abonnement Unibet Coolblue
pi_43369825
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen TL, dat je gestopt bent.
Je deed het zeker niet altijd goed, vingerpuntengevoel was niet optimaal, maar je kon óók geen goed meer doén. Wat mij betreft ging het al een tijd lang over de rand, qua jou treiteren en zeuren om het zeuren.
Anyway, het was simpelweg kansloos, om rond jou als mod nog een normale sfeer terug te krijgen. Goede beslissing dus.
Die mensen die achter hem zeiden te staan en hem dan toch van die venijnige steken onder water gaven vond ik ook wel wat lullig idd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:20:19 #52
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371000
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Die mensen die achter hem zeiden te staan en hem dan toch van die venijnige steken onder water gaven vond ik ook wel wat lullig idd
IK heb ook vaak gezegd achter hem te staan, sterker hoongelach en de kiss-ass opmerkingen waren niet van de lucht (speciale dank aan de altijd hypocriete moralist Gert) . Jammer dat mijn eerste echt gemeende inhoudelijke kut verschil van mening met TL ooit nu net op de vooravond van zijn afscheid gebeurt want nu krijg je idd van die opportunistische postings zoals die van jou, klein gevederd zuigertje!

Ik hoop dat TL nog wel op de meet komt, want ik wil toch nog graag een biertje drinken met m'n 2e favoriete dwerg ( Yvonne dat kleine blonde propje is met afstand nummer 1, maar dat komt omdat ik zsm administrator wil worden en een foto van mijn lul sturen me niet geholpen heeft, sterker het werd als bedreiging ervaren )

Ik hoop dat TL zijn plezier in het forum weer terugvind, zoals hij dat m.i. het meeste had tijdens bb5! Niemand verdient het om de favo bezigheid in zijn vrije tijd te zien vergallen door wat zuigertjes.

Proost pik!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:21:05 #53
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371027
Ik wil mijn bestaan op FOK wel aan ZIJN lot verbinden hoor ( vast wel weer een gek iemand die daarvoor een waardeloos nutteloos polletje voor aanmaakt )

Als ALLE users aangeven dat MIJN pogingen om zijn MODERATIEwerkzaamheden te ondermijnen ( als poster was hij altijd een aanwinst vroeger inderdaad , en waarschijnlijk in real-life ook een goeie goser ) onterecht zijn , en TL terug willen , dan vraag ik een vrijwillige permban aan ....... een echte , geen 48-uurs-geintjes_ban ........

( ik kan niet wachten op de poll nu waarin 1 user zijn stem uitbrengt tegen mij , en voor TL , en daarna gelijkde poll sluit om te zeggen , DAG LUUS !!!!!! )
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 20:25:32 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_43371200
Wie ben jij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:27:48 #55
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371299
De man voor wie je ouders je altijd gewaarschuwd hebben !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:28:18 #56
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371333
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wie ben jij

Luciano = Basje!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:29:22 #57
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371383
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Luciano = Basje!
NOU ga ik ECHT voor mod , ik MOD en ZAL zo'n hamertje_tik_delete_edit_knop krijgen !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:30:41 #58
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371452
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef luciano het volgende:
De man voor wie je ouders je altijd gewaarschuwd hebben !
Mijn ouders hebben me idd voorgehouden dat je gekke mensen gewoon lekker moet laten ouwehoeren omdat ze anders misschien wel gevaarlijk worden of eindigen met een kaasschaaf in een hoekje!

of je bent die potloodventer!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43371723
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

IK heb ook vaak gezegd achter hem te staan, sterker hoongelach en de kiss-ass opmerkingen waren niet van de lucht (speciale dank aan de altijd hypocriete moralist Gert) . Jammer dat mijn eerste echt gemeende inhoudelijke kut verschil van mening met TL ooit nu net op de vooravond van zijn afscheid gebeurt want nu krijg je idd van die opportunistische postings zoals die van jou, klein gevederd zuigertje!

Ik hoop dat TL nog wel op de meet komt, want ik wil toch nog graag een biertje drinken met m'n 2e favoriete dwerg ( Yvonne dat kleine blonde propje is met afstand nummer 1, maar dat komt omdat ik zsm administrator wil worden en een foto van mijn lul sturen me niet geholpen heeft, sterker het werd als bedreiging ervaren )

Ik hoop dat TL zijn plezier in het forum weer terugvind, zoals hij dat m.i. het meeste had tijdens bb5! Niemand verdient het om de favo bezigheid in zijn vrije tijd te zien vergallen door wat zuigertjes.

Proost pik!
Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert, die wel tot het bittere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.
Dat is gewoon een serieus bedoelde observatie en een reactie op de post van Gert en totaal niet oppertunistisch of zuigerig bedoeld

Ik heb nooit echt een klik met TL gehad, ook niet toen hij nog geen mod was, maar ik ben hier niet om dat nu even handenwrijvend te komen inwrijven

Ik ben net zoveel zuiger als jij in deze

[ Bericht 0% gewijzigd door PC eend op 08-11-2006 20:44:16 ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:40:51 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371930
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert die wel tot het bettere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.
Dat is gewoon een serieus bedoelde observatie en een reactie op de post van Gert en totaal niet oppertunistisch of zuigerig bedoeld

Ik heb nooit echt een klik met TL gehad, ook niet toen hij nog geen mod was, maar ik ben hier niet om dat nu even handenwrijvend te komen inwrijven

Ik ben net zoveel zuiger als jij in deze
Ok, een begrijpelijke misvatting mijnerzijds in deze dus, waarvoor mijn excuses, waarde medegebruiker!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 20:46:07 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43372169
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Waarde vriend, ik had het niet over jou want op het laatst was jij het niet meer met hem eens, ik had het over mensen zoals gert, die wel tot het bittere eind achter hem bleef staan, maar dan dus af en toe die venijnige steken onderwater gaf.
Boefuckinghoe.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:51:44 #62
19194 Oversight
◢◤
pi_43372429
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef luciano het volgende:
Ik wil mijn bestaan op FOK wel aan ZIJN lot verbinden hoor ( vast wel weer een gek iemand die daarvoor een waardeloos nutteloos polletje voor aanmaakt )

Als ALLE users aangeven dat MIJN pogingen om zijn MODERATIEwerkzaamheden te ondermijnen ( als poster was hij altijd een aanwinst vroeger inderdaad , en waarschijnlijk in real-life ook een goeie goser ) onterecht zijn , en TL terug willen , dan vraag ik een vrijwillige permban aan ....... een echte , geen 48-uurs-geintjes_ban ........

( ik kan niet wachten op de poll nu waarin 1 user zijn stem uitbrengt tegen mij , en voor TL , en daarna gelijkde poll sluit om te zeggen , DAG LUUS !!!!!! )
passmailer, snel en simpel.....
◢◤
pi_43372668
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Boefuckinghoe.
Heb je weer zo een steek onder water
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 20:59:39 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43372825
Kan het overigens toch niet laten om nog even te happen: ik stond helemaal niet "tot het bittere eind" achter TL. Heb aanvankelijk volop meegedaan aan het zieken en sarren zelfs. Alleen was het wel altijd "voor de sport". Toen het er op een gegeven moment op neer kwam dat hij zijn neus hier niet kon vertonen of hij werd voor van alles en nog wat uitgemaakt, was de lol er af. Ik vond het sneu worden.

En o jee, soms maakte ik dan toch nog een gemene opmerking, sjonge. Alsof je dan ineens beste vriendjes moet zijn. Noem het maar hyopcriet, of moralistisch. Ikzelf zie het gewoon als een kwestie van een groot hart hebben, waar bij jullie een zwarte klomp zit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 21:01:01 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43372896
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb je weer zo een steek onder water
Het is een ode aan!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 8 november 2006 @ 21:01:13 #66
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372903
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef Gert het volgende:
Kan het overigens toch niet laten om nog even te happen: ik stond helemaal niet "tot het bittere eind" achter TL. Heb aanvankelijk volop meegedaan aan het zieken en sarren zelfs. Alleen was het wel altijd "voor de sport". Toen het er op een gegeven moment op neer kwam dat hij zijn neus hier niet kon vertonen of hij werd voor van alles en nog wat uitgemaakt, was de lol er op een gegeven moment af. Ik vond het sneu worden.

En o jee, soms maakte ik dan toch nog een gemene opmerking, sjonge. Alsof je dan ineens beste vriendjes moet zijn. Noem het maar hyopcriet, of moralistisch. Ikzelf zie het gewoon als een kwestie van een groot hart hebben, waar bij jullie een zwarte klomp zit.
Ik heb op de plek van mijn hart tegenwoordig alleen nog maar een rek met pr0ndvd's !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:01:36 #67
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372916
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is een ode aan!
Ik hoop op een ouvre-ban
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:04:09 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43373026
ja hoi

ff toelichting voor er misverstanden blijven hangen:


  • luciano is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat er momenten waren dat ik hem met enorm veel plezier had kunnen wurgen
  • Het meningsverschil van gisteren met versabommie is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat ik er gisteren ongetwijfeld veel plezier had kunnen beleven aan zijn hoofd tegen een muur meppen
  • eend is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat wij zo ongeveer vanaf het begin het niet met elkaar eens waren en ik de nieuwsberichten over H5N1 met veel aandacht heb gevolgd

    Zeker in het begin hebben jullie (denk ik) een andere TL gezien dan de laatste 2/3 weken. In het begin had ik er lol in, kon plaagstootjes in FB stukken beter hebben en is er zelfs zo af en toe nog wel eens positieve feedback gepost

    De laatste 2/3 weken is de lol van het begin in hoog tempo minder geworden. Natuurlijk hoort het bij BB dat elk slotje en elke edit een keer of honderd tot in detail wordt besproken, maar het steeds weer voeren van dezelfde discussie (waarbij ik antwoorden bijna kon copy-pasten) begon me tegen te staan. Gevolg was dat ik korter door de bocht ging reageren, gevolgd door weer meer FB etc. Mijn "Amigos de la BB , yo me voy. Felicidades." vrij naar louis van gaal was dan ook van harte gemeend. Dat ik niet op dat moment mijn kleurtje al inleverde, komt doordat een aantal mensen mij niet zomaar wilden laten gaan . Ik heb een paar dagen rust genomen van het modden en dat beviel goed. Maar in no time na mijn terugkeer begon het gezeik weer van vooraf aan. En daar heb ik simpelweg geen energie meer voor. Ik wil op Fok het ook gewoon naar mijn zin hebben en het niet als last of druk ervaren. Dat gevoel lukt dus niet meer in het blauw. Dan is er maar 1 passende oplossing en dat is dus jasje uit, knopjes en slotjes inleveren en kijken of het dan wel weer leuk wordt.

    En voor de duidelijkheid: nee, ik vind niet dat ik alles foutloos heb gedaan of altijd alles even handig heb aangepakt. Ik vind wel dat ik gedaan heb waarvan ik vond en vind dat ik het moest doen. Niet uit knopjesgeilheid of een aversie tegen 1 of meerdere users, maar simpelweg omdat ik van mening was dat ik in het belang van het forum handelde godskolere, wat klinkt dat hoogdravend... En ja, ook achter de schermen heb ik veel met flugel en day overlegd. Dat mijn naam bij een sluitpost staat, betekent niet automatisch dat ik dat ook in m'n eentje bedacht heb

    En tot slot: ja, ik kom naar die meet onder voorbehoud van natuurrampen, al dan niet terminale ziektes of andere rampspoed en zal een aangeboden biertje zeker niet afslaan
  • If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_43373077
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef luciano het volgende:
    Ik wil mijn bestaan op FOK wel aan ZIJN lot verbinden hoor ( vast wel weer een gek iemand die daarvoor een waardeloos nutteloos polletje voor aanmaakt )

    Als ALLE users aangeven dat MIJN pogingen om zijn MODERATIEwerkzaamheden te ondermijnen ( als poster was hij altijd een aanwinst vroeger inderdaad , en waarschijnlijk in real-life ook een goeie goser ) onterecht zijn , en TL terug willen , dan vraag ik een vrijwillige permban aan ....... een echte , geen 48-uurs-geintjes_ban ........

    ( ik kan niet wachten op de poll nu waarin 1 user zijn stem uitbrengt tegen mij , en voor TL , en daarna gelijkde poll sluit om te zeggen , DAG LUUS !!!!!! )
    Als een stem vóór TL een stem tegen jou is dan is de keuze snel gemaakt hoor... Dan mag TL wat mij betreft zijn blauwe jasje houden! Overigens mag hij van mij überhaupt zijn blauwe jasje houden maar dat is weer een ander verhaal...
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      woensdag 8 november 2006 @ 21:08:16 #70
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373207
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
    ja hoi

    ff toelichting voor er misverstanden blijven hangen:


  • Het meningsverschil van gisteren met versabommie is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat ik er gisteren ongetwijfeld veel plezier had kunnen beleven aan zijn hoofd tegen een muur meppen
  • Zul je toch eerst een keukentrapje moeten vinden om zo hoog te komen
    quote:
    En tot slot: ja, ik kom naar die meet onder voorbehoud van natuurrampen, al dan niet terminale ziektes of andere rampspoed en zal een aangeboden biertje zeker niet afslaan
    TOP! En zoals gezegd, ik hoop dat je het plezier weer terugkrijgt zoals je dan naar mijn bescheiden mening het meest had bij bb5!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:10:21 #71
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43373299
    Dan kom ik dus , en krijgt TL het 1e biertje van MIJ ...........
      woensdag 8 november 2006 @ 21:12:14 #72
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43373404
    En ViezeBoemelt kan een ....... een ........... die kan een ...............knuffel krijgen ( en een cursus , hoe_leer_ik_luus_beter_tussen_de_regels_lezen )
      Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 21:14:49 #73
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_43373545
    Wat is je correlatie-nummer TeamLead ?

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_43373654
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef Gert het volgende:
    Kan het overigens toch niet laten om nog even te happen: ik stond helemaal niet "tot het bittere eind" achter TL. Heb aanvankelijk volop meegedaan aan het zieken en sarren zelfs. Alleen was het wel altijd "voor de sport". Toen het er op een gegeven moment op neer kwam dat hij zijn neus hier niet kon vertonen of hij werd voor van alles en nog wat uitgemaakt, was de lol er af. Ik vond het sneu worden.

    En o jee, soms maakte ik dan toch nog een gemene opmerking, sjonge. Alsof je dan ineens beste vriendjes moet zijn. Noem het maar hyopcriet, of moralistisch. Ikzelf zie het gewoon als een kwestie van een groot hart hebben, waar bij jullie een zwarte klomp zit.
    Aanvakelijk zat ik ook in dat groepje (en dat was m.i. nog wel vaak harder toen dan wat er nu gebeurde), maar jij deze BB opeens niet meer en was het steeds met zijn beleid eens tot op het eind, dat bedoel ik.
    En ik zat echt niet op hem te loeren ofzo, alleen als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat
    Kan jij sneu noemen, maar waar wij aanvankelijk mee bezig was vond ik dus weer sneuer dat was echt op de man spelen toen (heb ik zelf ook een meegedaan toen).
    Kennelijk vind jij sarren en zieken als een sport heel vermakelijk, maar als je het ergens niet mee eens bent en dat kenbaar maakt is het sneu
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_43374011
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
    ja hoi

    ff toelichting voor er misverstanden blijven hangen:


  • luciano is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat er momenten waren dat ik hem met enorm veel plezier had kunnen wurgen
  • Het meningsverschil van gisteren met versabommie is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat ik er gisteren ongetwijfeld veel plezier had kunnen beleven aan zijn hoofd tegen een muur meppen
  • eend is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat wij zo ongeveer vanaf het begin het niet met elkaar eens waren en ik de nieuwsberichten over H5N1 met veel aandacht heb gevolgd

    Zeker in het begin hebben jullie (denk ik) een andere TL gezien dan de laatste 2/3 weken. In het begin had ik er lol in, kon plaagstootjes in FB stukken beter hebben en is er zelfs zo af en toe nog wel eens positieve feedback gepost

    De laatste 2/3 weken is de lol van het begin in hoog tempo minder geworden. Natuurlijk hoort het bij BB dat elk slotje en elke edit een keer of honderd tot in detail wordt besproken, maar het steeds weer voeren van dezelfde discussie (waarbij ik antwoorden bijna kon copy-pasten) begon me tegen te staan. Gevolg was dat ik korter door de bocht ging reageren, gevolgd door weer meer FB etc. Mijn "Amigos de la BB , yo me voy. Felicidades." vrij naar louis van gaal was dan ook van harte gemeend. Dat ik niet op dat moment mijn kleurtje al inleverde, komt doordat een aantal mensen mij niet zomaar wilden laten gaan . Ik heb een paar dagen rust genomen van het modden en dat beviel goed. Maar in no time na mijn terugkeer begon het gezeik weer van vooraf aan. En daar heb ik simpelweg geen energie meer voor. Ik wil op Fok het ook gewoon naar mijn zin hebben en het niet als last of druk ervaren. Dat gevoel lukt dus niet meer in het blauw. Dan is er maar 1 passende oplossing en dat is dus jasje uit, knopjes en slotjes inleveren en kijken of het dan wel weer leuk wordt.

    En voor de duidelijkheid: nee, ik vind niet dat ik alles foutloos heb gedaan of altijd alles even handig heb aangepakt. Ik vind wel dat ik gedaan heb waarvan ik vond en vind dat ik het moest doen. Niet uit knopjesgeilheid of een aversie tegen 1 of meerdere users, maar simpelweg omdat ik van mening was dat ik in het belang van het forum handelde godskolere, wat klinkt dat hoogdravend... En ja, ook achter de schermen heb ik veel met flugel en day overlegd. Dat mijn naam bij een sluitpost staat, betekent niet automatisch dat ik dat ook in m'n eentje bedacht heb

    En tot slot: ja, ik kom naar die meet onder voorbehoud van natuurrampen, al dan niet terminale ziektes of andere rampspoed en zal eenieder een biertje aanbieden
  • Thats the spirit LT mischien kom ik toch nog wel k zal is zien
    ps k heb nooit geen aanvaringen met je gehad maar k denk dat dit n wijs besluit is
    Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
      † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 22:27:57 #76
    128220 Peter6000
    pi_43377139
    Logisch, als de lol eraf is en de grens is bereikt stopt het

    Tnx voor je inbreng.
    pi_43382563
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:05 schreef Mike1964 het volgende:

    [..]

    Als een stem vóór TL een stem tegen jou is dan is de keuze snel gemaakt hoor... Dan mag TL wat mij betreft zijn blauwe jasje houden! Overigens mag hij van mij überhaupt zijn blauwe jasje houden maar dat is weer een ander verhaal...
      donderdag 9 november 2006 @ 00:54:06 #78
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43382594
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 00:52 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Doe ff normaal in dit topic! TL heeft iig zijn best gedaan en dat is meer dan jij kan zeggen met je gejank elke keer op het forum!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43382679
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Doe ff normaal in dit topic! TL heeft iig zijn best gedaan en dat is meer dan jij kan zeggen met je gejank elke keer op het forum!
    Erfgenaam! Erfgenaam!
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_43382700
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Doe ff normaal in dit topic! TL heeft iig zijn best gedaan en dat is meer dan jij kan zeggen met je gejank elke keer op het forum!


    en het ging me niet om TL die prima werk geleverd heeft, maar om de reactie, mispunt
    pi_43382871
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 00:59 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]



    en het ging me niet om TL die prima werk geleverd heeft, maar om de reactie, mispunt
    Dus daarom ga je kotsen op een positieve post voor TL
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      donderdag 9 november 2006 @ 01:09:36 #82
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43382881
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Dus daarom ga je kotsen op een positieve post voor TL
    Wat Eend zegt, mispunt!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43383092
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Wat Eend zegt, mispunt!
    Hou eens op met dit kinderachtige gedoe zeg. Moet jij niet eens naar bed ofzo? Het ging erom dat het een ongemeende reactie was.
      donderdag 9 november 2006 @ 01:27:30 #84
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43383126
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 01:24 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Hou eens op met dit kinderachtige gedoe zeg. Moet jij niet eens naar bed ofzo?
    Ieder krijgt de reactie die hij/zij verdient

    En nu kappen, dit is GEEN baggertopic!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43383134
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 01:27 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Ieder krijgt de reactie die hij/zij verdient

    En nu kappen, dit is GEEN baggertopic!
    Ja, als er één is die weet wat een baggertopic is, ben jij het wel. Hoe veel heb je er op je geweten hier?

    En nogmaals: Het ging erom dat het een ongemeende reactie was.

    [ Bericht 12% gewijzigd door BB6kijker op 09-11-2006 11:04:38 ]
    pi_43384723
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
    ja hoi
    meppen
  • eend is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat wij zo ongeveer vanaf het begin het niet met elkaar eens waren en ik de nieuwsberichten over H5N1 met veel aandacht heb gevolgd
  • !
      donderdag 9 november 2006 @ 08:17:03 #87
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_43384744
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef Gert het volgende:
    Ik kan het me helemaal voorstellen TL, dat je gestopt bent.
    Je deed het zeker niet altijd goed, vingerpuntengevoel was niet optimaal, maar je kon óók geen goed meer doén. Wat mij betreft ging het al een tijd lang over de rand, qua jou treiteren en zeuren om het zeuren.
    Anyway, het was simpelweg kansloos, om rond jou als mod nog een normale sfeer terug te krijgen. Goede beslissing dus.
    Hij is wel nog steeds blauw
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_43384940
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Hij is wel nog steeds blauw
    Het zou ook een paar dagen duren voor hij weer zwart wordt.
    pi_43386424
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Nogmaals: Het ging erom dat het een ongemeende reactie was.
    Waar maak jij in vredesnaam uit op dat het een ongemeende reactie was? Dat was namelijk zeker niet zo! De reactie is hooguit wat bijtend naar Luciano toe maar zeker niet naar TL. Bemoei je effe lekker met je eigen zaken, jankbak.....
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      donderdag 9 november 2006 @ 10:02:14 #90
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_43386446
    Yeah rellen
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_43387676
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef Mike1964 het volgende:

    [..]

    Waar maak jij in vredesnaam uit op dat het een ongemeende reactie was? Dat was namelijk zeker niet zo! De reactie is hooguit wat bijtend naar Luciano toe maar zeker niet naar TL. Bemoei je effe lekker met je eigen zaken, jankbak.....
      donderdag 9 november 2006 @ 11:06:53 #92
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43388191
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Knappe meid, je hebt totaal niet het fatsoen om normaal te doen in een topic dat gebruikt kan worden voor die en degenen om TL voor zijn diensten te bedanken. Zonder ranzige galbakken zoals jou hadden we niet eens mod's nodig!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43388254
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Knappe meid, je hebt totaal niet het fatsoen om normaal te doen in een topic dat gebruikt kan worden voor die en degenen om TL voor zijn diensten te bedanken. Zonder ranzige galbakken zoals jou hadden we niet eens mod's nodig!

    hoe vaak heb jij de sfeer hier niet verpest?
      donderdag 9 november 2006 @ 11:10:06 #94
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43388294
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]


    hoe vaak heb jij de sfeer hier niet verpest?
    In jou optiek misschien, als ik je laaghartige ziekelijke kutgedrag weer eens bekritiseerde, Huilie!

    Pleur nu maar op uit dit topic!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_43388422
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:10 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    In jou optiek misschien, als ik je laaghartige ziekelijke kutgedrag weer eens bekritiseerde, Huilie!

    Pleur nu maar op uit dit topic!
    Je reactie is misselijkmakend. Eerst een mod het leven helemaal zuur maken en 'm vervolgens bij zijn aangekondigde vertrek de hemel in prijzen. Het zal volgens jou wel weer aan mij liggen, maar ik vind het misselijkmakend. En velen met mij denk ik.
      † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 11:17:07 #96
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43388558
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Je reactie is misselijkmakend. Eerst een mod het leven helemaal zuur maken en 'm vervolgens bij zijn aangekondigde vertrek helemaal de hemel in prijzen. Het zal volgens jou wel weer aan mij liggen, maar ik vind het misselijkmakend. En velen met mij denk ik.
    Kun je TL's eigen reactie even lezen. Volgens mij zegt hij daarin duidelijk:
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
    ja hoi

    ff toelichting voor er misverstanden blijven hangen:


  • luciano is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat er momenten waren dat ik hem met enorm veel plezier had kunnen wurgen
  • Het meningsverschil van gisteren met versabommie is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat ik er gisteren ongetwijfeld veel plezier had kunnen beleven aan zijn hoofd tegen een muur meppen
  • eend is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat wij zo ongeveer vanaf het begin het niet met elkaar eens waren en ik de nieuwsberichten over H5N1 met veel aandacht heb gevolgd
  • Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_43388627
    Het feit dat hij genoemd wordt, zegt al genoeg, denk je niet?
      donderdag 9 november 2006 @ 11:19:19 #98
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43388658
    Flikker op, BB6zeiker.
    Open een topic over bommie als het je zo dwarszit, maar ga niet in dit topic lopen zeuren svp.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_43388693
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Je reactie is misselijkmakend. Eerst een mod het leven helemaal zuur maken en 'm vervolgens bij zijn aangekondigde vertrek de hemel in prijzen. Het zal volgens jou wel weer aan mij liggen, maar ik vind het misselijkmakend. En velen met mij denk ik.
    en wie zijn die 'velen' dan of durven die hier niet te posten of zo
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
    pi_43388708
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef BB6kijker het volgende:

    [..]

    Strakke inhoudelijke reactie....geweldig. Zegt uiteindelijk meer over jou als user. Ik ga verder niet eens meer met jou in discussie, ken je niet eens...
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')