De gebeurtenissen rond Brian en Nena volgens Talpa:
Handjob
Brian en Nena worden naar de Private Room geroepen. De twee weten niet wat ze te wachten staat. “Ik vind dit echt niet leuk. Maar ja, ik heb een goed geweten”, mompelt Nena. “Wat er ook gebeurd, ik reageer emotieloos”, gaat ze verder. Wat krijgen ze te zien?
Het scherm slaat aan en het eerste dat ze te zien krijgen, zijn vrienden van beiden die achter een pc naar een filmpje zitten te kijken. En niet zomaar een filmpje! Ze krijgen beelden te zien van de spannende nacht tussen Nena en Brian, waarbij Nena de Antilaan aftrekt. Ze schrikken zich rot en lachen gespannen om wat ze overkomt.
Ook Brians grote liefde, zijn ex Tamara, ziet de beelden. Zij heeft een afsluitende boodschap voor de twee: “Bij Brian gaat het in eerste instantie om het uiterlijk, maar later gaat het innerlijk ook echt meetellen.” Vanuit de woonkamer hoor je Ilona roepen: “Wat een lelijke opmerking.” Sowieso schieten de Miljonairs in de woonkamer in de lach.
“Je bent er wel van geschrokken hè. Heb je een brok in je keel?”, vraagt Brian Nena. Zij lacht maar wat. “Tja”, lijkt het enige dat ze er nog aan toe te voegen heeft. “Nou, de rest van de avond zitten we hier. Ik wist dat dit er in zou komen”, zegt Nena.
Na een paar minuten kletsen gaan ze de kamer uit. En nee, ze gaan nog niet naar de anderen. Ze glippen Brians nieuwe slaapkamer binnen. Brian vertelt daar wat over zijn gevoelens voor Nena, maar het lijkt allemaal nogal langs haar heen te gaan. Zo blijven ze nog lang liggen kletsen. Wanneer durven ze het aan?
Sneller dan verwacht begeven ze zich in het hol van de leeuw. Sylvia komt niet meer bij. Iedereen is nogal lacherig door de hele situatie. “Moet die etiquettetraining niet beginnen?”, vraagt Nena. Stephan denkt dat ze daar nog wel even mee wachten: “Ik denk dat er eerst wat commentaar gegeven moet worden.” Hij vraagt of de twee erbij komen zitten en dan steekt Stephan van wal: “Wat is jullie eerste reactie?” “Leuk, omdat ik mijn vriendinnen zag, maar verder…, vertelt Nena verlegen.” “Ik schrok wel een beetje”, zegt Brian. Hij legt uit dat er iets raars is tussen hem en de blondine: “Overdag is er niks tussen ons en ’s avonds wel. Ik vraag me dus af of er meer is dan puur die lichamelijke aantrekkingskracht. Stel dat er een relatie tussen ons ontstaat en zij gaat eerder het huis uit, dan werkt dat niet. Ze heeft net een lange relatie achter de rug. Als ik hier dan wel tot het einde blijf, wordt het moeilijk voor mij en dat houdt me ook tegen in mijn gevoel.” Sylvia vraagt Nena om haar mening, maar zij is duidelijk: “Geen commentaar.”
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."