Hoe is de relatie van Nena met haar ouders en zusje? Ik heb de indruk dat het niet echter botert tussen hen..waarom heeft ze hen bijv. nog nooit gebeld of een videoboodscap gekregen?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Nena nodigt geen familie meer uit"
sigaar ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart is weer gaan roken?
Ik kan me dat trouwens wel voorstellen in dat huis.
alleen sigaren hequote:Op woensdag 8 november 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart is weer gaan roken?
Ik kan me dat trouwens wel voorstellen in dat huis.
Enige kennis van tafelmanieren is wel zo prettigquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
al die regels wat een ongelofelijke onzin.. je eet toch voor je plezier...
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Enige kennis van tafelmanieren is wel zo prettig![]()
Over de familie van nena bedoel je? Ik heb daar geen antwoord op. Geen idee.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef moowriece het volgende:
Iemand antwoord op mijn vragen, please?????
Ok, maar andere vraag was dus wat er gebeurd is met ilona??quote:Op woensdag 8 november 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de familie van nena bedoel je? Ik heb daar geen antwoord op. Geen idee.
Ze is op haar 15e het huis uit gegaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef moowriece het volgende:
Iemand antwoord op mijn vragen, please?????
Ja, idd. Maar vreemd blijft dan ze geen contact met haar zusje of vriendinnen heeft gehad of gebeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is op haar 15e het huis uit gegaan.
Dat zou een hint kunnen zijn richting een stroeve relatie met haar ouders.
Maar naar mijn weten heeft ze hier verder nog niets over losgelaten.
Bonsoir... Evelien eet al weken als een junkie.. mars.. snacks en cola.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie eet niet meer? Evelien?
ok. bedanktquote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is op haar 15e het huis uit gegaan.
Dat zou een hint kunnen zijn richting een stroeve relatie met haar ouders.
Maar naar mijn weten heeft ze hier verder nog niets over losgelaten.
Ilona: als je COS niet duidelijk genoeg vond, staat hier te lezen wat er plaatsvond:
http://www.talpa.tv/web/s(...)210/typeofpage=51230
Evelien... Luister je wel?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie willen ze eruit stemmen?
Half... ik keek de aflevering van gisteren. Die man van Angélique was echt niet blij!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Evelien... Luister je wel?![]()
![]()
Als hij dat opstuurt is het wel een kutgeintje.. Ik ebn geen Ilona fan..... maar dit is zwaar onder de gordel.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef n1ek het volgende:
Ja man een mol!. Nee gewoon een geintje.
Wel als hij niet snel duidelijk maakt dat die brief van hem komt jaquote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als hij dat opstuurt is het wel een kutgeintje.. Ik ebn geen Ilona fan..... maar dit is zwaar onder de gordel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian zich voor te doen als Michel
Hij zit nu een brief te tikken op stream 1 en 2 als Michel, de vriend van Ilona.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |