Done!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:13 schreef NoizEkick het volgende:
"kleind" in de TT moet "klein" zijn...
ja, maar stephan is er nog niet helemaal klaar voorquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Beddengesprek?
Ik vind hem sowieso irritantquote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef bunnyma het volgende:
Dat woordje "ja" vaak aan het eind van een zin door Stephan vind ik irritant.
stephan lult... kamer was voor hoofdmiljonairs, die regel is afgeschaft dus iedereen heeft even veel recht om daar te slapen, stephan denk dat ie de koning is,....... ik zeg: haal die kast maar vast leeg stephanquote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stephan is best redelijk...
Ja en dan ook zeggen dat hij 'tien pond grutten doet' en het net zo goed iemand anders had kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
Haaaaaaaaaaahahaha
Stephan wil dat Brian als eerste gaat als er een rooster wordt gemaakt
Wat een bullshit.. hij wil gewoon niet dat Bart morgen die kamer alleen heeft!
dat vind ik ook vreselijk irritant en vooral arrogant, ook zo van: hoor je even goed wat ik zeg ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef bunnyma het volgende:
Dat woordje "ja" vaak aan het eind van een zin door Stephan vind ik irritant.
hahaha ik snap ook niet dat ze er mee akkoord gaan..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja en dan ook zeggen dat hij 'tien pond grutten doet' en het net zo goed iemand anders had kunnen zijn.
yeah right
inderdaad, en nu komt Bart erop terug en komt ie met een of ander lulverhaal.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha ik snap ook niet dat ze er mee akkoord gaan..![]()
Mogen ze toch wel lekker zelf bepalen.. wie is Stephan om daarover te beslissen?![]()
jaja hij lult nu wel dat er niets achter zit maar ondertussen...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
inderdaad, en nu komt Bart erop terug en komt ie met een of ander lulverhaal.
Ja, idd, prima verwoord. Nu weet ik tenminste waarom ik het zo irritant vind.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:22 schreef elsie het volgende:
[..]
dat vind ik ook vreselijk irritant en vooral arrogant, ook zo van: hoor je even goed wat ik zeg ?
bah akelig mannetje die Stephan![]()
Alleen al het feit dat hij denkt dat het enige kans van slagen heeft, duidt erop dat hij gerust tot een van de domsten in het huis kan worden gerekend.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
Stephan zat van de week al te lullen dat hij probeerde op Brian bij hun groepje te krijgen maar dat dat wel moeilijk was.. nu probeert hij het dus zo weer.. wat een vies spelletje
Ja , maar dat hij zegt.. Ik ga wel weg, maar heb geen zin om iedere week te verhuizen.. Vind ik heel goed te begrijpen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
Stephan zat van de week al te lullen dat hij probeerde op Brian bij hun groepje te krijgen maar dat dat wel moeilijk was.. nu probeert hij het dus zo weer.. wat een vies spelletje
Inderdaad wat een sukkelquote:Op woensdag 8 november 2006 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allen al het feit dat hij denkt dat het enige kans van slagen heeft, duidt erop dat hij gerust tot een van de domsten in het huis kan worden gerekend.
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens vind ik het levensgevaarlijk voor Nena als zij daar alleen ligt..![]()
... Donker... een man met een flesje massage olie komt om de hoek... Begint een urendurende hypnotiserende monoloog... Moet ik nog verder gaan?quote:
Werkt juist tegenstrijdigquote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Ilona doet alsof ze liever niet met Stephan in bed ligt. Waarom heb ik toch het idee dat ze het juist wél prima vindt? Ze doet nu alsof ze het gedaan heeft voor Brian en Bart
Ach kom op.. ze is slim genoegquote:Op woensdag 8 november 2006 18:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
... Donker... een man met een flesje massage olie komt om de hoek... Begint een urendurende hypnotiserende monoloog... Moet ik nog verder gaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |