abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43374478
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof vrijpartij tussen Ilona en Stephan hun populairiteit zal doen stijgen....... dat kost ze alleen maar stemmen.

bedaaaannnggggttttttttttttttt
  woensdag 8 november 2006 @ 21:36:53 #152
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43374508
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof vrijpartij tussen Ilona en Stephan hun populairiteit zal doen stijgen....... dat kost ze alleen maar stemmen.

Ik heb de streams maar zonder geluid gezet....word gek van dat mens.
eurobilltracker.com
pi_43374621
Ok je mag eigenlijk haar niet ondeRRRRRbRRRReken.

MevRRRRouw Reesssspct: "je mond gaat open!"
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43374682
nena wilt misschien wel wat.. maar is denk ik bezig met wat het thuisfront van haar denkt.. of haar ex vriend of zo.. maar ja.. nu met dat filmpje.. zal ze t wel helemaal laten denk ik.. of nena zou al bij brian moeten gaan liggen. maar dat doet ze ook niet zo 1,2,3
pi_43374695
Wat een vreeeeeeselijk mens hahahahaha
pi_43375172
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef happyme28 het volgende:
Wat een vreeeeeeselijk mens hahahahaha
Echt niet, kan U nog wat van leren.
pi_43375226
Bart kan niet meer...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43375616
al die regels wat een ongelofelijke onzin.. je eet toch voor je plezier...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_43375707
[quote]Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
[/quote

Je dineert voor het gezellig samen zijn.
pi_43375816
Kan me niet voorstellen dat iemand daar een fout in maakt. Ze heeft het net neergelegd en je kunt nog bij je buurman/vrouw kijken ook.

Ben benieuwd hoeveel punten ze krijgen. Toch niet meer dan 5 punten lijkt me.
pi_43375970
40 pnt? zo schiet het wel op met de punten
pi_43376025
bestek aan de tafelrand is absoluut GEEN must, normaal is gelijk met de onderrand van het bord.
pi_43376071
Brian & Bart vinden haar maar niks!
  woensdag 8 november 2006 @ 22:07:33 #164
58921 Day
You can fly!
pi_43376114
Shit, ik heb weer van alles gemist !
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43376126
de poort gaat open?
pi_43376174
Sorry, vals allarm. De poort gaat alweer dicht (en weer open?)
pi_43376203
Wie komt er?
pi_43376281
Stephan werd weer even afgekraakt, had het zowaar met hem te doen, het zal hem lekker boeien hoe dat bestek ligt.
pi_43376288
Stephan krijgt maar 15 punten
pi_43376301
Er staat naar mijn weten niemand meer op de planning maar het kan natuurlijk altijd een nieuwe bewoner zijn.
Ik denk eerder dat er gewoon problemen zijn met de poort zelf.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:14:59 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43376495
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
Er zijn ook mensen die wel eens ergens anders komen dan bij de MacDonalds, en dan is het op z'n minst wenselijk dat je weet welk bestek je hoort te gebruiken.

In een situatie als de hunne (dromen dat je idd miljonair wordt) zou het ook nog wel eens kunnen gebeuren dat je zelf gasten krijgt voor een meer-gangen menu, in dat geval moet je wel weten hoe de tafel gedekt moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 22:19:01 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43376676
De gebeurtenissen rond Brian en Nena volgens Talpa:

Handjob
Brian en Nena worden naar de Private Room geroepen. De twee weten niet wat ze te wachten staat. “Ik vind dit echt niet leuk. Maar ja, ik heb een goed geweten”, mompelt Nena. “Wat er ook gebeurd, ik reageer emotieloos”, gaat ze verder. Wat krijgen ze te zien?

Het scherm slaat aan en het eerste dat ze te zien krijgen, zijn vrienden van beiden die achter een pc naar een filmpje zitten te kijken. En niet zomaar een filmpje! Ze krijgen beelden te zien van de spannende nacht tussen Nena en Brian, waarbij Nena de Antilaan aftrekt. Ze schrikken zich rot en lachen gespannen om wat ze overkomt.

Ook Brians grote liefde, zijn ex Tamara, ziet de beelden. Zij heeft een afsluitende boodschap voor de twee: “Bij Brian gaat het in eerste instantie om het uiterlijk, maar later gaat het innerlijk ook echt meetellen.” Vanuit de woonkamer hoor je Ilona roepen: “Wat een lelijke opmerking.” Sowieso schieten de Miljonairs in de woonkamer in de lach.

“Je bent er wel van geschrokken hè. Heb je een brok in je keel?”, vraagt Brian Nena. Zij lacht maar wat. “Tja”, lijkt het enige dat ze er nog aan toe te voegen heeft. “Nou, de rest van de avond zitten we hier. Ik wist dat dit er in zou komen”, zegt Nena.
Na een paar minuten kletsen gaan ze de kamer uit. En nee, ze gaan nog niet naar de anderen. Ze glippen Brians nieuwe slaapkamer binnen. Brian vertelt daar wat over zijn gevoelens voor Nena, maar het lijkt allemaal nogal langs haar heen te gaan. Zo blijven ze nog lang liggen kletsen. Wanneer durven ze het aan?

Sneller dan verwacht begeven ze zich in het hol van de leeuw. Sylvia komt niet meer bij. Iedereen is nogal lacherig door de hele situatie. “Moet die etiquettetraining niet beginnen?”, vraagt Nena. Stephan denkt dat ze daar nog wel even mee wachten: “Ik denk dat er eerst wat commentaar gegeven moet worden.” Hij vraagt of de twee erbij komen zitten en dan steekt Stephan van wal: “Wat is jullie eerste reactie?” “Leuk, omdat ik mijn vriendinnen zag, maar verder…, vertelt Nena verlegen.” “Ik schrok wel een beetje”, zegt Brian. Hij legt uit dat er iets raars is tussen hem en de blondine: “Overdag is er niks tussen ons en ’s avonds wel. Ik vraag me dus af of er meer is dan puur die lichamelijke aantrekkingskracht. Stel dat er een relatie tussen ons ontstaat en zij gaat eerder het huis uit, dan werkt dat niet. Ze heeft net een lange relatie achter de rug. Als ik hier dan wel tot het einde blijf, wordt het moeilijk voor mij en dat houdt me ook tegen in mijn gevoel.” Sylvia vraagt Nena om haar mening, maar zij is duidelijk: “Geen commentaar.”
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_43377281
Het zal je moeder maar zijn, wat een mens.

[ Bericht 6% gewijzigd door n1ek op 08-11-2006 22:38:35 ]
pi_43377326
Het is wel gelijk heel rustig op dit forum
pi_43377704
niks te beleveno op het moment... die etiquette is ook maar saai... als het afgelopen is.. zal het weer spannender worden.. ben eens benieuwd naar brian en nena.. denk dat nena brain leuk vindt maar is te verlegen.. ook omdat ze geen antwoord geeft als hij haar zowat bekend dat hij haar wel leuk vind...
pi_43377909
De cursus is voorbij. De punten worden verdeeld

Nena krijgt 60 punten
Brian krijgt 60 punten
Ilona maar 45 punten
Evil heeft er 40 punten
Bart krijgt weer 60 punten
Natasia is de winnaar met 70 punten Koningin van de etiquette
Stephan ontvangt 50 punten
Sylvia heeft ook 60 punten
pi_43378470
Zo maar die had haast! Hop binnen hop buiten!
pi_43378548
Stepan twijfelt aan de punten!
pi_43378600
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo maar die had haast! Hop binnen hop buiten!
heeft ze wel wat te drinken gekregen ??
pi_43378612
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Stepan twijfelt aan de punten!
What else is new

Natasia is aan het bellen met de redactie wat ze moet doen om Wilgo langs te laten komen.
pi_43378621
Ilona ziet erg vedrietig uit.
pi_43378629
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Fikkert het volgende:

[..]

pi_43378668
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona ziet erg vedrietig uit.
Ze heeft 10 puntjes te weinig gescoord om haar vriendje langs te laten komen
  woensdag 8 november 2006 @ 22:58:52 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43378730
Nena: "Nena nodigt geen familie meer uit"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43378734
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef Fikkert het volgende:

[..]

Ze wilde niet
pi_43378807
Nena tegen Bart:"stom hé!?"
Bart blijft stil.
pi_43378900
Nena kijkt als een boze kind...Bart geeft geen aandacht...
pi_43378901
Ze zitten wel erg stil op de bank. Ineens is het geen klein zusje meer volgens mij.

Whahaha, nu zegt Bart dat Nena zich niets moet aantrekken van de reactie van anderen. Nou ja, waarom houdt hij zich dan in met Lesley
pi_43379048
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:02 schreef happyme28 het volgende:
Ze zitten wel erg stil op de bank. Ineens is het geen klein zusje meer volgens mij.

Whahaha, nu zegt Bart dat Nena zich niets moet aantrekken van de reactie van anderen. Nou ja, waarom houdt hij zich dan in met Lesley
hij is zich alvast aan het indekken
  woensdag 8 november 2006 @ 23:06:23 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43379079
Niet te filmen dat Natasia Wilgo wil laten komen ipv 1 van haar kinderen... voor haar dochter zou het misschien wel eens aardig zijn als zij één keer voor alles en iedereen kwam bij mama.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 23:06:33 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43379085
Nena zit er wel heel erg mee zeg, dat trekfilmpje.
Dat was eens maar nooit weer waarschijnlijk.
Ze wil "de komende 3 maanden" haar familie niet bellen.
Bart probeert het te relativeren.
"Wat was er nou te zien? Daar moet je echt niet mee gaan zitten. Je moet juist wel bellen dan. Dan hoor je dat het OK is."
Nena: "Ik baal gewoon van mezelf."
Ze neemt nog maar een hap komkommer.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 8 november 2006 @ 23:15:06 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43379505
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Nena zit er wel heel erg mee zeg, dat trekfilmpje.
'
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ze laten de beelden even aan heel Nederland (nou ja, die 350.000 kijkers dan) zien, inclusief iedereen die ze kent. Bovendien hebben de bewoners (en dus ook Bart) het gezien. Ik snap wel dat Nena er niet vrolijk van wordt.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:17:42 #193
58921 Day
You can fly!
pi_43379596
Maar slaapt Bart nou vannacht alleen op de miljonairskamer?
I am gonna shine
pi_43379694
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Day het volgende:
Maar slaapt Bart nou vannacht alleen op de miljonairskamer?
Nee Brian. Er is een roulatiesysteem, hierna is Bart en verder nog Sylvia..en van Nena weet ik niet of ze nou bij Ilona in bed bleef of toch ook op de miljonairskamer ging slapen.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:27:23 #195
58921 Day
You can fly!
pi_43380002
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef n1ek het volgende:

[..]

Nee Brian. Er is een roulatiesysteem, hierna is Bart en verder nog Sylvia..en van Nena weet ik niet of ze nou bij Ilona in bed bleef of toch ook op de miljonairskamer ging slapen.
En voor hoelang is het? Een dag, week, 2 weken?
I am gonna shine
pi_43380071
evil loopt wel erg te zeiken over het programma,.. denk dat zij de volgende is die er uit stapt.. of een zetje krijgt
pi_43380076
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef Day het volgende:

[..]

1 week. Als er een nieuwe bewoner komt zijn ze van plan weer opnieuw een schema te maken.
pi_43380088
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef Day het volgende:

[..]

1 week
pi_43380092
Hoi, hoi, ben er weer. Even snel alles gelezen. Maar wat is er nu gebeurd met Ilona???
  woensdag 8 november 2006 @ 23:30:21 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43380114
Eveline vindt dat ze zelf te veel nadenkt (in andere woorden: te slim is) voor dit programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')