Done!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:13 schreef NoizEkick het volgende:
"kleind" in de TT moet "klein" zijn...
ja, maar stephan is er nog niet helemaal klaar voorquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Beddengesprek?
Ik vind hem sowieso irritantquote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef bunnyma het volgende:
Dat woordje "ja" vaak aan het eind van een zin door Stephan vind ik irritant.
stephan lult... kamer was voor hoofdmiljonairs, die regel is afgeschaft dus iedereen heeft even veel recht om daar te slapen, stephan denk dat ie de koning is,....... ik zeg: haal die kast maar vast leeg stephanquote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stephan is best redelijk...
Ja en dan ook zeggen dat hij 'tien pond grutten doet' en het net zo goed iemand anders had kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
Haaaaaaaaaaahahaha
Stephan wil dat Brian als eerste gaat als er een rooster wordt gemaakt
Wat een bullshit.. hij wil gewoon niet dat Bart morgen die kamer alleen heeft!
dat vind ik ook vreselijk irritant en vooral arrogant, ook zo van: hoor je even goed wat ik zeg ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef bunnyma het volgende:
Dat woordje "ja" vaak aan het eind van een zin door Stephan vind ik irritant.
hahaha ik snap ook niet dat ze er mee akkoord gaan..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja en dan ook zeggen dat hij 'tien pond grutten doet' en het net zo goed iemand anders had kunnen zijn.
yeah right
inderdaad, en nu komt Bart erop terug en komt ie met een of ander lulverhaal.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha ik snap ook niet dat ze er mee akkoord gaan..![]()
Mogen ze toch wel lekker zelf bepalen.. wie is Stephan om daarover te beslissen?![]()
jaja hij lult nu wel dat er niets achter zit maar ondertussen...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
inderdaad, en nu komt Bart erop terug en komt ie met een of ander lulverhaal.
Ja, idd, prima verwoord. Nu weet ik tenminste waarom ik het zo irritant vind.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:22 schreef elsie het volgende:
[..]
dat vind ik ook vreselijk irritant en vooral arrogant, ook zo van: hoor je even goed wat ik zeg ?
bah akelig mannetje die Stephan![]()
Alleen al het feit dat hij denkt dat het enige kans van slagen heeft, duidt erop dat hij gerust tot een van de domsten in het huis kan worden gerekend.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
Stephan zat van de week al te lullen dat hij probeerde op Brian bij hun groepje te krijgen maar dat dat wel moeilijk was.. nu probeert hij het dus zo weer.. wat een vies spelletje
Ja , maar dat hij zegt.. Ik ga wel weg, maar heb geen zin om iedere week te verhuizen.. Vind ik heel goed te begrijpen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
Stephan zat van de week al te lullen dat hij probeerde op Brian bij hun groepje te krijgen maar dat dat wel moeilijk was.. nu probeert hij het dus zo weer.. wat een vies spelletje
Inderdaad wat een sukkelquote:Op woensdag 8 november 2006 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allen al het feit dat hij denkt dat het enige kans van slagen heeft, duidt erop dat hij gerust tot een van de domsten in het huis kan worden gerekend.
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens vind ik het levensgevaarlijk voor Nena als zij daar alleen ligt..![]()
... Donker... een man met een flesje massage olie komt om de hoek... Begint een urendurende hypnotiserende monoloog... Moet ik nog verder gaan?quote:
Werkt juist tegenstrijdigquote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Ilona doet alsof ze liever niet met Stephan in bed ligt. Waarom heb ik toch het idee dat ze het juist wél prima vindt? Ze doet nu alsof ze het gedaan heeft voor Brian en Bart
Ach kom op.. ze is slim genoegquote:Op woensdag 8 november 2006 18:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
... Donker... een man met een flesje massage olie komt om de hoek... Begint een urendurende hypnotiserende monoloog... Moet ik nog verder gaan?![]()
Stephan wil alleen op de plek van Nena..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart had toch net een oplossing?? Stefan neemt het bed van Brian.. en die mag daar blijven liggen... Bart en Brian wisselen.. En Nena kan dan ook zonder problemen een weekje naar boven... Zijn ze dat alweer vergeten? Of luisteren ze gewoon niet naar elkaar?
Sylvia doet ook mee in de roulatie en sommige willen wel en andere niet alleen liggenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart had toch net een oplossing?? Stefan neemt het bed van Brian.. en die mag daar blijven liggen... Bart en Brian wisselen.. En Nena kan dan ook zonder problemen een weekje naar boven... Zijn ze dat alweer vergeten? Of luisteren ze gewoon niet naar elkaar?
Ja hij stond te luisteren wat er werd gezegdquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Staat Bart te luisteren?
Vind ik niet. Het is inderdaad rete-irritant zoals Illona dag in dag uit loopt te draaikonten en met alle winden meewaait. En dat blijkt ook wel want de aanval wordt breed ingezet.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Gelul om niets.... Kippenhok.
Zelfs Stephan valt Illona nu af.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stephan houd wijs zijn mond... Lekker gevoel trouwens voor Stephan dat iedereen ruzie maakt waar hij wel of niet mag slapen
Oke dank je welquote:Op woensdag 8 november 2006 19:45 schreef happyme28 het volgende:
Stephan moet zijn kamer uit en gaat in het bed van Brian en Bart. Iedereen die wil kan een week boven slapen. Brian eerst en dan dmv lootjes de volgende. Ilona en Nena blijven bij elkaar.
Ik helaas ookquote:Op woensdag 8 november 2006 20:43 schreef happyme28 het volgende:
Hahah, ik wil ook beide gesprekken volgen. Ik heb net het filmpje voor Brian en Nena gemist
Yep, dat was een goeie timing ;oquote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef camerondiaz het volgende:
Moest Bart nu naar testimonial ?
Ik hoop dat het een cursus etiquette is....quote:Op woensdag 8 november 2006 21:25 schreef n1ek het volgende:
de mensen voor de cursus etiquetten zijn dr
die bedoel ikquote:Op woensdag 8 november 2006 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een cursus etiquette is....![]()
Zzeegg Ddaatt Wweell!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
die bedoel ik![]()
jezus die vrouw articuleert zwaar overdreven
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef bunnyma het volgende:
Stel nu dat uit de populariteitspoll gaat blijken dat Brian en Nena torenhoog staan, gaan de anderen dan ook rommelen in bed om op die manier te stijgen in de poll?![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Alsof vrijpartij tussen Ilona en Stephan hun populairiteit zal doen stijgen....... dat kost ze alleen maar stemmen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Alsof vrijpartij tussen Ilona en Stephan hun populairiteit zal doen stijgen....... dat kost ze alleen maar stemmen.
Echt niet, kan U nog wat van leren.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vreeeeeeselijk mens hahahahaha
Er zijn ook mensen die wel eens ergens anders komen dan bij de MacDonalds, en dan is het op z'n minst wenselijk dat je weet welk bestek je hoort te gebruiken.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
al die regels wat een ongelofelijke onzin.. je eet toch voor je plezier...
heeft ze wel wat te drinken gekregen ??quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo maar die had haast! Hop binnen hop buiten!
What else is newquote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Stepan twijfelt aan de punten!
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
heeft ze wel wat te drinken gekregen ??![]()
Ze heeft 10 puntjes te weinig gescoord om haar vriendje langs te laten komenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona ziet erg vedrietig uit.
Ze wilde nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
heeft ze wel wat te drinken gekregen ??![]()
hij is zich alvast aan het indekkenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef happyme28 het volgende:
Ze zitten wel erg stil op de bank. Ineens is het geen klein zusje meer volgens mij.
Whahaha, nu zegt Bart dat Nena zich niets moet aantrekken van de reactie van anderen. Nou ja, waarom houdt hij zich dan in met Lesley![]()
'quote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Nena zit er wel heel erg mee zeg, dat trekfilmpje.
Nee Brian. Er is een roulatiesysteem, hierna is Bart en verder nog Sylvia..en van Nena weet ik niet of ze nou bij Ilona in bed bleef of toch ook op de miljonairskamer ging slapen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Day het volgende:
Maar slaapt Bart nou vannacht alleen op de miljonairskamer?
En voor hoelang is het? Een dag, week, 2 weken?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
Nee Brian. Er is een roulatiesysteem, hierna is Bart en verder nog Sylvia..en van Nena weet ik niet of ze nou bij Ilona in bed bleef of toch ook op de miljonairskamer ging slapen.
1 week. Als er een nieuwe bewoner komt zijn ze van plan weer opnieuw een schema te maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
En voor hoelang is het? Een dag, week, 2 weken?
1 weekquote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
En voor hoelang is het? Een dag, week, 2 weken?
Hoe is de relatie van Nena met haar ouders en zusje? Ik heb de indruk dat het niet echter botert tussen hen..waarom heeft ze hen bijv. nog nooit gebeld of een videoboodscap gekregen?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Nena nodigt geen familie meer uit"
sigaar ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart is weer gaan roken?
Ik kan me dat trouwens wel voorstellen in dat huis.
alleen sigaren hequote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart is weer gaan roken?
Ik kan me dat trouwens wel voorstellen in dat huis.
Enige kennis van tafelmanieren is wel zo prettigquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
al die regels wat een ongelofelijke onzin.. je eet toch voor je plezier...
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Enige kennis van tafelmanieren is wel zo prettig![]()
Over de familie van nena bedoel je? Ik heb daar geen antwoord op. Geen idee.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef moowriece het volgende:
Iemand antwoord op mijn vragen, please?????
Ok, maar andere vraag was dus wat er gebeurd is met ilona??quote:Op woensdag 8 november 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de familie van nena bedoel je? Ik heb daar geen antwoord op. Geen idee.
Ze is op haar 15e het huis uit gegaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef moowriece het volgende:
Iemand antwoord op mijn vragen, please?????
Ja, idd. Maar vreemd blijft dan ze geen contact met haar zusje of vriendinnen heeft gehad of gebeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is op haar 15e het huis uit gegaan.
Dat zou een hint kunnen zijn richting een stroeve relatie met haar ouders.
Maar naar mijn weten heeft ze hier verder nog niets over losgelaten.
Bonsoir... Evelien eet al weken als een junkie.. mars.. snacks en cola.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie eet niet meer? Evelien?
ok. bedanktquote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is op haar 15e het huis uit gegaan.
Dat zou een hint kunnen zijn richting een stroeve relatie met haar ouders.
Maar naar mijn weten heeft ze hier verder nog niets over losgelaten.
Ilona: als je COS niet duidelijk genoeg vond, staat hier te lezen wat er plaatsvond:
http://www.talpa.tv/web/s(...)210/typeofpage=51230
Evelien... Luister je wel?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie willen ze eruit stemmen?
Half... ik keek de aflevering van gisteren. Die man van Angélique was echt niet blij!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Evelien... Luister je wel?![]()
![]()
Als hij dat opstuurt is het wel een kutgeintje.. Ik ebn geen Ilona fan..... maar dit is zwaar onder de gordel.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef n1ek het volgende:
Ja man een mol!. Nee gewoon een geintje.
Wel als hij niet snel duidelijk maakt dat die brief van hem komt jaquote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als hij dat opstuurt is het wel een kutgeintje.. Ik ebn geen Ilona fan..... maar dit is zwaar onder de gordel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian zich voor te doen als Michel
Hij zit nu een brief te tikken op stream 1 en 2 als Michel, de vriend van Ilona.quote:
Heb ik al lang geplaatst.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef GGMM het volgende:
Hmm, ze lieten het niet meer zien om een gegeven moment, iemand een screenshot genomen?
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:18 schreef Day het volgende:
Bart laat zich toch niet inpalmen door Stefan, hè?
Ja, hij krijgt op zijn donder nu! Hij begint het spelletje door te krijgen wat JdM met hem speelt, denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet met de redactie praten nu? Misschien krijgt hij op z'n donder omdat ze het vrij veel over J. De Mol hadden enzo.
En dat hij het 'Big Brother in een luxe villa' noemdequote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt op zijn donder nu! Hij begint het spelletje door te krijgen wat JdM met hem speelt, denk ik.
Heb je al meegekregen dat alle bewoners het inmiddels ook hebben gezien?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef n1ek het volgende:
Ik zie nu ook dat trekincident op tv. Wat een mooi Spaans muziekje eronder.
Nee joh! Dit is toch juist grappig!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:18 schreef moowriece het volgende:
Echt laag, heel laag van Brian!!!
Tja, en dat was een goeie observatie. Valt vies tegen wat dat betreft, DGK.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hij het 'Big Brother in een luxe villa' noemde
Brian moet er nog bij zetten: "Ik had ook het gevoel dat je eigenlijk wel met die Stephan in één bed wilde slapen"quote:Op donderdag 9 november 2006 00:23 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee joh! Dit is toch juist grappig!![]()
Ik ga echt lachen als ze denk dat die brief echt van Michel is!!![]()
ja live he, jij was er niet eens ;o, ze hadden wel moeite om uit de privateroom te komen...hehequote:Op donderdag 9 november 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je al meegekregen dat alle bewoners het inmiddels ook hebben gezien?
Ik vraag me trouwens of ie het doet uit eigen beweging of in opdracht van onze vriend JdMquote:Op donderdag 9 november 2006 00:23 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee joh! Dit is toch juist grappig!![]()
Ik ga echt lachen als ze denk dat die brief echt van Michel is!!![]()
Het valt mij 1000% mee. Ik was van plan om het echt NIET te gaan kijken, maar was binnen de kortste keren 'hooked'quote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, en dat was een goeie observatie. Valt vies tegen wat dat betreft, DGK.
Ik zat een dom programma te kijken over helderzienden ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja live he, jij was er niet eens ;o, ze hadden wel moeite om uit de privateroom te komen...hehe
jammer dat de rest van de bewoners zich hierdoor nog bewuster worden van de camera.
Ik had meer verwacht, hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het valt mij 1000% mee. Ik was van plan om het echt NIET te gaan kijken, maar was binnen de kortste keren 'hooked'
Dat is het verschil. Bij mij kon het alleen maar meevallen. Bij jou eigenlijk alleen maar tegenvallen.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken, dat lijkt me wel iets minder leuk. Maargoed, dat zullen we vast toch nooit te weten komen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:25 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens of ie het doet uit eigen beweging of in opdracht van onze vriend JdM
True, maar geef wel toe dat dgk mij meer boeit dan bb. Maar het blijft wel trashy tv.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het verschil. Bij mij kon het alleen maar meevallen. Bij jou eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Myriam ,heb dat niet gezien. Hoe reageerden die vriendinnen? Ritz A'dam?? FF googlen?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat deden trouwens de vriendinnen van Nena in de Ritz? Ligt er überhaupt een Ritz hotel in A'dam of is dat een café ofzo?
De vriendinnen waren voornamelijk heel giechelig. Ze zeiden dat het typisch van Nena was: teaser zijn. Dat ze het niet snappen hoe het dan met Bart zit. De rest weet ik niet het geluid was slecht en ze giechelden meer dan iets werkelijk zeggen...Heel truttig typetjes vond ik en als de Ritz een hotel is heb ik dan zo'n gevoel dat zij ook zelf teasers zijn op zoek naar rijke mannen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef moowriece het volgende:
[..]
Myriam ,heb dat niet gezien. Hoe reageerden die vriendinnen? Ritz A'dam?? FF googlen?
Dat zou ook wel knap shit zijn ja. En de volgende keer zonder camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:59 schreef n1ek het volgende:
Bart heeft aan tafel gebluft dat hij een uur lang met en een uur lang zonder zender met Lesley kon dineren.
Dat merkte ik al op.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik heb een kuthumeur,, of is dat té offtopic.
ze krijgt nog niks, maar ze wil sponsors zoeken om per zo per kilo 1000 te krijgen. De deal is dan 15 kilo in 2 maanden en dus 15000 euro dat bedoelt is voor een goed doel.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
Krijgt Natasia geld voor het afvallen?
Van mij mag ie (zonder cameramannen)quote:Op donderdag 9 november 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel knap shit zijn ja. En de volgende keer zonder camera's.
Er zijn ook vast geen cameramannen bij. Twee zittende mensen kun je net zo goed filmen met vaste camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag ie (zonder cameramannen), de vaste camera's kunnen alles goed genoeg vastleggen
Uiteraard mag de zender niet uit
![]()
Yep dat dacht ik al ookquote:Op donderdag 9 november 2006 02:14 schreef moowriece het volgende:
Goede observatie: Nena is eigenlijk mentaal nog 15 jaar.
En ik blijf erbij dat je je daar lelijk in vergist. Nena is veel verder dan veel mensen denken, maar ze is het alleen gewend om een beetje het 'simpele meisje' te spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:14 schreef moowriece het volgende:
Goede observatie: Nena is eigenlijk mentaal nog 15 jaar.
Volgens mij niet, dit gaat verder dan dat.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:29 schreef scanman01 het volgende:
En ik blijf erbij dat je je daar lelijk in vergist. Nena is veel verder dan veel mensen denken, maar ze is het alleen gewend om een beetje het 'simpele meisje' te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |