Ik heb laatst jouw kleine tete a tete met Kribbs gevolgd en ik kan me niet voorstellen dat zo'n teer meiske zoals jij daar ook maar iets van wil weten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ff gezocht maar wat IS dat TUBGIRL nu eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe rustig aan meis..quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef Gladys het volgende:
latersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naakt in een badje zitten begreep ik?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik laatst jouw kleine tete a tete met Kribbs gevolgd en ik kan me niet voorstellen dat zo\'n teer meiske zoals jij daar ook maar iets van wil weten. :\')
Tot later Mauquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef Gladys het volgende:
latersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterkte!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef Gladys het volgende:
ik accepteer de cookies.
Beurt...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
Jappie, kun je de TT met 1 laten ophogen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef Gladys het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beurt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die blauwen hebben het al zwaar genoeg in deze rumoerige tijden.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die blauwen hebben het al zwaar genoeg in deze rumoerige tijden.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik het nou goed begrepen dat TL een soort "non-playing captain" is geworden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die blauwen hebben het al zwaar genoeg in deze rumoerige tijden.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef demins het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik dacht dat het de nieuwe biatch van fluggss en Day wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik het nou goed begrepen dat TL een soort "non-playing captain" is geworden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ben je toch zorgzaam voor iedereen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Niet hardop Tally... ....mijn image...wat doe jequote:Op zaterdag 11 november 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ben je toch zorgzaam voor iedereen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij kapt als mod jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik het nou goed begrepen dat TL een soort "non-playing captain" is geworden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
ow dan heb ik het verkeerd begrepen zekerquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Die moet je echt doodknuppelen voordat ie er mee stopt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Buuv!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop