smilie te plaatsen. je bent het ergens niet mee eens, maar ik heb meerdere dingen in die post gezet....
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:25:27 #234
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43515355
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef PH52 het volgende:
    Het was dus wel degelijk een Heintje Davids
    Terwijl hij dat expliciet ontkende!!! Leugenachtig. Draaikonterij.
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43515431
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:22 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    beeb, zeg nou even wat je bedoeld ipv zo'n smilie te plaatsen. je bent het ergens niet mee eens, maar ik heb meerdere dingen in die post gezet....
    Het lijkt me verstandig dat ik even pauze neem
    Maar jij weet net zogoed als ik dat ik er heus nog wel op terugkom omdat ik maar moeilijk mijn bek kan houden
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 18:27:55 #236
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515437
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:25 schreef demins het volgende:

    [..]

    Terwijl hij dat expliciet ontkende!!! Leugenachtig. Draaikonterij.
    Even één klein vraagje: Sinds wanneer ben je een leugenaar als je van gedachten veranderd?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:29:10 #237
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515474
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Het lijkt me verstandig dat ik even pauze neem
    Maar jij weet net zogoed als mij dat ik er heus nog wel op terugkom omdat ik maar moeilijk mijn bek kan houden
    Dat weet ik ook... Het is ook geen probleem, als de toon maar een beetje fatsoenlijk blijft en je ons ook de kans geeft om te reageren. Weet ook dat als op een bepaald moment de antwoorden gegeven zijn en die bevallen je niet ik ook niet bezig ga blijven. Dus als ik wél m'n bek dicht ga houden heb ik je in mijn ogen voldoende repliek gegeven
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:31:39 #238
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43515541
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Even één klein vraagje: Sinds wanneer ben je een leugenaar als je van gedachten veranderd?
    "Ik ben géén Heintje Davids" werd zonder enige toelichting "Ik ben wél een Heintje Davids"! Dat kan niet allebei wáár zijn...


    Of vroeg je naar een datum?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43515641
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Of Disana nu wel of geen kloon is doet er voor mij heel eerlijk gezegd niet toe. Ik vind het jammer dat ze besloten heeft te stoppen, maar dat is haar keuze geweest. Er is niemand gestraft en ook niemand berispt... Waarom er dan een dag later nog zo'n ophef over is ontgaat me volledig....
    ... dat kan toch makkelijk uitgezocht worden ! ( niet dat ik denk dat het met ons gedeeld zal worden )
    en dat geblaat van ik stop.. is niet waar ( loze belofte )..
    mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
    hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
    ... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
      maandag 13 november 2006 @ 18:34:54 #240
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515655
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:31 schreef demins het volgende:

    [..]

    "Ik ben géén Heintje Davids" werd zonder enige toelichting "Ik ben wél een Heintje Davids"! Dat kan niet allebei wáár zijn...


    Of vroeg je naar een datum?
    Nee geen datum

    Maar je kunt toch vandaag ergens volledig achter staan en een dag later ergens weer heel anders over denken. Misschien omdat iemand goeie argumenten heeft om je van gedachten te doen veranderen?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:39:16 #241
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515805
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef puntoortje het volgende:

    [..]

    ... dat kan toch makkelijk uitgezocht worden ! ( niet dat ik denk dat het met ons gedeeld zal worden )
    en dat geblaat van ik stop.. is niet waar ( loze belofte )..
    Het kan alleen uitgezocht worden als je iemand hebt waar mee vergeleken kan worden. Met andere woorden: Als ik een vermoeden heb kan ik laten checken. Maar dan nog hoor ik als mod niet terug of het wel of niet zo is. Als het een kloon is van een gebande wordt de kloon verwijderd. Is het echter een kloon, maar niet van een gebande en post de betreffende kloon ook normaal mee zal ik er nooit achter kunnen komen.

    En als je het wilt weten, ik heb tijdens de vorige BB wel drie keer een mail gestuurd dat ik er mee ging stoppen Toch heb ik steeds na een nachtje slapen weer besloten om door te gaan, nooit spijt van gehad overigens. Dat TL nu toch blijft ben ik persoonlijk alleen maar blij om. Iemand mag van gedachten veranderen hoor, niets mis mee.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:41:09 #242
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43515858
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Nee geen datum

    Maar je kunt toch vandaag ergens volledig achter staan en een dag later ergens weer heel anders over denken. Misschien omdat iemand goeie argumenten heeft om je van gedachten te doen veranderen?
    Ja, lieverd, maar dan heb je wel wat uit te leggen!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43515910
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:39 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Het kan alleen uitgezocht worden als je iemand hebt waar mee vergeleken kan worden. Met andere woorden: Als ik een vermoeden heb kan ik laten checken. Maar dan nog hoor ik als mod niet terug of het wel of niet zo is. Als het een kloon is van een gebande wordt de kloon verwijderd. Is het echter een kloon, maar niet van een gebande en post de betreffende kloon ook normaal mee zal ik er nooit achter kunnen komen.

    En als je het wilt weten, ik heb tijdens de vorige BB wel drie keer een mail gestuurd dat ik er mee ging stoppen Toch heb ik steeds na een nachtje slapen weer besloten om door te gaan, nooit spijt van gehad overigens. Dat TL nu toch blijft ben ik persoonlijk alleen maar blij om. Iemand mag van gedachten veranderen hoor, niets mis mee.
    mijn laatste zin ging niet over TL ... maar over diesanne .. de persoon heeft net ook weer is SC gepost en post uiteraard weer niet echt fleurig .. het is alleen maar gekat op de SC.. is het dan gek dat we zeggen lees dan niet en blijf lekker weg uit de SC ... toch
    mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
    hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
    ... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
      maandag 13 november 2006 @ 18:43:32 #244
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43515961
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef demins het volgende:

    [..]

    Ja, lieverd, maar dan heb je wel wat uit te leggen!
    Uiteraard heb je dan iets uit te leggen. Maar volgens mij verschillen we van mening 'aan wíe' je dan iets uit te leggen hebt
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:46:41 #245
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43516063
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
    Wat de beweegredenen daarvan zijn is voor jullie volgens mij niet bijster interessant. Dat we hier uitleg geven over de keuzes die voor het forum van belang zijn is prima, wat onze persoonlijke beweegredenen zijn om een hobbie wel of niet langer uit te voeren hoeft hier niet besproken te worden.
    Als TL het nodig vindt om zijn 'vertrek' zelf aan te kondigen en de beweegredenen daarvoor ook breed uit te meten moet je niet raar opkijken als mensen zich verwonderen als hij vervolgens blijft, en daarvoor ook uitleg vragen.
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
    Even één klein vraagje: Sinds wanneer ben je een leugenaar als je van gedachten veranderd?
    Oh, ik ben van gedachten veranderd, er waren tóch US troepen in Bagdad.

    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 13 november 2006 @ 18:50:00 #246
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43516205
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:39 schreef flugeltje het volgende:

    [..]


    En als je het wilt weten, ik heb tijdens de vorige BB wel drie keer een mail gestuurd dat ik er mee ging stoppen Toch heb ik steeds na een nachtje slapen weer besloten om door te gaan, nooit spijt van gehad overigens. Dat TL nu toch blijft ben ik persoonlijk alleen maar blij om. Iemand mag van gedachten veranderen hoor, niets mis mee.
    Maar vind je niet dat er een groot verschil zit tussen een mail sturen (toch niet naar alle users) en er de volgende dag op terugkomen en het openen van een openbaar "Ik Stop"-topic waar door velen de vriendelijkste en oprecht gemeende wensen werden gepost, óók door zijn "belagers", om dan na een week van mening te veranderen. Pin me niet vast op die week. Iedereen die in dat topic heeft gepost heeft toch wel "recht" op een uitleg van die ommezwaai!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 18:51:41 #247
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43516284
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef demins het volgende:

    [..]

    Maar vind je niet dat er een groot verschil zit tussen een mail sturen (toch niet naar alle users) en er de volgende dag op terugkomen en het openen van een openbaar "Ik Stop"-topic waar door velen de vriendelijkste en oprecht gemeende wensen werden gepost, óók door zijn "belagers" om dan na een week van mening te veranderen. Pin me niet vast op die week. Iedereen die in dat topic heeft gepost heeft toch wel "recht" op een uitleg van die ommezwaai!
    Die uitleg hebben we al diverse malen gegeven... Alleen jullie geloven 'm niet

    Day en ik wilden TL niet laten gaan....
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_43516490
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Die uitleg hebben we al diverse malen gegeven... Alleen jullie geloven 'm niet

    Day en ik wilden TL niet laten gaan....
    dus TL is nu nog mod terwijl ie eigenlijk niet wil
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      maandag 13 november 2006 @ 18:58:17 #249
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43516541
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Die uitleg hebben we al diverse malen gegeven... Alleen jullie geloven 'm niet

    Day en ik wilden TL niet laten gaan....
    Ik vraag om uitleg van TL, niet van jullie. Laat TL (waar is die lafbek eik?) uitleggen waarom hij op jullie is ingegaan, wat de argumenten waren, etc. etc. Kom op Flugel zo simpel kom je er niet mee weg!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 18:58:31 #250
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43516551
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:56 schreef Gladys het volgende:

    [..]

    dus TL is nu nog mod terwijl ie eigenlijk niet wil
    Neen, dan begrijp je me verkeerd.

    Day en ik baalden als een stekker dat hij wilde vertrekken. We hebben hem dus laten zien wat er nog wél leuk is aan BB en het modschap. TL heeft daarop zelf de beslissing gemaakt. Believe it or not, er is gewoon binding met jullie.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 18:59:44 #251
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43516599
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef demins het volgende:

    [..]

    Ik vraag om uitleg van TL, niet van jullie. Laat TL (waar is die lafbek eik?) uitleggen waarom hij op jullie is ingegaan, wat de argumenten waren, etc. etc. Kom op Flugel zo simpel kom je er niet mee weg!
    Verantwoording hoeft wat mij betreft niet afgelegd te worden en zéker niet dwingend!
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 19:01:37 #252
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43516678
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:

    [..]

    okè, nu ben ik officieel pissed!

    Big brother is zelfs door een mod doodverklaard. officiieel niks meer aan. Dat mensen zich aan de policy houden en stom ouwehoeren in de sc is nu ook al niet goed genoeg meer. Wat moeten we dan?!

    blijkbaar mag je dan geen mening meer hebben en niet aan iemand vragen die heel dramatisch aankondigd te stoppen wat de reden is dat dat niet doorgaat.
    Er is nergens een oh nee ik blijf toch want topic geweest. dus de vraag lijkt me gerechtigd. begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat je blijft, maar deze opmerking schoot me in het verkeerde keelgat. En flink ook!
    Fok! bb heeft altijd een hoog sc gehalte gehad. en ja, er is een hoop gezeur geweest. maar dat iemand die hier voor het eerst post heilig wordt verklaard en ik als user als een kleuter in de hoek wordt gezet gaat me te ver. dit is de manier waarop het hier werkt en het lijkt me niet dat één Disana dat ineens kan laten schoonvegen.
    waar wordt jij dan als een kleuter in de hoek gezet? Het enige dat mij mateloos stoort aan een aantal users in (oa) dit topic is de manier waarop het vertrek van iemand "gevierd" wordt zonder dat men zich ook maar afvraagt of dit niet anders had gekund.
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43516688
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Neen, dan begrijp je me verkeerd.

    Day en ik baalden als een stekker dat hij wilde vertrekken. We hebben hem dus laten zien wat er nog wél leuk is aan BB en het modschap. TL heeft daarop zelf de beslissing gemaakt. Believe it or not, er is gewoon binding met jullie.
    oke,ik snap het... zou duidelijker zijn als tl het zelf ook zo uitgelegd had
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      maandag 13 november 2006 @ 19:05:48 #254
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43516861
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Neen, dan begrijp je me verkeerd.

    Day en ik baalden als een stekker dat hij wilde vertrekken. We hebben hem dus laten zien wat er nog wél leuk is aan BB en het modschap. TL heeft daarop zelf de beslissing gemaakt. Believe it or not, er is gewoon binding met jullie.
    TL zou "believers" kunnen maken als hij de moed had gehad zélf te vertellen over zijn "binding" met ons.
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 19:06:18 #255
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43516888
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef demins het volgende:

    [..]

    Ik vraag om uitleg van TL, niet van jullie. Laat TL (waar is die lafbek eik?) uitleggen waarom hij op jullie is ingegaan, wat de argumenten waren, etc. etc. Kom op Flugel zo simpel kom je er niet mee weg!
    kijk.. en precies dit soort qualificaties gaan mij dus te ver. Sommige mensen moeten zo af en toe vanaf hun werk naar huis en soms (decadent, ik weet) ook nog eten. Ik was niet van plan om daarvoor toestemming te vragen aan jullie.

    Daarnaast: de uitleg van flugel is meer dan helder
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 19:06:41 #256
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43516901
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef demins het volgende:

    [..]

    TL zou "believers" kunnen maken als hij de moed had gehad zélf te vertellen over zijn "binding" met ons.
    het forum
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 19:07:18 #257
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43516929
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Verantwoording hoeft wat mij betreft niet afgelegd te worden en zéker niet dwingend!
    Uitleg, Flugel, uitleg! En iets dwingends zie ik niet?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 19:10:32 #258
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43517056
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:07 schreef demins het volgende:

    [..]

    Uitleg, Flugel, uitleg! En iets dwingends zie ik niet?
    Nou, de uitleg heb je toch gekregen nu? Het kwam alleen een beetje over alsof TL verplicht was om e.e.a uit de doeken te doen omdat ik er persoonlijk "niet mee weg kwam" (jouw woorden ) Vandaar dat ik wel enige druk voelde...
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 19:10:40 #259
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43517059
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef demins het volgende:

    [..]

    TL zou "believers" kunnen maken als hij de moed had gehad zélf te vertellen over zijn "binding" met ons dit forum.
    Flugel schreef jullie. Ik schreef ons. Helder!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 19:11:38 #260
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43517094
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef demins het volgende:

    [..]

    Flugel schreef jullie. Ik schreef ons. Helder!
    en ik schrijf forum. helder
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43517314
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Neen, dan begrijp je me verkeerd.

    Day en ik baalden als een stekker dat hij wilde vertrekken. We hebben hem dus laten zien wat er nog wél leuk is aan BB en het modschap. TL heeft daarop zelf de beslissing gemaakt. Believe it or not, er is gewoon binding met jullie.
    Ik geloof het meteen, een onafscheidelijke binding zelfs
    Dat hij de eer niet aan zichzelf houdt.... ja ach moet ik dat nou echt gaan uitleggen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 19:18:42 #262
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43517382
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik geloof het meteen, een onafscheidelijke binding zelfs
    Dat hij de eer niet aan zichzelf houdt.... ja ach moet ik dat nou echt gaan uitleggen
    Hoezeer jij dat misschien ook denkt: jouw mening is niet zaligmakend, jouw eeuwige gezuig en geetter is niet de maatstaf en jij bent goddank niet de gemiddelde BB user.
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 19:19:04 #263
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43517400
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Nou, de uitleg heb je toch gekregen nu? Het kwam alleen een beetje over alsof TL verplicht was om e.e.a uit de doeken te doen omdat ik er persoonlijk "niet mee weg kwam" (jouw woorden ) Vandaar dat ik wel enige druk voelde...
    Nogmaals: TL is de man die, pal staand voor zijn ommezwaai, op zijn minst met een uitvoerige verklaring had moeten komen. Wat mij betreft desnoods zonder discussie achteraf, maar ik besef wel dat dat een utopie zou zijn. Daarover verschillen we van mening, en dat vind ik jammer, maar het was wel de "koninklijke weg" geweest. Zonde. Een gemiste kans.

    Jij vreesde al een afgehakte paardenkop tussen jou en Flugelmannetje aan te treffen?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 19:20:33 #264
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43517464
    anyway: de vraag is gesteld, het antwoord gegeven. De discussie is wel klaar nu
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43517488
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:20 schreef teamlead het volgende:
    anyway: de vraag is gesteld, het antwoord gegeven. De discussie is wel klaar nu
    Daar gaan we weer
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 19:23:31 #266
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43517593
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:20 schreef teamlead het volgende:
    anyway: de vraag is gesteld, het antwoord gegeven. De discussie is wel klaar nu
    Vind je dat, gesprekslijertje?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43517596
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:18 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    Hoezeer jij dat misschien ook denkt: jouw mening is niet zaligmakend, jouw eeuwige gezuig en geetter is niet de maatstaf en jij bent goddank niet de gemiddelde BB user.
    Het verschil tussen jou en mij is, dat ik het kan hebben

    En ik weet wie het zegt
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 19:23:50 #268
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43517608
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik geloof het meteen, een onafscheidelijke binding zelfs
    Dat hij de eer niet aan zichzelf houdt.... ja ach moet ik dat nou echt gaan uitleggen
    Doe eens Duckie...

    In heldere bewoordingen zonder onnodig beledigend te zijn....ow...en voor ik het vergeet...ook zonder de gebruikelijke grappenmakerij zodat daar tenminste ook weer geen nieuwe misverstanden over kunnen ontstaan.

    Ik ben er namelijk best benieuwd naar aangezien ik er voor wat betreft TL geenzins dezelfde gedachten op na lijk te houden als jij.
      maandag 13 november 2006 @ 19:26:07 #269
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43517694
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:23 schreef demins het volgende:

    [..]

    Vind je dat, gesprekslijertje?
    t was geen vraag, t was een mededeling
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 13 november 2006 @ 19:26:40 #270
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_43517711
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    waar wordt jij dan als een kleuter in de hoek gezet? Het enige dat mij mateloos stoort aan een aantal users in (oa) dit topic is de manier waarop het vertrek van iemand "gevierd" wordt zonder dat men zich ook maar afvraagt of dit niet anders had gekund.
    Eerst maar even gegeten en de bui laten zakken.
    Ik heb me als relatieve newbie gestoord aan de hosanna stemming die er was toen Disana ging posten. Als je het niet eens bent met de manier waarop het hier gaat lijkt het me héél goed dat je dit zegt. (Doe ik nu immers ook) Maar...
    continue roepen dat "het forum eerst schoongeveegd moet worden" terwijl dit gewoon de manier is waarop op Fok! over bb gepraat wordt (en de rest. ). Daar zijn veel mensen het niet mee eens, en die zijn naar vol of andere fora gegaan.
    Een heleboel users voelen zich hier nog wel op hun plek, maar die mogen niet gezellig samen iets doen zo lijkt het. Want dat schrikt newbies af. En het verwijt dat newbies worden verscheurd? volgens mij zijn puntje en inodder nieuwe users dit jaar. zijn nog helemaal heel.
    Je als newbie schikken naar de mores zou ook leuk kunnen zijn. Niet gelijk met je oordeel klaar staan is misschien ook een optie? En met een beetje humor en incasseringsvermogen lezen is ook niet weg
    ik denk dat Disana een bak stront over zich heen kreeg doordat ze zich boven de users alhier stelde en zich daar door de mods in gesteund voelde.
    En dat gaf mij het idee dat ik in een hoek werd gezet, als kleuter. terwijl mijn mening misschien niet eens zoveel verschilde met die van haar. (zo leek het, nu ben ik daar niet meer van overtuigd)

    Leuk trouwens dat je blijft TL. Maar een oh nee ik stop toch niet-topic heb ik wel een beetje gemist...
    dus doe ik het maar hier
    en nu stop ik . mijn pissed mood is een beetje afgezakt. hopelijk snappen jullie mijn punt een beetje. Het is niet mijn gewoonte hier lappen tekst te typen, en dat wilde ik graag zo houden. maar dit moest ik even kwijt.

    en hier kan luciano nog een puntje aan zuigen qua lengte
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_43517792
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Neen, dan begrijp je me verkeerd.

    Day en ik baalden als een stekker dat hij wilde vertrekken. We hebben hem dus laten zien wat er nog wél leuk is aan BB en het modschap. TL heeft daarop zelf de beslissing gemaakt. Believe it or not, er is gewoon binding met jullie.
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_43517901
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:

    [..]

    >knip mooi verhaal<

    en hier kan luciano nog een puntje aan zuigen qua lengte
    Zeg dat nou niet! Dat wordt natuurlijk weer als een uitnodiging opgevat door hem...
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      maandag 13 november 2006 @ 19:35:45 #273
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43518014
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:32 schreef Mike1964 het volgende:

    [..]

    Zeg dat nou niet! Dat wordt natuurlijk weer als een uitnodiging opgevat door hem...
    Ik weet opeens niet zeker of je wel hebt ingelezen?
    Kwartjes vallen soms jaren later!
    pi_43518067
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    Doe eens Duckie...

    In heldere bewoordingen zonder onnodig beledigend te zijn....ow...en voor ik het vergeet...ook zonder de gebruikelijke grappenmakerij zodat daar tenminste ook weer geen nieuwe misverstanden over kunnen ontstaan.

    Ik ben er namelijk best benieuwd naar aangezien ik er voor wat betreft TL geenzins dezelfde gedachten op na lijk te houden als jij.
    Zit je me een ban aan te praten, TL zegt toch duidelijk dat het afgelopen moet zijn
    Ik ben trouwens nooit onnodig beledigend
    Bij mij is het altijd actie reactie
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43518217
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef demins het volgende:

    [..]

    Ik weet opeens niet zeker of je wel hebt ingelezen?
    Wel hoor...maar ik heb nu even geen zin om me met Disana gate te gaan bemoeien. Daar zijn er al genoeg mee bezig lijkt me zo.. Vandaar dat ik even teruggreep naar Luusgate...
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      maandag 13 november 2006 @ 19:42:53 #276
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43518275
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Zit je me een ban aan te praten, TL zegt toch duidelijk dat het afgelopen moet zijn
    Nee gap...ik ben bloedserieus. Die ban krijg je vandaag of morgen toch wel...wat maakt 1 dag eerder in een eendenleven nou helemaal uit.

    Maar in alle eerlijkheid denk ik dat als je een oprechte post doet "zonder" onnodig beledigend te zijn omtrent jouw problemen met zijn moderatie het alleen maar in jouw voordeel kan werken.

      maandag 13 november 2006 @ 19:46:10 #277
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43518394
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Zit je me een ban aan te praten, TL zegt toch duidelijk dat het afgelopen moet zijn
    Ik ben trouwens nooit onnodig beledigend
    Bij mij is het altijd actie reactie
    Ik geef je (na overleg met TL, voor dat je daar over valt) bij deze toestemming om éénmalig in te gaan op de post van Jappie. Ik ben inmiddels ook wel zeer benieuwd.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 13 november 2006 @ 19:53:28 #278
    130054 demins
    We weten niks
    pi_43518634
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Ik geef je (na overleg met TL, voor dat je daar over valt) bij deze toestemming om éénmalig in te gaan op de post van Jappie. Ik ben inmiddels ook wel zeer benieuwd.
    Dit zou wel eens een boeiende schaakpartij kunnen worden!
    Kwartjes vallen soms jaren later!
      maandag 13 november 2006 @ 20:06:29 #279
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43519095
    * Day wacht vol spanning op Eend's uitleg
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
    pi_43519260
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Day het volgende:
    * Day wacht vol spanning op Eend's uitleg
    En met Day nog heel veel lurkers en users denk ik...
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      maandag 13 november 2006 @ 20:20:17 #281
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43519617
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef PC eend het volgende:

    Ik geloof het meteen, een onafscheidelijke binding zelfs
    Dat hij de eer niet aan zichzelf houdt.... ja ach moet ik dat nou echt gaan uitleggen
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:
    Ik ben inmiddels ook wel zeer benieuwd.
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Day het volgende:
    * Day wacht vol spanning op Eend's uitleg
    Ik weet natuurlijk niet wat PC eend bedoelde, maar aangezien de dames zo graag de bal bij hem leggen ( )zal ik wel even mijn interpretatie posten:

    Als je post dat je na lang wikken en wegen, na een eerdere poging om te stoppen waarbij je teruggefloten werd door je mede-mods, eindelijk hebt besloten om dan tóch te stoppen, en dat zo grootschalig aankondigt op het forum.....
    wat ben je dan een loser als je je wéér om laat lullen maar die 'beslissing' vervolgens in stilte laat sudderen.

    En dan die gespeelde verontwaardiging als er mensen om uitleg vragen.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 13 november 2006 @ 20:23:08 #282
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43519719
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 18:22 schreef flugeltje het volgende:

    beeb, zeg nou even wat je bedoeld ipv zo'n smilie te plaatsen. je bent het ergens niet mee eens, maar ik heb meerdere dingen in die post gezet....
    Jij en TL zijn het ongekroonde koningspaar van de
    quote:
    posts, apart om dan zo'n reactie van jou te zien.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_43519789
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Day het volgende:
    * Day wacht vol spanning op Eend's uitleg
    Dat ik dit nog mee mag maken, in FB nog wel
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43519821
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:

    [..]

    En met Day nog heel veel lurkers en users denk ik...
    Ik voel een enorme druk
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 20:26:22 #285
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43519867
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef Pinball het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]

    Ik weet natuurlijk niet wat PC eend bedoelde, maar aangezien de dames zo graag de bal bij hem leggen ( )zal ik wel even mijn interpretatie posten:

    Als je post dat je na lang wikken en wegen, na een eerdere poging om te stoppen waarbij je teruggefloten werd door je mede-mods, eindelijk hebt besloten om dan tóch te stoppen, en dat zo grootschalig aankondigt op het forum.....
    wat ben je dan een loser als je je wéér om laat lullen maar die 'beslissing' vervolgens in stilte laat sudderen.

    En dan die gespeelde verontwaardiging als er mensen om uitleg vragen.
    Uitleg was al eerder gegeven pinball....ergens in een van de SC topics van de afgelopen week meen ik...maar dat is ingaan op details van het laatste uur en ik wil nu wel eens boven tafel hebben wat eik de oorzaak van het onderliggende geemmer is.

    Een beetje fucken ben ik zelf ook niet vies van maar ik vind dat TL nu wel een keer een adempauze gegund mag worden.

    Laat duckie het maar eens vertellen...wie weet komt er iets productiefs uit waar beide partijen mee verder kunnen.
      maandag 13 november 2006 @ 20:32:23 #286
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43520076
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef Pinball het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]

    Ik weet natuurlijk niet wat PC eend bedoelde, maar aangezien de dames zo graag de bal bij hem leggen ( )zal ik wel even mijn interpretatie posten:

    Als je post dat je na lang wikken en wegen, na een eerdere poging om te stoppen waarbij je teruggefloten werd door je mede-mods, eindelijk hebt besloten om dan tóch te stoppen, en dat zo grootschalig aankondigt op het forum.....
    wat ben je dan een loser als je je wéér om laat lullen maar die 'beslissing' vervolgens in stilte laat sudderen.

    En dan die gespeelde verontwaardiging als er mensen om uitleg vragen.
    Je voorstelling van zaken klopt niet. Ik ben niet teruggefloten door mijn mede-mods of anderen. Wat wel waar is, is dat tijdens de crewmeet ik nieuwe energie kreeg om hier te blijven modden.
    Dat heel snel daarna het gezuig en geetter weer verder ging, verdween bij mij de motivatie om verder te gaan. Ik heb toen de FA's en mijn collega's gemaild dat ik op zwart wilde. Op aandringen van mijn collega's heb ik daar nog een dag bedenktijd voor genomen en toen zowel achter de schermen als hier mijn "ik ga weg" topic opengegooid. De belangrijkste reden was dat ik er gewoon geen lol meer in had om op Fok te posten, laat staan te modden.
    Dat er zaken gezegd zijn die mijn mening hebben doen wijzigen, is voor sommigen hier blijkbaar lastig te combineren met het beeld van de hautaine teringdwerg, maar het zij zo.

    En die beslissing is niet in stilte blijven sudderen. Als je je had ingelezen, had je een dag of 3 geleden al van deze beslissing geweten
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43520165
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:

    [..]

    Ik geef je (na overleg met TL, voor dat je daar over valt) bij deze toestemming om éénmalig in te gaan op de post van Jappie. Ik ben inmiddels ook wel zeer benieuwd.
    Whoehahahahahahahaha
    Je kan me wegdragen eerlijk waar

    Ik dacht dat dit een discussieforum was, en toen ik over de COS begon vond ik het al zeer vreemd dat het afgekapt en zelf verboden werd, maar nog enigszins begrijpelijk, maar het discussieren de kop indrukken wordt echt een trend
    Je mag het zo een beetje nergens meer over hebben
    Wie denk je wel dat je bent om zo een toon tegen mij aan te slaan, ik mag met speciale permissie nog 1 keer wat zeggen
    En dan jullie zeker een antwoord geven, en dan mag ik niks meer terugzeggen omdat mijn laatste woord dan zeker weer gedelete wordt?
    En dat ik dan weer een beetje mijn kont tegen de krib gooi en weer gebanned wordt
    Ik ken die tecnieken om met users om te gaan van jullie nu wel een beetje

    Dit was een test
    Om uit te vissen of dit misschien al te hard is


    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 20:38:42 #288
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43520333
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:34 schreef PC eend het volgende:


    Dit was een test
    Om uit te vissen of dit misschien al te hard is


    Zwaktebod Duckie...

    Deze post staat bol van het cynisme...maar goed het is jouw feestje...ik heb mijn best gedaan.
    pi_43520486
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    Zwaktebod Duckie...

    Deze post staat bol van het cynisme...maar goed het is jouw feestje...ik heb mijn best gedaan.
    Ik zei toch dat ik het ff moest laten bezinken, jullie voeren zelf de druk op, door zo verlekkerd op mijn reactie te wachten
    Het is misschien wel op een cynisch toontje, maar ik meen het wel
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      Moderator maandag 13 november 2006 @ 20:42:44 #290
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_43520499
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:

    En die beslissing is niet in stilte blijven sudderen. Als je je had ingelezen, had je een dag of 3 geleden al van deze beslissing geweten
    Ik heb er ook overheen gelezen hoor. Ik kwam er toevallig achter omdat je wat posts had geëdit. Waar heb je dat aangekondigd dan?
    Overigens vind ik het prima dat je toch doorgaat, geen problemen mee, lekker belangrijk ook..
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_43520567
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:34 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Whoehahahahahahahaha
    Je kan me wegdragen eerlijk waar

    Ik dacht dat dit een discussieforum was, en toen ik over de COS begon vond ik het al zeer vreemd dat het afgekapt en zelf verboden werd, maar nog enigszins begrijpelijk, maar het discussieren de kop indrukken wordt echt een trend
    Je mag het zo een beetje nergens meer over hebben
    Wie denk je wel dat je bent om zo een toon tegen mij aan te slaan, ik mag met speciale permissie nog 1 keer wat zeggen
    En dan jullie zeker een antwoord geven, en dan mag ik niks meer terugzeggen omdat mijn laatste woord dan zeker weer gedelete wordt?
    En dat ik dan weer een beetje mijn kont tegen de krib gooi en weer gebanned wordt
    Ik ken die tecnieken om met users om te gaan van jullie nu wel een beetje

    Dit was een test
    Om uit te vissen of dit misschien al te hard is


    Heb ik daar godverdomme een uur voor zitten te f5'en?

    worden je scherpe tandjes bot?
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_43520720
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef Pinball het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]

    Ik weet natuurlijk niet wat PC eend bedoelde, maar aangezien de dames zo graag de bal bij hem leggen ( )zal ik wel even mijn interpretatie posten:

    Als je post dat je na lang wikken en wegen, na een eerdere poging om te stoppen waarbij je teruggefloten werd door je mede-mods, eindelijk hebt besloten om dan tóch te stoppen, en dat zo grootschalig aankondigt op het forum.....
    wat ben je dan een loser als je je wéér om laat lullen maar die 'beslissing' vervolgens in stilte laat sudderen.

    En dan die gespeelde verontwaardiging als er mensen om uitleg vragen.
    Dat scheelt mij weer wat typen, zoiets bedoelde ik ook
    Alleen was ik bang dat het misschien weer iets te beledigend is
    En dat er meerdere mensen specifiek na gevraagd hebben en dat een beetje 'lollig' afgedaan word, terwijl het juist de mods waren die vonden dat de hunor uit FB gehaalt moest worden
    Terwijl dit nou juist 'belangrijke' FB is, zou ik er ook bijgezet hebben
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 13 november 2006 @ 20:47:47 #293
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43520748
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
    En die beslissing is niet in stilte blijven sudderen. Als je je had ingelezen, had je een dag of 3 geleden al van deze beslissing geweten
    Stel dat ik het in je 'ik stop' topic èn in FB niet kan vinden, waar had ik me dan wèl moeten inlezen?
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 13 november 2006 @ 20:49:40 #294
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_43520840
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef Pinball het volgende:

    [..]

    Stel dat ik het in je 'ik stop' topic èn in FB niet kan vinden, waar had ik me dan wèl moeten inlezen?
    in dit FB topic en de sc's bijvoorbeeld
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 20:49:41 #295
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43520843
    Wat me opvalt is dat jullie hier allemaal lopen te kloten in de fb van BB terwijl de live uitzending bezig is
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_43520901
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:42 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Ik heb er ook overheen gelezen hoor. Ik kwam er toevallig achter omdat je wat posts had geëdit. Waar heb je dat aangekondigd dan?
    Overigens vind ik het prima dat je toch doorgaat, geen problemen mee, lekker belangrijk ook..
    Ik heb het ook gemist, maar ik heb geloof ik gelezen dat je dat ergen uit de SC moet halen
    Na zijn grootse aankondiging te stoppen, hierover geen bericht in FB
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43520988
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:49 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    in dit FB topic
    Na aandringen wist je nog niet waar we het over hadden
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43521262
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:

    [..]

    hier blijkt alweer uit dat sommige users zich blijkbaar beter voelen dan de rest en op grond daarvan denken te kunnen bepalen wat de norm is. En gek genoeg zijn dat vooral users die niet verder komen dan de SC.
    gek genoeg worden we daar telkens naar terugverwezen zogauw we de moed weer eens hebben verzameld er uit te komen
    Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
    pi_43521401
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Na aandringen wist je nog niet waar we het over hadden
    Jongen alsjeblieft! Stop nou gewoon met dat gezuig. Ik denk niet dat er iemand is die dit nog leuk vindt..Genoeg is genoeg.
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_43521538
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef Inodder het volgende:

    [..]

    gek genoeg worden we daar telkens naar terugverwezen zogauw we de moed weer eens hebben verzameld er uit te komen
    Juist ja, als ik in de COS kom krijg ik gezeik over offtopic (terwijl dat reuze meeviel) en dat ik naar de SC moet rotten en als ik daar dan naar toe gejaagd ben krijg je dit verwijt
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43521559
    ja VOL
    mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
    hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
    ... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')